Jump to content

echipament moto pt politisti


mleo

Recommended Posts

are cineva informatii (eventual poze) despre echipamenteloe utilizate de motociclistii politisti?

 

 

Mergi pe Lizeanu , undeva pe la jumatate cum vii spre SCM pe dreapta e un magazin care confectioneaza haine pt politie ! poate gasesti ceva acolo !

 

Foarte ciudat ! merge ori si cine si isi cumpara costumatie si iese pe strada ! poate e ca la Popi - cumperi doar daca esti preot ! p mea !

 

succes.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ma bag si eu in discutie, nu ca as avea ceva deosebit de spus insa...

 

Da, cu sigurantza ajuta sa te faci cat mai vizil pe sosea. Si asta o spun in calitate de sofer. Nu am avut ocazia sa am de-a face cu vre-un motociclist, insa, cu sigurantza majoritatea accidentelor se produc din cauza ca "efectiv nu te-am vazut". Unii soferi nu vad o ditamai masina care vine spre ei, si inca si cu farurile aprinse.............pai ce pretentii de la ei sa vada o motocicleta.......

Acum, nici in extrema cealalta sa nu dam.........nu cred ca e cineva care sa faca accident cu o motocicleta intentionat.

 

Colegul cu accidentul....Eu nu inteleg un lucru....Cel cu masina a schimbat brusc banda si a dat peste tine, din cauza unuia care a franat, da? Dar tu nu ai vazut ca respectivul a franat? Si stiindu-l si pe asta pe banda de langa tine.....nu te-ai gandit macar o clipa ca e posibil sa vina peste tine? La 60 km/h o motocicleta cred ca e foarte controlabila, iar distanta de franare imi inchipui ca e ffff mica. Dupa cum vad eu situatia ceva "lipseste" din acest scenariu. Experienta unui sofer consta in mare parte in puterea de anticipare a eventualelor obstacole, nu? si in capacitatea de a observa in timp util aceste obstacole, nu? Atunci, inevitabil apar 2 intrebari:

1. Daca ai experientza, cum de nu ai putut sa anticipezi la timp problema?Autostrazile sunt destul de largi, ai fi avut loc sa degajezi linistit....

2.Iar daca nu ai experientza, atunci ce cautai cu motorul la un drum de 2.000 km pe autostrada?

 

Daca eu nu pot sa am grija de mine, ce sa ii mai cer colegului de trafic.....? Nu te supara pe mine pentru ce am scris, insa asa vad situatia din punctul de vedere al unui sofer. Nu cred ca pot sa fiu perfect obiectiv. SI asta din cauza multor tampenii si manevre riscante pe care le fac majoritatea motociclistilor. Slalomul in viteza printre masinile din trafic, de exemplu....demarajul pe o roata la semafor pe galben dupa verde, alt exemplu... Prin aceste manevre cred ca va cam provocati destinul........ Nu degeaba motociclistilor li se spune si "donatori de organe". Nu ma intelegeti gresit, cei care mergeti linistit cu motorul, toata stima si respectul; cuvintele de mai sus nu va sunt adresate voua.

Link to comment
Share on other sites

da...cred ca s-a deviat de la subiect.

1.In ceea ce ma priveste , nu am adus in discutie experienta mea. S-ar fi chemat topicul "experienta personala".

Am intrebat daca cineva stie amanunte despre echipamentele de la politie, care se presupune ca sint rezultatul unor studii, experimente, ale unor colective de studiu.,..etc...etc...si daca noi putem "imprumuta" din studiile si experienta lor.

2.Am dat exemplu un eveniment , si a judeca evenimentul respectiv (si pe mine) , nu e cazul. Legatura evenimentului cu intrebarea este una singura: soferul a spus ca nu m-a vazut, desi purtam un echipament de moto destul de vizibil.

Ca sa raspund , totusi, spre stiinta:

-nu am pretentia ca am o experienta deosebita la ghidon. Conduc insa motocicleta din 1991, si nu eram la prima excursie la mare distanta. Nu eram la prima excursie in Spania. Cine sustine ca are experienta extraordinara, si ca nu va pati niciodata nimic, cred ca are o problema.

-nu era vorba de 60, ci 80-100.

