Jump to content

E60-ul meu


Bala

Recommended Posts

Poti intreba userul BMWAS care iti poate spune dupa VIN daca si masina ta intra in acest lot.

 

Este vorba de un plastic care este schimbat.

 

Mai multe aici:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/116634-bmw-recheama-in-service-13-milioane-de-vehicule/page__hl__recall

ms Bala, chiar intrebasem la Bavaria si intradevar masina mea intra la recall insa ma gandeam ca daca e ceva simplu de verificat nu mai pierd jumatate de zi sa vizitez reprezentanta :)

Link to comment
Share on other sites

Am acum 3 probleme noi:

 

- ulei pe la furtun gaze carter. La baza lui se murdareste de ulei. Piesa 3

 

- ulei pe la cutia de viteze. Acolo se murdareste foarte putin si se observa doar cu scutul de la filtrul de motorina dat jos. Este un semering the 30 de ron la reprezentanta insa manopera este cam 350 ron :) Piesa 8

 

- furtunul de la turbo la intercooler. Au spus ca e o garnitura acolo care trebuie schimbata.

 

In mare nu e nimic urgent insa va trebui sa le rezolv. Nu o pot lasa asa.

Link to comment
Share on other sites

Da, sunt defecte mici, dar nerezolvate se aduna.

 

La furtunul gazelor de carter.. il scoti afara (il declipsezi), cureti cu diluant la imbinari, ungi suprafetele de contact cu un strat subtire de silicon negru de motoare si ansamblezi la loc. Garantat nu mai ai pierderi.

La furtunul de admisie, intr-adevar e o garnitura de 10-15 lei.

 

Probabil la cutie va fi cel mai costisitor.

Link to comment
Share on other sites

Da, furtunul ala da batai de cap la multe tipuri de motoare. Nu trebuie inlocuit. Eu cu silicon am rezolvat fara probleme. La E60 inca n-a fost cazul.

Ce piesa spui ca trebuie inlocuita? Pe admisie se schimba doar Oring-ul care nu mai inchide bine.

Link to comment
Share on other sites

care e treaba cu recall pt baterie?

pot verifica singur sa vad daca exista vreo problema sau trebuie neaparat mers la BMW?

 

Am fost eu acum o ora la recall. Treaba e simpla. Sub tavitele din porbagaj (dupa lacasul rotii de rezerva) ai un cablu. Si acolo, in unele cazuri, se acumuleaza umezeala iar cablul care are in capat o capsula de plastic, nu mai face contact bine. Se verifica cablul. Se schimba plasticul ala, se da cu un gel si gata operatiunea. In 5-10 minute e gata :)

Link to comment
Share on other sites

Da, furtunul ala da batai de cap la multe tipuri de motoare. Nu trebuie inlocuit. Eu cu silicon am rezolvat fara probleme. La E60 inca n-a fost cazul.

Ce piesa spui ca trebuie inlocuita? Pe admisie se schimba doar Oring-ul care nu mai inchide bine.

 

Am scris piesele care apar pe factura proforma. Altceva nu stiu.

 

La furtunul gaze carter nu stiu daca este doar cel mic sau vine impreuna cu cel gros.

 

Pentru partea cu cutia de viteze, voi merge la ei. Nu am incredere in alta parte. Restul as face eu for fun :ninja:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Te-am vazut pe la Valcea azi...

 

Dap. Am fost sa-mi recuperez familia de la Ocnele Mari. Au fost la salina.

 

Din pacate am dat la venire (pe la pranz) de un bizon in trafic. Era cu numar de B si s-a ofticat extrem pentru ca L-am depasit prin dreapta desi in ultimii 30 de km a stat doar pe banda a doua (unde erau doua) si a mers extrem de incet. Am fost injurat, sicanat, frane bruste in fata etc. :sick:

 

Oricum, frumoasa zona. Si mi-a placut orasul dar mai ales gradina zoologica. Fie-mea a fost extrem de incantata :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

De bizoni o sa dai peste tot, asta este.Oricum in Bucuresti sunt cei mai multi, fie intre noi:)). Este orasul mai mic, dar zic eu destul de frumos.

E bine ca au fost la salina.Mai puteai sa ii duci si pe la olanesti pe la izvoare, calimanesti...e bine ca mai avem statiuni in jur.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Din fericire am apucat in acest weekend sa mai lucrez la ea. Are acum 79750 km :rolleyes:

 

Am inlocuit piesa 3 cu totul. Problema era teava mica care scapa ulei pe la imbinarea cu teava mare.

 

Teava arata groaznic. Garniturile sunt topite, deformate si moi. Sunt ca un fel de plastelina.

 

Nasol este ca pentru ea a trebuit sa inlocuiesc si teava mare. Cele doua se desfac foarte usor si ar fi o lucrare de cateva minute sa inlocuiesti doar teava mica. Nu mai spun de diferenta de pret. Nu inteleg de ce nu se poate gasi separat teava mica.

 

Cu ocazia asta am inlocuit si garnitura de la furtunul turbina-intercooler, partea dispre turbita cat si garnitura de la furtunul intercooler-motor, partea dinspre motor.

 

Nu vad sa fie schimbari in comportamentul motorului insa cel putin acum ramane curat, fara puncte de ulei pe el :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Sa vezi cum arata volanul :pinch:

 

La anul cred ca il imbrac si eu.

 

Mai am un drum la BanatCar sa inlocuiesc termostat & lichid racire si gata pe anul asta.

 

Foarte faina masina, La multi km fara incidente... :thumbsup:

 

Multumesc ! :hi:

Link to comment
Share on other sites

Sa vezi cum arata volanul :pinch:

 

La anul cred ca il imbrac si eu.

 

Mai am un drum la BanatCar sa inlocuiesc termostat & lichid racire si gata pe anul asta.

 

 

 

Multumesc ! :hi:

 

 

Ma gandeam pe viitor sa imi iau tot seria 5 dar nush ce sa mai zic, la 80k km sa schimbi atatea piese, bine stiu ca esti grijuliu cu masina, dar vad ca piesele in cauza chiar sunt de schimbat.

Bmw incepe usor, usor sa isi bata joc de oameni, masinile parca au piesele din plastinina.

Link to comment
Share on other sites

Masina are 5ani, iar termostatul e relativ ieftin. :rolleyes:

 

Crezi ca daca era problema de bani ma mai duceam la reprezentanta?

 

E pur si simplu o operatiune pe care vreau sa o fac pentru ca termostatul parca e ceva "mai lenes". Motorul sta la 90 de grade insa parca se incalzeste ceva mai greu.

 

Cu ocazia asta, sper ca inlocuiesc si antigelul. Citisem pe undeva ca daca fac interventii la sistemul de racire, inlocuiesc si antigelul.

 

@branevl - Per total sunt multumit de masina. Loc mult, la drum lung e OK, comfort, e placut sa o conduc, consum foarte mic. Mici neplaceri dar asta este... Masina imi place foarte mult.

 

nasol va fi cand voi inlocui distributia & pompa de ulei. Deocamdata nu am zgomot la distributie insa pe la 120-140 ma voi duce sa o schimb preventiv. Daca se lasa si cu arbore e pe la 120mil insa sper ca fiind clientul lor sa imi faca ceva reduceri. Se pare ca se practica asa ceva la problema distributiei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.