Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

La mine trepidatia la plecarea de pe loc s-a rezolvat prin schimbarea unui tampon de la motor.

Acum diferenta este foarte mare!!

Da pai pentru ca s-ar putea ca nu toti sa avem acelasi tip de trepidatie...la tine trepida si la pornire?!

 

Depinde ce intelegi prin pornire:)

Pornirea de pe loc ? DA

Pornirea de la cheie? NU

Relati...tremura si se auzea mult mai tare ca acum. La mine dupa schimbare tampon s-au diminuat mult toate zgomotele...si din mers si de la pornire precum si zbantzuiala schimbatorului.

Link to comment
Share on other sites

La mine trepidatia la plecarea de pe loc s-a rezolvat prin schimbarea unui tampon de la motor.

Acum diferenta este foarte mare!!

Ma indoiesc ca aceasta trepidatie vine de la motor...simt cand plec de pe loc trepidatiile in cutie si cardan...nu are treaba cu motorul...

 

kitul de ambreiaj la mine este cam 600 RON as putea sa traiesc cu pretul asta daca as stii ca asta e......

Pai poate sa fie si volanta,pana nu dai jos nu ai cum sa stii........

Exact...demontarea e sfanta....atunci vezi ce si cum. Oricum deja m-am interesat de o comanda pentru volanta+kit! As fi interesat sa stiu daca la E90 tot acelasi tip de volanta au pastrat...poate macar au imbunatatit-o pentru ca mi se pare anormal ca dupa 120.000km(la mine) sa pice.

 

Mie mi-a zis mecanicul meu ca majoritatea pieselor sunt consumabile si ambreajul atat tine 130.000-140.000 km.....si inclin sa-i dau dreptate....

 

Masina mea are 80000 de km iar trepidatiile au inceput pe la 75000...asa de prost sa fie ambreiajul?!?!?....km sunt REALI....

Link to comment
Share on other sites

Un ambreiaj sa tina, in conditii de exploatare normale 130.000 e inacceptabil din punctul meu de vedere. Daca pleci ca nehalitul de la semafor da...e posibil sa cada si la 200 de km. Mai sunt si cazuri de eroare de productie...insa in cazul de fata vorbim de un fenomen ce apare in masa. Insa, in momentul in care ai grija la fiecare plecare si nu fortezi ambreiajul viata lui ar tb sa fie mult mai lunga. Mai ales ca, cel putin la mine, nu vorbim de masini cu nemaipomenit de multi cai putere ca sa spui ca stresul asupra ansablului e foarte mare. Oricum incep sa vad ca producatorii fac din mai toate piesele...in curand si motorul...elemente consumabile. Pe de o parte ma intristeaza dar recunosc ca sunt si partile bune ale acestei "mode".
Link to comment
Share on other sites

masina mea (adusa din germania) are acum ~130.000 km, iar eu am facut cu ea cam 14.000. cand am luat-o nu avea aceasta trepidatie, dar dupa cateva mii de km prin traficul din bucuresti....a inceput sa faca si ea "urat". ce-i drept e ca eu nici nu prea ma obisnuisem cu masina (e prima mea masina, dar am mai condus) si cam tineam piciorul mai mereu pe ambreiaj, si cand franam si cand eram la stop etc; acum m-am obisnuit, (si atunci stiam ca nu fac bine) si nu mai tin.

am zis toate astea pentru ca parerea mea ca sigur aceastra trepidatie e din cauza ambreiaj+volanta, iar eu datorita "neexperientei" mele am contribuit la defectarea mai rapida a ambreiajului.

Link to comment
Share on other sites

Cat te-a costat inlocuirea tamponului?

 

Tamponul 184 lei si manopera 240 lei la AB.

 

Mentionez ca am schimbat ambreiaju (cu tot cu volanta) la 80.000km. (masina are acum 100.000Km) deci clar nu era de la ambreiaj!!!

Cand am schimbat ambreiaju am discutat cu un domn de la AB care avea un accent nemtesc...si tot incerca sa ma convinga ca e normal sa-l schimb la 80.000 ca asa e in germania si bla bla...evident nu d-aia l-am schimbat, ci pt ca chiar era dus...

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca daca masina e rulata prin Bucuresti dupa 100.000Km sigur pica volanta.Cred ca discu de ambreiaj tine destul de mult chiar dupa 200.000km.Problema e volanta asta tampita.

 

 

pai la ce trafic e in bucuresti :) numa a1a

 

Cat te-a costat inlocuirea tamponului?

 

Tamponul 184 lei si manopera 240 lei la AB.

 

Mentionez ca am schimbat ambreiaju (cu tot cu volanta) la 80.000km. (masina are acum 100.000Km) deci clar nu era de la ambreiaj!!!

