Jump to content

mi se aburesc geamurile !


maxwell00

Recommended Posts

pei normal ca se aburesc...sigur nu ti butonul de la compresorul de ac pornit,ca toata lumea zice ,eee pana la vara gata cu AC-ul... :)

ia sa il pornesti ,sa pui clima la 22 ,dai rotita din mijloc pe 3 punte rosii si sa ti ventilatorul la nivelul 3...sa vezi atunci cum se dezaburesc geamurile ,instant... :) ..daca e nevoie de mai multa forta maresti nivelul ventilatorului..

 

p.s. clima presupune functionarea compresorului de AC non-stop pt a fi eficienta...alfel degaba ai clima...la mine compresorul merge atata timp cat este motorul pornit...

 

p.s.s. daca ti clima sub 21de grade iti baga rece...

 

si o poza ,ca sa fie mai clar :)

 

10X POIUYT..........asa se foloseste clima indiferent de anotimp ...doar se umbla la rotita aceea cu puncticele (albastru pt rece ,rosu pt cald)

Link to comment
Share on other sites

doar pt ca am intrebat nu ar trebuie sa se vina cu afirmatii de genul .... ca nu stim sa folosim clima....(lorentin 320). mai bine intreb, sa vad daca este ceva in neregula cu clima. mai bine intreb, decat sa stau si sa presupun ca multi altii. pur si simplu vroiam si alte pareri. nu toti suntem destepti....... multumesc celor care au venit cu pareri la ceea ce am intrebat.
Link to comment
Share on other sites

doar pt ca am intrebat nu ar trebuie sa se vina cu afirmatii de genul .... ca nu stim sa folosim clima....(lorentin 320). mai bine intreb, sa vad daca este ceva in neregula cu clima. mai bine intreb, decat sa stau si sa presupun ca multi altii. pur si simplu vroiam si alte pareri. nu toti suntem destepti....... multumesc celor care au venit cu pareri la ceea ce am intrebat.

 

Pei cine te-a facut in vrun fel ?! :)

este o idee la noi la romani...ca butonul AC se apasa numai vara cand e cald,urmand ca el sa faca frig...dar daca s-ar gandii putin cu AC-ul acasa poti sa faci si cald nu numai frig.. :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

@chriss, din câte citesc eu, sub 5 grade Celsius afarã, aerul condiÞionat trebuie oprit...cum ai tradus tu cã principalul rol este sã dezumidifice aerul ?

Sistemul de aer condiÞionat, face rãcoare....aºa e conceput el, se Încãlzeste mai repede uneori În maºinã cu clima pornitã pentru cã apare o rezistenÞã În plus la motor din cauza compresorului.....dezaburirea se produce mai repede cu aerul condiÞionat pornit deoarece se face o barierã de aer rece lângã geam, pânã acesta se Încãlzeºte, ºi nu se mai produce condens...e ca ºi cum am da drumul la geam ºi intrã aer de afarã.....

 

...unii chiar cred cã ºtiu sã foloseascã o climã, leontin320 de ex :).....e recomandat sã porneºti aerul condiÞionat (din când În când) ºi pe timp de iarnã pentru a nu se usca semeringurile care se aflã pe traseu ºi astfel, in timp, sã se piarda presiunea din instalaÞie....

Link to comment
Share on other sites

Nu e o rusine sa nu stii: nici eu nu stiam ce face fiecare buton de la clima, si mie mi se abureau geamurile si nu stiam de ce, si eu scoteam masina din viteza la vale si tot asa mai departe... Important e sa vrei sa inveti.

 

PS: POIUYT, hai sa asteptam sa ne confirme omul ca si-a rezolvat problema si sa lasam offtopicul si flamebait-urile pt alta data.

Link to comment
Share on other sites

@chriss, din câte citesc eu, sub 5 grade Celsius afarã, aerul condiÞionat trebuie oprit...cum ai tradus tu cã principalul rol este sã dezumidifice aerul ?

Sistemul de aer condiÞionat, face rãcoare....aºa e conceput el, se Încãlzeste mai repede uneori În maºinã cu clima pornitã pentru cã apare o rezistenÞã În plus la motor din cauza compresorului.....dezaburirea se produce mai repede cu aerul condiÞionat pornit deoarece se face o barierã de aer rece lângã geam, pânã acesta se Încãlzeºte, ºi nu se mai produce condens...e ca ºi cum am da drumul la geam ºi intrã aer de afarã.....

