Jump to content

M3-E46 sau 335i-E92...


tiberiuenache

  

657 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

total de acord cu persona care a scris acea fraza referitoare la bmw m3
Ce masini puternice ai condus?

 

 

Exxe, vezi ca iti dadusem PM, dar tot nu m-ai deblocat... in sfarsit te intrebasem asta:

 

Daca prind un M3 pt teste la AB, vrei sa mergem impreuna ? ...manual presupun.

 

Sper sa am timp si sa dea javrele alea o masina pt test drive, si asa imi sunt datori vanduti...

Cum sa nu, doar ca o sa pot doar dupa 1 septembrie. Merci.

Te-am deblocat, uitasem.

Link to comment
Share on other sites

total de acord cu persona care a scris acea fraza referitoare la bmw m3
Ce masini puternice ai condus?

 

 

Exxe, vezi ca iti dadusem PM, dar tot nu m-ai deblocat... in sfarsit te intrebasem asta:

 

Daca prind un M3 pt teste la AB, vrei sa mergem impreuna ? ...manual presupun.

 

Sper sa am timp si sa dea javrele alea o masina pt test drive, si asa imi sunt datori vanduti...

Cum sa nu, doar ca o sa pot doar dupa 1 septembrie. Merci.

Te-am deblocat, uitasem.

 

destul de multe dar de remarcat mazda rx8, golf 4 gti edition30 resoftat, urs 325i turbo(fostul b xx boh), audi rs4, m3 e46 resoftat+evacuare), m5 e39.

Link to comment
Share on other sites

destul de multe dar de remarcat mazda rx8, golf 4 gti edition30 resoftat, urs 325i turbo(fostul b xx boh), audi rs4, m3 e46 resoftat+evacuare), m5 e39.

golf 4 gti edition30 resoftat nu exista, poate golf 5 gti edition30

 

M3-ul e peste RS4 la feeling?

Link to comment
Share on other sites

destul de multe dar de remarcat mazda rx8, golf 4 gti edition30 resoftat, urs 325i turbo(fostul b xx boh), audi rs4, m3 e46 resoftat+evacuare), m5 e39.

golf 4 gti edition30 resoftat nu exista, poate golf 5 gti edition30

 

M3-ul e peste RS4 la feeling?

 

 

scuze ma gandeam la golf5, este golf 4 gti edition 25 au fost doar 3000 facute.

 

da este peste la viteze mici spre medii si rs4 este mai manevrabil in regim brutal adica nu oricine poate sa tina in frau un m3 asa cum oricine poate tine un rs4 in frau <_<

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

da este peste la viteze mici spre medii si rs4 este mai manevrabil in regim brutal adica nu oricine poate sa tina in frau un m3 asa cum oricine poate tine un rs4 in frau <_<

Aha, asa ceva voiam sa aud, merci :)

 

 

nu ai ptr ce bafta la achizitie

Link to comment
Share on other sites

pai RS4 arte tractiune integrala, normal ca este mai usor de tinut in frau, fata de un M cu tractiune numai spate...

 

alta satisfactie ai dupa ce ai tinut in frau un M <_< iar daca gresesti nu te iarta te mananca de cap ( vorba lui jeremy clarkson despre noul M3)

Link to comment
Share on other sites

Da, de la quattro ala. Cu RS4 n-am mers, dar cand am mers odata cu un S5 mi s-a parut cam lipsit de feeling fata de 335-ul meu.

 

La R8 lucrurile se schimba insa, acolo exista un feeling chiar daca are quattro. Dar s-ar putea sa fie repartizata tractiunea altfel decat la S5.

Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

nu mi-as lua niciodata o masina cu 400+ cai putere si sa nu aibe AWD + cutie manuala...

 

 

 

adica nu este pt mine o masina cu mai mult de 400 de cai(chiar si peste 300 de cai) si sa nu aibe AWD...stau cu morcovu in fund la orice umezeala...

 

deci ca o masina de zi cu zi , ar fi stupid sa ma stresez cu asa ceva...mie imi place sa ma simt sigur intr-o masina ,atat pe mine ,cat si pe ea...iar o masina cu 400+ cai si RWD , mi se pare prea mult...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

nu mi-as lua niciodata o masina cu 400+ cai putere si sa nu aibe AWD + cutie manuala...