Cand am schimbat ambreiaju am discutat cu un domn de la AB care avea un accent nemtesc...si tot incerca sa ma convinga ca e normal sa-l schimb la 80.000 ca asa e in germania si bla bla...evident nu d-aia l-am schimbat, ci pt ca chiar era dus...

 

 

Aia de la bmw iti schimba si un surub daca e ruginit si e vreo 5-7 RON unu depinde acu <_<)

pleci sa rezolvi ceva la ei, si dupa te trezesti ca au mai multe si te invart.. sa faci aia .. neaparat.. de la aia e .. dar defapt nu e.. dupa aia o iau prin eliminare.. tre sa te mai pricepi si cat de cat

Link to comment
Share on other sites

Aia de la bmw iti schimba si un surub daca e ruginit si e vreo 5-7 RON unu depinde acu <_<)

pleci sa rezolvi ceva la ei, si dupa te trezesti ca au mai multe si te invart.. sa faci aia .. neaparat.. de la aia e .. dar defapt nu e.. dupa aia o iau prin eliminare.. tre sa te mai pricepi si cat de cat

 

Mi-au pus piesele in portbagaj si intr-adevar erau uzate rau!!! Nush cum am reusit! poate cel dinaintea mea sa fi facut ceva cerculete...:-"

Link to comment
Share on other sites

La mine trepidatia la plecarea de pe loc s-a rezolvat prin schimbarea unui tampon de la motor.

Acum diferenta este foarte mare!!

Ma indoiesc ca aceasta trepidatie vine de la motor...simt cand plec de pe loc trepidatiile in cutie si cardan...nu are treaba cu motorul...

 

kitul de ambreiaj la mine este cam 600 RON as putea sa traiesc cu pretul asta daca as stii ca asta e......

Pai poate sa fie si volanta,pana nu dai jos nu ai cum sa stii........

Exact...demontarea e sfanta....atunci vezi ce si cum. Oricum deja m-am interesat de o comanda pentru volanta+kit! As fi interesat sa stiu daca la E90 tot acelasi tip de volanta au pastrat...poate macar au imbunatatit-o pentru ca mi se pare anormal ca dupa 120.000km(la mine) sa pice.

 

Mie mi-a zis mecanicul meu ca majoritatea pieselor sunt consumabile si ambreajul atat tine 130.000-140.000 km.....si inclin sa-i dau dreptate....

 

Masina mea are 80000 de km iar trepidatiile au inceput pe la 75000...asa de prost sa fie ambreiajul?!?!?....km sunt REALI....

 

 

 

Eu zic ca este posibil,mai ales in bucurestiul asta infect.

Link to comment
Share on other sites

Aia de la bmw iti schimba si un surub daca e ruginit si e vreo 5-7 RON unu depinde acu <_<)

pleci sa rezolvi ceva la ei, si dupa te trezesti ca au mai multe si te invart.. sa faci aia .. neaparat.. de la aia e .. dar defapt nu e.. dupa aia o iau prin eliminare.. tre sa te mai pricepi si cat de cat

 

Mi-au pus piesele in portbagaj si intr-adevar erau uzate rau!!! Nush cum am reusit! poate cel dinaintea mea sa fi facut ceva cerculete...:-"

 

Nu am zis ca nu schimba ce nu e uzat, dar grija lor pt masina ta e ... pe atat de mare pe cat o sa fie si factura.

Edited by ins1dez
Link to comment
Share on other sites

Nu am zis ca nu schimba ce nu e uzat, dar grija lor pt masina ta e ... pe atat de mare pe cat o sa fie si factura.

 

Asta-i clar si asa va fi mereu la un service cu usile inchise, unde nu cunosti pe nimeni si mai ales nu te pricepi la masina incat sa le zici tu ce vrei sa schimbe. Asta e...sunt convins ca si-n Germania e la fel, poate singura diferenta sa fie grosimea obrazului personalului!

Link to comment
Share on other sites

Nu am zis ca nu schimba ce nu e uzat, dar grija lor pt masina ta e ... pe atat de mare pe cat o sa fie si factura.

 

Asta-i clar si asa va fi mereu la un service cu usile inchise, unde nu cunosti pe nimeni si mai ales nu te pricepi la masina incat sa le zici tu ce vrei sa schimbe. Asta e...sunt convins ca si-n Germania e la fel, poate singura diferenta sa fie grosimea obrazului personalului!

Am fost eu la 2 service reprezentante BMW si daca vroiai puteai sa stai langa masina si oricum te informau dinaite ce trebuia sa faca si daca esti de acord plus ca-ti aratau clar problema la masina.

Link to comment
Share on other sites

Nu am zis ca nu schimba ce nu e uzat, dar grija lor pt masina ta e ... pe atat de mare pe cat o sa fie si factura.

