Jump to content

Readucerea la viata a CP


russul

Recommended Posts

Salut,

Am vazut la TOP GEAR un renault care in 2-3 ani a scazut de la 220 de CP la 160 iar dupa o revizie sanatoasa a recuperat pana la 216 CP, eu sunt proprietarul unui e36 318is si dupa 15 ani sunt constient ca din cei 140 "au ramas schiopi mai multi" :) asa ca va rog dati un sfat pt posesorii de masini vechi care vor sa mai "invie din calutii cazuti la datorie". Imi cer scuze daca aceasta problema s-a mai discutat dar nu am gasit-o la search. Toate parerile sunt binevenite si va multumesc anticipat pentru ele. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nu i-am masurat compresia dar sunt la primul schimb de ulei (6000 de km parcursi) si am completat decat 600 ml ulei dar nu am menajat masina deloc si mi se pare f bine pt 230k de km, te rog Ciupanezu`le sa faci o lista cu consumabilele ca ai raspuns prea general . Ms mult pt raspunsuri
Link to comment
Share on other sites

te rog Ciupanezu`le sa faci o lista cu consumabilele ca ai raspuns prea general . Ms mult pt raspunsuri

 

filtru ulei

filtru aer

filtru benzinĂŁ

lichid rĂŁcire

lichid de frânã

lichid servo

bujii

fiÂşe bujii

 

ulei diferential

ulei cv

role intinzatoare+curele

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

surprinzator nimeni nu recomanda la kilometrii astia schimbarea discurilor de frana si al placutelor :) (nu mai zic de elemente de directie...sau suspensie)

 

nu are legatura cu CP, da, dar mai tre' si frane la "caii aia" ca sunt 90 sau 200 tot trebuie frane.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

surprinzator nimeni nu recomanda la kilometrii astia schimbarea discurilor de frana si al placutelor :) (nu mai zic de elemente de directie...sau suspensie)

 

nu are legatura cu CP, da, dar mai tre' si frane la "caii aia" ca sunt 90 sau 200 tot trebuie frane.

 

+ suspensie Âşi articulaĂžie.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am vazut la TOP GEAR un renault care in 2-3 ani a scazut de la 220 de CP la 160 iar dupa o revizie sanatoasa a recuperat pana la 216 CP, eu sunt proprietarul unui e36 318is si dupa 15 ani sunt constient ca din cei 140 "au ramas schiopi mai multi" :) asa ca va rog dati un sfat pt posesorii de masini vechi care vor sa mai "invie din calutii cazuti la datorie". Imi cer scuze daca aceasta problema s-a mai discutat dar nu am gasit-o la search. Toate parerile sunt binevenite si va multumesc anticipat pentru ele. :)

 

La top gear au schimbat inclusiv INJECTOARELE !!!...

Link to comment
Share on other sites

EU recomand si o spalare a motorului pe interior...eu am facut asta si parca i-am schimbat motorul.... :)

Eu am luat doua solutii, adica doua cutiute, doua schimburi de ulei, prima cutiuta am pus-o in uleiul vechi pe care urma sa-l dau jos din motor, am lasat masina 10 min la relanti, am scos uleiul ala, am pus unul romanesc...i-am pus si a doua cutie de solutie de curatat...si mi s-a aprins becul la presiune ulei...am dat baia jos, am curatat sorbul la pompa de ulei :) :), am pus baia la loc, am pus uleiul inapoi, mai putin ce ramasese pe fundul baii de ulei, pe care, cu ocazia asta am si spalat-o cum trebuie, am lasat 10 minute sa mearga la relanti motorul...am scurs uleiul, am pus ultimul ulei, cel bun, am pus si un metabond...si acum am demaraj cu care pot sa plec de pe loc sau sa fac o depasire in foarte bune conditii :)

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

EU recomand si o spalare a motorului pe interior...eu am facut asta si parca i-am schimbat motorul.... :)

Eu am luat doua solutii, adica doua cutiute, doua schimburi de ulei, prima cutiuta am pus-o in uleiul vechi pe care urma sa-l dau jos din motor, am lasat masina 10 min la relanti, am scos uleiul ala, am pus unul romanesc...i-am pus si a doua cutie de solutie de curatat...si mi s-a aprins becul la presiune ulei...am dat baia jos, am curatat sorbul la pompa de ulei ;) :), am pus baia la loc, am pus uleiul inapoi, mai putin ce ramasese pe fundul baii de ulei, pe care, cu ocazia asta am si spalat-o cum trebuie, am lasat 10 minute sa mearga la relanti motorul...am scurs uleiul, am pus ultimul ulei, cel bun, am pus si un metabond...si acum am demaraj cu care pot sa plec de pe loc sau sa fac o depasire in foarte bune conditii :)

ai spalat motorul cu Motor Flush de 2 ori ? :) sau despre ce solutie vb ?

