Jump to content

320d Xdrive


Tien

Recommended Posts

Ma frate, uite despre ce e topicul asta:

 

Iata un nou topic!

 

Pai uitati si voi care este tendinta in ultimul timp.....toate masinile asa zise "familiale", SUV-uri sau cele mai mici motorizari ( eventual breakuri) sa aiba tractiune 4 x 4 Xdrive

 

Un sondaj de piata al BMW prevede ca , ( in 2010), cele mai multe exemplare vandute vor fi cu Xdrive ( si 320d) ..

 

Ce parere aveti? V-ati cumpara o masina cu xdrive ( 320D)?

 

Deci se vorbeste de versiunile viitoare, 2009 in sus. Pana la ora actuala xDrive-ul vandut este 40/60, nu jumi juma cum ai sustinut tu si cum zici ca stiai.

 

Seria 7 are deja xDrive generatie noua la care s-a optat pentru 30/70 si care in anii urmator va veni si pe celelalte modele. Deci nu mai imi arata articole despre generatiile anterioare ca nu asta era in discutie. Pe viitor e clara tendinta si la asta ma refer. 30/70 e un raport care nu il va simti orice sofer.

 

Nu e nimeni Ayrton Senna sa aibe simturile atat de ascutite sa perceapa foarte evident cei 30 de pe fata. Iti iau orice sofer obisnuit de pe strada si il pun intr-un BMW cu xDrive si habar nu va avea ca nu e RWD. Eu pot sa fac pariu pe chestia asta. Daca n-ai mai avut experienta cu BMW sau masini RWD, nu simti nici o diferenta.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca ai luat-o ca un duel intre noi in ceea ce priveste cunostintele despre BMW, hai sa o lasam balta dar eu nu am facut altceva decat sa citez anumite pagini web printre care si BMW Romania. Eu nu te-am contrazis cu nimic, ba chiar mi-am recunoscut greseala si atat.

 

On topic: Da, mi-as cumpara BMW X-drive, pentru ca am avut placerea sa conduc X3 3.0d fabr.2008

Link to comment
Share on other sites

Fii serios, marketingu de la BMW manareste datele tehnice pentru a-si vinde masinile.

 

Asta e culmea, tu crezi ca faza cum ca xdrive distribuie dinamic cuplul pe punti intre 0-100% este goanga a lui BMW, doar sa isi vanda masinile??? :)

Si in realitate cuplul este redistribuit intre punti in proportie fixa? :)

 

THE-BMW, xdrive poate transmie in functie de necesitati de la 0 la 100% din cuplu pe o punte. Punct. Asta e realitatea. Ai vazut un BMW cu xdrive la lucru?

Asta cu teoria conspiratiei, cu BMW care minte cand descrie capabilitatile unui sistem propriu, este de tot rasul... Realizati ca ar fi fost desfiintati de restul daca ar fi facut asa ceva?

 

Come on...

Mai, asa am citit si eu aici pe forum de la oameni care pareau ca se pricep, cum ca marketingu BMW manareste date tehnice pentru a-si vinde mai bine produsele. :)

Link to comment
Share on other sites

Fii serios, marketingu de la BMW manareste datele tehnice pentru a-si vinde masinile.

 

Asta e culmea, tu crezi ca faza cum ca xdrive distribuie dinamic cuplul pe punti intre 0-100% este goanga a lui BMW, doar sa isi vanda masinile??? :)

Si in realitate cuplul este redistribuit intre punti in proportie fixa? :)

 

THE-BMW, xdrive poate transmie in functie de necesitati de la 0 la 100% din cuplu pe o punte. Punct. Asta e realitatea. Ai vazut un BMW cu xdrive la lucru?

Asta cu teoria conspiratiei, cu BMW care minte cand descrie capabilitatile unui sistem propriu, este de tot rasul... Realizati ca ar fi fost desfiintati de restul daca ar fi facut asa ceva?

 

Come on...

 

am luat parte la un test drive X-drive la Cincis Hunedoara si ni s-a demonstrat LIVE cum sistemul transfera puterea pana la 100% de pe o punte pa alta. testul a constat in urcarea masinii pe o rampa astfel incat o roata a ramas suspendata, roata respectiva a incetat sa se mai invarta cuplul fiind transferat pe celelalte roti.

 

cine spune ca este chestie de marketing vorbeste prostii.

