Jump to content

Probleme cu stabilitatea la e90 320d DST


stoicar

Recommended Posts

Am schimbat de curand cauciucurile trecand de la cele de vara stock 205/55/R16 cu obtiunea flat tire

la unele modeste de iarna pe aceeasi dimensiune, dar acestea nu mai au aceea obtiune flat tire.

 

Dupa ce am schimbat cauciucurile am simtit o diferenta la stabilitate si ca la viteza de peste 130 de km|h

masina incepe sa joace pe sosea. Volanul nu se mai intareste dupa o anumita vitea ...

 

Apoi am activat din greseala programul AFT active flat tire din Idrive.

 

In acest moment cand apas pe DTC am asa :

 

1. mod normal nu am erori

2. DTC sctivat pe bord apare o eroare la DSC -probleme cu stabilitatea

3. la dezactivare nu mai am erori.

 

Plss help am probleme cu DSC stabiliti control din cauza cauciucurilor sau pt ca AFT este activ si nu il pot dezactiva ?

 

Ce pot face ca masina sa revina la setarile cu care eram ok . Volan tare la vitee mai mari si stabilitate pe sosea ???

 

Va multumesc pt atentie si sper sa nu ajung la doctor cu ea :)

Link to comment
Share on other sites

dizelpower: nu este normal, am toate 4 gumele de iarna si e foarte ok, chiar si la viteza mare, nu e ca si cu rotile pe 18" da totusi este normal....

 

Fa un efort si baga de iarna si pe fata, e drept ca spatele te plimba, da fata vireaza si fata franeaza.. si nu i-ar strica un mic ajutor

Link to comment
Share on other sites

:Airhead

:tzucul

 

imi pare rau sa va contrazic.. insa cele cateva E90-uri pe care le-am vazut eu printre care si al meu au senzorii de presiune pe janta.. am vazut asta si la modele 2005 si la cele din 2006...

 

:stoicar

 

parerea personala este ca RFT-ul nu afecteaza in nici un fel stabilitatea... insa cu siguranta stabilitatea este afectata/imbunatatita de tipul/calitatea cauciucului.. dimensiunile cauciucurilor tale de iarna sunt identice cu cele de vara?

 

"Dupa ce am schimbat cauciucurile am simtit o diferenta la stabilitate si ca la viteza de peste 130 de km|h masina incepe sa joace pe sosea. Volanul nu se mai intareste dupa o anumita vitea ... "

 

ce inseamna ca masina "joaca" pe sosea? ai cumva directia asistata electric "active steering" ?

Link to comment
Share on other sites

Da am directia asistata de active sterning si tot nu ma descurc. La fiecare denivelare sau gropita trage stanga sau dreapta chiar daca acelerez sau nu.

 

In ceea ce priveste resetarea cauciucurilor din idrive nu stiu cat de bine am facut-o.

Va multumesc pentru raspunsurile rapide si sper sa gasim impreuna o solutie la problema de mai sus

Link to comment
Share on other sites

:stoicar

 

nu ai spus daca ai schimbat dimensiunile cauciucurilor (fata de cele de vara) si ce tip/marca/model ai pus?

 

resetarea sistemului de monitorizare a presiunii este un procedeu destul de simplu... ai facut presiunea corecta... pornesti masina si stationand.. intri in iDrive si acolo dai "Set Pressure" (parca)... cam asta e tot...

 

nu cred ca e vreo problema legata de presiunea in pneuri ci doar de tipul/modelul/dimensiunea cauciucurilor noi...

 

da-ne mai multe detalii si poate reusim sa iti dam un sfat...

 

 

:bavaria

 

cred ca colegul nostru de pe forum a auzit ceva de un sistem care "ar" masura inaltimea pneului.. si eu am auzit cred chiar pe forum de asa ceva insa cand m-am documentat si am si vazut fizic care e senzorul de la mine si de la alti cativa prieteni m-am lamurit ca nu este vorba despre acel sistem pe E90... poate el o exista insa eu nu am cunostiinta de el decat din auzite'...

Edited by John_Doe
Link to comment
Share on other sites

:vladsando

 

pai daca iei jante de la BMW (asa cum se presupune) nu ai nici o problema de rezolvat... nu stiu daca nu cumva senzorii se pot scoate si se pot pune pe noile jante...

 

pentru mai multe detalii aveti detalii pe pagina asta la sfarsit in ultima sectiune... macar ca teorie daca nu ca tehnologie sa fie de ultima ora...

 

Tyre Monitoring

 

 

:tzucul

 

pe ce te bazezi cand esti asa sigur? :) si eu iti spun ca la masina mea si la inca vreo 3 (E90-uri 2005 si 2006) senzorul este 101% sigur pe janta :)

Edited by John_Doe
Link to comment
Share on other sites

lasa frate ca o sa ma duc eu la reprezentanta la mine in Galati ca si asa trebuie sa ma duc la test drive sa imi iau masina.... si intreb unde sunt senzorii . Daca sunt in janta sau nu. Eu spun ca sunt in janta,deoarece altundeva unde ar putea sa fie ca sa iti citeasca tie presiunea in pneu? Edited by tigerash
Link to comment
Share on other sites

:tigerash

 

"Indirect TPMS

 

Indirect TPMS works without actually changing anything in the wheel or tyre. It relies on a component of the ABS system on some cars - the wheel speed sensors. Indirect TPMS reads the wheel speeds from all 4 ABS sensors and compares them. If one wheel is rotating at a different rate to the other three, it means the tyre pressure is different and the onboard computer can warn you that one tyre is low. Indirect systems don't work if you're losing pressure in all four tyres at the same rate because there is no differential between the rotations. Typically losing pressure in all tyres at once is a result of either incredibly bad luck or driving over a police spike strip. "

 

Daca cititi in link-ul de l-am postat o sa aflati mai multe..

 

Exista si sisteme de monitorizare care merg asa (precum cel de mai sus) insa sistemele noi sunt cu senzor pe janta. Eu am pe janta pe partea interioara intr-o mica fanta 1 pastila aplicata.. Acela este senzorul de presiune din pneu.

Daca voi aveti altfel postati poze detalii etc sa aflam si noi..

Link to comment
Share on other sites

Am 3 amici cu E90 plus al meu si nici unul nu avem senzori pe janta.

teoretic presiunea din anvelopa poate fi masurata si din exterior (aripa, etc) dar practic este foarte complicat si nu justifica, in plus acuratetea masurarii ar avea de suferit, de aceea sunt convins ca senzorii de presiune sunt in valva sau pe interiorul jantei. ce se gaseste pe aripa/caroserie sunt receptorii care primesc semnalul de la senzorii de presiune si il transmit mai departe la un control unit.

 

 

Am pus Âşi eu pe E60 (pe spate), 2 bucĂŁĂži de iarnĂŁ Âşi acum, la viteze mari, am senzaĂžia cĂŁ sunt la timonĂŁ Âşi nicidecum la volan....:) dar asta e,iarna nu-i ca vara...

o fi de la calitatea anvelopelor, nu ai precizat producatorul :) impartaseste-ne si noua ca sa ne ferim de astfel de achizitii:)

Link to comment
Share on other sites

E90 nu are senzori pe janta sau in aripa sau mai stiu eu pe unde......

Computerul calculeaza(impropriu spus "calculeaza" pt. ca BC-ul nu-ti spune niciodata presiunea exacta din pneu ci te anunta doar dc ai o scadere de presiune) presiunea dupa rotatia rotilor,o roata mai dezumflata inseamna ca se modifica diametrul si atunci are alta rotatie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.