Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

Mai e cineva la care vibratia se manifesta ca la mine? Adica la cald in a 1-a?

salutare,

da, eu am aceeasi problema la un E46 din 2000.

cand am ajuns in Bucuresti, venind de la Buzau,( peste viteza legala ) am observat ca atunci cand plecam de pe loc se simtea o trepidatie destul de sesizabila.

in cazul plecarilor cand motorul este "rece" (<100 km) parcursi, nu se mai simte nimic.

in acest moment nu o consider o problema, o sa vad mai tarziu cum se comporta.

 

Eu am schimbat kit de ambreaj si volanta si nu mai tremura ca inainte dar, a aparut ceva foarte interesant, si anume la plecare nu am nici o problema dar cand fac frana de motor sint o vibratie in pedala ca si cum as trece peste dungi dinalea de incetinire. Mai are cineva problema asta? Si ca raspuns la intrebarea daca trebuie schimbata piesa, sau marca, eu incep sa cred ca marca. Din ce fan BMW am fost, bineinteles datorita lui E30 si E 36, am ajuns sa regret ca am dat Passatu si am luat BMW diesel, auzi gluma:BMW diesel <_< tocator de bani.

 

deci tu ai ajuns la concluzia ca trebuie schimbata marca doar pentru ca in general au probleme cu volanta si ambreajul?

 

sa bagi 30 de milioane cat costa toate astea intr-o masina nu e ieftin intr-adevar dar nici nu e un capat de tzara daca stai si te gandesti.

 

sa vezi la Mercedes cat costa un compresor de Airmatic, o reparatie la 7G-Tronic, etc ...si crede-ma astea 2 cel putin pica in draci...nu ca volanta la BMW care cand incepe sa ti faca probleme....o mai lasi sa trepideze nu stiu cate luni-ani...pana o schimbi. Practic iti atrage atentia singura: "apuca-te si strange bani!" :)

30mil? unde ai gasit preturile astea? Doar volanta costa aproape cat ai spus tu si sa nu mai zic ca pana schimbi volanta, schimbi tot ce ar putea cauza tremuratu pana la volanta si uite asa esti gol de bani. Dar probelma mea nu e asta, (ca am dat bani pe piese ce s-au stricat, ca putea fi la fel si cu Passatu de care aminteam inainte) ci faptul ca nu ma asteptam ca toti sa avem aceeasi problema( ambreaj si volanta) si asta imi miroase a teapa din partea BMW. Tu zici cat costa nu stiu ce piese la Mercedes, irelevant, deoarece nu i o regula sa se strice acele piese si fi sigur ca nu eram asa pornit impotriva BMW(DIESEL) daca mi se intampla mie si la vreo cativa, ca ziceam asta este is eu ghinionist, dar se intampla aproape la toti posesorii de e46 diesel. Sper ca m-am facut inteles si bafta la toti care au probleme cu BMW-PARKINSON

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mai baieti, trepidatul la plecarea de pe loc cu viteza 1 nu este din chitul ambreiaj, totul e de la motor...acum doua saptamani cinciarul meu tragea pana in 2500rot/min k un logan tunat, atunci am fost la filaret sa-mi puna testerul. La tester, motorul lucreaza in parametrii 100%, deci masina e OK dar nu trage <_< ...atunci baiatul de acolo mi-a scos mufa de la debitmetru, m-a pus sa o tin accelerata la 2000rot/min si in timpul acesta a bagat mufa la loc :) ...de atunci parca am alt motor pe masina :bashwall: si + AM SCAPAT DE TREMURATUL AMBREIAJULUI LA PLECAREA DE PE LOC! eu cand plec de pe loc am cam 1000rot/min si pleaca foarte lin...
Link to comment
Share on other sites

am citit ce ati discutat mai sus legat de trepidatie eu am un bmw 330 diesel din 2000 , si am urmatoarele probleme : la relanti imi trepideaza masina , efectiv se misk , asa de mare e trepidatia , si in mers se simte k e o trepidatie mai ales cand accelerez plus k nu mai are forta , abia trage , park nu ar mai intra turbina sau nush ceva de genu , si in oras si in afara la viteze mai mari , reactioneaza intarziat dupa ce apas acceleratia , de multe ori am pedala blana si abia trage. Ce ar putea fi ?

