Jump to content

Achizitionare E36


maciu1

Recommended Posts

La momentul la care mi-am luat eu E36-le am cautat f multa vreme pana mi-am gasit ce am vrut... cel mai bine intretinute erau motoarele de 1,6... erau cele de care nu s-a putut trage si nu apartineau unor tineri care aveau nevoie de putere... ci erau masini de femei sau persoane mai in varsta.

 

Cu motoarele mici e alta problema. Probabilitatea sa fie masina de navetist e mult mai mare deci au km foarte multi. Nimeni nu-si ia 2.5 ca sa mearga zilnic 200km pana la servici.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

m50 si m52 sunt in general mai fiabile ca M40, dar ca de obicei la o masina de varsta asta trebuie verificat atent. M40 e destul de gurmand si se apropie binsor de cosumul unui m50 de 2l ... De regula chestiile gen pompa de apa si altele s-au cam inlocuit la varsta asta, atentie intradevar la cutia DME.

Cutiile automate nu au nici o problema daca sunt intretinute. Se verifica cand o cumperi si daca e in regula faci un schimb de ulei imediat si apoi la fiecare 50k km. schimbul de ulei e ieftin la generatia aia de automate si e si foarte simplu de facut. Sunt foarte multe cu 5 trepte deci chiar nu e nici o problema. Chiar daca pica se gasesc sh la 3-400 de euro.

In afara orasului nu va fi semnificativa diferenta la consum, va tine mai mult de trafic si de stil de condus. In oras in schimb va lua ceva mai mult decat o manuala, dar va fi si mai comoda.

Link to comment
Share on other sites

eu am diferentialul de 316 ....pe motorul 320 m50 ....de pe loc am inteles ca trage mai bine .... nu am catalizator ,am toba sport , am filtru aer sport ...posibil sa castig ...5-10 cai ? am vreo sansa sa prind 230 km/h de ex ?

 

 

ps . ce numiti voi dme ?

Link to comment
Share on other sites

cutia unde e ECu.. calculatorul de engine management..

de la filtru sport castigi doar sunet, nu si putere. Daca ai inlocuit complet CAI si sa traga aer nu de sub capota incalzit de motor, ci unul cat mai rece poate castigi un 1- 2 cai, altfel pierzi niste caluti de fapt.

Toba sport e si aia doar de sunet/aspect, evacuare completa cu serpi e altceva...

Link to comment
Share on other sites

320 trage mai bine decat un 318IS, si nu se compara sunetul de 6 pistoane.

In alta ordine de idei, un 325i trage demential, nu se compara cu 320 sau 318 is, iar ca si consum , mie imi ia in Ploiesti, mixt, 12.5 dar destul de alergata...cel putin o data pe zi vede zona rosie.

Recomand 325i CLAR!

 

Ca si fiabilitate, mie mi se pare o masina destul de fiabila, a carui intretinere e relativ ieftina fata de alte masini.Eu in doi ani am schimbat suspensie, bucse, am rectificat caseta de directie, discuri de frana, flansa cardan, si consumabile...

Link to comment
Share on other sites

Un Bmw E36 - 1992 motor 1600 cmc cu o cutie manuala face toata treaba. Consuma la drum intins in jur de 7-8 %. In oras 12-13%. E bine de retinut sa ai dimensiunile la jante corespunzatoare cu cele din talon. Daca ai de 18 Inch cum am eu... creste consumul si nu mai are randament (e mult mai lenta). Pacat ca din cate am inteles, modelele standard pana in 94 nu au airbag, geamuri si trapa electrice...
Link to comment
Share on other sites

Un Bmw E36 - 1992 motor 1600 cmc cu o cutie manuala face toata treaba. Consuma la drum intins in jur de 7-8 %. In oras 12-13%. E bine de retinut sa ai dimensiunile la jante corespunzatoare cu cele din talon. Daca ai de 18 Inch cum am eu... creste consumul si nu mai are randament (e mult mai lenta). Pacat ca din cate am inteles, modelele standard pana in 94 nu au airbag, geamuri si trapa electrice...

e36 316i din 1994, deci motor m43b16(nu m40b16), diferential 3.38(nu 3.45), roti omologate de bmw 215/45/17, consum de 6(mers relax)-7.8max afara si 10-12max(iarna) in oras. Am schimbat consumabile si regulatorul de presiune in rampa, restul fluturi de-ai mei, stopuri stil m3, jante 17 originale, plafoniera cu spoturi, cheie face lift dupa 2000, cotiera...

Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu peste topicul vostru :twoup: ...Eu am un compact 316i si urmeaza saptamana asta sa-i fac un transplant de motor... :)

Masina nu este inca trecuta pe numele meu si as vrea sa stiu, daca as putea sa omologhez "noul" motor si dupa asta sa o inscriu...

Link to comment
Share on other sites

pai o conditie la rar pt a pune un motor mai mare e ca puterea astuia sa nu depaseasca cu mai mult de 40% puterea mot original de pe masina.

nu stiu ce se intampla dc depaseste , e procedura ma complicata poate , cel mai bine ar fi sa intrebi la rar

Link to comment
Share on other sites

Pentru a trece masina pe numele tau te duci mai intai sa iti faca identificare de serii ( sa corespunda seriile de pe masina cu cele de pe acte). Apoi parca te duci cu contractul de vanzare-cumparare sa schimbi proprietarul daca e deja inscrisa.

 

Rectific: E36 are motor de 1.8, nu de 1.6 cum am specificat. Am vazut si eu asta cand am fost la o constatare mecanica. :twoup:)

Edited by Bogdan Bmw e36
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.