Jump to content

Cand se uzeaza motorul mai tare?


BMW-HAMANN

Recommended Posts

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca era la vale, merge. :) , chiar putea inca vreo 2-3 km in plus. <_<

 

merge atat pe ceas si in linie dreapta daca e in mintile ei

 

On topic: la viteze mari, deci si turatii mari va consuma mai mult ulei.

Parerea mea este ca motorul e mult mai traumatizat daca merge cate 10 min si apoi e oprit, fara sa apuce sa se incalzeasca.

Link to comment
Share on other sites

...motorul se uzează mai rapid, ĂŽn acceleraţii brutale (mai ales când ĂŽncă nu are o temperatura optimă) decât ĂŽn turaţii ridicate....nemţii merg de le sar roţile cu toate maşinile şi nu au nimic, nu de puţine ori, vezi pe autostrăzi ĂŽn germania, câte un focus sau un Ka, ori A-klasse cu 180 km/h.....

...eu zic că poţi tu merge liniştit cu 200 km/h, că nu o să apuci să mergi prea mult continuu cu viteza asta, la ce trafic e acum.....chiar şi pe autostradă, tot trebuie să frânezi....totul e să ai uleiul schimbat la timp şi să-ti verifici maşina regulat....

 

....când ĂŽi aud pe unii cum merg ei câte o ora sau jumătate de ora cu 200 km/h, mă umflă râsul.....vreau eu să merg ăn spatele unuia care spune că merge numai cu 200 km/h, să văd dacă e chiar aşa şi cât merge, eventual o viteză medie dată pe computerul de bord....vitezele de 200 km/h şi peste, sunt vârfuri, care nu durează decât câteva secunde sau zeci de secunde, urmând o decelerare....

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

N-ai unde sa mergi in Germania mai mult de 5 minute cu peste 200, poate doar in weekend sau noaptea. Sant foarte multe restrictii de 130, 100,80 mai ales pe langa orase, si se repara o gramada si la ei si atunci mergi cu 80 sau 60. Si multe drumuri sunt proaste pentru 200+ km ( facute din dale de beton, si la 200 nu prea e placut).

Uzura la 200 e insesizabila pentru viata motorului, banuiesc ca nu vrei sa lasi masina mostenire la nepoti. E mult mai mare uzura in Bucuresti cu acceleratii si frane, stopuri etc.

La 200 problema este alta, trebuie sa ai gume in cea mai buna stare, si recomandabil de firma, ca sa nu ai suprize fatale.

Si vezi ca in Germania exista portiuni unde nu gasesti benzinarii decat la 50 km distanta una de alta, si nu vrei sa faci ca mine (530d) cand imi arata computerul 200km ramasi cu motorina din rezervor si dupa vreo 10 minute de 200+ imi mai arata vreo 45km, si m-am dat jos de pe autostrada si am gasit o benzinarie printr-un satuc si mai arata fix 7 km autonomie de ma inverzisem la fata. Asta e pana prostului suprema sa ramai pe autostrada fara motorina si te costa minim 100 euro la ADAC.

Link to comment
Share on other sites

DSF: asta patesti cand ai putina benzina in rezervor, ai consumul mediu mic pt ca ai facut multi km de la ultimul reset si tu de fapt mergi ff tare si ai consum mare. El iti calculeaza km pe care ii mai ai de facut raportat la consumul mediu nu la ce actual care poate fi dublu. Eu cand sunt pe limita cu benzenul in rezervor in situatii de genul asta resetez computerul, ca sa stiu cat mai fac de fapt cu benzina din rezervor.

Ontopic: conteaza si ce masina conduci. Se poate discuta despre uzura la o masina in 6 trepte versus 5 trepte, puterea pe care o are masina (putere=viteza), forma masinii, tipul combustibilului. Dar probabil uzura cea mai mica ar fi intre varfurile de cuplu si putere maxima, acolo arderile sunt complete, randamentul maxim. Nu cred in teza conform careia daca eu merg cu masina la 4000de ture si altul cu aceeasi masina merge cu 2000 de ture, a 2a masina are uzura de 2 ori mai mica la motor. Nu asa merg lucrurile.

