Jump to content

E 34 an 1990 full-options


iulian518i

Recommended Posts

iulian eu unul iti recomand un 520i-525i maxim,daca gasesti motorizarea cu 24v,pt ca totusi consumul se observa la motor mai mare,indiferent de ce zic unii si altii...

Si eu am cautat e34,si sincer ma bucur mult ca am gasit unul care ma satisface pe deplin;nu e 24v dar crede-ma ca la 129 cp,e suficient pt .mine si sincer parca soundul motorului in turatii e mai placut deacat la 24v(este doar parereea mea);si totusi am luat masina,pt ca daca chiar am probleme cu motorul-asta din urma se poate inlocui cu 5-700 euro,si am terminat balciul,dar masina cu tot cam nu...

deci iti recomand cu incredere un 520i sau un 525i,cu ambele motorizari,ce e peste nu e chiar pt mine pt ca mai vreau sa bag si in mine bani nu numai in consum :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

iulian eu unul iti recomand un 520i-525i maxim,daca gasesti motorizarea cu 24v,pt ca totusi consumul se observa la motor mai mare,indiferent de ce zic unii si altii...

Si eu am cautat e34,si sincer ma bucur mult ca am gasit unul care ma satisface pe deplin;nu e 24v dar crede-ma ca la 129 cp,e suficient pt .mine si sincer parca soundul motorului in turatii e mai placut deacat la 24v(este doar parereea mea);si totusi am luat masina,pt ca daca chiar am probleme cu motorul-asta din urma se poate inlocui cu 5-700 euro,si am terminat balciul,dar masina cu tot cam nu...

deci iti recomand cu incredere un 520i sau un 525i,cu ambele motorizari,ce e peste nu e chiar pt mine pt ca mai vreau sa bag si in mine bani nu numai in consum :blink:

71860[/snapback]

 

Apropo de consum. Parerea mea ca 520i e cam submotorizat, mai ales cel cu 12 valve. De aceea 525 NU consuma mai mult, ci chiar mai putin ! Se vede si in manual si in practica.

Plus ca diferenta de putere si performante e URIASA. Si aici ma refer la feeling, nu numai la procente.

Zic asta din proprie experienta. Am avut un 520i E34 12 valve caruia i-am upgradat motorul la 2500 si a fost cu adevarat alta masina. Fara sa am consum mai mare. De exemplu la drum lung, forjata cat cuprinde, adica viteza de croaziera 170, cu 520 aveam consum 12.3% iar cu 525 12.6%. Plus ca 525 atingea mult mai repede acesta viteza.

Recomandabil ar fi motorul cu 24 de valve.

Link to comment
Share on other sites

Voi tine cont de toate sfaturile voastre..deja o sa-i dau un print la topicul asta...deja e un ghid cu pareri din experiente pentru achizitionarea unui E34. Multumesc tuturor...

Papu...un motor de 3500cmc ma depaseste...si cum sunt eu mai impulsiv...o sa-l cam folosesc numai la extreme....de aceea as opta pt motorizare mai mica...2000-2500cmc...desi nu numai consumul intre cele doua motorizari ma deranjeaza...ci taxele impuse de stat (incepand cu taxa pe drum, euro, asigurare, taxa pe auto) ca deh, se considera automobil de lux.

Preturi: respectivul cerea 4.400 euro, eu i-am oferit E28 si 2000 euro.

Cam asta a fost, pentru moment, prima cautare a unui E34. Sunt sigur ca vor mai urma si alte episoade...pana gasesc ceva ce ma va multumi :blink:

Link to comment
Share on other sites

Apropo de consum. Parerea mea ca 520i e cam submotorizat, mai ales cel cu 12 valve. De aceea 525 NU consuma mai mult, ci chiar mai putin ! Se vede si in manual si in practica.

Plus ca diferenta de putere si performante e URIASA. Si aici ma refer la feeling, nu numai la procente.

Zic asta din proprie experienta. Am avut un 520i E34 12 valve caruia i-am upgradat motorul la 2500 si a fost cu adevarat alta masina. Fara sa am consum mai mare. De exemplu la drum lung, forjata cat cuprinde, adica viteza de croaziera 170, cu 520 aveam consum 12.3% iar cu 525 12.6%. Plus ca 525 atingea mult mai repede acesta viteza.

Recomandabil ar fi motorul cu 24 de valve.

71863[/snapback]

nu crezi ca viteza aia de "croaziera" e cam mare?nu te supara.

Link to comment
Share on other sites

Voi tine cont de toate sfaturile voastre..deja o sa-i dau un print la topicul asta...deja e un ghid cu pareri din experiente pentru achizitionarea unui E34. Multumesc tuturor...

Papu...un motor de 3500cmc ma depaseste...si cum sunt eu mai impulsiv...o sa-l cam folosesc numai la extreme....de aceea as opta pt motorizare mai mica...2000-2500cmc...desi nu numai consumul intre cele doua motorizari ma deranjeaza...ci taxele impuse de stat (incepand cu taxa pe drum, euro, asigurare, taxa pe auto) ca deh, se considera automobil de lux.

Preturi: respectivul cerea 4.400 euro, eu i-am oferit E28 si 2000 euro.

Cam asta a fost, pentru moment, prima cautare a unui E34. Sunt sigur ca vor mai urma si alte episoade...pana gasesc ceva ce ma va multumi :)

71867[/snapback]

pentru mine,si sunt sigur ca si pentru ceilalti a fost o placere sa te ajutam cu sfaturi ptr ca pentru fiecare dintre noi marca bmw e o particica din sufletelul nostru.stii vorba aia :daca ai condus bmw schimbi masina dar niciodata alta marca.oricand cu mare placere :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu crezi ca viteza aia de "croaziera" e cam mare?nu te supara.

