Jump to content

Comisiile de buget Âşi administraĂžie eliminĂŁ taxa de poluare


Lari

Recommended Posts

MuadDib: cei care stau la coada la spalatorii au platit taxa de inmatriculare.

 

Au platit taxa noua, asta mica. Discutia de acum este ACEEIASI de acum un an de zile, cu aceiasi protagonisti. Se refera la exact acelasi lucru.

 

Deci rezultatul prezentat de mine este cat se poate de la obiect. Daca 10 masini vechi au disparut de pe strada mea, cu renuntarea completa la taxa or sa dispara TOATE. Si asa e normal si cinstit.

 

REPET: Nu va mai raciti gura enuntand teorii si dragoste de mediu pana la lacrimi. Singurul lucru care va enerveaza este scaderea valorii masinii din dotare. Punct.

 

MuadDib: cu ce ma streseaza faptu ca masina nu mai imi sta in 13.000 si ca o sa-mi stea in 10.000 ? nu inteleg ? cu ce ma incurca ? telul meu ne fiind sa scot profit din masina, nici macar sa scot cat am dat pe ea, telul meu e sa ma folosesc linistit si cu placere de masina, pana in momentu cand am sa o vand.

 

Este adevarat, ca la ce bani pot sa vand masina in romania, nu cumpar masina la fel in germania, dar despre asta chiar nu pot face nimic...

 

un pic de noroc avem si noi soferii, cazanele nu intra direct pe sosele ca poposesc o perioada in parcurile auto romane... pana in momentul in care se vand..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mai bine ar pune taxa mare pentru loganele noi si taxa enorma daca vrei sa iei logan nou pe credit. S-ar imbunatati parcul auto considerabil.

 

Imposibil. :twoup:

 

REPET: Nu va mai raciti gura enuntand teorii si dragoste de mediu pana la lacrimi. Singurul lucru care va enerveaza este un lucru cat de poate de simplist, meschin si egoist. Scaderea valorii masinii din dotare. Si, in particular, in cazul BMW, faptul ca sunt tot mai multe pe sosele. Punct.

 

Pãi deja trebuie sã ceri un preÞ mai mic decât ar valora maºina În Germania dacã vrei s-o dai.

Link to comment
Share on other sites

hai ma ca nu-i chiar asa, acuma recuperez 3300 de euro pe 2 masini, si daca se aproba legea mai recuperez 3000 , deci nu-s bani putini, da totusi fara taxa nu e bine deloc. Eu renunt la aia 3000 care raman la stat, decat sa vat cum se infesteaza clujul de golf 3/calibre si alte masini... pe care nu le enumer ca sa nu supar pe nimeni.

 

Nu faceti pe victimele, ptr o pisica din 94 de 1500 de euro mai platesti 6-700 de euro taxa, si pentru ai afaceti scandal ? Ati luat masinile cu ultimii bani ? de unde faceti schimbu de curele si ulei + consumabile la masina ? sau de unde schimbati articulatiile la masini ?

Hai sa fim seriosi...

Prietene taxa pentru un E34 din 91 525 24 valve este de 3700 euro....iar pentru un E39 525 din 98 este 1900 euro...acestea sunt valori pentru BMW- uri adevarate nu pentru "trotinete" fara suparare de 1,6 sau 1,8

Tu nu intelegi ideea de taxa ....sa fie pentru toata lumea...mai exact sa faca impozitul mai mare sau rca.....dar repet sa fie pentru toti...nu discriminatoriu....."cazanele" inscrise sa nu platesca poluarea care este...dar cele din europa sa platesca ....

Link to comment
Share on other sites

hai ma ca nu-i chiar asa, acuma recuperez 3300 de euro pe 2 masini, si daca se aproba legea mai recuperez 3000 , deci nu-s bani putini, da totusi fara taxa nu e bine deloc. Eu renunt la aia 3000 care raman la stat, decat sa vat cum se infesteaza clujul de golf 3/calibre si alte masini... pe care nu le enumer ca sa nu supar pe nimeni.

 

Nu faceti pe victimele, ptr o pisica din 94 de 1500 de euro mai platesti 6-700 de euro taxa, si pentru ai afaceti scandal ? Ati luat masinile cu ultimii bani ? de unde faceti schimbu de curele si ulei + consumabile la masina ? sau de unde schimbati articulatiile la masini ?

