Jump to content

probleme mari la turbo


Recommended Posts

este posibil sa fie si sarita de la punct si de aici motoru sa nu functioneze cum trebuie.

eu am asistat la schimbare de tacheti a lu fratemeo de la ford si pana nu ia`u pus distributia la fix nu mergea cum trebuie motorul dar mai incearca si altundeva pana sa te apuci de treaba asta... ca din moment ce ai umblat acolo fii sigur ca o sa mai schimbi si alte maruntisuri.

Link to comment
Share on other sites

Cum naiba sa sara de la punct? Daca era distributia pe curea, o mai haleam dar pe lant?? Si recomandarea ca sa cauti in motor, ca pe afara arata ok e de top! Nici nu mai poti sa razi...

Din toate povestirile tale imi dau seama ca de fapt la masina ta nu s-a uitat nici un mecanic. Incearca sa gasesti totusi un mecanic care sa stie ce sa-ti verifice, ca arunci cu banii aiurea. Chiar daca asta inseamna sa mergi in alt oras. Bafta multa!

Link to comment
Share on other sites

Si mie mi-a sarit o data distributia de la punct, dar era un Audi si pe curea. A fost dupa o cateva nopti de -30 grade si probabi totul a inghetat. Am tot incarcat doua baterii, am pus si o aeroterma si a pornit intr-un final (diesel simplu). Doar ca mai mult de 40/h n-am putut sa merg cu el si scotea fum o gramada in spate, aveam impresia ca merge in 3 cilindri iar motorul suna aiurea (dar nu batea nimic).
Link to comment
Share on other sites

mai oameni buni......pinioanele de la axele cu came sunt bagate prin presare si stranse cu un surub,mecanicul de la AB iasi a zis ca e posibil sa se fi rotit putin de la punct,practic pinioanele raman fixe pa lant dar se misca de pe axele cu came.maine dau jos distributia....altfel nu-mi explic cum de nu baga turbina.
Link to comment
Share on other sites

Turbina este pusa in functiune de gazele care ies pe evacuare. Cat timp motorul porneste si poti sa o accelerezi, turbina lucreaza. Daca ar fi probleme la ax, la palele dinspre admisie ti-ai da seama imediat. Ulei albastrui, fluierat, zgomot de metal, in cel mai rau caz se da pe uleiul din admisie. Tu nu ai nici unul sin aceste simptome, de ce insisti cu turbina?

Dai banii la niste pacalici ca sa dea din umeri si care-ti fac masina bucati pentru ca nu stiu de unde s-o apuce. De unde pana unde faptul ca masina nu trage te duce cu gandul la distributie? si daca ar fi asa, orice mecanic incepator ti-ar spune ca afli cu un test de compresie daca distributia nu mai e la locul ei. In plus sunt si alte simptome.

In loc sa verifici ce ti s-a spus pe aici, traseul de la turbina spre admisie, senzori te apuci sa desfaci motorul. Nu pot sa inteleg... <_<

Link to comment
Share on other sites

mai oameni buni......pinioanele de la axele cu came sunt bagate prin presare si stranse cu un surub,mecanicul de la AB iasi a zis ca e posibil sa se fi rotit putin de la punct,practic pinioanele raman fixe pa lant dar se misca de pe axele cu came.maine dau jos distributia....altfel nu-mi explic cum de nu baga turbina.

 

Ai prea mare ĂŽncredere ĂŽn ceea ce Ăži-au spus.

Mai bine ceri o a doua pĂŁrere la un alt service.

Link to comment
Share on other sites

mai oameni buni......pinioanele de la axele cu came sunt bagate prin presare si stranse cu un surub,mecanicul de la AB iasi a zis ca e posibil sa se fi rotit putin de la punct,practic pinioanele raman fixe pa lant dar se misca de pe axele cu came.maine dau jos distributia....altfel nu-mi explic cum de nu baga turbina.

 

Practic este destul de putin probabil, dar verifica daca esti convins ca de acolo e problema.

Link to comment
Share on other sites

Spre imposibil. Nu ar mai fi pornit motorul, plus supapele ar fi luat-o razna si s-ar fi oprit in pistoane. Adica ei nu stiu sa verifice o masina daca e sarita de la punct si vin cu SF-uri. E adevarat ca sunt niste suruburi cu care se fixeaza acele pinioane in capul axelor dar din ce am vazut eu axa are caneluri prin care se fixeaza de pinioane, nu vad cum sa se miste pt ca au pozitie fixa. Ma rog, sunt curios dupa ce se lamuresc si cu treaba asta ce or sa mai inventeze.
Link to comment
Share on other sites

Spre imposibil. Nu ar mai fi pornit motorul, plus supapele ar fi luat-o razna si s-ar fi oprit in pistoane. Adica ei nu stiu sa verifice o masina daca e sarita de la punct si vin cu SF-uri. E adevarat ca sunt niste suruburi cu care se fixeaza acele pinioane in capul axelor dar din ce am vazut eu axa are caneluri prin care se fixeaza de pinioane, nu vad cum sa se miste pt ca au pozitie fixa. Ma rog, sunt curios dupa ce se lamuresc si cu treaba asta ce or sa mai inventeze.

 

Se putea verifica usor avansul la pompa cu testerul si isi faceau o idee, dar poate este mai interesant asa.

Mai demontezi ceva, te mai uiti, asa se invata.

