Jump to content

Probleme E46


Recommended Posts

buba mea cea mai mare ca si a altora : RACORDUL FLEXIBIL DE LA CATALIZATOR !!!

69510[/snapback]

Exista cateva solutii, fie inlocuit cu unul original, eu asa am facut si m-a costat 663euro catalizatorul cu totul, sau mai poate fi pus un racord universal care costa undeva la 150euro din ce am inteles, fie se poate elimina definitiv racordul flexibil.

Am mai schimbat anul trecut dupa cum urmeaza, si la care mai stiu preturile, disc frana fatax2buc(285.72ron), disc frana spatex2(336.14ron), set placute fata(126.05ron), set placute spate(109.24ron), bielete antiruliu fata stg+dr(134.46ron).

e46/320d/2000.

Link to comment
Share on other sites

mihai apostol ..

 

150E e cam mult mai ....... vezi ca e un post cu schimbare esapament ... si'a facut cineva la borla cu 2 milioane inclusiv manopera...dar vad ca nu raspunde sa ne zica daca apar vibratii sau nu ???

 

am mai fost undeva langa why not.... era 3,6mil cu racordul ala idiot.....

 

astept sa'mi spuna ionel cum e cu racordul lui .... trepideaza sau nu... ca daca nu .... sau insesizabil il schimb daca nu mai astept sa'l schimb cu totu.... de vreo saptamana nu mai e de gluma..... adika daca stau pe loc mai mult de 3...4...5 minute se simte... si nu mai e veselie :blink:

Link to comment
Share on other sites

oSerX am zis ca-i 150 din ce am auzit.

Problema mai sunt si gazele care-ti patrund in masina in momentul in care racordul este distrus.

69640[/snapback]

 

asta cu gazele lasaa'maaaaaaaa lasa'maaaaaa ca in ultima saptamana are momente tot mai dese cand se simt in masina :PPP .... nu tot timpul dar are momente... probabil e in curs de distrugere !!!

Link to comment
Share on other sites

despre probleme va pot spune cate ceva, dar despre preturi mai putin momentan masina fiind in garantie inca. pai sa vedem la un E46 10.2004 320D 150Hp 64000KM:

- 40000Km schibmat bucsi bascule fata cele mari si rotunde

- 64000Km telescoape fata si bieletele antiruliu

- si in curand cred ca ma paste si un kit de ambreiaji.

cam astea au fost problemele mecanice pana acum in rest mici probleme cauzate de borduri, sau pietre ca nu stiu exact cum sa intamplat, sa desprins toba finala dintr-o brida prinsa pe jugu de la diferential,

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

La borla nu pot zice ca au lucrat super... ca mai nou vad ca tot mai intra ceva gaze in masina cand sunt la relante... dar e nu e asa de sesizabil ca inainte.

Vibratii nu simti de loc in masina pentru ca racordul asta flexibil de la ei este cam rigid... dar nu am cu se sa fac comparatie ca eu de cand am luat masina baga gaze la relantee...

Oricum momentan e bine... am vrut sa schimb toba cu tot inclusiv racordul si e vreo 60 mil la Aucsburg:) asa ca m-am potolit.

Ce ma deranjeaza e ca atunci cand stau pe loc e un miros cam urat de la gase...

 

 

 

mihai apostol ..

 

150E e cam mult mai ....... vezi ca e un post cu schimbare esapament ... si'a facut cineva la borla cu 2 milioane inclusiv manopera...dar vad ca nu raspunde sa ne zica daca apar vibratii sau nu ???

 

am mai fost undeva langa why not.... era 3,6mil cu racordul ala idiot.....

 

astept sa'mi spuna ionel cum e cu racordul lui .... trepideaza sau nu... ca daca nu .... sau insesizabil il schimb daca nu mai astept sa'l schimb cu totu.... de vreo saptamana nu mai e de gluma..... adika daca stau pe loc mai mult de 3...4...5 minute se simte... si nu mai e veselie :blink:

69562[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

cand se strica racordul asta, apare o vibratie puternica in masina, si un zgomot de toba sparta? Ca daca e asa am rezolvat problema. Numai ca la mine a disparut zgomotul asta, momentan, de 15 zile nimic. Dar cand pun frana uneori motorul merge cu intreruperi aparent, si tremura masina destul de urat. Si simt si un tremurat in pedale, si in special in aia de ambreiaj. Oricum saptamana viitoare trebuie sa fac vrand nevrand o tura in service, si o sa intreb si de asta. Urasc serviceurile, pierdere de timp :blink:
Link to comment
Share on other sites

La mine racordul mi l-au dus baietii de la service...

Fostul proprietar al masinii s-a dus la reprezentanta sa-si schimbe discul de ambreaj ca i se paruse lui ceva ciudat.... si cand i-au schimbat discul au dat jos toba si au rupt din greseala la montare din nou racordul.... ne-am prins dupa aceea.... cam tarziu

 

de ce se duce asa de des acest racord flexibil de la toba ???

exista un inlocuitor care sa fie mult mai rezistent ?

73579[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am pus azi un cap de toba si am observat ca are toba tremurici , s-a uitat acolo si a zis ca e cam dus racordu, mai merge, dar ar fi bine sa-l schimb din timp.

 

Stie careva exact marimea racordului flexibil pentru 320d , E46 din 2000 ???

