Jump to content

e 28 524 td


bytzu

Recommended Posts

salutare; tocmai mi-am luat un 524 td, de prin 84, fost 528, masina f bine intretinuta, cu mici probleme la pasajele aripilor sspate si o contraaripa pe fata; suspensia sta destul de bine..desi o voi schimba

 

probleme: cand o calc, e foarte puturoasa, si scoate fum negru gramada..suspectez turbina ca nu merge?..nu se infige neam; are abs..cand franez, parca volanu tinde sa traga nitel stanga..o miscare brusca - asta nu stiu de la ce e; in mers trage nitelus dreapta, dar cred ca asta se rezolva cu o geometrie; usile trebuiesc inchise mai ferm, adica trantite mai tare..asta nu stiu de la ce e ...

 

prezentare: e 28 528i actual 524 td, geamuri electrice fata, abs, check function ( computer?), trapa manuala ( care nu curge, sau cel putin asa am vazut :blink:), inchidere, alarma, mp 3, masina fff bine intretinuta, pe dedesubt e ok la tabla, ca si la usi, interiorul este efectiv tzipla...numai ca nu gasesc sau nu merge lumina in interior...am vazut 2 lampi deasupra usilor fata, dar n-au nici un buton pe ele..trebuie sa fie undeva ascuns?

 

suspensia sta relativ bine, adica nu troncane tare..se simte ceva, dar nu deranjant; pe curbe sta ff bine;

 

cutia are o usoara imprecizie la a 2a

 

ce sa mai verific? si cum sa remediez ce-am zis mai sus?

 

o sa pun si poze..credeti ca am dat mult 2400? motorul merge fff bine; ca si masina de altfel in general; consum pana acum..in jur de 8% in oras

Link to comment
Share on other sites

salutare; tocmai mi-am luat un 524 td, de prin 84, fost 528, masina f bine intretinuta, cu mici probleme la pasajele aripilor sspate si o contraaripa pe fata; suspensia sta destul de bine..desi o voi schimba

 

probleme: cand o calc, e foarte puturoasa, si scoate fum negru gramada..suspectez turbina ca nu merge?..nu se infige neam; are abs..cand franez, parca volanu tinde sa traga nitel stanga..o miscare brusca - asta nu stiu de la ce e; in mers trage nitelus dreapta, dar cred ca asta se rezolva cu o geometrie; usile trebuiesc inchise mai ferm, adica trantite mai tare..asta nu stiu de la ce e ...

 

prezentare: e 28 528i actual 524 td, geamuri electrice fata, abs, check function ( computer?), trapa manuala ( care nu curge, sau cel putin asa am vazut :)), inchidere, alarma, mp 3, masina fff bine intretinuta, pe dedesubt e ok la tabla, ca si la usi, interiorul este efectiv tzipla...numai ca nu gasesc sau nu merge lumina in interior...am vazut 2 lampi deasupra usilor fata, dar n-au nici un  buton pe ele..trebuie sa fie undeva ascuns?

 

suspensia sta relativ bine, adica nu troncane tare..se simte ceva, dar nu deranjant; pe curbe sta ff bine;

 

cutia are o usoara imprecizie la a 2a

 

ce sa mai verific? si cum sa remediez ce-am zis mai sus?

 

o sa pun si poze..credeti ca am dat mult 2400?  motorul merge fff bine; ca si masina de altfel in general; consum pana acum..in jur de 8% in oras

72694[/snapback]

Salut, bine ai venit printre noi...tie-ti trebuie un manual... :blink:

Lumina la plafoniere o aprinzi de langa comutatorul de lumini, din partea stanga jos a bordului, e acolo un comutator basculant care are 3 pozitii..1 stins, 2 aprins cu intrerupatoarele de la usi, 3 aprins permanent.

Motorul zici ca merge fff bine dar la inceput scoate fum?