Hai sa fim seriosi...

Prietene taxa pentru un E34 din 91 525 24 valve este de 3700 euro....iar pentru un E39 525 din 98 este 1900 euro...acestea sunt valori pentru BMW- uri adevarate nu pentru "trotinete" fara suparare de 1,6 sau 1,8

Tu nu intelegi ideea de taxa ....sa fie pentru toata lumea...mai exact sa faca impozitul mai mare sau rca.....dar repet sa fie pentru toti...nu discriminatoriu....."cazanele" inscrise sa nu platesca poluarea care este...dar cele din europa sa platesca ....

 

Prietene am platit pentru e39 525d 2001 taxa, 3200 Euro, Si un MB cu motor de 2,2 din 2000 pentru care am platit 2800 euro taxa, ti se pare ca tu platesti si eu nu ?

Daca ar fii dreptate cazanele ar bloca parcarile ca nu si-ar lua ITP-u... dar suntem un neam de pomanagii care ne-am invatat sa ne plangem, crezi ca degeaba vezi in germania doar batrani in e60-uri , S-classe-uri si asa mai departe ? si la noi orice copil de 18 ani are S-classe ? Trebuie sa-ti permiti sa ai masina, nu sa le lasi la marginea drumului cand se strica, pentru ca ai luato pe bani de nimic. Daca cineva da lege, ca in centru orasului nu-i mai voie decat cu masini cu timbru verde.. se face rasturnare de guvern, ca se ataca dreptul la libera circulatie a omului...

Link to comment
Share on other sites

Capra vecinului a murit???.....nu m-am referit la tine personal...dar ma rog...orice pusti are S clase "daca mamica si taticul e afaceristi"

O solutie mai buna ar fi urmatoarea....sa se dea o lege prin care in 2 ani toate masinile non euro sa isi monteze catalizatoare si siteme euro x( si bineinteles sa existe si firme specializate pentru asta)....si atunci pot spune ca este o lege pentru protectia mediului...dar atata timp cat o masina cu placute de inmatriculare romanesti nu polueaza si una cu placute din germania polueaza si trebuie taxata asta se numeste discriminare....

PS: Chiar sunt curios daca se scoate taxa... si se returneaza banii....al catelea o sa fi la coada??? sau dupa cum ai spus preferi sa-i lasi statului....sa mai planteze un palmier :twoup:

Edited by cristianiorga22
Link to comment
Share on other sites

Capra vecinului a murit???.....nu m-am referit la tine personal...dar ma rog...orice pusti are S clase "daca mamica si taticul e afaceristi"

O solutie mai buna ar fi urmatoarea....sa se dea o lege prin care in 2 ani toate masinile non euro sa isi monteze catalizatoare si siteme euro x( si bineinteles sa existe si firme specializate pentru asta)....si atunci pot spune ca este o lege pentru protectia mediului...dar atata timp cat o masina cu placute de inmatriculare romanesti nu polueaza si una cu placute din germania polueaza si trebuie taxata asta se numeste discriminare....

PS: Chiar sunt curios daca se scoate taxa... si se returneaza banii....al catelea o sa fi la coada??? sau dupa cum ai spus preferi sa-i lasi statului....sa mai planteze un palmier :twoup:

 

Esti figura, poate ca dupa avataru meu par mai prost imbracat sau mai fraer, deja am depus actele sa-mi returneze jumatate din taxa platita, datorita injumatatirii taxei, si prefer sa nu se scoata taxa si sa ramana jumatate banii la stat, daca se va scoate taxa.. si vasilica cu cazanu isi aduce masina fara taxa, eu is prost sa las banii de taxa la stat ? poate ca banii ar fi mai bine cheltuiti daca as cumpara 2-3 cazane de banii aia si le-as parca la tine in fata blocului si atunci sa-ti vad satisfactia ca este libera circulatia marfurilor :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Capra vecinului a murit???.....nu m-am referit la tine personal...dar ma rog...orice pusti are S clase "daca mamica si taticul e afaceristi"

O solutie mai buna ar fi urmatoarea....sa se dea o lege prin care in 2 ani toate masinile non euro sa isi monteze catalizatoare si siteme euro x( si bineinteles sa existe si firme specializate pentru asta)....si atunci pot spune ca este o lege pentru protectia mediului...dar atata timp cat o masina cu placute de inmatriculare romanesti nu polueaza si una cu placute din germania polueaza si trebuie taxata asta se numeste discriminare....

