Jump to content

schimb ulei


E.O

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ideea e ca nu ai cum sa ii faci rau masinii daca ii schimbi uleiul si filtrele mai des. nu stiu daca e mai bine dar sigur mai rau nu e.

 

Pai asa se pot schimba si pivotii la fiecare2-3 luni, cauciucurile saptamanal,...nu cred ca se poate strica ceva. <_<

 

 

asa. si?

Link to comment
Share on other sites

ideea e ca nu ai cum sa ii faci rau masinii daca ii schimbi uleiul si filtrele mai des. nu stiu daca e mai bine dar sigur mai rau nu e.

 

Pai asa se pot schimba si pivotii la fiecare2-3 luni, cauciucurile saptamanal,...nu cred ca se poate strica ceva. <_<

 

 

asa. si?

 

Adica nu strica schimbul des al pieselor, la asta m-am referit.

 

 

Asta am spus? :)

 

Subiectul este schimbul de ulei.

 

Ai spus cĂŁ sfaturile de pe forum pot dĂŁuna.

De ce nu dai exemple?

 

Unul recent de care imi amintesc acum.Cand se rupe filetul in bloc nu este problema deoarece se repara.

Ma gandesc ce se intampla daca cineva asculta sfatul ala, rupea prezoanele si vroia sa repare motorul, ca asa a citit pe forum.

Asta este un singur exemplu, nu tin minte toate ineptiile.

Link to comment
Share on other sites

Unul recent de care imi amintesc acum.Cand se rupe filetul in bloc nu este problema deoarece se repara.

Ma gandesc ce se intampla daca cineva asculta sfatul ala, rupea prezoanele si vroia sa repare motorul, ca asa a citit pe forum.

Asta este un singur exemplu, nu tin minte toate ineptiile.

 

Ăla nu era un sfat.

 

Nu cunoşteam ĂŽndeaproape problema aşa că n-am sfătuit pe nimeni cu nimic legat de acel subiect.

 

Am zis că "bănuiesc/cred".

 

Probabil ştii să faci diferenţa ĂŽntre sfat şi părere.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Unul recent de care imi amintesc acum.Cand se rupe filetul in bloc nu este problema deoarece se repara.

Ma gandesc ce se intampla daca cineva asculta sfatul ala, rupea prezoanele si vroia sa repare motorul, ca asa a citit pe forum.

Asta este un singur exemplu, nu tin minte toate ineptiile.

 

Ăla nu era un sfat.

 

Nu cunoÂşteam ĂŽndeaproape problema aÂşa cĂŁ n-am sfĂŁtuit pe nimeni cu nimic legat de acel subiect.

 

Am zis cĂŁ "bĂŁnuiesc/cred".

 

Probabil Âştii sĂŁ faci diferenĂža ĂŽntre sfat Âşi pĂŁrere.

 

Ma rog, ai spus ca cei de la reprezentante nu au experienta in motoare si nu stiu despre ce vorbesc.De aici de intelegea clar superioritatea in domeniu.

Oricum ai inteles ce am spus, tot ce se scrie pe forum sunt la genul, banuiesc, cred,...care valoareaza 0 la o adica.Daca se strica ceva la masina nu este tras nimeni la raspundere.Din punctul asta de vedere am spus ca este mai bine sa fie ascultate sfaturile reprezentantei decat sfaturile primite pe un forum.

Nu era o referire la tine, nu esti singurul care "banuieste", "crede", pe forum.

 

 

Clar.

 

Revizia la 25 000 km este parfum.

Ce mai conteazã cã filtrul de aer e plin de pãmânt, cã filtrul de benzinã e probabil Înfundat ºi cã uleiul e varzã de la atâta mers În aglomeraÞie.

Economie sĂŁ fie.

 

Probabil au fost facute teste suficiente care sa sustina aceasta revizie la 25000km.

De ce nu aplici tu pentru o pozitie la dezvoltare la BMW, daca consideri ca esti mai bun decat inginerii de acolo?

Link to comment
Share on other sites

Pãi ce experienÞã au la reprezentanÞã În repararea motoarelor sau cutiilor automate?

 

Dacã e stricat un motor, se apucã cineva la reprezentanÞã sã-l repare?

Se comandĂŁ altul nou Âşi gata.

 

DacĂŁ picĂŁ o cutie, o recondiĂžioneazĂŁ ei? Normal cĂŁ nu.