-nu faceam (nu fac niciodata )slalom printre masini

-ce faci cand te afli pe o autostrada aglomerata, cu masini in coloana pe ambele sensuri (abia trecusem de un blocaj generat de un alt accident), si masina de linga tine pune frana usor , incetineste, si din spatele lui (deci lateral stg.spate) vine si te ia pe sus? cum reactionezi, din experienta, in situatiile astea? Ce puteai anticipa? Daca raspunsul este "mai bine stateai acasa....."....atunci, discutia nu-si are rostul.

Deci daca vedem ca o masina, pe autostrada, linga noi , la 80-100/ora, pune frana usor, ar trebui sa tragem concluzia ca a treia masina din spate vine si ne ia pe sus?

De ce , intotdeauna , incercam (tine de natura umana, probabil), incercam sa judecam tendentios?

Da, poate nu am experienta. Mergeam pe motocicleta, intr-o tara cu mare traditie pentru doua roti, cu legi care protejeaza f. tare motociclistii, cu disciplina rutiera in acest sens, cu soferi f. obisnuiti cu motociclistii. Deci poate in conditii mult mai sigure decat in Romania. Capeti experienta doar ....exersand.

Ce legatura are cu faptul ca un sofer "nu m-a vazut?"..

Ce legatura are cu faptul ca 90% din soferii vinovati asta spun :"nu l-am vazut".

Studiind si fiind mai atenti la ce echipamente folosesc diversi motociclisti (in cazul discutiei de fata , politistii, care se presupune ca au asigurate cele mai bune de lucru, caci ei sint la lucru, nu la plimbare....) consider ca nu gresim cu nimic. Capatam un plus, exact din acea experienta pe care o aminteai mai sus.

Edited by mleo
Link to comment
Share on other sites

Ontopic: o vesta reflectorizanta de calitate este foarte, foarte buna. Se observa de departe, mai ales pe timp de noapte.

Offtopic: mergeti doar o luna pe orice motor(chiar si scuter) si o sa realizati in ce tara traim...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Casca politistilor e BMW System 4 sau 5, depinde de vechime si intr-adevar e Schuberth Concept (o s-o gasesti si ca Schuberth C). In aceeasi categorie intra si Schuberth S1 (integrala dar nu e flip-up) sau C2 (flip-up) si mai noua R1 (non flip-up). C1 si S1 sunt modele mai vechi, C2 si R1 conceptie mai noua. R1 e ff laudata de toata lumea, cauta review-uri, ei se lauda ca ar fi cea mai silentioasa casca din lume.

Schuberth e recunoscut pt silentiozitate si calitate a fabricatiei, doar ca sunt putin cam mari ca dimensiune si destul de grele.

Neaparat ALBA! Ca sa fie ca a lor, nu?

Dupa aia iti mai trebuie una bucata BMW 1150RT sau 1200GT, tot alb fireste.

O vesta reflectorizanta pe verde.

Cizme de piele cu protectie pe glezna si tibie.

Geaca cu elemente reflectorizante pe spate si coate.

Si mult noroc!

Link to comment
Share on other sites

http://www.bricoshop.ro/media/products/large/p487b3d2f8788c.jpg

 

http://www.echipamenteprotectieonline.ro/images/9192.jpg

 

Mi-am cumparat jacheta si pantaloni. Merg trase peste imbracamintea originala sau, in cazul jachetei chiar fara nimic dedesubt ci doar ca jacheta moto.

Edited by renegade
Link to comment
Share on other sites

daca ai 200 km/h....orice ai purta nu te observa la timp

 

"soferul care m-a lovit din spate...."

 

Eu aveam 100, el 160, pe autostrada, a schimbat banda brusc...etc...etc...etc... m-a lovit din lateral spate.

 

Realitatea este alta :

-un motociclist singur , pe sosea, nu prezinta importanta , si nu i se da atentie.Dpdv al unui sofer cu atentia distrasa de blonda din dreapta, de telefonul mobil, de faptul ca motociclismul e oricum o chestie inutila pe care el nu o intelege, ...un motociclist nu inseamna nimic. Decat , daca, eventual, el poarta o vesta reflectorizanta, si de departe, ar parea ca e motociclist de la politie. POATE, ii atrage putina atentie. POATE.

