Jump to content

Normele de poluare EURO - in general


X X L

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Salut,

ma intereseaza un BMW 320d din 12 Iulie 2004 (data primei inmatriculari) motor de 1995 cc, 110 KW, VIN WBAAP71070JL36663.

Imi poate spune cineva va rog ce motor are si ce norma de poluare EURO are?

 

Multumesc anticipat!

Edited by ovidiu_m
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Cu dpf si eu zic si sper ca nu am, tot incerca alt user pe alt topic sa ma convinga ca e posibil sa fie facut retrofit.

Euro 4 sunt sigur ca este, doar am platit taxe in functie de norma de poluare, din pacate nu m-am interesat atunci de posibilul retrofit ca nu stiam ce si cum.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Salut pe toata lumea.Mi-am luat de 3 zile un 320d e46 din 98, cod motor 204d1.Am fost ieri la RAR cu ea, si nenea inspectorul zice sa ma rog sa iasa euro3 desi masina este euro3.Mi-am retinut actele si au trimis la Bucuresti pentru ceva confirmare.Ce parere aveti?Stiti careva cam cat ar fi taxa pentru euro3 si pentru euro2?Va multumesc anticipat. Edited by stufy
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sper ca am postat unde trebuie .

Am vazut pe autovit cateva masini 318 an fabricatie 2000/2001 cu gpl euro 4 , iar in Romania "aceleasi" masini cu gpl dar euro 3 , dilema mea este : daca imi iau una cu gpl postata pe mobile.de ca fiind euro 4 , in Romania cum sta treaba va ramane euro 4 sau cade la euro 3 ? Diferenta de cost in functie de noua taxa este de 1000 euro ( bani pe care prefer sa imi ramana in buzunar , eventual sa ii invstesc in masina ) . Stiu ca pare retardata nelamurirea mea dar Romania e plina de surprize

Link to comment
Share on other sites

poate nu s-a exprimat bine si facea referire la benzina n42b20 de pe 318i pus din sfarsit 01 este euro 4 iar cel de m43 este euro 3 cred ca de aici e si nedumerirea

Am cautat in Romania si tot ce am gasit erau euro 3 , am dat un ochi si prin Germania si am vazut ca sunt si euro 4 (din acelasi an ) dar aveau si gpl pe ele , nu stiam de diferenta de motorizari si din cauza asta mi-a picat fisa stramb . Abia ce am inceput sa ma documentez despre masina asta , promit ca invat repede

Link to comment
Share on other sites

@Cristian, documenteaza-te putin pt a face distinctie intre ce inseamna NORMA DE POLUARE si ce nu ...

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/50094-normele-de-poluare-euro-in-general/

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/53600-normele-de-poluare-la-bmw/

cum am mai zis , nu stiam ca au avut in aclasi an 2 motorizari , nu intelegeam de unele sunt pe euro 3 si altele euro 4, fiind fabricate in acelasi an am tras concluzia ca acel gpl pus ii da un avantaj gen trece de la euro 3 la euro 4 ,sper sa ma fac inteles de data aceasta.

Multumesc de link-uri , foarte utile

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut

am un e36 318is m42 wbabe51060jg78512 12/1995

e2 la schadstoffarm

peste tot am vazut ca are emisii co2 190g/km

am vazut cum se si calculeaza rapid in functie de consum mixt si inmultit cu un coeficient fix ptr benzinare

deci e2 nu e euro 2 dar emisiile de carburant c02 190g/km st de euro 3

si eu daca ma duc la rar imi scoate masina noneuro?

in mod normal daca era noneuro nu era dotata cu sonda lambda si sonda lambda vine la pachet cu catalizatorul, acelasi motor pus pe un z3 din '98 e direct euro3

la rar cand se face testul la noxe de ce nu se trece exact valoarea care iese raportat la cataloagele lor de rahat? si cand vii cu un euro3 cica sa te rogi sa iasa

masina nici nu miroase in toba a gaze in nici un caz nu pute ca dacia din fata cand trebuie sa dai pe recirculare sa nu mori

intrebarea este daca iese cat scrie in carte co2-ul iti da norma la care se incadreaza sau care vor trece functie de ce criterii an etc?

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor si Un An Nou Fericit!!

Ma intereseaza si pe mine norma de poluare euro4 la motoarele pe benzina; vreau sa iau o masina din Anglia si sunt destul de confuz pt ca vad ca la ei sistemul de poluare euro nu e asa def folosit ca in Germania de ex.

M-ar interesa sa stiu daca pot avea surprize si in loc de E4 sa iasa la RAR E3 urmatoarele tipuri de motor, toate fabricatie 2002:

1. cel de pe 318 16V (1995 cmc, 143 CP) - din cate am vazut in Germania, toate ar cam trebui sa fie euro 4 - 2002

2. 2200 cmc (320) - iarasi am vazut ca in proportie de 99% sunt euro4 in 2002

3. 2500 cmc (325) - aici am vazut si modele euro 3 din 2002...

4. 3000 cmc (330) - la fel ca la 325

V-as ruga daca puteti sa-mi dati un raspuns si eventual la ce cod sa ma uit la motor... sau la ce ar trebui sa casc ochii, asta daca nu cumva toate N42 si M54 sunt euro4.

Multumesc!

Edited by asterix___
Link to comment
Share on other sites

O intrebare despre motorul 2.0i (m52, 150cp) pt oricine stie sau a avut 320i sau 520i.

 

Stie cineva din ce an s-a trecut de la euro2 la euro3? Banuiala mea ar fi ca 1999, dar sunt date pe net ca ar fi 1998 (codul cred ca e M52TUB20).

 

Mersi.

 

@asterix Vezi lista asta cu motoare euro3 recunoscute de RAR si evita motoarele astea, asa mergi la sigur pe euro4.

 

http://www.rarom.ro/cs-uploads/Liste_euro3.pdf

Edited by increatul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.