Jump to content

Cheie cu CIP


Recommended Posts

Sa-mi spui si mie te rog daca ai rezolvat ceva schimband bateria... Aceeasi problema o am si eu...

Si eu stiu ca ar fi vorba de un acumulator care se incarca in contact, dar banuiesc ca are si el o perioada de viata.

Am avut si eu problema asta... am schimbat bateria din cheie si gata . merge :)

cum ai schimbat bateria(acumulatoru)...ai taiat cheia?cum?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

BMW 520 d E39, 2000/09

am incercat reiniĂžializarea dar tot nu merge:(. Ce sa fac, sa tai cheia si sa schimb bateria(acumulatoru) sau sa incerc siguranta din portbagaj dar nu stiu care e siguranta pt inchidere???

 

cum ai procedat? poate nu ai facut bine....

am procedat exact cum este explicat pe forum..

Link to comment
Share on other sites

azi i-am sincronizat eu unui prieten o cheie, si tot asa, avea 2 care nu ii mergeau.

 

acestia sunt pasii pe care tb sa ii faci:

 

1. Intri ĂŽn maÂşinĂŁ Âşi ĂŽnchizi uÂşile.

 

2. Pui contactul pentru maxim 3 secunde (rotesti cheia in pozitia 2 fara sa pornesti motorul) apoi pui cheia ĂŽn poziĂžia iniĂžialĂŁ.

 

UrmĂŁtoarea acĂžiune trebuie fĂŁcutĂŁ ĂŽn urmĂŁtoarele 30 de secunde.

 

3. ScoĂži cheia din contact.

 

4. Ăii apĂŁsat butonul de deschidere

 

5. ApeÂşi pe butonul de inchidere de 3 ori (timp in care butonul de deschidere il tii apasat).

 

6. LaÂşi butonul de deschidere iar uÂşile se vor ĂŽnchide, aceasta este confirmarea cĂŁ ai reuÂşit reiniĂžializarea.

 

poate ai gresti cand ai facut prima data... mai incearca.

Link to comment
Share on other sites

1. Intri ĂŽn maÂşinĂŁ Âşi ĂŽnchizi uÂşile.

 

2. Pui contactul pentru maxim 3 secunde (rotesti cheia in pozitia 2 fara sa pornesti motorul) apoi pui cheia ĂŽn poziĂžia iniĂžialĂŁ.

 

 

 

eu punctele astea 2 nu prea le-am inteles sincer.

 

1 inchid usile de pe butonu care se afla in masina da?

 

2. la punctul 2 daca ai putea sa explici putin mai ca la ''prosti'' ti-as fi recunoscator. pun contactul adica in poz 2 ? sau poz 1? si dupa alea 3 sec dau inapoi ? si apoi rotesc iar in poz 2 ? aici nu prea inteleg. :)

Link to comment
Share on other sites

Pui contactul ĂŽn poziĂžia 2.

Dupa ce ai urmat indicaĂžiile, trebuie sa bagi a doua cheie ĂŽn contact Âşi sĂŁ procedezi la fel.

 

Trebuie sĂŁ procedezi exact ca aici:

 

Remote Key Re-Initialise - If a key fails to operate remotely, it will have to be re-initialised (all keys in sequence at the same time)

 

- Get in and “close all doors”

 

- Turn ignition on & off quickly (no more than 5 seconds) to start the process. Next action must take place within 30 seconds

 

- First key - hold down button #2 (unlock) while striking button #1 (lock) three times. Release button #2. Confirmed by door lock operation.

 

- Repeat for second key within 30 seconds of first.

 

- After last key then cycle the ignition on/off to finalise the process (not necessary to start the engine.

 

 

Both keys should now have new "randomly selected" security "code words" - asigned by the car's system.

Those codes will be continuously incremented within the new sequence each time you hit a button. It is when they get out of sequence with the car that they loose the capability to be recognised and you then have to do this again.

 

That occurs when you take longer than 1 minute changing the battery, or if you hit buttons more often the 1000 times when it is out of range of the car.

Link to comment
Share on other sites

salutare people. a mersssssssssssssss :) :)

ce greseam eu era ca : ma urcam in masina si prin inchiderea usilor intelegeam (si armarea lor ) adica apasam butonul de inchiderea usilor din masina.lol

 

si am zis sa mai incerc o data si foarte simplu a fost. si merge cheiaaa

 

multumesc club forum!

Link to comment
Share on other sites

eu am reinitializat cheia, a mers telecomanda perfect vreo 3 zile si dupa aceea mergea cand avea chef. am reinitialziat cheia si acum catodata deschide usile, cateodata nu; la fel face si la inchiderea usilor

 

Nu este o problemĂŁ cauzata de reiniĂžializare.

 

CealaltĂŁ cheie merge bine?

Link to comment
Share on other sites

eu am reinitializat cheia, a mers telecomanda perfect vreo 3 zile si dupa aceea mergea cand avea chef. am reinitialziat cheia si acum catodata deschide usile, cateodata nu; la fel face si la inchiderea usilor

 

Nu este o problemĂŁ cauzata de reiniĂžializare.

 

CealaltĂŁ cheie merge bine?

nu merge nici una dintre chei...nu inchide , nu deschide :)(

Link to comment
Share on other sites

Sa-mi spui si mie te rog daca ai rezolvat ceva schimband bateria... Aceeasi problema o am si eu...

Si eu stiu ca ar fi vorba de un acumulator care se incarca in contact, dar banuiesc ca are si el o perioada de viata.

Am avut si eu problema asta... am schimbat bateria din cheie si gata . merge :)

cum ai schimbat bateria(acumulatoru)...ai taiat cheia?cum?

mda am desfacut cheia am schimbat bateria si dupa am lipit inapoi cheia... numa trebuie sa ai grija cum o desfaci sa nu rupi ceva :)

Link to comment
Share on other sites

eu am reinitializat cheia, a mers telecomanda perfect vreo 3 zile si dupa aceea mergea cand avea chef. am reinitialziat cheia si acum catodata deschide usile, cateodata nu; la fel face si la inchiderea usilor

 

Nu este o problemĂŁ cauzata de reiniĂžializare.

 

CealaltĂŁ cheie merge bine?

 

nu stiu ca pe cealalta nu am initializat-o. nu o folosesc pt ca are butonul de inchidere rupt si e urata rau

Link to comment
Share on other sites

Cel mai important e sa se pastreze cipul ala mic. il poti pune si intr-o cheie briceag taiata corespunzator. teoretic trebuie sa porneasca.

 

Cred ca un bun exemplu este la telefoanele mobile care emit radiatii si fac ca ledurile din licuricii aia sa clipoceasca. Se alimenteaza prin radiatii(nu as vedea altfel, este o parte electrica, cam ca la interfoane).

 

probabil ca cipul ala la randul lui alimentat de acele radiatii, emite si el un semnal de OK spre imobilizator.

 

 

Asta ar fi o explicatie destul de logica.

 

ideea este simpla. Sa ai cheia taiata si cipul prin preajma contactului. Aici cipul de imobilizator este ala fara nici un piciorus (philips parca).

 

Celalalt cu picioruse care e lipit pe placa este de alarma, sau deschidere. Baga un google dupa codul de pe cip vezi ce apare...

 

 

Dupa parerea mea cheia si brelockul conteaza foarte mult pentru o masina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.