 

Pai daca citesti mai bine ai sa vezi ca zice ca in cazul in care (afara fiind sub 5 grade si deci AC-ul oprit) totusi se aburesc gemurile, ei recomanda sa pornesti AC-ul. Deci nu-mi mai da tu peste nas ca n-ai cu ce :)

 

Cum vine asta ca "se face o barierã de aer rece lângã geam". Te-ai gandit mult pana ai debitat asta? :) Eu stiu ca AC-ul raceste aerul, il dezumidifica si apoi (in cazul in care ai setat clima pe mai mult de 22 de grade) il incalzeste. Uite, si in manual scrie la fel. :)

 

Nu e o rusine sa nu stii: nici eu nu stiam ce face fiecare buton de la clima, si mie mi se abureau geamurile si nu stiam de ce, si eu scoteam masina din viteza la vale si tot asa mai departe... Important e sa vrei sa inveti.

 

Bobo, spune-mi si mie te rog care-i faza cu mersul la vale. Parca am mai citit eu pe undeva ca nu e bine s-o scoti din viteze la vale, dar nu prea stiu de ce. Poti sa ma ajuti? Ms!

Link to comment
Share on other sites

Deci, in carte spune, ca iarna sa circuli cu AC-u oprit, dar nu este o recomandare, in schimb trateaza exact cazurile in care se aburesc geamurile, in cazul in care se aburesc geamurile sugereaza folosirea AC-ului... pentru a dezaburi geamurile. De asemenea este recomandat ca si in anotimpul frigurios sa functioneze instalatia, daca nu tot timpul, macar din cand in cand, in felul acesta, se evita pe cat se poate.. cresterea bacteriilor pe instalatie...

 

Oricum AC-u si dezumidifica aerul... lucru ce clar te ajuta cand ai probleme ca ti se aburesc geamurile.

 

Fiecare face cum obtine rezultatul cel mai bun...Nu apare nici o problema de domeniu tehnic daca se foloseste ac-u si iarna...

Link to comment
Share on other sites

Nu e o rusine sa nu stii: nici eu nu stiam ce face fiecare buton de la clima, si mie mi se abureau geamurile si nu stiam de ce, si eu scoteam masina din viteza la vale si tot asa mai departe... Important e sa vrei sa inveti.

 

PS: POIUYT, hai sa asteptam sa ne confirme omul ca si-a rezolvat problema si sa lasam offtopicul si flamebait-urile pt alta data.

Eu nu stiu care ii treba cu butonu de reciclare.cand recicleaza?in ce pozitie.Am e46 2004.

Link to comment
Share on other sites

...din cate stiu eu, compresorul de la aerul conditionat, iarna, sub o temperatura de +3 grade C nu functioneaza. Freonul din instalatia de aer conditionat face doar rece si atat, deci este bun doar vara. Sub 3 gr celsius, cand veti apasa butonul A/C nu veti mai auzi acel zgomot pe care il face compresorul cand porneste, pt ca el nu porneste... :)
Link to comment
Share on other sites

cand veti apasa butonul A/C nu veti mai auzi acel zgomot pe care il face compresorul cand porneste, pt ca el nu porneste... :)

mai era un destept mai sus care imi explica caci compresorul merge doar cand e motorul pornit...(pei logic ca da,doar este actionat printr-o curea,ca orice compresor si un ambreiaj care cupleaza,in cazul nostru ) :)

de ce totusi,cand motorul este pornit, fulia de la compresor se invarte si compresorul nu merge(functioneaza)..?!

pt ca are un ambreiaj ,in stil de bobina sub fulie ,care cupleaza practic compresorul atunci cand tu ,ca si driver, apesi butonul de pe panou cu semnul de steluta pe el...

pei si atunci cum poti tu nea fantozzi007 sa spui, ca simte el domne , mai putin de +3 grade...deci numai functionez. :)

 

Pana la urma cum a ramas? Se foloseste AC-ul si iarna sau doar vara?

incearca cu incredere sa il folosesti ...te vei convinge sigur de rezultat... :) ...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

totusi...mai documenteaza-te ! iti garantez 100% ca iarna, sub temperatura specificata, compresorul de ac nu iti functioneaza !!! Functionarea sistemul de climatizare se bazeaza ca si principii de baza pe functionarea sistemului de aer conditionat manual. Poti verifica ceea ce am spus la o masina dotata cu A/C manual. Nu sunt un geniu in A/C, dar din proprie experienta stiu ca pe timp rece, sub 3 gr. C, compresorul de AC nu functioneaza ! :)