 

Asta-i clar si asa va fi mereu la un service cu usile inchise, unde nu cunosti pe nimeni si mai ales nu te pricepi la masina incat sa le zici tu ce vrei sa schimbe. Asta e...sunt convins ca si-n Germania e la fel, poate singura diferenta sa fie grosimea obrazului personalului!

Am fost eu la 2 service reprezentante BMW si daca vroiai puteai sa stai langa masina si oricum te informau dinaite ce trebuia sa faca si daca esti de acord plus ca-ti aratau clar problema la masina.

 

in ce tara? <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

eu am citit pe forumurile internationale... si cica problema se poate rezolva prin 2 variante...

 

1 . o volanta dubla

2 . un chit de ambreiaj de pe un model cu motor mai mare... adica la un 1.8is ai putea trece pe ambreiajul mai mare al 2.0 -ului <_<

Link to comment
Share on other sites

hai sa va spun ceva...dupa 2 luni a aparut iar trepidatia...foarte usor(insesizabil aproape) dar iar a aparut <_<

urmeaza suportii la motor sa ii schimb...

 

 

ideea e sa pleci cu 1500 de ture dupa loc ...altfel va aparea mereu trepidatia...

 

p.s. eu am volanta mucificata...adica e dusa rau...si nu trepideaza neam la plecarea dupa loc...trebuie sa pleci mai turat ca sa numai fortezi ambreiajul inutil

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

hai sa va spun ceva...dupa 2 luni a aparut iar trepidatia...foarte usor(insesizabil aproape) dar iar a aparut <_<

urmeaza suportii la motor sa ii schimb...

-NU STIU,DACA AI SCHIBAT TOT,SI TOT CE TINE DE CARDAN E OK IN SPECIAL INTERMEDIARUL,AR MAI RAMANE VARIANTA CA AR FI DEZAXATA(STRAMBA)PRIZA DE PUTERE.FIIND TOTUL NOU TREPIDATIA E MAI MICA LA INCEPUT DAR VA "OMORA"DIN NOU AMBREAJUL(AR MAI FI O VARIANTA-BUCSA DIN CAPUL PRIZEI).LA MINE PLEACA IN RELANTI FARA TREPIDATII-318 i-1993.ps REZOLVA CUMVA CACI SE VOR DUCE INCA UN RAND DE PIESE.TREBUIE SA IEI IN CONSIDERARE SI TAMPOANELE.

 

ideea e sa pleci cu 1500 de ture dupa loc ...altfel va aparea mereu trepidatia...

 

p.s. eu am volanta mucificata...adica e dusa rau...si nu trepideaza neam la plecarea dupa loc...trebuie sa pleci mai turat ca sa numai fortezi ambreiajul inutil

Link to comment
Share on other sites

hai sa va spun ceva...dupa 2 luni a aparut iar trepidatia...foarte usor(insesizabil aproape) dar iar a aparut <_<

urmeaza suportii la motor sa ii schimb...

:) Deci stai! Tu din cate tin minte ai inlocuit si kitul si volanta...ca la carte nu?! Si dupa 2 luni a reaparut povestea de amor tremurat? Daca da...atunci problema devine foarte stranie. Ai scos CDV-ul?

Link to comment
Share on other sites

alooooooo gata ........ <_<

stati mai oameni linistiti ca nu e nici din CDV si nici din cardan sau alte minuni

eu am rezolvat problema cu trepidatu ala nesuferit de ziceai ca se rupe in doua masina cand plecai cu ea dupa loc

toata treaba a fost dintr-un tampon la motor si kitul de ambreiaj ......la care bineinteles am stat langa mecanic cand le-a schimbat

asa ca la treaba si stati langa mecanic si nu acceptati sa nu fiti prezenti

 

Daca vorbiti despre acea trepidatie care apare la plecarea de pe loc ,in plina aglomeratie sau ori de cate ori folosim excesiv ambreajul, (deci nu trepidatia la rece) ,concluzia ar fi ca temperatura ridicata la care ajunge ansamblul volanta-placa de presiune (peste 150 grade celsius ), ar produce dilatarea diferita a uneia sau a ambelor componente,rezultand "copairea" sau valurirea marginilor, alunecarea si cuplajul pe disc find imperfect. Fenomenul apare si la discurile de frana prin reducerea vitezei de la 200 la 50 km/h, prin franare prelunga ( 5-7 secunde),la un moment dat se vor simti trepidatii in pedala,pana la racirea acestora.

Iti multumesc pentru explicatia stiintifica.....CUM REZOLV PROBLEMA..!!????

da frate de acord cu tine si toata treaba asta de zici tu este egal cu placa mai precis soarele incins ,decalit care la temperaturi diferite nu centreaza discul bine si egal trepidatie.........multumit?!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.