 

Am mai discutat cu cineva , dar care nu a vazut masina , doar ce i-am povestit cu face si mi-a spus k ar putea fi filtrul de motorina in cazul in care a intrat apa in el , sau am pus motorina care ar fi avut cica (motorina am pus de la petrom si nu e prima data si nu am mai avut probleme ...asa k ...) , sau una din pompele de motorina.

 

Are cineva idee despre ce ar putea fi vorba sau ati mai intalnit simptome de genu...?

Link to comment
Share on other sites

confirm, aceeasi problema o am si eu la 318ci 2002, dar mi se intampla f rar. dupa ce merg mult prin trafic plecari, opriri, etc sau dupa ce merg mai tare prin trafic, la un moment dat mai imi tremura la plecarea de pe loc. incep sa cred ca e ceva normal
Link to comment
Share on other sites

mai baieti, trepidatul la plecarea de pe loc cu viteza 1 nu este din chitul ambreiaj, totul e de la motor...acum doua saptamani cinciarul meu tragea pana in 2500rot/min k un logan tunat, atunci am fost la filaret sa-mi puna testerul. La tester, motorul lucreaza in parametrii 100%, deci masina e OK dar nu trage <_< ...atunci baiatul de acolo mi-a scos mufa de la debitmetru, m-a pus sa o tin accelerata la 2000rot/min si in timpul acesta a bagat mufa la loc :) ...de atunci parca am alt motor pe masina :bashwall: si + AM SCAPAT DE TREMURATUL AMBREIAJULUI LA PLECAREA DE PE LOC! eu cand plec de pe loc am cam 1000rot/min si pleaca foarte lin...

 

 

nu prea vad explicatia pentru ce a facut mecanicul de mai sus.

 

adica....daca te uiti la posturile de mai sus...99% spuns a se schimbe volanta/ tampoanele la motor/ ambreajul.

 

Ce treaba are debitmetrul cu trepidatia la plecarea de pe loc?

 

Mie imi tragea bine masina cand imi trepida la plecare de pe loc. Si debitmetrul era de-abia schimbat.

 

Nu spun ca nu o fi bine dar mi se pare cam empiric ce a facut mecanicul respectiv. Nu se poate defecta nimicc daca tii masina turata si bagi mufa brusc?

Link to comment
Share on other sites

mai baieti, trepidatul la plecarea de pe loc cu viteza 1 nu este din chitul ambreiaj, totul e de la motor...acum doua saptamani cinciarul meu tragea pana in 2500rot/min k un logan tunat, atunci am fost la filaret sa-mi puna testerul. La tester, motorul lucreaza in parametrii 100%, deci masina e OK dar nu trage <_< ...atunci baiatul de acolo mi-a scos mufa de la debitmetru, m-a pus sa o tin accelerata la 2000rot/min si in timpul acesta a bagat mufa la loc :) ...de atunci parca am alt motor pe masina :bashwall: si + AM SCAPAT DE TREMURATUL AMBREIAJULUI LA PLECAREA DE PE LOC! eu cand plec de pe loc am cam 1000rot/min si pleaca foarte lin...

 

 

nu prea vad explicatia pentru ce a facut mecanicul de mai sus.

 

adica....daca te uiti la posturile de mai sus...99% spuns a se schimbe volanta/ tampoanele la motor/ ambreajul.

 

Ce treaba are debitmetrul cu trepidatia la plecarea de pe loc?

 

Mie imi tragea bine masina cand imi trepida la plecare de pe loc. Si debitmetrul era de-abia schimbat.

 

Nu spun ca nu o fi bine dar mi se pare cam empiric ce a facut mecanicul respectiv. Nu se poate defecta nimicc daca tii masina turata si bagi mufa brusc?

 

Pai, si 99,99% din cei de sus, nu au schimbat volanta degeba?