 

La reprezentanÞã se dau tot felul de soluÞii pe ghicite ºi acolo nu-i ca pe forum unde nu plãteºti nimic.

 

 

Probabil au fost facute teste suficiente care sa sustina aceasta revizie la 25000km.

De ce nu aplici tu pentru o pozitie la dezvoltare la BMW, daca consideri ca esti mai bun decat inginerii de acolo?

 

Adevãrul este cã nu mai pot cei de la BMW de maºinile de peste 200 000 km care circulã prin România.

Link to comment
Share on other sites

Pãi ce experienÞã au la reprezentanÞã În repararea motoarelor sau cutiilor automate?

 

Dacã e stricat un motor, se apucã cineva la reprezentanÞã sã-l repare?

Se comandĂŁ altul nou Âşi gata.

 

DacĂŁ picĂŁ o cutie, o recondiĂžioneazĂŁ ei? Normal cĂŁ nu.

 

La reprezentanÞã se dau tot felul de soluÞii pe ghicite ºi acolo nu-i ca pe forum unde nu plãteºti nimic.

 

Pai banuiesc ca ceva experienta in repararea motoarelor si cutiilor or avea, nu stiu exact.

Dar tu?Tu personal, cate motoare si cate cutii ai reparat?

Link to comment
Share on other sites

Pãi ce experienÞã au la reprezentanÞã În repararea motoarelor sau cutiilor automate?

 

Dacã e stricat un motor, se apucã cineva la reprezentanÞã sã-l repare?

Se comandĂŁ altul nou Âşi gata.

 

DacĂŁ picĂŁ o cutie, o recondiĂžioneazĂŁ ei? Normal cĂŁ nu.

 

La reprezentanÞã se dau tot felul de soluÞii pe ghicite ºi acolo nu-i ca pe forum unde nu plãteºti nimic.

 

 

Probabil au fost facute teste suficiente care sa sustina aceasta revizie la 25000km.

De ce nu aplici tu pentru o pozitie la dezvoltare la BMW, daca consideri ca esti mai bun decat inginerii de acolo?

 

Adevãrul este cã nu mai pot cei de la BMW de maºinile de peste 200 000 km care circulã prin România.

 

ce "sare" din garantie e deja autre chose pentru BMW ROMANIA.

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt cumva mecanic la reprezentanţă?

 

Am recondiţionat un motor de Renault 12, i-am schimbat setul motor.

 

Atunci când o să am un garaj al meu, o să mă apuc şi de aşa ceva, mi-ar plăcea foarte mult.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Imi fac sa apara OILSERVICE 22.000km !!! EU am auzit din vorba'n vorba ca se schimba la 12.000 km daca folosesc uleiul recomandat de ei !!!

Tot din popor se spune ca trebuie schimbat uleiul la cutia de viteze !!!

Poate nu-ti permiti sa faci schimburile atat de des.

Te inteleg in cazul asta, e greu acum, mai ales din cauza crizei...

 

Eu pe cine sa mai cred ??? pe BMW sau pe fostul proprietar de Dacia 1300 ajuns mare sofer pe BMW ???

Parca ieri schimba in spatele blocului cate o piesa la masina ca...POATE urma sa se strice <_< CA ASA A AUZIT EL :)

Nu toti s-au nascut in BMW, cu toate ca multi ar vrea.

 

De fapt...fiecare face ce vrea !!!

Exact, eu unul il schimb la 10-11k uleiul si filtrul de benzina. Si cel de aer o sa il schimb mai repede, pe la 5-6k.

Oare o sa se strice din cauza asta?

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

salut,

 

imi poate spune cineva la ce perioada de timp se schimba uleiul la un e90, 320i. Pe navi imi scrie ca mai am de facut 15000km sau trebuie dusa la schimb de ulei pe 11.2009. Mentionez ca s-a facut aproximativ un an de la ultimul schimb de ulei. Trebuie dusa masina in service pentru schimb de ulei sau astept data care apare pe navi?!

 

de aici a inceput totul !!! voi scrieti de filtrul de aer sau de combustibil <_<

multi va bagati in discutii doar de placerea de a scrie lucruri funny...

 

on-topic : ULEIUL SE SCHIMBA LA SFARSITUL INTERVALULUI RAMAS. IN SPETA 15000 KM !!! Nu peste 15.000km ci atunci cand iti arata pe display. Teoretic nr. de km reali pe care ii mai poti face o sa fie cam 10.000 !!!

