Jump to content

ce se intampla daca schimb dimensiunea rotilor


dextercos

Recommended Posts

frate si eu am tot 316 doar ca e din 99 dar sincer va spun ca asta vara i-am dat p autostrada la noi 215 si eram 3 pers in masina!

 

cat despre troncanitul ala florin 2285 si eu il am s-a mai discutat pe forum si nu s-a gasit nici un rezultat!ceva de la cardan se pare ca dak mergi mai turat nu se mai aude!

debitmetru vezi ca vinde un coleg de-al nostru de pe forum cu 100 de euro original de la bosch!am luat si eu in toamna si sunt foarte multumit!

Link to comment
Share on other sites

sa stii ca eu i-am dat in germania 200 iar in romania probabil cu benzina mai proasta doar 190, asta inainate de a incepe sa mi se aprinada becul si inca ceva sa stii ca imi cam da in nas la turtii mai mari o sa incerc sa fac ce mi-ai zis tu sa vad ce face si mai spunemi de ce imi oscileaza relantiul , dac stii?

Sa stii ca demult asteptam un raspuns concret de la cineva care a avut un 316 sau are mersi mult. <_< :)

 

exact aceleasi simptome le aveam si eu ..turatia scadea pana la 500-600 cand puneam frana sa ma opresc.....dar cel mai concret vezi cum ti-am zis eu ...iesi undeva ...sa poti sai dai toate vitezele pana la 6000 ture parca daca nu ma insel inainte de red-zone ...(acum am diesel nu mai stiu sigur la cat se tureaza ) , si faci asa la toate vitezele si vezi daca toate se duc pana in 6000 de ture ... la mine se intampla ca in a 4 a sa se duca pana in 5000 de ture mai mult nu se ducea si a 5 a 4000 ture blana ...iam scos mufa la debitmetru si sa dus lejer in 6500 de ture in toate vitezele ...tot asa si eu ca tine ..am fost la nu stiu cati mecanici si testere bani cheltuiti aiurea unu nu stia ce are .pana mia zis cineva sa fac asa ...dar mai mult ca sigur e debitmetru pe eroarea asta 171 , dar poate sa fie si altceva cu acelasi cod de eroare ..poate sonda lamba ....la mine cand sa aprins prima oara masina mergea brici am fost la mare ..195 km/h la intoarcere , a 2 a zi in oras am mers putin cu ea ..sa aprins becu in bord ...la inceput se aprindea mai rar ..odata la 1 sapt ..dupa un timp a inceput sa se aprinda imediat cel resetam .la un interval de cateva ore si de atunci mergea praf , dar am schimbat debitmetru si nu sa mai aprins deloc ...te sfatuiesc sa incerci asa cu mufa la debitmetru sa faci mergi odata blana cu ea pusa si odata cu ea scoasa si vezi diferenta ...si daca e sa cumperi debitmetru ial original BMW de la bmw nu dasta la 7 mil care au astia la service-uri de e universal merge pe mai multe masini :bashwall: , si sa-l schimbi tot la ei ca sar putea sa fie nevoie sa iti resofteze debitmetru sau masina iar mi se pare nush cum , si asa ai si garantie 1 an cred :unsure:

Link to comment
Share on other sites

uite aici iti calculeaza diferenta de viteza ,in cazul schimbului de dimensiuni diferite de cele din talon

 

http://www.webtire.eu/index.php?p=meretkalkulator

 

 

Am facut testul aici...la roti 225 / 50 / 16 care le am acum pe masina si vreau sa pun 225 / 45 / 17 la 100 k pe ora reali o sa-mi arate pe bord 95.5 km pe bord...in opinia mea e destul de mare diferenta pentru ca nu am detector radar si de obicei merg la limita ( + 8-10 km peste limita ).

 

 

este in eroare calculatorul de pe situl ala.

 

cum mi-am dat seama? ... introduu jante care sunt diferite doar prin latime (205 cu 215 ... sau 205 cu 325 ). in mod normal nu ar trebui sa existe diferenta intre viteza afisata deoarece lungimea cercului descris de roata (2*pi*r) este aceeasi . viteza nu este masurata in functie de latimea anvelopei <_<.

Link to comment
Share on other sites

testarul mi-a zis ca este eroarea 171

 

 

eu cred ca ai probleme cu clapeta de acceleratie...doar cred..

 

Daca ai avea probleme cu clapeta de acceleratie, ar trebui sa ai urmatoarele simptome din postul asta http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=48771 deschis de mine, nu de alta dar cu asta ma confrunt eu acum, am probleme cu clapeta de acceleratie si urmeaza sa o schimb. Ar trebui sa se aprinda in bord check engine-ul (care ti se aprinde deja) si pe langa asta ar mai trebui sa se aprinda in bord permanent ASC-ul (nu il poti cupla/decupla) si EML-ul. Si in nici un caz nu ai putea merge cu masina, nici macar asa cum o faci acum. Parerea mea e ca e debitmetrul. Posibil si sonda lambda, fa un test undeva unde iti poate spune exact care e problema. Uite si un loc unde am facut eu acum cateva zile testul pentru clapeta de acceleratie, costa 40 ron si iti spune exact despre ce e vorba. Este pe str. Nasaud 26 (strada din spatele mall-ului deschis recent in Rahova, la intersectia cu McDonalds), firma se cheama ABS Sistems, nr de tel 0766.341.143 sau 0722.354.226, D-l Silviu Berari.