 

"...mai era un destept mai sus care imi explica caci compresorul " ? :)

Link to comment
Share on other sites

Mai baieti, geamurile se aburesc din cauza aerului umed.Este recomandata folosirea A/C-ului , ATENTIE: INDIFERENT DE TEMPERATURA DE AFARA, SAU DE TEMPERATURA DIN MASINA.Puteti selecta clima la 16, la 22, la32...nu conteaza, diferenta este ca, la setarea de temperatura mica, 16 de exemplu, geamurile se vor dezaburi imediat, dar daca nu va grabiti, ele se vor dezaburi la orice temperatura setata pe clima.Un exemplu simplu, sa nu va mai certati: Pleci pe autostrada pana la Constanta, afara ploua, iar tu ai geamurile aburite.Pornesti clima, pornesti A/C-ul, setezi pe cat vrei tu temp...22 de exemplu...si geamurile se dezaburesc...mergi linistit, ca in masina ai 22 de grade, deci ti-e numai bine.La intoarcere, nu mai ploua, observi ca geamurile nu se mai aburesc, deci decuplezi A/C-ul ca nu isi are rostul.Daca mai e nevoie sa-l mai folosesti pana la vara bine, daca nu, este recomandat sa-l pornesti o data pe saptamana,sau la 2 saptamani (depinde cat de des folositi masina) sa curete instalatia.V-ati lamurit? Iar nenea de mai sus trebuie sa stie ca A/C -ul functioneaza indiferent de anotimp, indiferent de cate grade sunt afara.El nu are nici un senzor de temperatura, functionarea lui se bazeaza pe actionarea butonului de catre sofer.Frigiderul merge si daca il scoti afara in curte! Edited by mar33
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu are rost sa facem polemica pe marginea acestui subiect. Ceea ce v-am spus mi-a confirmat si cineva de la Bavaria, pt mai multe informatii suntati cu incredere la nr de tel 021/3520414, 021/3520415. Sub temperatura de inghet (0 gr C) compresorul de A/C nu functioneaza chiar daca led-ul butonului * este aprins. Numai daca iti permiti sa bagi sub capota unitatea de aer cond. de acasa...poti folosi a/c pana la - 10 gr C
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma cum a ramas? Se foloseste AC-ul si iarna sau doar vara?

 

 

eu il folosesc iarna doar la dezaburire ..Nu stiu daca e bine sa mearga non stop compresorul de clima ..Dar fiecare face ce vrea p...ortofelul lui

si eu fac asta pt dezaburire doar , sincer nu mi-am batut capul prea mult daca e bine sau nu sa mearga non stop doar ca nu am vazut sensul in a merge incontinuu si m-am rezumat a il pune in functiune pe perioada dezaburirii apoi l-am oprit

Link to comment
Share on other sites

Nu are rost sa facem polemica pe marginea acestui subiect. Ceea ce v-am spus mi-a confirmat si cineva de la Bavaria, pt mai multe informatii suntati cu incredere la nr de tel 021/3520414, 021/3520415. Sub temperatura de inghet (0 gr C) compresorul de A/C nu functioneaza chiar daca led-ul butonului * este aprins. Numai daca iti permiti sa bagi sub capota unitatea de aer cond. de acasa...poti folosi a/c pana la - 10 gr C

 

Am 2 intrebari pentru tine:

 

1. De ce se spune in manualul masinii ca pe temperaturi scazute se poate opri AC-ul ? daca acesta dupa spusele tale oricum nu functioneaza ?

2. De ce se spune in manualul masinii , ca daca masina nu se dezabureste normal, sa se cumpleze ac-ul ? daca acesta oricum nu functioneaza la temperaturi scazute ?

 

 

OBS: nu se speicifica nicaieri ca exista variante diferite pentru temperaturi mari/mici.

 

Din experienta cu "fulgu" apasat, dezabureste si in conditiile in care fara "fulg" nu dezabureste... o fi placebo...

 

 

MaLakay: e normal ce ti se intampla.

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Mare lucru nu e sã ºtii cum se formeazã condensul....ºi ce se Întâmplã cu aerul cald În contact cu geamul rece...cand e foarte rece geamul, e normal sã se dezabureascã mai repede dacã aerul din aropierea imediatã de el e rece...apoi, merge suflat aer cald...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.