Trapa nu are cum sa curga pt ca are un jgheab si 2 tevute care-ti duc eventualele infiltratii spre stalpii din fata...toarna putina apa cu trapa deschisa pe margini si vezi unde sunt iesirile...si incearca sa tii jgheabul curat, ca sa nu se infunde "burlanele"

Cu trasul intr-o parte...vezi de la placute , schimba-le cu altele sau intre ele..si vezi apoi...si vezi daca ai aceleasi cauciucuri, adica aceleasi dimensiuni, profile etc...

Link to comment
Share on other sites

multumesc; nu da fum la pornire, da fum negru cand calc acceleratia blana, si da mult fum negru..motorul merge f frumos si rotund, injectoarele sunt bunicele...dar e ff puturoasa..ca si cum n-ar avea turbo; turbina se aude sum suiera cateodata, da r nu se simte nimic in acceleratiel sa fie turbina busita sau altceva pe la turbo?

 

adaugarea unui intercooler ar ajuta, dupa ce repar turboul?

 

mersi pt restul de info

Link to comment
Share on other sites

daca pe la trapa ii torn niste ulei? are ceva? ma gandesc sa protejez oarecum canalele alea.....si santul din jurul trapei

72703[/snapback]

Nu-i turna ulei pt ca uleiul de obicei retine praful :). Si conductele alea sunt de cupru :blink:, o portiune mica, apoi e un furtun flexibil transparent care coboara pe langa parbriz, de o parte si de alta a acestuia, apoi pe stalp nu mai stiu :)

In jurul trapei recomand sa tii curat...pt ca eu am gandit ca tine cand am luat masina si cand au inceput copii mei sa stea cocotati pe trapa...m-am felicitat ca nu am apucat sa pun ulei sau vaselina :)

Referitor la motor...nu prea pot sa te ajut pt ca eu am benzinar...dar am obnservat la un prieten al meu ca si lui ii fumega puternic motorul cand o "forjeaza", cu rezultate mai putin notabile la demaraj (am facut o liniuta cu el (intr-un cadru "organizat", pe digul de N al Portului Constanta) si din primele secunde cei 4 cilindri ai mei cu benzina s-au miscat mai repede decat cei ai lui cu motorina, cu tot cu td cu tot :) )

Link to comment
Share on other sites

mah tu esti cine cred eu?

72734[/snapback]

Mi-ai mai spus ca am un BMW E28 alb...deci e posibil sa nu ...sau mai stii? Da-mi un pm cu cine crezi ca sunt sau pe yahoo si clarificam aceasta problema...:) desi e posibil sa am si eu surpriza de a te sti ... :blink:

Link to comment
Share on other sites

am dat 2400 eur pe un E 28 524 td din 84, fost 528; masina e full, fara aer si piele; ff bine intretinuta interior

 

probleme:pasajul de roata stanga spate mancat; suportii de cric fata mancati; in rest belea la tabla,f buna.

pe stand: capete de bara, bieletele, tirantii din spate, semicaseta dreapta

nu se tureaza cat trebuie si da mult fum negru - 15 la noxe

pe spate bucsele la ttirantii fata ( care vin prinsi pe podea)

curge nitel ulei pe jos la motor si cutie in spate, pe la semering cred

geamul de la sofer merge greu(electric)

usile se inchid greu, trebuie sa tragi mai tare de ele; geamul stanga spate(manual), cred ca a sarit de pe macara, ca nu se inchide de tot si da in gol

 

merita banii masina? nu a fost busita, si chiar arata bine..o sa fac si poze

 

ce remedii vedeti la ceea ce am scris mai sus?