Link to comment
Share on other sites

....oare nu e niciun mecanic sa repare masina asta?....unde sa o mai duc....nu mai am incredere nici in reprezentante,bani am cheltuit o gramada iar masina nu tot nu merge...CE SA MAI FAC?...help-me please.

 

Turbina este pusa in functiune de gazele care ies pe evacuare. Cat timp motorul porneste si poti sa o accelerezi, turbina lucreaza. Daca ar fi probleme la ax, la palele dinspre admisie ti-ai da seama imediat. Ulei albastrui, fluierat, zgomot de metal, in cel mai rau caz se da pe uleiul din admisie. Tu nu ai nici unul sin aceste simptome, de ce insisti cu turbina?

Dai banii la niste pacalici ca sa dea din umeri si care-ti fac masina bucati pentru ca nu stiu de unde s-o apuce. De unde pana unde faptul ca masina nu trage te duce cu gandul la distributie? si daca ar fi asa, orice mecanic incepator ti-ar spune ca afli cu un test de compresie daca distributia nu mai e la locul ei. In plus sunt si alte simptome.

In loc sa verifici ce ti s-a spus pe aici, traseul de la turbina spre admisie, senzori te apuci sa desfaci motorul. Nu pot sa inteleg... <_<

intelege ca am verificat TOT ce se putea verifica in legatura cu trasee,vacumuri,senzori...ce sa mai verific....ai dreptate ce zici,dar explica-mi si mie de ce masina mea nu scoate gram de fum....nici la pornire nici cand o turezi in blana.....asta cum iti explici?

Link to comment
Share on other sites

Ai de unde sa iei un alt debitmetru? Eu am comandat pt un tovaras debitmetru pt un 525d care se comporta cam ca a ta. L-am schimbat si masina rupea. Dupa aia am comandat de la acelasi producator un debitmetru pt un E34 520i. L-am pus si masina mergea ca naiba. Amandoua comandate bine, pe coduri, doar ca erau no-name. Unul a mers brici celalalt clar era varza de nou. am luat SH si masina a mers. Nu stiu la modelul tau ce arata un scan, la 525d arata valorile de baza si cele reale ale debitmetrului. Cum eu nu am reusit sa intru pe modelul meu TDS cu scan-ul si cum modelul meu nu are debitmetru, nu stiu sa-ti spun ce trebuie sa arate si daca arata ceva scan-ul. Vorbesc de Carsoft 6.5. Un tester bun la reprezentanta te-ar putea edifica. Altceva nu ma duce capul...
Link to comment
Share on other sites

Ai de unde sa iei un alt debitmetru? Eu am comandat pt un tovaras debitmetru pt un 525d care se comporta cam ca a ta. L-am schimbat si masina rupea. Dupa aia am comandat de la acelasi producator un debitmetru pt un E34 520i. L-am pus si masina mergea ca naiba. Amandoua comandate bine, pe coduri, doar ca erau no-name. Unul a mers brici celalalt clar era varza de nou. am luat SH si masina a mers. Nu stiu la modelul tau ce arata un scan, la 525d arata valorile de baza si cele reale ale debitmetrului. Cum eu nu am reusit sa intru pe modelul meu TDS cu scan-ul si cum modelul meu nu are debitmetru, nu stiu sa-ti spun ce trebuie sa arate si daca arata ceva scan-ul. Vorbesc de Carsoft 6.5. Un tester bun la reprezentanta te-ar putea edifica. Altceva nu ma duce capul...

la AB iasi prima data la debitmetru sa uitat,si ala a zis ca e posibil sa fie de la debitmetru...a spus ca la unele modele de bmw din 2001=2002 s-au pus un anumut fel de debitmetru iar daca nu-i pui exact ce trebuie masina nu are cum sa mearga....deci exclus debitmetru.

Link to comment
Share on other sites

teai uitat la furtunasu ala de care tias zis eu ??? iti recomand sa il scoti de tot de acolo si sa pui un deget la un cap si sa sufli sa vezi dc. este crapat... al meu ziceai ca ai dat cu lama de ras pe el.. asa de subtire era crapatura si nu tragea masina deloc......

 

daca turbo merge, debitmetru merge in valorile normal.. adik sa intre cu testeru pe el sa vada cum merge la relanti si in aceleratie atunci eu zic ca tuberia este de vina 90%.

Edited by moaka_mik
Link to comment
Share on other sites

eu maine chiar o sa ma duc pana la service sa ii intreb si eu pe mecanici de la ce ar putea fi si ce sa-r putea face....

nu mai tin minte dc. ai verificat....dar la injectoarele sunt electronice... ai au niste fire de vin in capul lor , tiau facut test pe fiecare injector cu testerul sa vada cum baga??

eu chiar ma gandesc de la ce ar putea fi .... ca am fost si eu intro situatie asemanatoare cand am cumparat masina... si stiu ce momente naspa sunt....

Edited by moaka_mik
Link to comment
Share on other sites

aer trage usor?? sa nu fie ceva infundat si sa obtureze admisia de aer.

consuma multa motorina fata de obicei?

ulei papa? motoru l-ai desfacut sa vezi in ce stare mai sunt internele prin el?

 

naspa rau situatia...papa bani o reparatie de asta de innebunesti. <_< :)

 

sincer.. nu ai gasit inca un mecanic bun.. e imposibil sa fie o "belea" chiar atat de mare incat sa nu-i dea nimeni de cap

 

imi pare rau de situatia ta.. :bashwall:

incearca sa gasesti un mecanic chiar bun... degeaba deschid astia reprezentante daca nu au mecanici "destepti"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.