Link to comment
Share on other sites

EU recomand si o spalare a motorului pe interior...eu am facut asta si parca i-am schimbat motorul.... :)

Eu am luat doua solutii, adica doua cutiute, doua schimburi de ulei, prima cutiuta am pus-o in uleiul vechi pe care urma sa-l dau jos din motor, am lasat masina 10 min la relanti, am scos uleiul ala, am pus unul romanesc...i-am pus si a doua cutie de solutie de curatat...si mi s-a aprins becul la presiune ulei...am dat baia jos, am curatat sorbul la pompa de ulei :) :), am pus baia la loc, am pus uleiul inapoi, mai putin ce ramasese pe fundul baii de ulei, pe care, cu ocazia asta am si spalat-o cum trebuie, am lasat 10 minute sa mearga la relanti motorul...am scurs uleiul, am pus ultimul ulei, cel bun, am pus si un metabond...si acum am demaraj cu care pot sa plec de pe loc sau sa fac o depasire in foarte bune conditii :)

 

Engine flush-ul nu este recomandat pentru motoarele cu mulĂži km.

Link to comment
Share on other sites

suspensia am schimbat-o acum 2000 de km, amortizoare bilstein b4 si arcuri FK, bascule noi pe fata, placute noi discurile n-au ajuns la semnul de uzura urmeaza un set de bujii ce ziceti merita iridium sau nu?

uitasem de flanse amortizoare febi bilstein si bucse bascule fata

Edited by russul
Link to comment
Share on other sites

- Ca un prim pas: schimbat bujii, fise, injectoare, regulatorul de presiune a benzinei, filtre +ulei.

- Verificata pompa de benzina si schimbata daca nu da presiunea necesara.

- Schimbat catalizatorul, senzorul de oxigen si sonda lambda.

- Verificata compresia si schimbati segmentii daca e nevoie, sau si mai bine setul motor, tachetii, valvele (arcuri ghidaje etc.)

 

Spalatul (engine flush) motorului poate face si bine si rau, depinde de starea in care se afla motorul...in general poate face rau pt ca disloca particulele de carbon ce acopera unele zone de uzura ale motorului! Oricum uleiurile au o cantitate optima de detergenti ce ajuta la curatarea optima a motorului!

Link to comment
Share on other sites

daca masina este lesinata , nu este mai ieftin si mai comod sa cumparati alta?

sunt patit cu un ford. m-a costat sa fac tot motorul mai mult decat dadusem pe masina.

si lucrarea s-a efectuat la reprezentanta ford. din motor am mai reefolosit doar blocul motor. restul s-a schimbat. este adevarat ca masina avea compresie ca noua, alerga de manca nori , dar si devizul..........astronomic. ca sa nu mai spun cat a durat reparatia.

 

concluzia o trageti voi.

Link to comment
Share on other sites

masina este intr`o stare f buna, trage f bine chiar si la o linuta diferenta dintre mine si un 320 a fost decat de 1 masina si jumatate, din pacate momentan nu o sa schimb decat bujiile si fisele deoarece astazi cand am pornit masina si asteptam sa se incalzeasca a aparut un fluierat suspect, accelerez putin tot se auzea, debraiez si imediat nu s`a mai auzit asa ca se anunta un kit de ambreiaj si daca tot am ajuns aici cunoasteti un magazin online sau pe cineva care vine un kit stage 1 ? va multumesc tuturor pt raspunsuri pt ca acum mi-am facut o lista de prioritati
Link to comment
Share on other sites

cred mai degraba ca iti fluiera o curea uzata.

 

 

ai spus ca la liniuta a mers ok. pai daca ambreiajul patina nu mai stateai tu langa 320 ala.

 

sal, nu cred deoarece imediat ce apas pe pedala de ambreiaj oricat de putin imediat nu se mai aude. :) dar asta dureaza relativ putin cum plec in 200-300 de m nu se mai aude

Edited by russul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.