Daca vrei poti sa il schimbi din 5000 in 5000 de km. Nu e blocat surubul de la scurgere :)

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sĂŁ fii doctor ca sĂŁ-Ăži dai seama cĂŁ un doctor este prost?

ciupane cam exagerezi cu unele lucruri. asta cu schimbul de ulei la 10-15k in Ro e pentru cei care vor sa bibileasca masina fara motiv. tot se subliniaza praful de Ro de parca masinile din ro merg fara filtre. aah daca spui ca filtru de aer trebuie schimbat mai des daca mergi mult prin praf atunci inteleg, dar ca sa ne dam toti mecanici/ingineri cand uleiurile au evouluat enorm si crede-ma ca multe masini din Ge care fac autostrazile regulat au schimbul de ulei la 50000km pt ca asa le schimba la service autorizat. Si specialistii romani vin si spun 25000km e mult dom'le. am avut vectra noua si schimbam la cat cerea computerul de bord; era resetat la 30000km si in fct de deplasarile urban/extraurban computerul imi cerea intre 22000 si 28000 si masina acum are 140000km si merge impecabil, rulata numai in ro.

 

revin la intrebarea ta, eu la BMW schimb la cat imi cere BC. un coleg mai sus spunea ca la 10000km completeaza cu 1 l. din cate stiu constructorul bavarez recomanda 700-1000ml consum ulei la 10000km. Ce sa mai spun ca acum conduc o octavia 4x4 tdi 1.9 si completez cu 1 l la 10000km

Link to comment
Share on other sites

si inca ceva pentru specialisti, am un prieten proprietar de firma taximetre in Buc. sub 15000km nu schimba la nici o masina uleiul +filtre inclusiv aer si merg de naiba le iau

si daca nici alea nu sunt masini exploatate... cati dintre noi isi exploateaza la fel masina??? <_<

Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu va supar cu exemplele din Spania. <_<

Aici iti pune o eticheta prinsa cu elastic de maneta semnalizarii. Scrie acolo asa :

- nr. de km la ultimul schimb de ulei

- ce s-a schimbat [ulei-filtru-filtru aer-etc]

- nr. de km pentru urmatorul schimb de ulei

 

NIMENI !!! nu se duce sa schimbe uleiul mai repede decat este necesar !!!

Aici o masina de 10 ani are MULT peste 200.000 km !

Cei care aveti masina cumparata din Germania, puteti sa vedeti intervalele de schimb din Germania. Nu gasiti 15.000 km sau alte SF !

Chiar daca masina are 200.000 km.

 

Fiecare schimba ce vrea...cand vrea ! Dar sa induci in eroare fara argumente sau dovezi [oficiale BMW] nu e bine :bashwall:

 

P.S. care mai cititi si alte forumuri BMW, incercati sa faceti acolo aceasta discutie :))

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Voi nu faceĂži diferenĂža ĂŽntre ce este mai bun pentru maÂşinĂŁ Âşi ce este absolut necesar maÂşinii.

masina este un bun de care, in general, te folosesti pentru deplasarea din pct A in pct B in conditii sigure si confort. pentru ca sa fuctioneze in conditii normale si sigure masina trebuie sa urmeze un program de intretinere recomandat de producator. Ca unii dintre noi, cum zice Jacobs, vor sa modifice nemotivat acest program de intretinere e treaba lor, banii lor, libertatea lor.

Eu personal tin f mult la masina mea, nu bate nimic nu scartie nimic, i-am facut schimburile asa cum recomanda constructorul. Inclusiv lichidul de frana a fost schimbat cu original atunci cand mi-a aratat in bord. Antigel am completat original de la bavaria, am avut grija de ea.

 

daca imi poti detalia ce intelegi tu prin ce este mai bun?

Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca masina va merge la fel cu acelasi filtru de aer chiar si la 20.000 km ?

Sa fim seriosi.

 

ESTE VORBA DESPRE ''SCHIMB ULEI'' ~!!!~ multumim <_<

 

1. Un filtru de aer nu are senzori si martori luminosi in bord care se aprind in functie de cat de imbacsit / murdar este !!!

2. Un filtru de aer poti sa il schimbi si la 500km ! Daca il scoti si este plin de ulei si praf...il arunci si pui altul nou.

 

P.S. citeste primul post

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.