Jump to content

CAT ESTE CONSUMUL REAL LA UN E39 525D IN ORAS?


Recommended Posts

Si cu asta sunt de acord, dar asta presupune ca acul de consum va indica zero cand ridici piciorul de pe pedala?

 

Sau acul ala nu are nici o valoare...?

60205[/snapback]

 

Ce face indicatorul de consum instantaneu variaza de la versiune la versiune si de la model la model.

De exemplu la unele modela cind masina sta pe loc acul indica maxim, infinit.

Ceea ce matematic e corect. Viteza zero, consum infinit ....

 

Dar ca sa nu ne descurajeze :blink:, la alte modele, pe loc, acul sta la zero. Incepe sa indice doar cind viteza e diferita de zero.

E doar o chestie de implementare.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

bogdan: nu confirm :) Cand o pun in DS merg cu ea numai pe la 5000 de ture si numai consum mic nu caut atunci :blink: In general merg in D ca nu bruscheaza asa ca DS + Sport si e enervant sa vezi ca-ti tine a2a la 4000 de ture cand mergi linistit.

 

Se poate sa consume mai mult in D atunci cand vrei sa te bagi intr-o depasire ceva sau sa o iei printre masini si tre sa-i dai kickdown (blana) ca sa ai raspunsul asteptat. Atunci te ajuta DS-ul ca nu tre sa o calci in halu ala.

Edited by Kane
Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi sa avem incredere in acul de la consum, se poate face urmatorul experiment:

-se produce frana de motor, acul o sa stea la 0 (asta nu trebuie experimentat - cel putin la E39 si E46 :blink: )

-calci ambreiajul, dupa ce il calci, consumul ar trebui sa urce putin

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi sa avem incredere in acul de la consum, se poate face urmatorul experiment:

-se produce frana de motor, acul o sa stea la 0 (asta nu trebuie experimentat - cel putin la E39 si E46 :blink: )

-calci ambreiajul, dupa ce il calci, consumul ar trebui sa urce putin

60213[/snapback]

 

Atentie la urmatorul aspect : Consumul instantaneu sau mediu NU este masurat ci este calculat.

Nu exista debitmetru pentru benzina sau ceva similar ci se calculeaza in principal in functie de cat se comanda deschiderea injectoarelor.

Deci daca indica ceva diferit sau nu la apasarea ambreiajului depinde DOAR de cum a vrut BMW sa faca calculele :). Difera de la model la model.

 

Daca ai avea debitmetru ar fi corecta supozitia ta.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi sa avem incredere in acul de la consum, se poate face urmatorul experiment:

-se produce frana de motor, acul o sa stea la 0 (asta nu trebuie experimentat - cel putin la E39 si E46 :) )

-calci ambreiajul, dupa ce il calci, consumul ar trebui sa urce putin

60213[/snapback]

 

pai la mine chiar asa e.

 

de multe ori, cand sunt singur pe o panta, o las in frana de motor si astept. in functie de inclinare si treapta de viteza, turatia tot scade si acul sta pe 0. in momentul cand masina ajunge un pic subturata, brusc acul trece pe 7-8, si masina o ia la vale (se simte puternic) adica frana de motor inceteaza.

 

acuma chestia cu acul pe zero eu zic ca e alta discutie. depinde de formula de calcul. de exemplu, la statul pe loc scrie si in manual: la modele canadiene arata 0 si la cele americane infintit. la mine arata zero => sunt canadian :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Chestia aia poti sa o faci si de pe loc, sa pleci cu 1-a si sa nu atingi deloc acceleratia. Masina o sa plece (daca esti amabil cand iei piciorul de pe ambraiaj) si o sa se miste pana nu mai ai gaz, fara sa te atingi de acceleratie. Dar in cazul asta bineinteles ca ai consum si e un exemplu cand curge gaz fara sa calci pedala.

Acul oricum e orientativ, daca ipotetic ar curge gaz in frana de motor, probabil ar fi o cantitate foarte mica si nu ai putea sa o calculezi dupa ac.

Link to comment
Share on other sites

Motorul da, sta in sarcina, dar intr-o sarcina nesemnificativ de mica, atata timp cat turatia este de relanti. Deci si consumul este nesemnificativ dupa mine.

 

60137[/snapback]

 

 

Cand este in viteza,creste un pic turatia motorului.Acelasi lucru se intampla si cand porneste compresorul sau cand bateria nu este incarcata corespunzator.

Si eu zic ca este nesemnificativ, pentru consumul de benzina.

Link to comment
Share on other sites

Daca in frana de motor alimentarea cu combustibil ar fi oprita total, motorul s-ar opri, ca nu mai are ce sa arda. Nu cred ca s-a intamplat nimanui ca in frana de motor sa nu mai auda zgomotul de motor pornit. Ca injectia reduce alimentarea, e posibil, dar eu nu cred ca o opresate complet. S-ar opri motorul.
Link to comment
Share on other sites

Daca in frana de motor alimentarea cu combustibil ar fi oprita total, motorul s-ar opri, ca nu mai are ce sa arda. Nu cred ca s-a intamplat nimanui ca in frana de motor sa nu mai auda zgomotul de motor pornit. Ca injectia reduce alimentarea, e posibil, dar eu nu cred ca o opresate complet. S-ar opri motorul.

60296[/snapback]

Tocmai la asta ma gandeam si eu aseara dupa ce citisem posturile. Are turatie = arde = are ce sa arda = injectie mai e...
Link to comment
Share on other sites

Tocmai la asta ma gandeam si eu aseara dupa ce citisem posturile. Are turatie = arde = are ce sa arda = injectie mai e...