PS: Chiar sunt curios daca se scoate taxa... si se returneaza banii....al catelea o sa fi la coada??? sau dupa cum ai spus preferi sa-i lasi statului....sa mai planteze un palmier :twoup:

 

Esti figura, poate ca dupa avataru meu par mai prost imbracat sau mai fraer, deja am depus actele sa-mi returneze jumatate din taxa platita, datorita injumatatirii taxei, si prefer sa nu se scoata taxa si sa ramana jumatate banii la stat, daca se va scoate taxa.. si vasilica cu cazanu isi aduce masina fara taxa, eu is prost sa las banii de taxa la stat ? poate ca banii ar fi mai bine cheltuiti daca as cumpara 2-3 cazane de banii aia si le-as parca la tine in fata blocului si atunci sa-ti vad satisfactia ca este libera circulatia marfurilor :D

Stai linistit ca am loc de parcare...au venit cei de la primarie si au taiat copacii si au distrus spatiul verde sa faca parcari....asta apropo de protectia mediului.... :twoup:

Intentia mea nu a fost sa te jignesc, sincer :D ... poate niste bancute tricolore tot se fac din jumatate din taxa care o lasi la stat :D

Link to comment
Share on other sites

Prietene taxa pentru un E34 din 91 525 24 valve este de 3700 euro....iar pentru un E39 525 din 98 este 1900 euro...acestea sunt valori pentru BMW- uri adevarate nu pentru "trotinete" fara suparare de 1,6 sau 1,8

Tu nu intelegi ideea de taxa ....sa fie pentru toata lumea...mai exact sa faca impozitul mai mare sau rca.....dar repet sa fie pentru toti...nu discriminatoriu....."cazanele" inscrise sa nu platesca poluarea care este...dar cele din europa sa platesca ....

 

exact asta spuneam si eu!!

 

daca vreau sa-mi iau M5 E34 din Germania tre sa dau taxa mii de euro, pai suntem in UE sau nu suntem ?

 

ce tot o tineti cu E36 cazane ? am vazut in ultimul timp cu numere de export de germania o groaza de E36 drepte si care aratau tipla gata de a fi inscrise, in schimb cazanele E36 au numere de italia, austria si germania si asa vor circula pana la abandonare sau pana cand intra intr-un pom. deci ele oricum vor circula ca oricum e UE si poti sa circuli cu masina inscrisa oriunde vrei tu in UE.

 

taxa este aberanta. ar trebui crescute impozitele. dar asta nu e nici o taxa de poluare, asta e vrajeala care o servesc la prosti, e taxa de protectie a industriei auto romanesti si a importatorilor de masini noi.

Link to comment
Share on other sites

Slut,astazi am platit taxa de mediu pentru e36 92' scos non euro de rar 6300ron,treba sta in felul urmator...nici cu banii pe vechea taxa si nici cu banii incasati pe taxa de poluare nu au fost in stare sa faca ceva bun pentru noi soferii ,ma refer aici la drumuri( masina mea are suspensie sport si simt la inima fiecare groapa) taxa este aberanta nu se face nimic cu banii pt noi platitorii de taxe,tot lor le cresc vilele ca ciupercile! atat am avut de spus sper sa cada aceasta taxa si nu spun asta numai ca sa-mi i-au eu banii inapoi, dar ar fi un pas inainte sa scapam de dacii!
Link to comment
Share on other sites

de fapt nu e aberanta taxa, e doar ilegala.

varianta 1 sub numele de taxa de prima inmatriculare a fost declarata ilegala de mai multe tribunale.

varianta 2 sub numele de taxa de poluare ar trebui sa aiba aceeasi soarta.

 

Şi eu mă gândeam la un M5 E34 ĂŽnsă taxa este chiar nesimtită.

Pentru cel de 3.8l trebuie să plăteşti 5 814 euro.

 

Da, si astia-s bani aruncati. Cu 5000 de euro il poti pune la punct, si un M5 E34 pus la punct n-are nici o legatura cu multe "masini" actuale noi care circula prin Romania.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Am citit toate posturile din acest thread si am vazut ca sunt opinii exprimate in general de persoane care poseda 2 categorii de masini:

- 10.000 EURO - 13.000 EURO (sau peste)

- 2.000 EURO - 4.000 EURO.