 

 

 

adica nu este pt mine o masina cu mai mult de 400 de cai(chiar si peste 300 de cai) si sa nu aibe AWD...stau cu morcovu in fund la orice umezeala...

 

deci ca o masina de zi cu zi , ar fi stupid sa ma stresez cu asa ceva...mie imi place sa ma simt sigur intr-o masina ,atat pe mine ,cat si pe ea...iar o masina cu 400+ cai si RWD , mi se pare prea mult...

 

 

 

just, just <_<

Link to comment
Share on other sites

nu mi-as lua niciodata o masina cu 400+ cai putere si sa nu aibe AWD + cutie manuala...

 

 

 

adica nu este pt mine o masina cu mai mult de 400 de cai(chiar si peste 300 de cai) si sa nu aibe AWD...stau cu morcovu in fund la orice umezeala...

Ai mers cu vreuna sau doar banuiesti cum ar fi?

 

La 306 cp eu nu am nici o problema pe ud si nu merg chiar linistit. 335-ul se comporta perfect.

Link to comment
Share on other sites

Ai mers cu vreuna sau doar banuiesti cum ar fi?

 

La 306 cp eu nu am nici o problema pe ud si nu merg chiar linistit. 335-ul se comporta perfect.

 

 

 

 

 

 

am mers...e39 M5...ori avea ala cauciucele duse...ori ,pana mea...dar ce morcov in fund aveam...pff...cred ca 300 de cai ,ar fi maxim pt RWD...vorbesc strict de persoana mea...nu de altii...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
nu mi-as lua niciodata o masina cu 400+ cai putere si sa nu aibe AWD + cutie manuala...

 

 

 

adica nu este pt mine o masina cu mai mult de 400 de cai(chiar si peste 300 de cai) si sa nu aibe AWD...stau cu morcovu in fund la orice umezeala...

 

deci ca o masina de zi cu zi , ar fi stupid sa ma stresez cu asa ceva...mie imi place sa ma simt sigur intr-o masina ,atat pe mine ,cat si pe ea...iar o masina cu 400+ cai si RWD , mi se pare prea mult...

 

pai poti sa conduci si o masina de 1000 de cai...responsabil. De ce nu si una de 300-400-500 de cai ? :)

 

O masina de 500-1000-UN MILION de cai este CONDUSA de sofer, nu INVERS. <_<

Link to comment
Share on other sites

 

 

O masina de 500-1000-UN MILION de cai este CONDUSA de sofer, nu INVERS. <_<

 

mda...d-aia mergi tu cu 270 ca atat te lasa masina pe Dn1... :bashwall:

 

 

o masina cu prea multi cai si RWD nu e de mine, punct...s-o conduceti voi si pt mine... :) 

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
pe la 1000rpm parca... daca pleci de pe loc normal si de la 50 la ora nu mai accelerezi, sau mergi constant, se muta in viteza a 7-a pt economie probabil. Daca ii dai kick down de la viteza asta intr-a 7-a retrogradeaza in 3 si accelereaza instant...
Link to comment
Share on other sites

pe la 1000rpm parca... daca pleci de pe loc normal si de la 50 la ora nu mai accelerezi, sau mergi constant, se muta in viteza a 7-a pt economie probabil. Daca ii dai kick down de la viteza asta intr-a 7-a retrogradeaza in 3 si accelereaza instant...

 

 

ce porcarie...

 

cat ia in a-2-a...cu a-3-a stau si eu cu 320d la 50km/h pana la 90-100 (max 110km/h) ...am mers cu un audi a4 din 98 care lua 120 in a-2a si cu un ford escort din 94 tot asa...deci emu cat ia in a-2a <_<

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

...am mers cu un audi a4 din 98 care lua 120 in a-2a si cu un ford escort din 94 tot asa...deci emu cat ia in a-2a <_<

masinile alea aveau ceva stricat pe la bord, cu siguranta nu au cum sa ajunga la 120 cu a2a

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.