 

Nu am nimic cu tine, Traian, dar atata timp cat tu m-ai luat peste picior in felul in care ai facut-o... OK, una peste alta, sper ca ai inteles ce ti-am explicat eu in primul post al meu.

 

Imi cer scuze nu am vrut sa te iau peste picior, numai ca eu nu stiam ca sunt planetare pe spate, si mi sa parut ciudat cand am citit ce ai scris prima oara. My bad. Ca sa inteleg toata treaba de pana acum, viteza se citeste de pe rotile spate prin intermediul planetarelor?

Edited by traian'80
Link to comment
Share on other sites

Intelegi pe dos sau doar te prefaci ? paul se referea la senzor, nu la faptul ca diferentialul nu are nici o legatura cu planetarele.

Sau cum crezi tu ca se citeste viteza masinii ?

 

Bobo... in parte ai dreptate, mai exact am citit in graba. Mergi insa la primul post din pagina 2 si observa ceea ce am scris eu. Diferentialul, logic, duce la invartirea planetarelor. Ei bine, viteza la ceasuri este indicata de numarul de rotatii al acestora la capul din (dinspre) diferential, coroborat cu raportul diametrelor capului planetarei din diferential si al rotii trecute in talonul masinii. Sper ca acuma am fost mai clar <_<

Link to comment
Share on other sites

viteza la ceasuri este indicata de numarul de rotatii al acestora la capul din (dinspre) diferential, coroborat cu raportul diametrelor capului planetarei din diferential si al rotii trecute in talonul masinii.

 

 

<_< mai clar nici ca se poate...

 

p.s. eu stiam ca la e46 viteza este luata pe alternator sau ceva de genu..!? probabil stiam eronat

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

viteza la ceasuri este indicata de numarul de rotatii al acestora la capul din (dinspre) diferential, coroborat cu raportul diametrelor capului planetarei din diferential si al rotii trecute in talonul masinii.

 

 

<_< mai clar nici ca se poate...

 

p.s. eu stiam ca la e46 viteza este luata pe alternator sau ceva de genu..!? probabil stiam eronat

 

Pai hai sa o luam putin la rasfoit. Alternatorul este angrenat de cureaua de accesorii. La randul ei cureaua de accesorii "infasoara" cateva alte componente si intinzatoare. Invartirea ei este data de fulia vibrochenului. Deci daca ar fi sa fie citita viteza masinii de pe alternator, atunci ar avea directa legatura cu senzorul de vibrochen. Care de altfel se si numeste in documentatie "speed sensor". Cu toate ca, acesta este mai degraba un senzor de turatie... Ai putea avea dreptate... Nu sunt insa sigur...

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi cum spuneti voi ar trebui sa se tina cont in calculul vitezei si de treapta cu care mergi, rapotrul acelei trepte...eu cred ca e prea complicat, de ce sa ne scaprinam la ureche pe dupa cap?Si chiar si asa daca ar fi tot ar fi influientata indicatia vitezometrului de diametul anvelopei...
Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi cum spuneti voi ar trebui sa se tina cont in calculul vitezei si de treapta cu care mergi, rapotrul acelei trepte...eu cred ca e prea complicat, de ce sa ne scaprinam la ureche pe dupa cap?Si chiar si asa daca ar fi tot ar fi influientata indicatia vitezometrului de diametul anvelopei...

 

Nici eu, nici colegul POIUYT nu am spus ca nu ar mai influenta. Noi doar trecusem la un alt nivel al problemei <_<

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt insa sigur...

 

sunt cateva modele audi ,care citesc viteza dupa alternator...si eu auzisem ceva si de e46..nu m-am documentat

Prostii. Cum naiba sa citesti viteza dupa alternator? Mai bine o citesti dupa culoarea portierei, cam tot aia e.

 

Adica daca merg cu 60 Km/h si scot din viteza ar insemna ca indicatia vitezometrului sa scada deoarece motorul revine la ralanti. Sau daca accelerez pe loc la stop ( chiar bagat in viteza 5 sau 6 ) ce-ar fi sa-mi indice vitezometru 200 km/h ???

Sau daca-mi patineaza ambreiajul ar trebui sa-mi creasca viteza indicata in bord ?

 

Uita de aiureala asta ...

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt insa sigur...

 

 

sunt cateva modele audi ,care citesc viteza dupa alternator...si eu auzisem ceva si de e46..nu m-am documentat

 

Asa stiam si eu.

Se pare ca la urmatoarele generatii de BMW-uri viteza va fi citita dupa electromotor.

LOOOOL

 

<_<

 

 

mai ai?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.