 

offtopic: am intrat cu X5 cu pachet M roti 20inch si anvelope de asfalt in niste locuri in care jurai ca acolo ramai si ca iti trebuie o macara sa te scoata. vorbesc de namol pana la portiera si de gropi cu apa amestecata cu namol,in momentul cand intram in ele urca apa pe capota. cu toate astea masina s-a comportat exemplar si parca nu facea nici un efort. nu stiu exact cum se comporta celelalte sisteme 4x4 ca sa pot compara ... stiu doar ca sistemul

X-drive m-a lasat cu gura cascata.a fost o experienta de neuitat.

 

 

avlad: tu crezi ca cei de la BMW isi permit sa minta astfel de lucruri? adica lucruri care sunt usor verificabile. eu nu cred ca isi permit sa faca reclama falsa.iti dai seama ce ar insemna pentru ei chestia asta...

mai degraba cei de la audi fac chestia asta. nu o pot numi minciuna .. ci doar se joaca cu mintea ta. de exemplu vitezometrul de la RS6 si poate si de la alte masini .. eu il stiu pe cel de la RS6, are 100km/h in mijlocul cadranului si numerotarea pana la 100km/h se face din 10 in 10 parca .. sau ma rog o unitate foarte mica iar dupa 100km/h creste din 30 in 30 sau 50 in 50 nu mai stiu exact oricum ceva de genu asta este. de ce crezi ca au facut ei una ca asta ? ca sa ramai cu gura cascata cand acul indicator urca pana la 100km/h cu o viteza ametitoare .. parcurge jumatate de cadran in 4-5 secunde ... in momentul ala tu esti la modul :)

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

Daca ai luat-o ca un duel intre noi in ceea ce priveste cunostintele despre BMW, hai sa o lasam balta dar eu nu am facut altceva decat sa citez anumite pagini web printre care si BMW Romania. Eu nu te-am contrazis cu nimic, ba chiar mi-am recunoscut greseala si atat.

 

On topic: Da, mi-as cumpara BMW X-drive, pentru ca am avut placerea sa conduc X3 3.0d fabr.2008

 

 

Nu am luat-o ca un duel, dar ai spus ca wikipedia ti-a confirmat ceea ce stiai deja, si apoi ai insistat. Insa toata informatia asta de pe internet uneori mai mult te baga in ceata, vezi cazul acelui articol din link-ul pus de tine care se contrazice singur.

 

Am posibilitatea sa conduc zilnic in paralel 330xi si 325i E46, ca le am aduse de vanzare pe amandoua, si spun clar ca si xi-ul simplu e deosebit. De asemenea am avut pana l-am vandut recent si un X3 2006 cu xDrive. In State am avut un quattro cu care cred ca am facut peste 5 mii de mile. Majoritatea celor care sustin pro RWD au condus 100-200 de km un x, poate nici atat, si sunt atat de superficiali incat sa traga niste concluzii. Pai iti trebuie mii de km ca sa iti formezi o opinie obiectiva, nu sa citesti de pe net sau sa te uiti in gura unuia sau altuia. Am avut niste senzatii aiurea recent cu RWD incat nu imi mai vine sa ma sui pe el, cred ca e prima oara cand DSC-ul m-a salvat la drum intins. Daca eram cu xi, n-aveam nici o emotie, asta e clar.

 

Eu as alege fara nici un regret xDrive. Nici macar nu consider ca xDrive este un 4x4, ca pana la urma nu prea este 4x4 pentru care s-a inventat pseudonimul asta, ca vad peste tot in topicul asta 4x4 in sus, 4x4 in jos.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

... eu nu am facut altceva decat sa citez anumite pagini web printre care si BMW Romania. ...

 

Se spune ca o poza face cat 1000 de cuvinte. Asa ca am mers eu frumusel pe siteul bmw.com, am ales un model cu xdrive si am inregistrat la 16 cadre pe secunda un filmulet de 35 de secunde:

 

 

Asta ar veni cam 16x35x1000=560.000 de cuvinte... :)

Link to comment
Share on other sites

Rares, vezi ca nu merge momentan faza cu

 

PS - Daca tot intrati pe video-urile mele de pe youtube, bagati si voturi, ca nu muriti :) Sustineti cauza!

 

Si offtopic rau: Am material filmat mult mai profii de la caravana din vinerea aia, cand ati fost mai multi de pe forum, o sa fac cand am timp un filmulet si mai fain, ca am material bun. Va anunt cand il termin. Am si un interviu cu Claudiu care explica bine ce inseamna BMW si xdrive, a si fost difuzat pe mai multe posturi locale/teritoriale, il caut si il bag si pe ala.

