Jump to content

consum


vancui

Recommended Posts

Este normal...acel ac iti indica un randament...adica consumi dar nu ai viteza/adica nu esti in miscare...e o risipa de combustibil... :) fara rezultat

La E28, acul se oprea la 20l/100km...la E34 acul mi se ascunde sub turometru, adica trece peste valoarea 30 :)

Link to comment
Share on other sites

GRESITI !!!!!

 

 

ACEL APARAT TREBUIE SA ARATE CONSUMUL EFECTIV,INSTANTANEU !

CUM SA SPUNETI CA SCOASA DIN VITEZA CONSUMA MAI PUTIN DECAT LA PLECAREA DE PE LOC? :)

 

ESTE O DEFECTIUNE

cand am adus masina din germania, mergea perfect,

cind eram in frana de motor acul scadea aproape de zero

apoi un vecin binevoitor a vrut sa-mi arate km "reali"

adica a pus contactul cu butonule de resetat km :)

de atunci merge complect aiurea,se ascunde la 30% cand stau pe loc,porneste din partea dreapta in loc de stanga...

:)

Link to comment
Share on other sites

Misto, pune vecinul sa reseteze din nou km poate isi va revenii, nu este normal ce se intampla la masina ta, posibil sa ai si filtrul de motorina imbacsit, asa am patit eu dupa 500 de km facuti cu noul filtru cand scoteam din viteza si franam crestea consumul, am schimbat filtrul si si-a revenit, la fel si statia de alimentare de la Petrom la Mol
Link to comment
Share on other sites

GRESITI !!!!!

 

 

ACEL APARAT TREBUIE SA ARATE CONSUMUL EFECTIV,INSTANTANEU !

CUM SA SPUNETI CA SCOASA DIN VITEZA CONSUMA MAI PUTIN DECAT LA PLECAREA DE PE LOC? :)

 

ESTE O DEFECTIUNE

cand am adus masina din germania, mergea perfect,

cind eram in frana de motor acul scadea aproape de zeroapoi un vecin binevoitor a vrut sa-mi arate km "reali"

adica a pus contactul cu butonule de resetat km :)

de atunci merge complect aiurea,se ascunde la 30% cand stau pe loc,porneste din partea dreapta in loc de stanga...

:)

 

 

??????????

Esti sigur????

Incearca sa apesi ambreazul in orice treapta de viteza si ai sa observi ceva interesant.

Link to comment
Share on other sites

La mine daca scot din viteza in mers si franez usor pana la oprire, acul de la consum urca de la 0 pana aprox la 10 proportional cu incetinirea, iar cand am ajuns aproape stationar, coboara la loc la 0! Cred ca asa este normal deoarece acel ac indica un raport de randament raportat la viteza si la turatie....cred!

Niciodata nu mi-am pus intrebarea daca indica bine acel ac.... consumul il aflu eu la pompa!

Link to comment
Share on other sites

Ca sa mai zic si eu ceva inclin sa cred ca asa este normal sa indice si va explic de ce:abia am schimbat debitmetrul de aer, masina merge mult mai bine, pe tester amestecul aer-combustibil este constant;asadar cred ca din cauza debitmetrului-care era defect, acul indicator nu se comporta normal.

poate nu am dreptate, dar poate fi o explicatie...

o sa plec la drum lung joi.cand ma intorc o sa va scriu cum a consumat...

Link to comment
Share on other sites

eu am vazut asta la 4 BMW-uri E30, E34 si E36, la toate facea la fel, cum face si la mine. la statiunare cu motorul pornit acul se duce dupa 30l, se "ascunde", si scoasa din viteza, acul se duce incet incet tot spre 30, odata cu franarea Edited by Fane_05
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.