Link to comment
Share on other sites

mai baieti, trepidatul la plecarea de pe loc cu viteza 1 nu este din chitul ambreiaj, totul e de la motor...acum doua saptamani cinciarul meu tragea pana in 2500rot/min k un logan tunat, atunci am fost la filaret sa-mi puna testerul. La tester, motorul lucreaza in parametrii 100%, deci masina e OK dar nu trage <_< ...atunci baiatul de acolo mi-a scos mufa de la debitmetru, m-a pus sa o tin accelerata la 2000rot/min si in timpul acesta a bagat mufa la loc :) ...de atunci parca am alt motor pe masina :bashwall: si + AM SCAPAT DE TREMURATUL AMBREIAJULUI LA PLECAREA DE PE LOC! eu cand plec de pe loc am cam 1000rot/min si pleaca foarte lin...

 

nu generaliza. ce ai avut tu a fost doar la tine.

 

masina mea nu are nici un fel de problema, se tureaza liniar pana in 6500. tremuratul apare dupa mult trafic, sa zicem cam dupa 1 ora de stat bara la bara cu plecari si opriri. si nu tremura mereu, face o data sau de 2 ori. din ceea ce simt eu in talpa e ceva legat de transmisie, volanta sau ambreiaj, pe care nu le-am schimbat inca.

Link to comment
Share on other sites

mai baieti, trepidatul la plecarea de pe loc cu viteza 1 nu este din chitul ambreiaj, totul e de la motor...acum doua saptamani cinciarul meu tragea pana in 2500rot/min k un logan tunat, atunci am fost la filaret sa-mi puna testerul. La tester, motorul lucreaza in parametrii 100%, deci masina e OK dar nu trage <_< ...atunci baiatul de acolo mi-a scos mufa de la debitmetru, m-a pus sa o tin accelerata la 2000rot/min si in timpul acesta a bagat mufa la loc :) ...de atunci parca am alt motor pe masina :bashwall: si + AM SCAPAT DE TREMURATUL AMBREIAJULUI LA PLECAREA DE PE LOC! eu cand plec de pe loc am cam 1000rot/min si pleaca foarte lin...

 

nu generaliza. ce ai avut tu a fost doar la tine.

 

masina mea nu are nici un fel de problema, se tureaza liniar pana in 6500. tremuratul apare dupa mult trafic, sa zicem cam dupa 1 ora de stat bara la bara cu plecari si opriri. si nu tremura mereu, face o data sau de 2 ori. din ceea ce simt eu in talpa e ceva legat de transmisie, volanta sau ambreiaj, pe care nu le-am schimbat inca.

Pot fi si tampoanele de la motor....gandeste-te, daca motorul se misca cu totul stanga dreapta cauzeaza o miscare a volantei si face ca acele arcuri sa lucreze. Eu am fost saptamana trecuta cu ea la revizie la un prieten. Tipul mi-a spus ca a intalnit multe cazuri in care in momentul spalarii motorului sub presiune a patruns pe disc(printr-o scurgere minuscula pe la vreun simering sau garnitura) un agent chimic(mai pe romaneste spus, apa si lichid de spalat). Acesta s-a imbibat in disc(am si vazut un disc afectat, are o pata mica pe el) si cauzeaza patinarea lui. Plus ca la mine discul e pe la inceput de sfarsit de viata si trebuie schimbat. Tampoanele la motor sunt de asemenea "gata" si trebuie schimbate. Dupa ce am "incins" masina si trepida, am pus pe un prieten sa o miste din loc incet, cu capota deschisa. Intradevar motorul tremura din tampoane. Asadar la mine nu e volanta de vina ci un cumul de componente uzate(mai exact disc+tampoane). Deja le-am comandat si sper cat mai curand sa le si inlocuiesc. Daca e sa ma insel, asta e, comand si volanta insa dupa atatea cazuri de volanta schimbata si trepidatie reaparuta nu cred. Nu generalizez insa...asta a fost cazul meu si nu e mussai sa fie la fel la toata lumea. Eu spun insa ca tampoanele joaca un rol important in toata ecuatia asta. Tipul a mai fost martor la astfel de probleme si nici nu am apucat bine sa-i povestesc ce si cum face ca mi-a si dat cauze si posibile rezolvari. O volanta la BMW pica destul de greu in conditii de folosire normala. Masina mea a apartinut in Germania unui director de farmacie, pe care dealerul care mi-a cumparat-o il cunoaste. Am vb cu el si nu conduce masina sportiv. Se si vede dupa felul in care a fost intretinuta.