Link to comment
Share on other sites

De aici inteleg ceea ce stiam deja si anume ca puterea este distribuita egal pe cele doua punti.

 

la sistemul x-drive, puterea se distribuie automat pe puntea fata/spate pana la 100%, in functie de necesitate. probabil la mers normal tractiunea e 50-50, ceea ce mi se pare excelent :)

 

multi oameni nu-si permit 2 masini, una de mers strict in oras (mica, usor de parcat, motor mic si economic) si una de iesiri in concedii (spatioasa, confortabila, sigura, puternica)...asa ca aleg un compromis intre cele doua.

 

dupa parerea mea 330xd facelift e un astfel de compromis pe care l-as accepta fara multe comentarii :)

Link to comment
Share on other sites

Si offtopic rau: Am material filmat mult mai profii de la caravana din vinerea aia, cand ati fost mai multi de pe forum, o sa fac cand am timp un filmulet si mai fain, ca am material bun. Va anunt cand il termin. Am si un interviu cu Claudiu care explica bine ce inseamna BMW si xdrive, a si fost difuzat pe mai multe posturi locale/teritoriale, il caut si il bag si pe ala.

Poate iti faci timp si pentru review-ul ala la Qosmio? :)

Link to comment
Share on other sites

Eu as alege fara nici un regret xDrive. Nici macar nu consider ca xDrive este un 4x4, ca pana la urma nu prea este 4x4 pentru care s-a inventat pseudonimul asta, ca vad peste tot in topicul asta 4x4 in sus, 4x4 in jos.

Corect! Nu este un 4 x4 clasic Xdrive ! Este RWD si AWR si 4WD in aceeasi timp.....( sau pe rand)

 

 

Este o salt tehnologic urias si in materie de sofat si in materie de sigurnta!

 

 

Este superfluu sa nu fim permeabili la nou!

Link to comment
Share on other sites

Eu as alege fara nici un regret xDrive. Nici macar nu consider ca xDrive este un 4x4, ca pana la urma nu prea este 4x4 pentru care s-a inventat pseudonimul asta, ca vad peste tot in topicul asta 4x4 in sus, 4x4 in jos.

Corect! Nu este un 4 x4 clasic Xdrive ! Este RWD si AWR si 4WD in aceeasi timp.....( sau pe rand)

 

 

Este o salt tehnologic urias si in materie de sofat si in materie de sigurnta!

 

 

Este superfluu sa nu fim permeabili la nou!

 

Ce ai spus ca nu prea te inteleg. Parca ai fi baut ceva. :)

Link to comment
Share on other sites

se invarte pt o secunda si se opreste. dupa aceea sistemul invarte din nou roata sa vada daca a capatat aderenta....

 

 

mie mi se pare ca se invarte odata cu aceleratia...probabil nu am fost de fata ca sa vad live ... :)

 

 

da chiar asa se intampla. sistemul invarte toate 4 rotile la fiecare apasare de acceleratie. este ca si cum s-ar reseta.

videoul asta nu este cel mai elocvent exemplu pentru ca nu ai nevoie de putere in cazul de fata se apasa acceleratia si frana in mod haotic. cel mai bine se vede treaba asta cu transferul puterii atunci cand masina este in rampa, o roata ramane suspendata si se accelereaza constant. cel putin asa a fost prezentat un X3 cu X-drive cand am fost la Cincis.o roata a ramas suspendata s-a mentinut acceleratia constanta , roata respectiva s-a oprit de tot, puterea s-a transferat pe celelalte roti si masina a putut inainta. instructorul de acolo ne-a disperat sa tinem acceleratia constanta fara intreruperi.

 

instructorul de la cincis a fost chiar omu din filmuletul asta:

http://www.youtube.com/watch?v=YJVuhD2zLF0

 

cel care conduce bineinteles.

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

Un stuidu engelzecs psune ca indfiretn cmu stun asezeta litreele int-or fraaz, mitnea uamna poaet decsrifra foaert uros inetleslu ei.

 

da, dar nu-i nici un studiu care sa spuna ca indiferent cum sunt asezate ideile in mintea umana, poti aseza frazele incat sa se descifreze intelesul lor.

Link to comment
Share on other sites

Ce ai spus ca nu prea te inteleg. Parca ai fi baut ceva. ;)

Pai esti dotat cu un organ specializat in "intelegere'? :) :) :)

 

Ai dreptate, cand e vorba de tine nu merita sa imi obosesc creierul, folosesc "organul" specializat in intelegerea celor ca tine. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.