-5 motociclisti atrag atentia. Fie si pentrui faptul ca, instinctiv , soferul gandeste ca daca nu devine brusc atent, si loveste unul din ei, ceilalti 4 pot sa-i acorde o anumikta corectie (bibnemeritata) pina vina militia.

Nasol e ca de obicei , merg singur. Singur eram si in Spania (o vreme am fost 2, dar spre Romania am plecat singur).

Pur si simplu, de asta m-am interesat de costumele politistilor. Ar fi o idee, de masura suplimentara de protectie. Nu vreau sa mai trec o data prin ce am trecut. Vreau sa fac tot posibillul, sa aplic oricem idee (chiar traznita) imi vine, sau vine altcuiva, de a minimaliza riscurile unei calatorii cu motocicleta, printre soferi neatenti. Nu vreau sa astept sa se disciplineze soferii. Nu se va intimpla asta niciodata.

-am vazut un motociclist in Franta, o data, cu o vesta reflectorizanta pe care scria PATRULA. Clar, de departe am crezut ca e cu siguranta politist. Si am foswt cu ochii pe el pina ce am trecut de el cu masina.

ASta e ideea.

 

salutare

e prima oara cand scriu pe acest forum

si asta pentru ca am vazut articolul tau

ideea unei veste reflectorizante folosita de motociclistii politisti m-a tot pus pe ganduri

luni mi-am comandat un ham (vesta) reflectorizanta,folosita de politisti pe motociclete DAR FARA INSCRIPTI

de unde/

de la magazinul mentionat chiar in aceast topic

se afla pe lizeanu pana in omv pe partea dreapta venind dinspe stefan cel mare

costa 80 lei

si ma candesc cum si cu ce denumire sa o inscriptionez

 

sper sa fie o investitie buna in sigurata rutiera asa fiind mai usor de reperat

si de ce nu poate si soferii vor apasa pedala de frana.

 

p.s. poate aveti o idee pentru denumirea inscriptiei de pe ham

multam

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 4 weeks later...
STOP, oameni buni....va rog cititi mai cu atentie ceea ce am scris. Nu sariti, si nu incepeti cu cuvinte jignitoare ("atitudine stupida"),fara o minima atentie la citit.

 

Păi nici nu ai fost jignit.

 

Eu m-am referit la motocicliştii şi şoferii care cred că merită să te baţi după un accident.

 

Atâta timp cât nu faci parte din acest grup şi nu eşti de acord cu aceste porniri, ai parte de respectul meu şi nu eşti vizat de acea afirmaţie.

 

Pe de altă parte, chiar nu cred că există frică de motociclişti ĂŽn România, indiferent de mărimea grupului.

Şi nici nu cred că trebuie să existe o asemenea frică, trebuie să existe doar respect reciproc.

 

 

Cand in urma accidentului il vezi pe prietenul tau motociclist cu ambele picioare rupte din cauza unui bou ce faci? te duci si-l feliciti pentru manevra pe care tocmai o facut-o?

In Romania nu exista respect reciproc

Iar cand un motociclist intra intr-o masina sunt destul de mici sansele ca soferul auto sa pateasca ceva.

Edited by nihilum
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ eÂşti un om civilizat, chemi salvarea Âşi nu linÂşezi pe nimeni pentru cĂŁ oricine poate greÂşi.

 

Pãi nici nu te poÞi plânge de lipsa de respect dacã ºi tu pui mâna pe bâta cu lunetã ºi sari la bãtaie ca În Evul Mediu.

 

De ce? Este vorba de o conspiraĂžie?

DacĂŁ Âşoferul nu a acordat prioritate, chiar crezi cĂŁ nu va plĂŁti din punct de vedere legal doar pentru cĂŁ a lovit o motocicletĂŁ?

Nu ĂŽnĂželeg teoria asta.

Link to comment
Share on other sites

In mare parte e aiurea... chestia asta ca sa te imbraci ca un clown sa te vad eu..

 

Daca intru in tine.. zic imi pare rau, nu te-am vazut, da frate intelege ca nu e vina ta ca nu te-am vazut, e vina mea... nu dau vina pe tine ca erai imbracat in gri culoarea asfaltului....

