Jump to content

patineaza ca dracu...


andrey8606

Recommended Posts

Salut! Ieri parca mergeam cu sania prin Bucuresti. Parca nu mai aveam nici un control in viraje, iar la Intercontinental era cat p-aci m-am intors la 180 de grade. Cauciucurile sunt de iarna, le-am cumparat anul trecut. Problema o simt in volan, care, poate mi se pare mie, se misca mult prea usor. Voi stiti ce ar putea fi? :)
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai incet de 60 km/h?

 

Salut! Ieri parca mergeam cu sania prin Bucuresti. Parca nu mai aveam nici un control in viraje, iar la Intercontinental era cat p-aci m-am intors la 180 de grade. Cauciucurile sunt de iarna, le-am cumparat anul trecut. Problema o simt in volan, care, poate mi se pare mie, se misca mult prea usor. Voi stiti ce ar putea fi? :)
Link to comment
Share on other sites

Mai incet de 60 km/h?

 

DA, chiar mai incet.

BMW tau nu poate sa mearga si incet in condtii de carosabil alunecos ???????

 

Normal ca poate. Problema nu e la drum drept. Sunt momente cand esti obligat sa accelerezi in timp ce virezi, nu? Aici e buba...

 

 

las-o mai usor in viraje.In rest e bine 60 ... in linie dreapta :)

in viraje e problema.

 

Asta e cumva prima iarna cu un BMW ?

 

 

Nu e prima iarna. Pot spune ca am mers si pe zapada si pe gheata si nu am avut probleme asa mari. D'asta acum mi se pare ciudat...

Edited by andrey8606
Link to comment
Share on other sites

Salut! Ieri parca mergeam cu sania prin Bucuresti. Parca nu mai aveam nici un control in viraje, iar la Intercontinental era cat p-aci m-am intors la 180 de grade. Cauciucurile sunt de iarna, le-am cumparat anul trecut. Problema o simt in volan, care, poate mi se pare mie, se misca mult prea usor. Voi stiti ce ar putea fi? :)

 

 

 

si eu m-am intors la 180 de grade acum 5 zile intr-o intersectie.

intradevar, pe jos era mazga si nu mi-am dat seama...

a fost o senzatie neplacuta pentru toata lumea din zona! :)

Link to comment
Share on other sites

@florin83: omul are roti de iarna ...

Cauciucurile sunt de iarna, le-am cumparat anul trecut.

 

@andrey8606: asa cum ti s-a mai spus, cand intri in viraje e bine sa nu accelerezi, si chiar sa lasi masina sa isi repartizeze singura greutatea in functie de aderenta...

 

la fel, nu frana decat cand situatia o impune, altfel vei face piruete si nu stii in ce/cine te opresti.

Link to comment
Share on other sites

e adevarat ca guma de vara.. la frig.. e foarte nasoala ? adica patinezi rau d tot si nu ai aderenta ?

 

guma de vara devine la temperaturi scazute casanta aproape... daca pui mana pe ea o sa vezi ca este cam ca plasticul si nu mai ai aderenta aproape deloc cu ea... eu am mers pe gumele de vara, anul asta, pana pe 5-6 decembrie parca si deja am prins niste zile dimineata cu -4/ -5 grade si la plecare aveam impresia ca merg pe niste roti din plastic sau obezi de lemn... cauciucurile de iarna au o compozitie optimizata pentru temperaturi scazute, pe langa desenul blocurilor specific unei aderente pe zapada/gheata/ zloata, etc....

oricum, nu se accelereaza in viraj in astfel de situatii sau mai exact se face asta cu duhul blandetii :)

Link to comment
Share on other sites

Salut! Ieri parca mergeam cu sania prin Bucuresti. Parca nu mai aveam nici un control in viraje, iar la Intercontinental era cat p-aci m-am intors la 180 de grade. Cauciucurile sunt de iarna, le-am cumparat anul trecut. Problema o simt in volan, care, poate mi se pare mie, se misca mult prea usor. Voi stiti ce ar putea fi? :)

 

Fii mai atent si nu mai merge asa tare. Cu timpul o sa te obisnuiesti. De fapt nu sa nu mergi tare e important, ci sa nu bruschezi masina: acceleratie sau deceleratie brusca, schimbare brusca de directie.

 

Sau o sa inceapa sa iti placa si o sa o tii numai intr-o patinare.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Poate fi mare diferenta intre anvelope de iarna noi si uzate. La mine se simte. Iarna trecuta erau mult mai bune. Cand e mazga pe jos imi fuge spatele foarte repede, sa nu mai vorbesc acum vreo 2-3 zile cand a fost sub 0 grade si era poleiul acela pe jos prin Bucuresti. Desi sunt obisnuit, tot m-a suprins de cateva ori.

 

Pe zapada (anul asta, in singura noapte cand s-a pus zapada in Bucuresti) s-a comportat mai bine decat pe mazga sau pe polei.

 

Si mai conteaza si cand se "incalzesc" anvelopele. Primele 5-10 minute de mers dupa ce pornesc cu masina rece, am aderenta foarte proasta, apoi creste aderenta.

 

Asta e una dintre placerile pe care ti le ofera BMW .

 

Exact. Ma intreb cum poti sa mergi pe zapada fara sa iti fuga spatele si sa te joci redresand. Care mai e placerea :))

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Cum sa ai cauciucuri de iarna si sa patesti asa?

Eu am cauciucuri de vara, pe gheata merg cu 40-60, si in curbe 20-40, in functie de cat de mare este. Si inca nu am avut probleme de genul asta, daca nu o bruschez. Si chiar la deal urc uneori.

Unde este vizibilitate maxima, accelerez in curba, ca sa imi fuga spatele, si sa o redresez dupa aia. Imi place senzatia :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.