 

Valorile sunt aproximative si pot sa contina sau nu taxa auto / de poluare / de prima inmatriculare.

 

In general, cine are deja masina inmatriculata - adica la momentul achizitiei a stiut si si-a asumat plata taxei - in orice forma: taxa vamala, de prima inmatriculare, de poluare, etc. - e impotriva eliminarii taxei (suna ciudat, dar impresia mea a fost ceva de genul "Eu am masina imatriculata deja, de ce sa aiba si altul???" - sau altfel zis: "sa nu-si aduca toata lumea cazane de masini").

Cei care de curand si-au cumparat un autoturism sunt pentru eliminarea taxei (subiectivismul acelor persoane in abordarea problemei este evident, oricine s-ar simti "lezat in drepturi" daca i s-ar impune o taxa discrimnatorie).

 

Eu sunt de parere ca problema "taxei auto" trebuie privita la un nivel "global" si sa se tina cont de mai multe considerente:

- taxa este discriminatorie fata de autoturismele deja inmatriculate in Romania (anterior aderarii la UE);

- "spaga" este cuvantul de ordine la RAR, acesta este motivul principal pentru care avem atatea "cazane" pe drumurile noastre (indiferent ca au fost / sunt inmatriculate, sau aduse recent - cu noua taxa de poluare);

- salariul mediu net / lunar, in Romania a fost de 1.308 Lei (in luna iulie 2008), aproximativ 370 de EURO;

- in alte tari din UE, impozitele, taxele si asigurarile pentru un autoturism pot sa ajunga la 1 salar net lunar / an, sau chiar sa le depaseasca;

- taxa de poluare ar trebui sa fie generalizata la tot parcul auto din Romania (bineinteles cu ajustarile de rigoare, pe categorii de poluare, astfel incat sa fie suportabila de populatie - vezi exemplul de la liniuta anterioara);

- la fel cum exista programul "rabla" pentru masinile noi (nu de alta, dar trebuie sa se vanda Logan si Sandero), se putea implementa un program "rabla" si pentru masini second hand : ai o dacie non euro, fara airbag / abs / etc. ? duo la fier vechi, si daca iti aduci o masina mai noua / mai buna - sa zicem euro1 - nu platesti impozit 1 an, daca e euro 2 - nu platesti impozit 2 ani, etc.;

 

Eu personal sunt intr-o situatie oarecum ciudata:

- am un BMW E34 525 TDS (din 11.1994) care e inmatriculat in Austria (numere, asigurare valabile, verificarea thenica o fac anual);

- la RAR la noi masina figureaza ca fiind Euro1;

- in Austria platesc cam 1000 de Euro pe an (avantajul pentru mine este ca masina e inmatriculata pe unchiul meu si ii trimit banii cam la 3-4 luni odata, dezavantajul - puterea si capacitatea motorului - asigurarea a crescut exponential fata de o masina cu motor de 1.4 si 75 CP);

 

Taxa la noi ar fi aproximativ 2.600 de Euro (mai mult decat am dat pe masina), dar nu vreau sa o platesc.

Daca masina era Euro2 si in plus beneficiam de reducerile prevazute de proiectul actual al taxei de poluare (adica sa ajung pe la vreo 650 de Euro cu taxa), atunci nu mai stateam pe ganduri, o inmatriculam in Romania.

Prefer sa platesc in Austria, unde am avantajul ca pot sa platesc acei 1000 de euro chiar si in rate lunare daca vreau, astfel acei bani nu se simt in cheltuielile lunare (deja e obisnuinta - 80 de Euro pe luna, schimbati / pusi deoparte pentru masina).

 

Nu mai bine as plati banii astia in Romania? (hai sa nu fie 1000 de euro, daca eu imi permit asta nu inseamna ca marea majoritate a populatiei si-ar permite, dar in acelasi timp nu toata lumea is cumpara masina cu motor de 2,5 :twoup: )

Link to comment
Share on other sites

In general, cine are deja masina inmatriculata - adica la momentul achizitiei a stiut si si-a asumat plata taxei - in orice forma: taxa vamala, de prima inmatriculare, de poluare, etc. - e impotriva eliminarii taxei (suna ciudat, dar impresia mea a fost ceva de genul "Eu am masina imatriculata deja, de ce sa aiba si altul???" - sau altfel zis: "sa nu-si aduca toata lumea cazane de masini").