 

PS: tobele cele 10 sunt egale cu zero, la fel si girofaru de la politie... nu de multe ori am patit ca s-a oprit lumea in sens girator. am depasit pe prima banda... pana cand am zis sa ma uit si eu in jur sa vad care-i faza de s-a oprit lumea in loc si am sesizat masina de politie sau ambulanta si am oprit...

 

Deci tobele si girofarele trezesc locatarii blocurilor... pe mine in masina ma doare la patina...

 

nihilum: cand iti vezi prietenul accidentat, mergi si vezi care-i treaba cu el nu linsezi oameni pe strada. pentru ca in mod cert nu esti un conducator moto/auto care sa respecte in permanenta si in totalitate regulile de circulatie.

 

Pentru sanctiuni exista deja cineva in masura sa judece si sa le aplice.

 

PS: daca are ambele picioare rupte... care-i tragedia ? "bones heal.. glory is forever".. cum spui la nepoti ca ai fost biker la viata ta...

 

Asa zici oase rupte de parca ai zice paralizat....sau decedat...

In viata asta.. mai "patzasthi" cate una alta... important e sa-ti pastrezi atitudinea pozitiva... :)

 

PPS: decat vesta reflectorizanta cum au gunoierii apoi inscriptionata cu ceva cool , mai bine o casca full face de 400 de euro cu red bull pea ea.. dai un ban da macar esti de grafica :)

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Eu vreau să devin motociclist ĂŽn curând şi m-am documentat de pe mai multe site-uri.

 

Am găsit site-ul unui american foarte inteligent (something you don't see everyday :) ) care avea următoarea teorie pe care eu o consider foarte corectă.

Spunea că cel mai bine este să mergi ca şi cum eşti invizibil.

Loud pipes save lives este doar o chestie care sună bine, ĂŽnsă care nu prea are aplicabilitate reală.

Dacă mergi ca şi cum nu eşti văzut, vei trăi cu siguranţă mult mai mult decât unul care crede că alţii trebuie să-l protejeze pe el.

 

Atunci când te urci pe motocicletă, viaţa ta este ĂŽn mâinile tale.

Dacă o laşi ĂŽn seama altora, accidentul te aşteaptă după prima curbă.

 

O să caut textul ĂŽn original şi o să-l postez.

 

Despre acest site este vorba: http://www.totalmotorcycle.com/school.htm

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ia-ti motor si mergi, o sa vezi ca acea "chestie" are aplicabilitate.

Iar faza cu omul invizibil nu e o remarca de geniu, o afli in 2-3 iesiri prin oras. Ajuta sa te faci totusi tu remarcat in trafic: dai flash-uri sau claxoane cand instinctul de sofer iti spune inainte cu cateva secunde de ce intentii au cei din trafic, dai spritzuri sa te auda lumea.

Link to comment
Share on other sites

Ia-ti motor si mergi, o sa vezi ca acea "chestie" are aplicabilitate.

Iar faza cu omul invizibil nu e o remarca de geniu, o afli in 2-3 iesiri prin oras. Ajuta sa te faci totusi tu remarcat in trafic: dai flash-uri sau claxoane cand instinctul de sofer iti spune inainte cu cateva secunde de ce intentii au cei din trafic, dai spritzuri sa te auda lumea.

Când eviţi accidentul cu maşina, claxonul şi flash-urile nu reprezintă decât nişte ieşiri nervoase.

 

Prevenirea accidentului stă tot ĂŽn propriile reacţii, adică ĂŽn frânare şi evitare.

 

Cel care nu mă vede pe mine venind cu o maşină de 1.80 lăţime şi aproape 5 metri lungime nu mă va vedea nici pe motocicletă oricât de frumos colorat sau zgomot sunt eu.

 

Sunt mulţi care nu aud salvarea deşi este chiar ĂŽn spatele lor.

 

Nu o să-mi las niciodată viaţa ĂŽn mâinile altora, nu o să mă aştept ca alţii să mă protejeze pentru că asta ĂŽnseamnă că voi deveni o victimă.

 

Am văzut mulţi motociclişti mai ĂŽn vârstă pe motociclete fără tobe foarte zgomotoase, bănuiesc că au ajuns la acea vârstă din cauza mentalităţii.

