Jump to content

E60-ul meu


Bala

Recommended Posts

Am uitat sa scriu de o intamplare ciudata.

 

Cand am inlocuit furtunul de la filtrul de aer la turbina, a trebuit sa desfac capacul filtrului de aer. Am avut o surpriza:

 

filtrul de aer era rupt pe o distanta de 2 cm, pe margine. S-a rupt acea guma de pe margine. Filtrul fusese schimbat la reprezentanta in iunie.

 

Ala cum de s-a rupt? Se poate intampla asa ceva sau a fost montat prost? :unsure:

 

Nu cred ca tragea aer pe langa filtru dar preventiv am cumparat altul si l-am inlocuit.

Link to comment
Share on other sites

E bine ca l-ai inlocuit. Fiind foarte fix acolo nu sunt mari sanse sa fi tras aer prin crapatura, dar e mai bine asa.

E posibil sa-l fi rupt ei cand l-au desfacut sau nu s-au priceput cand l-au bagat la loc si au rupt garnitura. Neatentie sau nestiinta, tot vina lor e.

Link to comment
Share on other sites

Bucata rupta era tot acolo, prinsa in carcasa.

 

Eu am schimbat 3 filtre cam la 20k km fiecare si toate aveau ceva praf pe ele.

 

Ciudat e ca filtrul asta rupt era foarte murdar. Poate prntre cele mai murdare filtre gasite de mine desi a stat doar 3 luni acolo iar km facuti sunt jumatate.

 

In fine, bine ca l-am schimbat dar cred ca pe viitor imi voi lua concediu si voi sta pe langa ei cand voi duce masina la service :angry:

Link to comment
Share on other sites

O intamplare comica acum un an. Ma duc la Bavaria si le zic ca vreau sa cumpar un filtru de aer.

Respectivul angajat ma intreaba : de ce vreti sa-l schimbati? va afiseaza ceva in bord? :LMAO:

Ii raspund : ce sa afiseze in bord? vreau sa-l schimb ca e imbacsit,l-am verificat.

De tot rasul ce sa mai :)

Am trait s-o aud si p-asta.

 

Pentru continuitatea reviziilor la BMW.

Mda.

Link to comment
Share on other sites

Pentru continuitatea reviziilor la BMW.

Ma intreb totusi daca merita... chiar si cu distributia asta subreda.

 

Dap. Pentru continuitate plus ca nu imi mai bat capul cu uleiul sa fie original, ce tip etc. Cu ocazia asta se mai si uita la ea asa sa vada scurgeri sau alte probleme.

 

Filtrul de aer l-am schimbat de 2 ori la ei: la prima revizie (pe banii mei pt ca nu intra la BSI) si acum pe banii lor pentru ca la 70k km se schimba filtrul si in BSI. In rest, l-am schimbat eu.

 

O intamplare comica acum un an. Ma duc la Bavaria si le zic ca vreau sa cumpar un filtru de aer.

Respectivul angajat ma intreaba : de ce vreti sa-l schimbati? va afiseaza ceva in bord? :LMAO:

 

Poate te intrebau de service due...

Link to comment
Share on other sites

Bucata rupta era tot acolo, prinsa in carcasa.

 

Eu am schimbat 3 filtre cam la 20k km fiecare si toate aveau ceva praf pe ele.

 

Ciudat e ca filtrul asta rupt era foarte murdar. Poate prntre cele mai murdare filtre gasite de mine desi a stat doar 3 luni acolo iar km facuti sunt jumatate.

 

In fine, bine ca l-am schimbat dar cred ca pe viitor imi voi lua concediu si voi sta pe langa ei cand voi duce masina la service :angry:

 

Esti sigur ca ti-au schimbat uleiul ?!

Probabil ca filtru de aer ti l-au schimbat, cu unul mai vechi , al tau probabil ca arata bine.

Link to comment
Share on other sites

le-am spus celor de la reprezentanta ca vreau sa-l schimb mai repede. Au spus ca nu este nevoie.

 

Cum nu am avut niciun fel de probleme, inclusiv asta iarna la -20 de grade cu motorina normala, pornea instant ca vara, tind sa cred ca nu am gresit ascultandu-i.

 

Ce-i drept, bag motorina doar de la aceiasi pompa in 99% din cazuri. Doar la drumuri de peste 500km mai bag dar doar de la peco-uri mari, alfate la drumuri nationale.

Link to comment
Share on other sites

eu cand am facut prima revizie cei de la Motor AG mi-au zis ca filtrul de combustibil se schimba tot la a doua revizie, distinct imi aduc aminte acest lucru pentru ca am intrebat special, filtrele de aer si polen au fost si ele schimbate atuncea pe BSI, fara cost pentru mine.

 

nu au schimbat cartusul de recirculare, dar sincer nu stiu ce-i ala, pana acuma nu am mai auzit de asa ceva

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ieri am luat din neatentie o cale ferata pe la 100-110km/h. Eram in depasire de tiruri... Socul nu a fost mare pentru ca trecerea este amenajata cu ceva cauciucuri insa suficient cat sa-mi faca o gaura in anvelopa unde sa pot baga degetul.

 

Runflat-ul si-a facut treaba si mi-am dat seama de avarie abia la 50 de m de linia ferata cand mi-a parut in bord PANA.

 

Am mai mers aprox 50 de km pe RFT pana la destinatie dupa care am pus rezerva si m-am intors acasa pe rezerva.

 

Am mers linistit cu viteze de maxim 90-100km/h. Cu ocazia asta am resetat si BC-ul si la finalul celor aprox 230km imi arata 4.3 l/100km. Pe drum a mai variat 4.2 - 4.5 in functie de drum si trafic.

 

Nu valoarea m-a incantat ci faptul ca pot considera motorul in mintiile lui :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.