Cei care de curand si-au cumparat un autoturism sunt pentru eliminarea taxei (subiectivismul acelor persoane in abordarea problemei este evident, oricine s-ar simti "lezat in drepturi" daca i s-ar impune o taxa discrimnatorie).

 

Nu sunt de acord cu afirmatia facuta de tine, daca eu am fost responsabil m-am documentat.. masina care vreau sa o iau costa 9000 , motorul este euro 3 taxa costa 3200 de euro ajung la un total de 12200 de euro , numerele costa 330 de eur, motorina costa 150 de euro, alte cheltuieli/am tras linia am vazut totalul, am vazut ca imi permit masina si am plecat dupa ea...

 

Ce fel de om isi cumpara masina... apoi strange din fund.. sa nu-i iasa non euro ? adica iti iei masina si nu stii ce euro e ?, si apoi tre sa faca rost de bani de taxa ? sau sa spere ca se scoate ? un om iresponsabil, totusi... daca ai muncit din greu pentru banii de masina fie ei 1000 de euro sau 10.000 de euro, iti faci un calcul inainte sa nu ajungi in situatia sa-ti tii masina in garaj 6 luni pana se scoate taxa.. Un om din asta isi permite cu adevarat masina ???

 

As vrea sa vad ca fac scandal oamenii inainte sa-si cumpere masina, nu sa faca scandal cu masina in garaj de 2 luni.. ca nu au bani de taxa...

Link to comment
Share on other sites

@Dany_Arad: ĂĂži ĂŽnĂželeg punctul de vedere uÂşor subiectiv ĂŽnsĂŁ trebuie sĂŁ te contrazic.

 

Categoriile pe care le-ai enumerat nu sunt general valabile.

 

Chiar dacã maºinile aduse sunt de cele mai multe ori În stare bunã, felul În care sunt ÎntreÞinute În România nu este o suprizã, cea mai bunã dovadã este starea tehnica deosebit de proastã a parcului auto din Þarã.

 

Nu sunt de acord cu taxa Âşi chiar mi-aÂş aduce ĂŽncĂŁ o maÂşinĂŁ dacĂŁ n-ar exista o asemenea taxĂŁ ĂŽnsĂŁ n-ar fi taxa singura piedicĂŁ.

Ăn primul rând nu aÂş avea un loc de parcare pentru o a doua maÂşinĂŁ, pentru maÂşina mea am loc de parcare plĂŁtit.

 

Am menÞionat faza cu locul de parcare ca sã evidenÞiez faptul cã atunci când cumperi o maºinã trebuie sã te gândeºti pe termen lung.

Link to comment
Share on other sites

Mie mi-a placut si mi s-a parut pertinent punctul de vedere al lui @Danny.

 

Eu in general sunt pentru LIBERTATE . Nu sunt de acord cu ideea de a-mi fi ingradit orice drept al meu, mai ales cand masura HAI SA FIM seriosi, - e una strict FINANCIARA , cine crede ca e o masura in favoarea mediului, ca politicienii nostri tin la siguranta noastra care ar fi periclitata de sistemele de siguranta depasite din eventualele masini aduse :twoup: , este fudul si naiv si ce vreti voi.

 

Ideea e "SA VINA BANU', nu conteaza ca pt asta 1 an si 6 luni a fost incalcata legislatia europeana, nu conteaza ca altii fac altfel ... ei vor bani si atat, ei stau 4 ani acolo , la branza , pai daca nu isi fac plinul ce fac, pt ce au mers acolo ??

 

Traim in romanica oameni buni ...