 

Eu am fost la magazin, si a zis ca are de la 55 RON pana la 90 RON (550,000 mii vechi -> 900,000 ) , dupa ce preturi ati scris voi aici , pare cam eftin ?!?! ..e dinala universal ..nu toata instalatia pe original , deci ala vechi il taie jos, si il sudeaza pe asta nou.

 

 

Problema e ca nu am dat jos blindaju si toata toba ca sa il pot masura sau ma duc cu el in mana la magazin, stie cineva care e marimea ? (in cm , mm , inch , what ever) ca sa ma duc direct cu racordu la "tobar" si sa mi`l schimb ?

 

A pus cineva dinasta universal ?

Edited by Beldi
Link to comment
Share on other sites

Am pus azi un cap de toba si am observat ca are toba tremurici , s-a uitat acolo si a zis ca e cam dus racordu, mai merge, dar ar fi bine sa-l schimb din timp.

 

Stie careva exact marimea racordului flexibil pentru 320d , E46 din 2000 ???

 

Eu am fost la magazin, si a zis ca are de la 55 RON pana la 90 RON (550,000 mii vechi -> 900,000 ) , dupa ce preturi ati scris voi aici , pare cam eftin ?!?! ..e dinala universal ..nu toata instalatia pe original  , deci ala vechi il taie jos, si il sudeaza pe asta nou.

Problema e ca nu am dat jos blindaju si toata toba ca sa  il pot masura sau ma duc cu el in mana la magazin, stie cineva care e marimea ? (in cm , mm , inch , what ever) ca sa ma duc direct cu racordu la "tobar" si sa mi`l schimb ?

 

A pus cineva dinasta universal ?

79605[/snapback]

 

Am montat eu acum 2-3 luni un racord universal care m-a costat 2 milioane plus 300.000 lei pentru montat. Nu am nici un fel de problema si cred ca este o solutie mult mai buna decat inlocuirea catalizatorului - depinde si cat de bine este efectuata lucrarea. Daca aveti probleme va pot trimite la cei care mi-au rezolvat mie problema - sunt fff buni.

 

Eu am mai avut inca alte 2 probleme - debitmetru si electrovalva turbo. Electrovalva se blocase pe deschis si mergea turbo la maxim tot timpul - mergea de parca aveam chiptuning. Numai ca la peste 3000 rpm intervenea o limitare din cauza presiunii ff mari din turbo.

Link to comment
Share on other sites

Am montat eu acum 2-3 luni un racord universal care m-a costat 2 milioane plus 300.000 lei pentru montat. Nu am nici un fel de problema si cred ca este o solutie mult mai buna decat inlocuirea catalizatorului - depinde si cat de bine este efectuata lucrarea. Daca aveti probleme va pot trimite la cei care mi-au rezolvat mie problema - sunt fff buni.

 

Eu am mai avut inca alte 2 probleme - debitmetru si electrovalva turbo. Electrovalva se blocase pe deschis si mergea turbo la maxim tot timpul - mergea de parca aveam chiptuning. Numai ca la peste 3000 rpm intervenea o limitare din cauza presiunii ff mari din turbo.

79724[/snapback]

 

 

Bun, esti din Cluj ???

 

Pe langa asta cum ai stiut cat de mare sa fie racordu universal ? ca si ala e pe diferite marimi.....

Link to comment
Share on other sites

Salut,

am un 318 E 46 din 2000, 1895cc, benzina.

Masina are 78000 km, iar de curand am o(mare) problema.

Cand merg pe piatra cubica, sau pe drumuri care mai au denivelari (adica in tot orasul) se aude in partea dreapta un zanganit, undeva chiar in coltul de jos al parbrizului, deci in coltul din dreapta al bordului, acolo unde vine stilpul de la usa. Este un zgomot ffff. enervant, parca as merge cu carutza. Daca poate cineva sa-mi spuna de unde ar putea veni acest zanganit, il rog sa o faca cat mai repede, pt. ca ma scoate din minti.

Multumesc,

Gabi

Link to comment
Share on other sites

Bun, esti din Cluj ???

 

Pe langa asta cum ai stiut cat de mare sa fie racordu universal ? ca si ala e pe diferite marimi.....

79757[/snapback]

 

Sunt din Bucuresti.

 

Baietii de la service au comandat racordul ... Din cate am inteles executa lucrarea asta pe la BMW-uri de ceva vreme.

 

Daca vrei mai multe detalii ii pot intreba si de dimensiuni ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt din Bucuresti.

 

Baietii de la service au comandat racordul ... Din cate am inteles executa lucrarea asta pe la BMW-uri de ceva vreme.

 

Daca vrei mai multe detalii ii pot intreba si de dimensiuni ...

79883[/snapback]

 

 

Okey, poi chiar te rog, zi-mi exact marimea, daca se poate si marca (daca exista asa ceva la astea universale)

 

merci :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
mi-a zis cineva care statea in spatele meu ca iesea fum negru cand acceleam. E normal asa ceva ?

83336[/snapback]

 

Daca ai accelerat de la o turatie joasa brusc...e posibil...se mai intampla sa fie combustibil nears si de-acolo apare fumul. Am vazut ca sunt mai multi cu problema asta la dieseluri . Eu am tot diesel si am facut testul asta cu cineva in spate ...dar n-a iesit nimic, dar n-am subturat-o si sa accelerez brusc , cand am inteles ca se intampla treaba asta de obicei..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.