Jump to content

Problema instrumente bord


dextercos

Recommended Posts

Azi la amiaza cand am vrut sa pornesc masina e46fl 320d nu mai mergea nimic in bord,inclusiv navigatia afisa doar =BMW=.am pornit si oprit de repetate ori dar nimi...am miscat de sigurantele din tablou dar nimic...se aprindea doar abs si airbag inainte de porinire.Am scos bateria si am lasat jum de ora dupa ce am pus-o mergea dar dupa ce porneam ramanea dsc aprins si frana de mana galben <_< ...dupa 3 min a disparut si asta.Acum merge normal.Ce sa fi fost?Sa-mi fac griji?
Link to comment
Share on other sites

Azi la amiaza cand am vrut sa pornesc masina e46fl 320d nu mai mergea nimic in bord,inclusiv navigatia afisa doar =BMW=.am pornit si oprit de repetate ori dar nimi...am miscat de sigurantele din tablou dar nimic...se aprindea doar abs si airbag inainte de porinire.Am scos bateria si am lasat jum de ora dupa ce am pus-o mergea dar dupa ce porneam ramanea dsc aprins si frana de mana galben <_< ...dupa 3 min a disparut si asta.Acum merge normal.Ce sa fi fost?Sa-mi fac griji?

 

F ciudat .La e46 nu am mai auzit de scamatorii de astea ..Mai poti incerca sa desfaci ceasurile ..e f simplu ..si sa scoti mufa ..la reintroducere ai sa auzi un sunet pt recalibrare ....Si mai ia sigurantele la verificat odata

Link to comment
Share on other sites

si e36-le meu a facut asa de vreo cateva ori... i-am schimbat ceasurile de bord,verificat sigurante, mers la electrician... tot nu i-am dat de cap :| din cand in cand mai face asa, si ma dispera

 

poiuyt, te referi la bateria masinii, sau exista si la ceasuri o baterie ca la e30 ?

Link to comment
Share on other sites

Mie la e36,mi se sting toate in mers,raman asa vreo 2 minute,cu toate acele la pamant,dupa care se aprind toti martorii si isi revine.Nici eu nu i-am dat de cap...nu stiu ce ar putea fi.

 

Problema asta o are si un amic de-al meu tot la un E36 1.8iS, in timpul mersului ii mor roae acele se reseteaza pana si oil inspection, ca el are mereu patratelele alea pline, nu se mai consuma niciodata.

 

Eu zic ca e vorba de o masa ceva sau un contact imperfect undeva - parerea mea!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Aceeasi problema o am si eu....dupa cateva drumuri mai lungi,au inceput ceasurile de bord sa se stinga in mers...ramaneau asa cateva secunde dupa care isi reveneau.Acum incepe sa faca tot mai des, se sting si nu isi mai revin.Ma gandesc ca ar putea fi ceva contact oxidat,slabit...dar nu stiu cum sa ii dau de cap...
Link to comment
Share on other sites

Si ale mele indica aiurea, isi mai revin cam dupa 80 90 km/h asta daca tin piciorul constant pe acceleratie sau accelerez, daca il iau cad de tot ceasurile, si isi revin mereu dupa ce merg cu masina cateva zeci de minute, atunci merg perfect. Sunt ciudate rau.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Azi la amiaza cand am vrut sa pornesc masina e46fl 320d nu mai mergea nimic in bord,inclusiv navigatia afisa doar =BMW=.am pornit si oprit de repetate ori dar nimi...am miscat de sigurantele din tablou dar nimic...se aprindea doar abs si airbag inainte de porinire.Am scos bateria si am lasat jum de ora dupa ce am pus-o mergea dar dupa ce porneam ramanea dsc aprins si frana de mana galben <_< ...dupa 3 min a disparut si asta.Acum merge normal.Ce sa fi fost?Sa-mi fac griji?

