Jump to content

imi trepideaza motorul in frana


e46320d

Recommended Posts

sunt protagonistul unei intamplari inedite ... masina mea ... un e46 320 d de 136 de magari, ... trepideaza (nu ea ci motorul) in momentul in care calc frana (lin nu brusc) si cand e pe liber ... nu mai prezinta aceeasi simptomatologie in momentul in care e in viteza ... sau calc abbreiaj +frana ... mentionez ca am facut o diagnoza in care au fost prezente erorile .. senzor miscare ac intrerupt (am schimbat injectorul cu fir), respectiv incalzire auxiliara .. semnal intrerupt.. nici in ziua de azi nu am aflat ce inseamna asta ... ma cam ia disperarea pentru ca sistematic am inceput sa schimb piese, rezultatul fiind acelasi (debitmetru, injector, furtune retur motorina, etc.) sunt deja doua saptamani de cand tot citesc topicurile de pe forum si nu am gasit la nimeni o problema similara ... nici macar o idee din care sa rezulte rezolvarea :)( in speranta ca ma intelegeti prin ce trec ... ca iubitor al acestei marci, poate cineva o sa ma ajute cu niste sfaturi , pentru ca ideei nu mai am. fac mentiunea ca.. la test... in momentul in care masina era turata pana la 4000 rot/min, afisa valori normale (turbina avea o presiune de 24 psi), insa la acelasi test cu frana calcata si masina turata in aceleasi rotatii, turbina indica doar o presiune de 16 psi, adik cu 2 mai mult decat normalul ... poate ajuta asta in diagnosticarea problemei
Link to comment
Share on other sites

Mda , am observat si eu la masina mea E46 318i un lucru care are legatura cu problema ta. In momentul in care franez cu masina in viteza ( indiferent daca e calcat ambreiajul sau nu ) indicatorul instant de consum combustibil trece pe 0 , in schimb daca o scot din viteza si masina ruleaza inca (pana la oprirea completa a autovehiculului ) indicatorul ramane mai sus ( respectiv 6-10 l/100km). N-am bagat in seama ca nu obisnuiesc sa o scot din viteza niciodata decat atunci cand sta pe loc . La citirea topicului mi-am adus aminte de asta si pare singura legatura .
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa mai zic ... o sa mai trag o fuga pana la service sapt viitoare ... daca nu ma pregatesc sufleteste de o vizita la reprezentanta ... aia oricum nu o sa rezolve problema ... motivand ca " asa face ele dom`le" :)(

oricum asa nu se poate ... masina functioneaza perfect in rest .. da trepidatia aia ma scoate afara prin luneta ... inca o data mentionez ca se comporta asa doar cand e pe liber

Link to comment
Share on other sites

Verifica tampoanele si esapamentul, zic eu.

 

el zice ca in momentul cand masina e scoasa din viteza si franeaza apar trepidatiile. In momentu asta nu cred sa fie solicitata cutia de viteze, ar fi numai in cazul in care ar apasa frana si masina ar fi in viteza.

 

Uita-te si pe la cardan

Link to comment
Share on other sites

am verificat tampoanele si sunt toate bune ... la cardan nu m`am uitat ca oricum acolo stiu ca am de schimbat flansa intermediara ... respectiv crucea cardanica .... au un minim de uzura, numai ca sunt eu cam perfectionist. nu prea`mi vine sa o mai conduc din cauza la problema asta ... te omoara faptul ca nu stii ce are ... macar daca as stii m`as impaca cu problema .. vreo doua zile pana sa o rezolv :))

 

daca mai aveti ideei ... orice ajutor e binevenit .. si promit ca daca aflu eu inainte de pe unde e ... o sa impartasesc si cu membrii forumului, ca altii sa nu fie nevoiti sa mai treaca prin asta .. totusi ... ea isi schimba valorile in calc ... in momentul in care e actionata frana .... de ce? sunt aproapre sigur ca e ceva electronic ... da nu`mi dau nici eu nici testerul seama ce anume ... am o singura eroare ... incalzire auxiliara suplimentara ... semnal intrerupt ... ce inseamna asta .. o fi de acolo?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
chiar nimeni nu a mai patzit ... haideti ca se poate si mai bine <_<) mai dati`mi niste sfaturi ca o vand de suparare :)

 

 

Salut, sa stii ca si eu am aceeasi problema cu trepidatia motorului cand pun frana insa nu i-am dat importanta. Masina in rest nu are nimic dar daca gasesti tu rezolvare la aceasta problema sper sa ne dai si noua raspunsul la enigma :bashwall:. Am aceeasi masina e46 320D 136 cai 2001