Jay Leno a spus aşa:

"I have seen bold riders and old riders but I have never seen bold and old riders."

 

Cu alte cuvinte, ăla care merge cu 200 la oră ĂŽn oraş va muri dacă va avea ghinion indiferent de cât de zgomotoasă e toba lui şi cât de colorat e ĂŽmbrăcat.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu ai citit ce am scris: am vorbit despre preventie, nu despre ce se intampla dupa ce unul a facut o boacana.

Experienta in trafic te poate anunta de multe ori intentiile co-participantilor: ca vrea sa schimbe brusc banda, ca iese fara sa se asigure, chestii d-astea care cateodata le simti chiar inainte sa se intample. Astea de regula vin din experienta acumulata. Nu ma apuc acum sa descriu semnele din trafic, dar cei cu ceva experieta la volan stiu despre ce vorbesc. In acele momente, e bine sa te faci anuntat: claxon sau spritz. Eu nu prea cred personal in flash-uri, mi se par pierdere de timp la cati se uita in oglinda.

Asa ca pe motor claxonul si toba iti pot salva cateva straturi de piele. Cu masina nu prea-mi bat capul, acolo e fier pe fier. Dar pe motor fac orice e necesar sa fiu remarcat. Si nu ma refer prin tampeniile pe care le fac in trafic.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Da.... ...trebuie sa va spun ca am tras si o concluzie (daca tot am generat discutia)...

Am imbracat pina la urma un costum aproape identic cu cel al politistilor. Si am constatat urmatoarele:

-cei care nu te vad (din diverse motive) nu te vad oricum . Un mos cu un renault vechi m-a inghesuit la bordura in sensul giratoriu ca si cum nici nu am fost pe acolo. Dupa claxoane si semne cu mina la cap, singurul lucru care l-a inteles a fost sa opreasca in mijlocul intersectiei si sa scoata actele pe geam :) . Am plecat repede , sa nu creez alte discutii.

-pentru ca nu merg extraordinar de tare, nu ma pot lauda ca "nu ma depaseste nimeni". Dar mi s-a intimplat sa stea cate o masina (care m-ar fi putut depasi) in spatele meu minute bune. Cand isi da seama ca nu sint politist, depaseste razant, si injura ofticat.

-marea majoritate, insa, par sa te observe mai bine

-am vazut politisti de la rutiera care m-au salutat (probabil m-au crezut "coleg" in timpul liber).

Link to comment
Share on other sites

Da.... ...trebuie sa va spun ca am tras si o concluzie (daca tot am generat discutia)...

Am imbracat pina la urma un costum aproape identic cu cel al politistilor. Si am constatat urmatoarele:

-cei care nu te vad (din diverse motive) nu te vad oricum . Un mos cu un renault vechi m-a inghesuit la bordura in sensul giratoriu ca si cum nici nu am fost pe acolo. Dupa claxoane si semne cu mina la cap, singurul lucru care l-a inteles a fost sa opreasca in mijlocul intersectiei si sa scoata actele pe geam :) . Am plecat repede , sa nu creez alte discutii.

-pentru ca nu merg extraordinar de tare, nu ma pot lauda ca "nu ma depaseste nimeni". Dar mi s-a intimplat sa stea cate o masina (care m-ar fi putut depasi) in spatele meu minute bune. Cand isi da seama ca nu sint politist, depaseste razant, si injura ofticat.

-marea majoritate, insa, par sa te observe mai bine

-am vazut politisti de la rutiera care m-au salutat (probabil m-au crezut "coleg" in timpul liber).

pai si motocicleta seamana cu cea de politie?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

legat de observatul motociclistilor in trafic... importanta maximala pt mine in trafic o au

- ambulantele( pt ca goale sau cu ranit in ele, ajuta la salvarea unei vieti..si nu se stie cand se intoarce roata..n-ai vrea sa fii intr-una si sa nu se dea ceilalti din calea ei, sau sa n-o auda la stop in intersectie)

- motociclistii( fac orice sa le creez loc exact ca si ambulantei, la stop, ei zic ca sunt prietenul lor si ma saluta..dar de fapt prima mea grija e sa nu-i am pe capota... si deci le fac culoar ca sa nu-i mai am langa mine sau in spatele meu.plus ca aici chiar e treaba serioasa..nu mai e de bun simt..ca daca tai fata unei masini si rezulta un accident e sa zicem nesimtire sau neatentie..dar daca faci asta unui motociclist..e deja posibil omor din culpa..si cu asta nu se glumeste.)

