Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

am citit printr-un alt topic ca lui Pachu i-0a reaparut trepidatia...anyone else? mie inca nu mi-a reaparut, dar parca e pe vine <_< (ori sunt eu prea stresat de problema asta)

 

Mi-e mi-a reaparut mai demult trepidatia ca am avut un incident pe centura Ploiestiului cand am lovit un damn de asfalt sau pamant sau ce dreq era, dar era in limitele acceptabilului (ca doar e diesel) ...

Dar acum, de cand mi-a sarit din viteza (am scris pe alt topic), trepideaza schimbatorul foarte tare, si trepideaza la plecarea de pe loc, se aude si ceva metalic pe sub masina ... Abia luni ajung in service, ca tre sa schimb mai multe, si o sa vad atunci despre ce este vorba.

 

P.S. esti prea stresat, ca asa sunt si eu, si nu este bine...

 

L.E. trepidatia motorului, nu la plecarea de pe loc ( la faza cu centura Ploiestiului)... my bad :)

Link to comment
Share on other sites

cauza principala sunt arcurile de la discul de ambreaj.Se comprima in timp si nu mai au elasticitatea necesara pentru a amortiza vibratiile motorului.Incearca sa pleci de pe loc cu motorul mai turat (sa patinezi mai mult ambreajul)si vei vedea ca trepidatia se simte mai putin. Remediere: schimda discul de ambreaj(recomandat sa schimbi tot kitul).

 

Am schimbat flansa, masina merge mai bine, trecerea de la o treapta la alta se face mai lin, in schimb trepidatia de dimineata e acolo. Saptamana viitoare schimb si setul de ambreiaj, parca tine cam sus.

Link to comment
Share on other sites

schimba cat mai urgent suportul/suportii motor ca nu e de gluma cu ei. iti rupe iar racordul flexibil si bag mana in foc ca o parte din vibratiile la plecarea de pe loc li se datoreaza. am avut aceeasi problema cand am cumparat masina. ordinea de schimbare a pieselor este: 1-suportii si abia apoi racordul ca altfel sunt bani aruncati aiurea pe racord, ca se va rupe iar. acuma nus ce vibratii au colegii la masinile lor, si in ce momente dar vreau sa spun ca la mine vibra si la cald si la rece. depindea de cum plecam de pe loc. daca o fortam, vibra, daca plecam usor nu vibra. dupa ce am schimbat ambii suporti care erau rupti complet, nu mai am nici o problema. pot sa plec de pe loc cum vreau eu. bafta tuturor.

 

 

 

am avut si eu probleme cu racordul flexibil

l-am schimbat deja intr-un an jumate de doua ori (a doua oara in garantie)

la ce pret sunt suportii de la motor?

Link to comment
Share on other sites

scuze silviu, eu ti-am dat preturi pt tampoane, desi pe alea ar trebui sa le schimbi probabil (acum ceva posturi si eu eram destul de confuz <_< suporti, tampoane ...:)

mersi oricum

am vazut niste preturi in topic asa ca mi-am dat seama cam cat ma costa

 

desi din cate imi dau eu seama trepidatul la plecare la masina mea nu-i din tampoane ca din ambreaj

am facut vreo 40 mii km cu masina si de cand am cumparat-o tremura

acum insa intra foarte greu in viteza I

cateodata nu pot sa plec pe loc decat cu a II a (in I-a nu intra)

cred ca ma lasa ambreiajul cu totul

Link to comment
Share on other sites

suporti is de fier ! nu se schimba ! doar tampoanele de cauciuc (un fel de bucsi)

 

da, stiu, asta ii spuneam si eu...poate nu am fost destul de clar totusi

 

@sylviu..nu intra nici daca apesi din nou ambreiajul?

Edited by Mika D
Link to comment
Share on other sites

ehe....asta nu stiu <_<...eu stiu ca nici mie nu imi intra mereu din prima, cateodata nu vrea, si daca iau piciouru de pe ambreiaj si apas iar..merge (asta ca sa nu mai plece cu a 2-a)

 

dupa cum mai spuneam si mai demult, mai mult cei cu 318d au problema asta...mai rar 320d...

Link to comment
Share on other sites

Pai ca sa iti dau seama daca tampoanele is duse, in primul rand la oprirea motorului daca se zguduie masina destul de enervant. In al doilea rand poti deschide capota si sa rogi pe cineva sa miste masina. In momentul in care trepideaza te uiti atent la motor. La mine am observat ca trepidatul era in aceleasi ritm cu miscarea motorului, care era destul de accentuata. De asemenea cand acceleram motorul pe loc, se inclina spre partea soferului si cand dadeam apoi drumul la acceleratie revenea putin spre dreapta tremurand de 2 ori.

 

Chestia asta cu neintratul in a 1-a din prima am patit-o si eu de cateva ori(2-3 ori in 18.000km). Insa mai des o pateam la 525d...fix cum s-a descris...nu intra, dadeam drumu la ambreiaj, apasam din nou si intra din prima. Eu zic ca e din sincroane si chestii. Sau intradevar ar putea fi si placa de presiune!

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

foarte rar se intampla .. defapt de cand am mai schimbat tampoanele nu s-a mai intamplat <_<)

 

 

curios totusi faptul ca daca pornesti cu a doua de pe loc nu mai trepideaza, la fel si daca pleci in marsalier

 

la bine din pacate intra foarte greu in I-a , insa dupa ce a intrat daca am tinut apasat ambreiajul, si tot ii dau de mai multe ori I-a merge foarte usor

cred ca am sa incerc sa aerisesc pompa de ambreiaj, poate a prins aer pe undeva

Link to comment
Share on other sites

cauza principala sunt arcurile de la discul de ambreaj.Se comprima in timp si nu mai au elasticitatea necesara pentru a amortiza vibratiile motorului.Incearca sa pleci de pe loc cu motorul mai turat (sa patinezi mai mult ambreajul)si vei vedea ca trepidatia se simte mai putin. Remediere: schimda discul de ambreaj(recomandat sa schimbi tot kitul).

 

Am schimbat flansa, masina merge mai bine, trecerea de la o treapta la alta se face mai lin, in schimb trepidatia de dimineata e acolo. Saptamana viitoare schimb si setul de ambreiaj, parca tine cam sus.

Zi-mi te rog si mie cat te-a costat schimbatul flansei. Avea-i un huruit la viteze mici, inainte sa o schimbi? Eu am un huruit care incepe pe la 35km/h si dispare pe la 40-45km/h si cineva mi-a spus ca ar putea fi flansa de la cardan.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Manopera la schimbatul flansei a costat 50 RON, flansa in jur de 200Ron.

De curand am pus ambreiaj nou, mecanicul mi-a zis ca volanta are un usor joc aproape insesizabil. Momentan pot spune ca am scapat de trepidatii la plecarea de pe loc, sper sa nu revina.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Referitor la schimbarea tampoanelor motor si cutie, este vorba despre o operatiune complicata, astfel incat sa fie necesar sa merg cu ea la reprezentanta, sau poate fi facuta cam la orice service?

 

Multam.

 

 

Iti recomand sa mergi la un service mai "rasarit" pentru ca ai nevoie sa suspendezi cativa cm motorul ca sa poti schimba tampoanele iar mecanicul trebuie sa stie putin ce sa faca acolo si de ce sa suspenda motorul....in rest totul ar merge usor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.