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult de sfaturi.

Vad ca s-a creat o tema interesanta pe forum e o tema interesanta dupa parerea mea.

Dar totusi as vrea cineva profesional sa-mi explice daca ii scurtez viata motorului la 200Km/h cu E46 1.8 87Kwh si 118cp 190Nm., cu toate ca in carte e scrisa viteza maxima admisibila 206Km/h, pe bord e 250Km/h.

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca 1895 inseamna 1.9, nu 1.8. Si, din cate stiu eu, are 180Nm, nu 190.

O tii una cu viteza maxima din carte. Este o viteza maxima, 206, pe care masina o poate atinge. Acolo nu scrie "frate mergi cu 206 km/h pe o distanta de 200km ca masina n-are nimic".

Tot in carte zice ca uleiul se schimba la 30k km. Tu asa faci? Il tii 30k km? Daca mai mergi si cu 200km/h cu uleiul ala e clar..

 

LE: acum am observat: "cineva profesional"? <_<) Ai mari lispsuri, nu te supara ca-ti spun.

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut in vedere sa-mi spuna cineva cu experienta concret nu amatori cand am zis: "cineva profesional".

Acolo scrie viteza maxima admisibila 206 la 5500RPM nu cat ridica masina.

Ca de ridicat iam dat 225 Km/h la 6100RPM adica REDLINE.

Si inca ceva eu nu vad nimic in asta ca am scris ca vreau sa aud parerea unui profesional.

Banuiesc ca aici pe forum sunt multi copiii care nu au idee de motoare.

Si uleiul la BMW E46 se schimba la 20 000 Km si 5000Km inspection dar eu il schimb la 15 000 la service centru pun ulei de BMW 5W40.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut in vedere sa-mi spuna cineva cu experienta concret nu amatori cand am zis: "cineva profesional".

Banuiesc ca aici pe forum sunt multi copiii care nu au idee de motoare.

 

 

1.

Cel mai bine este sa intrebi la un service BMW.Acolo gasesti sigur pe cineva compentent care sa iti explice.

2.

Ai dreptate.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut in vedere sa-mi spuna cineva cu experienta concret nu amatori cand am zis: "cineva profesional".

Si inca ceva eu nu vad nimic in asta ca am scris ca vreau sa aud parerea unui profesional.

 

Ideea era ca nu exista "om profesional". Exista "om profesionist". Se pare ca nici dupa ce ti-am sugerat asta, n-ai inteles. Oricum, esti scuzabil, poate nu stii bine romaneste.

Link to comment
Share on other sites

Cunosc ROMANA, ca si in Basarabia se mai invata cat de cat.

Eu nu vad mare diferenta intre a fi profesionist si a fi profesional (to be professional)

DEX.

PROFESIONĂL, -Ă, profesionali, -e, adj. Care Ăžine de o profesiune, privitor la o profesiune; care este legat de o profesiune. ♢ Secret profesional = informaĂžie pe care o deĂžine cineva graĂžie profesiunii sale Âşi pe care nu are dreptul sĂŁ o divulge nimĂŁnui.

 

si

 

PROFESIONĂST, -Ă, profesioniÂşti, -ste, s.m. Âşi f., adj. (PersoanĂŁ) care lucreazĂŁ ĂŽntr-un anumit domeniu de activitate pe baza unei pregĂŁtiri corespunzĂŁtoare. [Pr.: -si-o-] – Din germ. Professionist.

 

BASARABIA PAMANT ROMANESC !!!

SUNTEM ROMANI SI PUNCTUM (M.Eminescu 1850-1889).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Mersi mult de sfaturi.

Vad ca s-a creat o tema interesanta pe forum e o tema interesanta dupa parerea mea.

Dar totusi as vrea cineva profesional sa-mi explice daca ii scurtez viata motorului la 200Km/h cu E46 1.8 87Kwh si 118cp 190Nm., cu toate ca in carte e scrisa viteza maxima admisibila 206Km/h, pe bord e 250Km/h.

 

 

lol mai. Pentru tine trebuie scris pe spatele cutiei unui costum superman: atentie, costumul nu va face sa zburati!