 

In fond si la urma urmei, nenorocitii aia sunt reprezentantii nostri , noi i-am votat sa ce ??????? SA NE REPREZINTE interesele - ale nostre nu ale lor- , procentual peste jumate sunt in favoarea scoterii oricarei taxe in domeniul asta, asta in situatia de fata in care nu exista un plan concret de investire al lor, atunci ar trebui scoasa si la revedere, ei teoretic sunt vocea noastra ...pfff rahat de tara

 

Eu sunt sigur ca cel putin 10% din cei care acum spun sa se scoata si-ar schimba optiunea daca de ex. ar veni oricare dobitoc de acolo sa zica, uite domne in 2008 s-au stras 1 milion euro, in 2009 de acesti bani construim 100 km autostrada intre zalau si dej (ca la noi asa se construieste , nu se leaga nimic de nimic, au legat bucurestiul de fetesti :D in fine alta poveste). Iar daca in 2010 nu se concretizeaza ce aiu promis sa dea banii inapoi, eeee dar asta ar fi treaba nemteasca nu bors din asta romanesc ... gata ca ma enervez si fac infarct :twoup:

 

 

LE: @ciupanezu, general valabil nu e nici dumnezeu ce sa zic, omu isi spunea pctul de vedere

2.

Edited by Remus Ratiu
Link to comment
Share on other sites

Lifestyle, faptul ca unii sunt "responsabili" l-am evidentiat si eu cand am spus "la momentul achizitiei a stiut si si-a asumat plata taxei ... "

 

Ciupanezu:

Intr-adevar sunt putin subiectiv, fiind in aceeasi situatie (ma deranjeaza taxa) cu multi altii.

 

Daca te uiti la cine a postat in acest thread (in primele 5 pagini), si analizand semnaturile fiecaruia, unde sunt scrise autoturismele de care se bucura fiecare (de obicei) vei vedea ca se pot imparti in 2 categorii:

- E34 si E36 (care intra la categoria de pret 2000 - 4000 cu sau fara taxa, in functie de motorizare, an de fabricatie, etc.)

- E39, E46 si E60 (care se incadreaza la 10.000 - 13.000 si peste)

 

... cel putin asa am vazut eu.

 

Diferenta (si aici raspund si la cele spuse de Lifestyle - si sunt de acord cu el) este ca eu imi permit acei 1000 de euro pe an (pe care am mentionat ca ii platesc in rate, nu toti deodata) si de asemenea in masina am investit destui bani, dar o fac cu placere si fara sa simt ca "ma arde la buzunar" si fara sa trebuiasca sa mananc "paine cu margarina" pentru a putea schimba o bucsa, un telescop, etc.

Masina am achizitionat-o in noiembrie 2007, cand taxa pentru masina mea depasea 5.000 de Euro (si nu se stia nimic de actualul mod de calcul al taxei), de aceea la momentul achizitiei am fost (si sunt in continuare) constient ca trebuie sa o tin inmatriculata in Austria si trebuie sa platesc toate taxele acolo, + 1 drum in fiecare an pentru efectuarea verificarii tehnice (in Austria se face anual, nu la 2 ani).

 

 

Perfect de acord ca sunt persoane care, in lipsa taxei, si-ar aduce inca o masina (care o putem considera o masina de week-end, de placerea de a conduce ceva rar / deosebit) cum ar fi un M5 E34.

Eu de exemplu visez la un Porsche 911 Targa din perioada 1971-1975, pur si simplu ca o masina de colectie, de plimbare in weekend, dar asta sunt momentan "vise" (si chiar m-am interesat ce conditii trebuie sa indeplineasca masina pentru a o putea inscrie prin Retromobil Club Romania - pentru scutire de impozite si alte facilitati).

 

De asemenea nici eu nu sunt de acord cu masinile la care bagi piciorul prin tabla din cauza ruginei, sau cu persoanele care isi cumpara masini peste posibilitatile financiare pentru intretinerea lor, si care mergi in urma lor si nu vezi nimic de fum (la fum se includ si "smecherasii" care isi cumpara Passat TDI de 6-7 ani, dar nu vede ca scoate fum mai rau decat BMW-ul meu de 14 ani)

 

O seara placuta la toti.

Link to comment
Share on other sites

Remus ratiu, nu este in interesul meu ca orice pusti din primu salar sa-si aduca o pisicuta.... sau un urs... mie mi-ar fi suficient ca-i mai ingradeste pe unii si nu trebuie sa-i feresc prin tara, si de fac foc de tabara cu banii.

 

 

Nici al meu insa pot sa vad mai departe de interesul personal, daca eu am platit ~4000 eur taxa acum 3 luni pt o masina ca am avut suma respectiva, nu vad de ce l-as priva pe altul sa isi cumpere masina pe care si-o doreste, la nivelul sau financiar evident.