71877[/snapback]

Nu se simte la E34 ca ai 100 sau 170 km/h....cine are stie, cine nu...cauta sa stie, asa ca mine... :)

la E28 merg cam cu 130/140 km/h pe autostrada, si 90/110 in restul soselelor...unde se poate :) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu se simte la E34 ca ai 100 sau 170 km/h....cine are stie, cine nu...cauta sa stie, asa ca mine... :)

la E28 merg cam cu 130/140 km/h pe autostrada, si 90/110 in restul soselelor...unde se poate :) :blink:

71884[/snapback]

viteaza constructiva la e34 meu este 195km/h,dar viteza de croaziera este 110km/h.am auzit ca asta se ia in functie de pozitia acului de la km,tre sa stea pe centrul cadranului si cica aia e viteza de croaziera. :)

Link to comment
Share on other sites

iulian vezi ca este in revista autosupermarket un 525i negru aici in cta la 6200 de euro parca.arata bine are jante originale si este parca din 95 nu stiu sigur.sfatul meu este ca daca vrei un e34 cel mai reusit ca motor si are si ceva optiuni este 525-ul si consuma mai putin decat un 520 culmea.520 cu 12 valve este mai bun ca motor decat cel cu 24 de valve.cel cu 24 consuma enorm ptr un asemenea motor.succes in cautare. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Negativ, am un E28 verde metal inchis (vopsea originala :) )

Este exact cel din tubnailul meu (parca asa-i spune la foto de sub numele noastre :) )

Crazydriver...ms de sfaturi...o sa merg la cineva sa ma invete pe viu cateva chestii de amanunt. :)

71747[/snapback]

 

ala nu e cumva un m5??? :) :) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Aici bati campii.Banuiesc ca fuge si mai bine cel cu 12 supape

71921[/snapback]

 

subscriu!s-a mai discutat problema asta cu 520 si 525-si poate ar trebui sa nu mai amestecam motoarele M20 cu M50 ca uite, nu mai stie lumea ce sa cumpere atunci cand tine cont si de consum!

Link to comment
Share on other sites

nu crezi ca viteza aia de "croaziera" e cam mare?nu te supara.

71877[/snapback]

 

La viteza de croaziera ma refeream la viteza cu care mergeam eu cu ea la drum lung, in afara localitatilor :).

Din punct de vedere legal, recunosc, era cam mare viteza mea de croaziera. :blink:

Mea culpa !

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

eu am un 520i 12v,si sunt foarte multumit de el.

da tre sa-l contrazic pe "colegu"pt ca motoarele de 24v sunt motoare de generatie mai noua si sunt si mai puternice iar consumul este asemanator cu cel cu 12v.

deci nu poti compara,sau spune ca motoarele de generatie mai noua sunt mai proaste ca cele vechi.

poate ai vrut sa te referi la argumentul ca motoarele M20 cu 12 supape sunt mult mai fiabile ca si cele M50 24 supape!!!

:blink:

aici ai dreptate!!!

Link to comment
Share on other sites

Care motor (M20 sau M50) se preteaza mai bine la montarea unui kit supercharger?

 

Pe net am gasit mult mai multe referinte la M20 supercharged decat la M50 supercharged.

 

Cat despre M20-uri mai fiabile decat M50.... hmmm.... nu stiu...

 

Gandeshte-te ca M20 are distributie pe curea (si cursa pistoanelor intersecteaza cursa supapelor!), M50 pe lantz...

Link to comment
Share on other sites

Chiar asa, de ce ar fi M20 mai fiabil ca M50? E prima data cand aud chestia asta.

72306[/snapback]

 

pai daca cauti mai bine o s-o mai auzi...

in primul rand sunt mai eftine piesele,si in al doilea rand motorul nu e asa de turat ca la m50 deci implicit rezista mai multi km.

cureaua nu deranjeaza si intr-un fel prefer curea ca s-ar mai auzi si lantul ala ca doar e pe zale,nu?:blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Fiecare pasare ishi lauda puiul... :) :blink:

 

M50-ul e peste M20 - dupa parerea mea - la fiabilitate (eu am M20B25, dar lash da pe un M50B25 instantaneu :) ) .

 

In afara de problema cu pompa de apa cu palete din plastic (exista pompa de schimb cu palete metalice) nu am mai auzit de probleme constructie/design la M50. Pe cand la M20... slava domnului: cureaua de distributie, semerigul de la distributie, pompa de ulei, etc. Chiar si motronicul 1.3 e un minus :)

 

Daca vrei intradevar cel mai fiabil si mai "buletproof" motor de E34, atunci mergi pe M30 de 3,5. Parerea unanima e ca a fost cel mai tare la fiabilitate.

 

Apropo de turatie: E vre-o diferenta intre turatiile de lucru ale M20 si M50? Nu stiam...

Link to comment
Share on other sites

ala nu e cumva un m5??? :)  :)  :blink:

71927[/snapback]

M5 scrie pe el...dar mi-a placut foto si de aia am atasat-o la numele meu..oricum, asta-i si culoarea la E28-ul meu, indiferent daca e M5 sau non M5...da' chiar, care-i, pe scurt, diferenta dintre M5 si non M5?

Link to comment
Share on other sites

Ai vazut tu serii stantate pe stalpi sau in portbagaj,la E34? :)

72423[/snapback]

Nu am vazut, dar am citit...ca lucrez in domeniu :) voi aprofunda studiul si cand gasesc un E34 voi face foto, daca-mi va da voie proprietarul...ca trebuie demontate ornamentele, presuletele..... :blink:

Revin...cu rezultate :)

Apropos...BMW-ul acela vizat de mine s-a mutat in Tomis III, undeva stradal...nu a fost cumparat, ca inca mai are afisul in geam :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.