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

La mine, trepidatia, sigur a fost din cauza motorului (amestecul aer+motorina nu era ideal pt o explozie in tot cilindru, ci doar in capul pistonului si motorul in loc sa se accelereze lin, el producea socuri scurte in accelerare pana sa intre in sarcina). La un tovaras cu un e46 20d din '99, problema a fost rezolvata prin inlocuirea unui tampon de la motor...deci am dorit doar sa explic cum s-au rezolvat niste probleme vis-a-vis de trepidatia plecarii de pe loc...tot ce am scris mai sus e adevarat si nu am incercat sa iau pe nimeni peste picior sau doar sa ma bag in seama de dragul vre-unei pareri! <_<
Link to comment
Share on other sites

Salut, nu am mai postat pe aici de ceva timp. Deci am schimbat volanta+kit ambreiaj acum vreo 3 luni si dupa 2 luni jumatate trepidatia a reaparut la plecarea de pe loc. Bine'nteles ca iar am fost foc si para pe masina si am zis ca in viata mea nu mai iau un diesel (urmataorea masina 325i clar <_< ). Am zis ca doar din cauza suportilor la motor mai poate fii mai ales ca mi se parea ca motorul sare cam tare sub capota la oprire. Am schimbat suportii de motor de aproximativ 3 saptamani si trepidatia la plecarea de pe loc a disparut. Ce e interesant ca nu a disparut trepidatia imediat cum am schimbat suportii ci dupa cateva zile de mers cu masina. Ce ma gandesc ca de la trepidatii discul de ambreiaj nu se rodase uniform si de aia inca a continuat sa trepideze cateva zile. Acum nu am nici un trepidat la plecarea de pe loc si i-am mai facut si ciptuning la masina la 150cp si totul e ok.

 

Concluzie...inainte sa dati banii pe volanta+kit schimbati intai suportii la motor.

Acum daca stau sa ma gandesc poate chiar de la suporti era la mine si am dat bani degeaba pe volanta+kit ambreiaj

Edited by VrajitoruldinOZ
Link to comment
Share on other sites

Salut, nu am mai postat pe aici de ceva timp. Deci am schimbat volanta+kit ambreiaj acum vreo 3 luni si dupa 2 luni jumatate trepidatia a reaparut la plecarea de pe loc. Bine'nteles ca iar am fost foc si para pe masina si am zis ca in viata mea nu mai iau un diesel (urmataorea masina 325i clar <_< ). Am zis ca doar din cauza suportilor la motor mai poate fii mai ales ca mi se parea ca motorul sare cam tare sub capota la oprire. Am schimbat suportii de motor de aproximativ 3 saptamani si trepidatia la plecarea de pe loc a disparut. Ce e interesant ca nu a disparut trepidatia imediat cum am schimbat suportii ci dupa cateva zile de mers cu masina. Ce ma gandesc ca de la trepidatii discul de ambreiaj nu se rodase uniform si de aia inca a continuat sa trepideze cateva zile. Acum nu am nici un trepidat la plecarea de pe loc si i-am mai facut si ciptuning la masina la 150cp si totul e ok.

 

Concluzie...inainte sa dati banii pe volanta+kit schimbati intai suportii la motor.

Acum daca stau sa ma gandesc poate chiar de la suporti era la mine si am dat bani degeaba pe volanta+kit ambreiaj

 

 

de cat timp ai schimbat suportii la motor ? (LE: acum am obs ca ai zis ca acum 3 saptamani) eu doream sa comand de la grozadan marti volanta+ambreiaj...dar cred ca o sa comand doar suportii...

e cineva oare care a schimbat DOAR volanta+ambreiaj si nu a mai reaparut trepidatia nici macar dupa 6-7 luni, fara sa fie nevoit sa schimbe si tampoanele motor intre timp?