Link to comment
Share on other sites

Problema la mine in 5 luni de cand am masina s-a manifestat diferit. 3 situatii cu acelasi rezultat : cam la 50-60 km/h scos pe liber si franat treptat pana la 0 km.Inainte sa se opreasca acul turometrului a sarit de la ~850 la 1100 si imediat pe la 500 dupa care s-a oprit motorul . De fiecare data cand am franat pe liber (NU si cu ambreiajul apasat) . Norocul meu ca la 2 din intamplari franam la aceeasi trecere de pietoni iar la a 3-a a fost ceva mai trist. Intram intr-o intersectie si am realizat ca ceva nu e ok (era europa fm dat cam tare , my bad) cand mi s-a blocat servo si frana (norocul meu ca am ceva muschi si am tras imediat pe dreapta) . Any ideas ? Pana la revizia din martie mai am un pic .
Link to comment
Share on other sites

Problema la mine in 5 luni de cand am masina s-a manifestat diferit. 3 situatii cu acelasi rezultat : cam la 50-60 km/h scos pe liber si franat treptat pana la 0 km.Inainte sa se opreasca acul turometrului a sarit de la ~850 la 1100 si imediat pe la 500 dupa care s-a oprit motorul . De fiecare data cand am franat pe liber (NU si cu ambreiajul apasat) . Norocul meu ca la 2 din intamplari franam la aceeasi trecere de pietoni iar la a 3-a a fost ceva mai trist. Intram intr-o intersectie si am realizat ca ceva nu e ok (era europa fm dat cam tare , my bad) cand mi s-a blocat servo si frana (norocul meu ca am ceva muschi si am tras imediat pe dreapta) . Any ideas ? Pana la revizia din martie mai am un pic .

 

 

La mine problema e ca simt o trepidatie dar una mica... si in bord la turatii nu se intampla nimic adica e fixa nu are "deviatii" <_< sper sa nu fie nimic grav. Daca aveti drum pe la service si gasiti cauza problemei chiar va rog sa postati. E o problema sacaitoare:(

 

Problema la mine in 5 luni de cand am masina s-a manifestat diferit. 3 situatii cu acelasi rezultat : cam la 50-60 km/h scos pe liber si franat treptat pana la 0 km.Inainte sa se opreasca acul turometrului a sarit de la ~850 la 1100 si imediat pe la 500 dupa care s-a oprit motorul . De fiecare data cand am franat pe liber (NU si cu ambreiajul apasat) . Norocul meu ca la 2 din intamplari franam la aceeasi trecere de pietoni iar la a 3-a a fost ceva mai trist. Intram intr-o intersectie si am realizat ca ceva nu e ok (era europa fm dat cam tare , my bad) cand mi s-a blocat servo si frana (norocul meu ca am ceva muschi si am tras imediat pe dreapta) . Any ideas ? Pana la revizia din martie mai am un pic .

 

 

La mine problema e ca simt o trepidatie dar una mica... si in bord la turatii nu se intampla nimic adica e fixa nu are "deviatii" :) sper sa nu fie nimic grav. Daca aveti drum pe la service si gasiti cauza problemei chiar va rog sa postati. E o problema sacaitoare:(

Link to comment
Share on other sites

Ca o trepidatie mica incepe si la mine . Doar ca de 3 ori s-a derulat intr-o trepidatie mare care a cauzat ulterior moartea motorului in sarcina . <_< .Nu pot zice ca e sacaitoarea mai degraba periculos daca se intampla pe la 140/h sa ti se intepeneasca pedala de frana si sa fie nevoie de ea in acel moment.Daca aflu despre ce e vorba don't worry , voi posta imediat :).
Link to comment
Share on other sites

Mda , am observat si eu la masina mea E46 318i un lucru care are legatura cu problema ta. In momentul in care franez cu masina in viteza ( indiferent daca e calcat ambreiajul sau nu ) indicatorul instant de consum combustibil trece pe 0 , in schimb daca o scot din viteza si masina ruleaza inca (pana la oprirea completa a autovehiculului ) indicatorul ramane mai sus ( respectiv 6-10 l/100km). N-am bagat in seama ca nu obisnuiesc sa o scot din viteza niciodata decat atunci cand sta pe loc . La citirea topicului mi-am adus aminte de asta si pare singura legatura .

Pai e logic...daca incetinesti si nu o scoti din viteza nu o sa-ti consume...masina merge din inertie, motorul fiind tinut in functiune de miscarea rotilor. Mi se pare ca in acel moment pompa de combustibil se si opreste. In momentul in care o scoti din viteza motorul va trebui sa fie tinut in functiune de combustibil si deci iti consuma. Incearca sa mergi la vale pe frana de motor si ai sa vezi ca indicatorul va sta la 0. Incearca si pe liber si ai sa vezi ca iti va lua cam 4-6 la suta. Nu stiu daca am 100% dreptate cu pompa de combustibil asa ca sa ma corecteze cineva daca am aberat. Insa faza cu consumul pe frana de motor e adevarata si logica.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.