Serios, tu crezi ca orice zboara se mananca?

 

 

1. in carte nu iti scrie ca poti merge cu 206km/h la 5500 rpm. 100%

2. motorul il uzezi din momentul in care ii dai cheie. Iar daca il lasi la relanti sa se incalzeasca, iar il uzezi. Ca banuiesc eu ca il lasi. La 200km/h se uzeaza, la 201 se uzeaza, chiar si la 205,5 km/h se uzeaza. Socant, dar adevarat.

 

 

Pentru un regim normal de functionare, iti recomant 4000 - 4500 rpm max.

Link to comment
Share on other sites

Am BMW 318i E46 2000 anul.

in carte e scris 87Kwh118 cp la 5500 RPM viteza maxima 206Km/h

am vrut sa stiu un lucru daca merg cu 200 km/h si 5000 RPM adica sub maxim de 206km/h si 5500rpm, traumez motorul sau nu?

 

Multumesc anticipat ! ! !

 

mergi si la 6500 rpm sa vezi cum e , pana la urma daca e sa "pice" motorul il schimbi. unde e problema ?????

a mai zis cine va aici , vrei sa lasi masina mostenire nepotilor ?????

Link to comment
Share on other sites

apropo de lasatul motorului la ralanti dimineata, stiti careva explicatia pt care fabricantul nu recomanda acest lucru ?

in manualul de utilizare al masinii scrie clar:

Do not allow the engine to warm up by leaving it running while the vehicle remains stationary. Instead, drive off immediately at a moderate engine speed.

 

eu personal nu-nteleg de ce se recomanda sa pornesti imediat la drum cu motorul rece, am crezut chiar invers, ca-i fac bine motorului daca astept putin sa se-ncalzeasca

chiar nu vad nici o logica aici <_<

 

astept pareri pe acest subiect

Link to comment
Share on other sites

Am BMW 318i E46 2000 anul.

in carte e scris 87Kwh118 cp la 5500 RPM viteza maxima 206Km/h

am vrut sa stiu un lucru daca merg cu 200 km/h si 5000 RPM adica sub maxim de 206km/h si 5500rpm, traumez motorul sau nu?

 

Multumesc anticipat ! ! !

 

mergi si la 6500 rpm sa vezi cum e , pana la urma daca e sa "pice" motorul il schimbi. unde e problema ?????

a mai zis cine va aici , vrei sa lasi masina mostenire nepotilor ?????

 

motorul nu e o piesa care se gaseste la magazinu de piese din colt. nu cred ca asta era ideea. el intreba daca pateste ceva motorul, deci cred ca ii pasa..

Link to comment
Share on other sites

apropo de lasatul motorului la ralanti dimineata, stiti careva explicatia pt care fabricantul nu recomanda acest lucru ?

in manualul de utilizare al masinii scrie clar:

Do not allow the engine to warm up by leaving it running while the vehicle remains stationary. Instead, drive off immediately at a moderate engine speed.

 

eu personal nu-nteleg de ce se recomanda sa pornesti imediat la drum cu motorul rece, am crezut chiar invers, ca-i fac bine motorului daca astept putin sa se-ncalzeasca

chiar nu vad nici o logica aici <_<

 

astept pareri pe acest subiect

 

Din raĂžiuni de scĂŁdere a poluĂŁrii.

Link to comment
Share on other sites

apropo de lasatul motorului la ralanti dimineata, stiti careva explicatia pt care fabricantul nu recomanda acest lucru ?

in manualul de utilizare al masinii scrie clar:

Do not allow the engine to warm up by leaving it running while the vehicle remains stationary. Instead, drive off immediately at a moderate engine speed.

 

eu personal nu-nteleg de ce se recomanda sa pornesti imediat la drum cu motorul rece, am crezut chiar invers, ca-i fac bine motorului daca astept putin sa se-ncalzeasca

chiar nu vad nici o logica aici <_<

 

astept pareri pe acest subiect

 

Din raĂžiuni de scĂŁdere a poluĂŁrii.

 

Crezi?Deci mint cei de la BMW.Tu de unde ai aflat ca pentru poluare este treaba?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.