- politistii ( nu te pui cu ei si incerci sa-i eviti prin orice metoda, cat mai discret ca se stie ca daca li se pune pata..in tara in care traim..pot face mult rau din cate am experimentat, si au un orgoliu.. cat casa..amestecat cu prostia... duce la abuzuri grave, cand orice manevra in trafic li se pare un afront si sunt gata sa te incadreze macar la o lipsa de purtare de centura)

- fac si eu ca tot omul..multe in trafic..dar mi-am facut o regula de baza din a ma uita in oglinda retrovizoare...constant in mers si mai tot timpul cand am cateva momente libere la semafor..deja e reflex..si ma ajuta..destul de mult.

datorita chestiei asteia nici nu trebuie vreun motociclist sa-mi dea flash-uri sau sa dea spritz sau sa claxoneze, ca sa ii fac loc la stop sa treaca printre randuri.il vad eu dinainte.dar recunosc ca nu mi-a displacut daca s-a intamplat vreodata sa atentioneze el de prezenta lui pe ceilalti participanti la trafic.e pana la urma un lucru bun pentru ambele tabere.acu daca unii or sta cu geamurile inchise si muzica la maxim..aia nu merita sa iasa din casa:D ca n-aud claxoane si nici nu vad flash-uri..de uitat in oglinzi..ce sa mai zic..

iar sa fie imbracati mai vizibil iar mi se pare o idee buna.

in legatura cu faptul ca multi motociclisti fac manevre bruste si merg cu viteze mari in cateva secunde..doar ca sa ii lase pe enervantii de bivoli cu masini care nu-i inteleg pasiunea, in praf.. sunt total impotriva acestor lucruri si in general astia o patesc mai repede decat cei care merg mai incet si sunt mai atenti.ca toti zic "domule..ala cu masina a intors brusc in mijlocul strazii..dar nu cumva brusc ala e defapt pentru ca tu mergeai cu 200? si de fapt la vreo 60-70 il claxonai sau evitai lejer?" si d-acolo se trage aia cu nu l-am vazut..ca n-ai cum sa-l vezi cand vine cu 200.

dar de aici pana la a ii cataloga pe toti motociclistii iresponsabili si vitezomani...e ca si cum ai zice ca toti soferii cu bmw sunt necivilizati in trafic si niste manelisti dubiosi.

deci eu zic ca ambele "tabere" mai au de invatat la capitolul atentie..iar semnalizarea motociclistilor in trafic e f importanta.daca bunul simt sa-i cautam prin retrovizoare nu ne incearca prea des..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

NiciodatĂŁ nu am ĂŽnĂželes spiritul ĂŁsta stupid de justiĂžiari al unor motocicliÂşti.

 

Ai impresia cĂŁ cineva face accident intenĂžionat?

Nu poate oricine greÂşi?

 

Pãi atunci nu Þi se pare corect sã primeºti ºi tu o corecÞie de la un ºofer dacã se Întâmplã sã intri În maºina lui În trafic?

 

Eu Âştiu pe cineva care s-a trezit cu un motociclist ĂŽn maÂşinĂŁ, intrase prin lunetĂŁ.

Normal era sã-i dea câteva picioare pentru cã i-a spart geamul sau sã-l ducã la spital, ceea ce a ºi fãcut?

 

Spiritul ĂŁsta de haitĂŁ Âşi violenĂža ĂŽn cazul unui accident sunt niÂşte porniri foarte stupide care nu pot duce la nimic bun.

Nu ºtii cui acorzi tu o corecÞie când eºti cu Încã 4 amici motocicliºti aºa cã mai bine ÎnvaÞã sã fii civilizat.

Respectul trebuie sĂŁ fie reciproc.

Ănainte trebuie sĂŁ fim oameni Âşi abia dupĂŁ Âşoferi sau motocicliÂşti.

da..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.