 

(de fapt comandasem acum 2 luni la un prieten volanta+ambreiaj si de atunci ma tot amana si azi am zis ca nu le mai vreau ca de 2 luni....poate o fi intr-un ceas bun)

Edited by Mika D
Link to comment
Share on other sites

Salut, nu am mai postat pe aici de ceva timp. Deci am schimbat volanta+kit ambreiaj acum vreo 3 luni si dupa 2 luni jumatate trepidatia a reaparut la plecarea de pe loc. Bine'nteles ca iar am fost foc si para pe masina si am zis ca in viata mea nu mai iau un diesel (urmataorea masina 325i clar <_< ). Am zis ca doar din cauza suportilor la motor mai poate fii mai ales ca mi se parea ca motorul sare cam tare sub capota la oprire. Am schimbat suportii de motor de aproximativ 3 saptamani si trepidatia la plecarea de pe loc a disparut. Ce e interesant ca nu a disparut trepidatia imediat cum am schimbat suportii ci dupa cateva zile de mers cu masina. Ce ma gandesc ca de la trepidatii discul de ambreiaj nu se rodase uniform si de aia inca a continuat sa trepideze cateva zile. Acum nu am nici un trepidat la plecarea de pe loc si i-am mai facut si ciptuning la masina la 150cp si totul e ok.

 

Concluzie...inainte sa dati banii pe volanta+kit schimbati intai suportii la motor.

Acum daca stau sa ma gandesc poate chiar de la suporti era la mine si am dat bani degeaba pe volanta+kit ambreiaj

 

 

de cat timp ai schimbat suportii la motor ? (LE: acum am obs ca ai zis ca acum 3 saptamani) eu doream sa comand de la grozadan marti volanta+ambreiaj...dar cred ca o sa comand doar suportii...

e cineva oare care a schimbat DOAR volanta+ambreiaj si nu a mai reaparut trepidatia nici macar dupa 6-7 luni, fara sa fie nevoit sa schimbe si tampoanele motor intre timp?

 

(de fapt comandasem acum 2 luni la un prieten volanta+ambreiaj si de atunci ma tot amana si azi am zis ca nu le mai vreau ca de 2 luni....poate o fi intr-un ceas bun)

 

Pe suporti insist si eu....am impresia ca sunt cauza principala a deformarii discului si afectarii volantei.

Persoana care sa fi schimbat Volanta+Kit si sa nu se planga de reaparitia trepidatiei ar fi Pavel Marius. Poate ma insel, insa nu l-am auzit sa fi schimbat suportii, desi la inceput si el era pornit pe aceasta pista!

Link to comment
Share on other sites

o sa ii schimb si eu si vad dupa, dar deja mi s-a luat de aceasta problema, si parca imi vine sa stau asa cu ea pana pica ce-o pica si gata!

cel mai nasol e ca nu se stie cauza exacta...stiam o treaba, schimb aia + aia si am rezolvat..dar cand vezi ca unii au schimbat si a reparut parca te face sa te gandesti mai bine...

Link to comment
Share on other sites

Pai alea de care zice si bogdan. Care e diferenta intre suport si tampon motor?

 

Suportul motor e din metal si se prinde in suruburi de motor.Tamponul motor se monteaza intre suportul motor si shasiul masinii...acesta din urma preia vibratiile motorului si in general tamponul din cauciuc se rupe, nu suportul.

Link to comment
Share on other sites

aham. am mai invatat ceva astazi <_<. deci sa inteleg ca e vorba si de piese diferite? ce ar trebui sa comand? (presupun ca doar dupa o constatare a unui mecanic priceput voi afla :), nu de pe forum :bashwall:

 

 

exact. eu am probleme cu tamponul pe stanga.. sare motorul foarte urat.. e dus.. azi am luat 2 tampoane il schimb si pe ala de pe stanga.. si o sa inlocuiesc.. si o sa postez si eu aici.

 

nu ma tin minte exact, si tu ai aceasta problema cu trepidatul?

Link to comment
Share on other sites

deci suportii motor (cei din metal) nu se rup cum zicea ins1dez decat la exercitarea asupra lor a unui efort fizic mai mare decat cel normal de zi cu zi (accident, groapa sau bordura luate cu viteza frontal) ... acei suporti nu se prea rup decat la ghinionisti si se observa imediat ca e rupt la cum va face motorul.

ceea ce trebuie voi sa schimbati si se uzeaza sunt TAMPOANE SUPORTI MOTOR (niste bucsi mai mari din cauciuc care preia socurile motorului la pornire, plecare de pe loc, oprire)....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.