 

Situatia financiara nu ar trebui sa creeze diferente intre locutorii aceleiasi tari democratice ...

 

Mai eu sustin ca mult mai important decat VALOAREA e ce se face cu banii, cum nu exista nimic concret e doar un furt la nivel national, e un fni e un caritas, banii astia nu se intorc la noi cum ar fi normal intr-un stat de drept , noi de asta ii dam sa se investeasca tot pt noi, sa ne creeze conditii ca noi sa traim mai bine, ei bine la noi banii astia dispar.

 

O sa vedeti ca se va vota sa se scoata, ca deh vin alegerile, sa vedeti cand va fi sa returneze banii astia ce scandal va fi pt ca ei nu mai exista, nu stie nimeni unde sunt ....

 

Eu pe topicul asta mai revin doar cand voi da reply la ce am scris acum si voi spune : "told you so" :twoup:

 

 

Oricum discutia deja e deplasata, noi discutam deja pe planuri politice, economico-financiare, altii sunt ingrijorati de mediu, etc.

 

Discutia e mult mai simpla repet : cei care au impus taxa au gandit mult mai simplu, au zis : vrem bani, ce facem? ATAT , asta cu mediu, cu drepturi, cu economie etc doar noi o discutam, problema e mult mult mai simpla ...

Link to comment
Share on other sites

Nici al meu insa pot sa vad mai departe de interesul personal, daca eu am platit ~4000 eur taxa acum 3 luni pt o masina ca am avut suma respectiva, nu vad de ce l-as priva pe altul sa isi cumpere masina pe care si-o doreste, la nivelul sau financiar evident.

Situatia financiara nu ar trebui sa creeze diferente intre locutorii aceleiasi tari democratice ...

 

 

Legea tarii spune ca trebuie sa platesti taxa, atunci iti iei masina de nivelul tau financiar adica nivelu tau financiar sa acopere pretul masinii + taxa + intretinere, lasati-ma cu povesti "vad mai departe de interesul meu". in general lumea aduce cazane, sunt exceptii sun 10.000 de useri pe forumu asta care "fac exceptia", dar poate 3-4 milioane de romani aduc cazane, imi pare rau ca n-am facut mai multe poze in nurnberg sa intelegi fenomenu... sau sa vezi pe autostrada comvoi de 6-7 cazane care o tin la 160-170.. daca pusca pe drum nu am nici o treaba da daca pusca pe drum in romania... nu=mi convine, mai ales la cluj unde imediat se simte daca se blocheaza o banda in gilau...

 

Referitor la "a 2-a masina de weekend gen porsche m5 etc... romanu pe langa ca e sarac e si fudul, pai domnia si prostia se plateste, vrei sa fii smecher cu porsche sau M masina de weekend pai platesti taxa de inmatriculare ,, nu faci manevre sa nu platesti taxa.... Eu nu inteleg conceptia asta.. Aduc masina retro, deci imi permit a 2-a masina .. un porsche sau M... da nu-mi permit taxa... daca vrei as o faci lata .. o faci lata..

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce va contrati.

 

E clar ca e mult mai usor sa ai o taxa de genu asta decat sa faci autostrazi si parcari,asta e si interesul guvernantilor de a tine taxa in picioare.Consider ca un RCA+Impozit,rovinieta etc care sunt obligatorii sunt suficiente,iar daca intr-adevar nu sunt in stare sa scape romania de haosul masinilor macar sa mareasca impozitul pentru masinile vechi+motor mare.

 

ps:Ar mai trebuii sa ne bage o taxa si pe airbag-uri,daca nu ai cel putin 4 sa platesti o "taxa de siguranta" :twoup:

Link to comment
Share on other sites

@Lifestyle: Dani_arad se referea ca ar vrea sa aduca o masina retro... la masinile retro daca indeplinesc conditiile nu platesti taxa de prima inmatriculare pt ca ar fi culmea sa platesti doar taxa vreo 10.000 de euro pt o masina de acum 40 de ani cu motor de vreo 3000 si bineinteles non-euro...

el nu se referea ca ar vrea sa fenteze taxa ci ca si acum si inainte daca vroiai sa iti aduci o masina retro nu plateai taxa daca masina indeplinea anumite conditii...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.