Salut, ma lovesc si eu acum de aceasi problema,intre timp ai aflat cumva ce era ?

Link to comment
Share on other sites

Din fericire nu am nici-o problema,insa vreau sa va intreb cum as putea sa schimb beculetul de la martorul(cel de culoare verde) pt farurile de ceata,ce trebuie desfacut?daca dau jos capacul acela de sub bord(din partea soferului)si bag mana pe dedesubt,am acces la tabloul de martori,sau tre' sa dau ceasurile jos?

E vorba de un 318i E36.

Link to comment
Share on other sites

Baieti bordul si-a revenit ca prin minune, am mers la diagnoza la un tip foarte avizat in bmw-uri, dar care nu a reusit sa se conecteze la comp. masinii ptr ca nu-i dadea voie din ceasuri. In consecinta am luat fain frumos bordul de pe masina lui si l-am pus pe a mea si functiona. Omul de buna credinta a zis ca e un scurt pe placa electronica , asta dupa ce in prealabil a desfacut bordul ptr o inspectie vizuala(a zis ca nu are ce sa-i faca si ca eventual un electronist meserias ar putea sa-l repare).Ajuns acasa pe seara am demontat ceasurile si le-am luat in casa ,le-am desfacut si am masurat ce m-am priceput pe-acolo, nu mare lucru(niste condensatori si niste diode)care pareau sa functioneze in regula,era cat pe ce sa ma apuc sa desfac ceasurile mai in profunzime , adica sa scot acele si display-ul ptr a ajunge in spatele placii sa masor mai multe piese,dar eram obosit si am lasat pe a doua zi ... si bine am facut. De dimineata a trebuit sa plec urgent undeva la prima ora, am luat bordul l-am montat la loc si l-am pus pe masina(fara el nu merg semnalizarile)si surpriza... :yahoo: functiona perfect. Mi-au ramas aprinse martorul de la frana de mana si cel de la dsc cateva secunde dupa care s-au stins de la sine si totul a reintrat in normal. Intrebare, ce sa fi fost, aveti idee ?...eu inclin sa cred ca are legatura cu faptul ca am ramas fara curent , probabil un condensator s-a blocat si cand l-am fredonat eu pe acolo cu aparatul de masura s-a descarcat si uite asa am revenit la sentimente mai bune vizavi de blacky a mea, ptr faza asta nu as fi iertat-o niciodata(cum sa pice bordul mah daca raman fara curent?)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu tind mai mult sa cred ca ai un contact/lipitura imperfecta undeva pe placa. Simptomele astea sporadice nu pot aparea de la componente elecronice care nu au piese in miscare (condensatori, diode) decat in cazul unui contact imperfect. Oricum important e ca iti merge si sa speram ca nu va mai face probleme

 

N-are nimeni explicatie la problema mea? :hmm:

Se rezolva relativ usor, trebuie date ceasurile jos si demontata placa electronica, adica scoase acele si displayul, dupa care ai acces la toate ledurile posibile si le poti inlocui

Link to comment
Share on other sites

Se rezolva relativ usor, trebuie date ceasurile jos si demontata placa electronica, adica scoase acele si displayul, dupa care ai acces la toate ledurile posibile si le poti inlocui

Imi explici si mie te rog cum as putea sa dau ceasurile jos?am vazut ca sunt doua suruburi la partea de sus,mai sunt si altele prin alta parte?

Link to comment
Share on other sites

Catalin, ceasurile se dau asa : se desfac cele doua suruburi, se trage de volan catre scaun si se lasa jos de tot unde se blocheaza, se scoate in afara cutia de instrument cluster, se scoate mufa de legatura se ia in casa si se desfac uruburile mici de pe cutie, se desface cutia si se ajunge la placa. Impotriva oxidarii folositi sprei de contact si o periuta sau pensula moale. Daca sunt alte bube cam greu se gasesc piese pentru electronica placii respective. Respect fanii BMW.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.