Link to comment
Share on other sites

ma de aratat nu arata prea bine,adika cand am luat-o nu avea bara de spate,triplele erau sparte,clasica rugina la semiaripi,ceva rugina la pasaje,si cateva mici defecte,maneru de la schimbator rupt,etc,lucruri pe care le refaci cu bani foarte putini

la cum arata masina nu i-as fi dat nici 1000 de euro pe ea,dar....cand am deschis capota motoru era impecabil,fireste am mers cativa km pt proba,dar spre uimirea mea a mers perfect

nu da nici un gram de fum nici un rateu nimik e aproape perfect

si merge tot atat de bine si acum dupa ce am mers 5000 de km cu ea

trebuia sa cauti mai bine

Link to comment
Share on other sites

La 2500 euroi am evaluat-o pe a mea (518i) si nu am gram de rugina :) si mai merge si impecabil, ca sa nu zic ca nu are stricaciuni functionale de genul geamuri, manere, trape, motor, directie...etc :)

Oricum sunt masini care nu-si mai scot banii...indiferent de cat de impecabil le faci :)...desi NU le poti compara, la aceeasi varsta, cu nici o alta masina, si la demaraj, si la comfort, si la siguranta...

Ati vazut accidentul de azi-noapte cu Renaultul ala Clio, facut praf? Credeti ca un E28 s-ar fi facut la fel? Voi stiti ca E28-ul are habitaclul de forma unei custi cu o rezistenta sporita la impact?

K, succes la restaurare si, parerea mea, dacat sa umpleti cu chit...mai bine gasiti elementele de caroserie la SH (adica seven-hand) :)

Deci, succes :blink:

Link to comment
Share on other sites

mai am o problema:acum 3 zile era becul aprins pe check la apa..am pus un litru de amestec, plin, s-a stins becul; aseara, m-am uitat iar, si fara sa fie becul aprins, am vazut ca lipsea totusi apa..si iar am mai bagat un litru; ce problema sa fie? stiu ca bmwurile sunt sensibile la racire, fierb imediat..in ulei n-am observat apa..dar o sa ma uit mai atent azi..si nici sa curga nu am vazut ..ce naiba poate fi?

 

am facut in 2 zile 250km, nu a fiert deloc, acul la apa sta lipit pna in jumate, nu se misca neam

Link to comment
Share on other sites

daca mi-ar da apa pe evacuare? sa fie chiulasa busita in asa fel incat sa dea pe evacuare? exista posibilitatea asta?

am observat un fum alb doar la pornire; daca pui urechea la distributie se aude un huruit pe undeva pe acolo; pompa de apa are joc, deci tind sa cred ca de acolo ar putea fi huruitul; exista posibilitatea ca la cald pompa de apa sa piarda apa, iar aceasta sa se evapore in contact cu blocul incins, astfel incat sa nu se observe scurgeri? tocmai din cauza ca nu s-a agravat acest joc al pompei de apa?

Link to comment
Share on other sites

daca mi-ar da apa pe evacuare? sa fie chiulasa busita in asa fel incat sa dea pe evacuare? exista posibilitatea asta?

am observat un fum alb doar la pornire; daca pui urechea la distributie se aude un huruit pe undeva pe acolo; pompa de apa are joc, deci tind sa cred ca de acolo ar putea fi huruitul; exista posibilitatea ca la cald pompa de apa sa piarda apa, iar aceasta sa se evapore in contact cu blocul incins, astfel incat sa nu se observe scurgeri? tocmai din cauza ca nu s-a agravat acest joc al pompei de apa?

73065[/snapback]

Vezi in ulei :) si schimba si pompa de apa...pe mine m-a costat 90ron acum 2 ani, de noua....vezi ca ventilatorul se da jos intr-un anume fel de pe axul pompei :blink:

Link to comment
Share on other sites

fum negru in blana de la turbo iti da. eu am E34 524td si pana sa schimb turbina ii innegream pe aia din spate daca o calcam mai tare. Jet la propriu. Cu turbina schimbata fuge mult mai tare si singuru fum e un "puff" la pornire.

Schimba-i pompa de apa. Daca se duce etansarea intra apa in rulment, huruie si iti pierde prin spate la fulie. Ventilatorul are filet stanga . Da-i intai cu degripant (WD-40 sau 2+2) sa nu fie intepenita piulita.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.