60353[/snapback]

 

Turatie are si daca nu ii vine benzina. Spre exemplu, daca tractezi masina si o bagi in viteza, vei vedea ca ca turatie este, desi poate rezervorul este gol.

Deci turatie nu inseamna ca arde.

Link to comment
Share on other sites

Turatie are si daca nu ii vine benzina. Spre exemplu, daca tractezi masina si o bagi in viteza, vei vedea ca ca turatie este, desi poate rezervorul este gol.

Deci turatie nu inseamna ca arde.

60361[/snapback]

Hmm... Admit ca nu sunt expert aici, si ce intreb/afirm o fac doar bazat pe "bun simt". Fizica insa pricep... Deci sa inteleg ca in frana de motor nu exista ardere?
Link to comment
Share on other sites

Am verificat astazi consumul in D si cel in N ( cand sta pe loc )

 

Nu se schimba deloc consumul :)

 

Imi arata 1,8 l/h in ambele cazuri, si mai apare si zero cateodata pentru o fractuine de secunda.

 

Deci nu asta este motivul pentru care o cutie automata consuma mai mult in oras... :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu sunt nou posesor de BMW da consumurile date de voi mi se par mari.

 

Eu am 525 d din 2002 si prin oras scot undeva intre 9 si 10% , depinde de stare. adevarui ca merg linistit, mai ales cand imi dau seama ca tot pe locu ala ma gasesc la semafor indiferent de cat de tare ii dau.

 

chiar am scos un 5,3 pe 100 de kilometri Turda _Lupsa(Abrud), drum liber si cu pilot automat.

Link to comment
Share on other sites

CJ-77-CAP  presupun. :blink:  Azi cred ca ne-am intersectat si mi-a luat ochii ca era spalat.

60417[/snapback]

 

 

 

da. ai presupus bine. din pacate dupa o juma de ora mi-o facuto varza unu ce iesea de pe un drum cu noroi si nu avea aparatori

 

ma duc sa imi iau niste otrava de soareci ca m-au speriat niste prieteni "binevoitori" ca iti rod instalatia electrica , etc in garaj. II adevarat?

 

 

tu ce ai? poate te vad si eu prin oras.

Link to comment
Share on other sites

da. ai presupus bine. din pacate dupa o juma de ora mi-o facuto varza unu ce iesea de pe un drum cu noroi si nu avea aparatori

 

ma duc sa imi iau niste otrava de soareci ca m-au speriat niste prieteni "binevoitori" ca iti rod instalatia electrica , etc in garaj. II adevarat?

tu ce ai? poate te vad si eu prin oras.

60449[/snapback]

 

E46 argintiu VL-25-WLF. Nu mai e altul de Valcea in Cluj. E bine ca ne creste numarul de forumisti in Cluj. Eu am si sticker cu bmwclub.ro, ma gandeam ca ar fi multi care sa il vada si sa intre.

 

Nu am auzit povesti cu soareci pana acum, dar nu te costa mai nimic sa fii prevazator.

Link to comment
Share on other sites

528i s-a facut pana in 08.2000, poate ti-a fost trecut in acte ca si 2001. Chiar atat de mult sa iti ia? As fi vrut sa imi cumpar chiar un 528i, dar inseamna ca ma potolesc, ca am avut 2 ani 535i si stiu cum ma durea buzunaru cand alimentam.

 

Dupa ce ai resetat ar trebui sa il lasi o perioada sa se recalibreze. In general daca de exemplu iei borna de la baterie, iti va arata consum de 20% pana cand isi revine, treptat incepe sa scada.

59784[/snapback]

Si 523i are motorul cam mare pt.oras.M-am cam abonat la statia de benzina.Am avut un e39 din 96 motor de 1998cm si intradevar avea un consum acceptabil in Bucuresti max.12%,si de aceea imi pare rau ca l-am dat pe un 523/98.Chiar ma gandesc sa-i caut un motor m52 de 1998cm. ca sa-l inlocuiesc pe cel de pe masina

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
eu sunt nou posesor de BMW da consumurile date de voi mi se par mari.

 

Eu am 525 d din 2002 si prin oras scot undeva intre 9 si 10% , depinde de stare. adevarui ca merg linistit, mai ales cand imi dau seama ca tot pe locu ala ma gasesc la semafor indiferent de cat de tare ii dau.

 

chiar am scos un 5,3 pe 100 de kilometri Turda _Lupsa(Abrud), drum  liber si cu pilot automat.

60381[/snapback]

 

 

Si mie imi consuma la fel !!!!!!!!!!!!!!

 

9 -10 in oras

7 in afara

5.3 daca ma duc linistit 100 km/h fara depasiri "faine" - pacat ca nu are tempomat este greu sa mergi asa incet, obositor

 

Ma cam dispera indicatorul de consum instant parca imi schimba stilul de condus, ex. talpa grea :blink: in devenire slap usor :)).

 

Imi parea rau ca nu am cumparat un benzinar, 540i este visul meu

http://www.kenrockwell.com/bmw/540.htm - am fost plimbat cu unul si de atunci am pata.

 

poate imi iau un 330i de a doua masina si ii lipesc o banda neagra peste indicatorul ala de consum care ma dispera.

 

Am avut acu cativa ani o Dacie break nenorocita cu avans marit sa mearga mai bine

si consuma 15L si nu ma interesa ca nu vedeam nimic. Acum am BMW si incep sa fiu depasit de dacisti ca eu tin consumul mic :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.