Jump to content

schimb ulei


E.O

Recommended Posts

cristimm

Probanil te refereai la nr. de km. nu la ani.

 

Sunt atatea E36 care fac 20 de ani...si functioneaza bine. Nu mai spun de alti producatori...

In vest nu este mentalitatea din Romania. Masina este un mijloc de transport. Aici se face sex cu masina...in Romania se face dragoste <_<

Majoritatea au cate 2 masini. Mai rasfoiesc carte de service si/sau se mai uita pe cartonase la cati km trebuie sa mearga in service.

Apare OILSERVICE...lasi masina, iar cand o scoti platesti tot ce este necesar.

Apare Inspection II sau II, lasi masina si platesti chiar si 1300 euro, fiindca a fost necesar sa schimbe si sonda Lambda si curele si alte piese.

Mda ai dreptate dar nu prea avem toti 3.000e pe luna.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

La un schimb de ulei...nu se scurge tot. Si ce e mai RAU...spanul ramane tot acolo !!!

Daca ati observat...uleiul imediat dupa ce se schimba este maroniu. Scoate-ti joja dupa 200km si verificati culoarea uleiului. Este NEGRU !!!

Vascozitatea se pierde in timp nu neaparat dupa un anumit nr. de km.

La fostu E36 cel putin 45.000km am sifonat doar uleiul, sau nu stiu exact cum sa zic <_< Scoteam 2L si apoi completam 2,5L de ulei nefolosit...asta cam la 7000-8000km. A mers perfect, si merge perfect. Are cel putin 300.000km.

 

In Romania exista mania asta cu uleiul, in Spania nu vreti sa stiti ce fac toti in ultimul timp :). Aproape ca nu mai exista BMW care sa nu ii fie curatat altceva. Probabil se poate deschide un topic separat...

Link to comment
Share on other sites

Chynny4290 // E36 din 1994 // 12000 km

glwillia // E34 si Mercedes W124 // 12000 km // [asa ii scrie in carte]

BoostedE21 // E21 si Audi // 5000km // 11000 km la audi // a observat ca la 9000km uleiul e foarte curat !!!

ecrouse // M3 2004 // 25.000 km <==== !!!!!!!! INTERESANT. chiar maniac <_<

noise boy // mini // 12.000, cu toate ca in carte spune 24.000km

motorwerks // 328i // 16000km

etc

etc

 

https://lain.the-wired.com/gallery/main.php...g2_serialNumber

 

nu inteleg unde bati cu masinile alea de 10-15 ani !!!

 

niciuna nu este E90 !!!

 

 

ia uitati ce am gasit :

http://www.savagebmw.com/Service/content_s...e_Intervals.htm

 

retineti ca e ceva OFICIAL :)

Link to comment
Share on other sites

Sunt atatea E36 care fac 20 de ani...si functioneaza bine.

 

Asta stiu si eu dar sa vedem cate E90 vor mai fi in viata peste 20 de ani!

eu cred ca foarte putine <_< si asta o spun ca posesor de E90, cu problemele intampinate in 9 luni cu un E90 320d de 4 ani. nu vreau sa-mi imaginez care va fi soarta masinii peste 20 de ani :)

Link to comment
Share on other sites

masina este un bun de care, in general, te folosesti pentru deplasarea din pct A in pct B in conditii sigure si confort. pentru ca sa fuctioneze in conditii normale si sigure masina trebuie sa urmeze un program de intretinere recomandat de producator. Ca unii dintre noi, cum zice Jacobs, vor sa modifice nemotivat acest program de intretinere e treaba lor, banii lor, libertatea lor.

Eu personal tin f mult la masina mea, nu bate nimic nu scartie nimic, i-am facut schimburile asa cum recomanda constructorul. Inclusiv lichidul de frana a fost schimbat cu original atunci cand mi-a aratat in bord. Antigel am completat original de la bavaria, am avut grija de ea.

 

daca imi poti detalia ce intelegi tu prin ce este mai bun?

 

PĂŁi nu ĂŽnĂželeg care-i problema.

 

Eu spun cã este mai bine sã schimbi uleiul mai des atunci când circuli mai ales În regim urban.

Tu spui cĂŁ este mai bine sĂŁ schimbi uleiul la 15 - 25 000 km.

ĂĂži dai seama cĂŁ pe mine nu mĂŁ intereseazĂŁ ĂŽn mod special de maÂşina ta, poĂži sĂŁ mergi Âşi 100 000 km cu acelaÂşi ulei dacĂŁ doreÂşti, eu o sĂŁ dorm la fel de bine.

Am aceastĂŁ pĂŁrere despre intervalul de schimb al uleiului pentru cĂŁ ĂŽn BucureÂşti se circulĂŁ ĂŽn condiĂžii infernale Âşi maÂşinile ĂŽn cauzĂŁ nu sunt noi, au sute de mii de km.

 

in Ge multe masini au schimbul de ulei facut la 50000km

 

Uzura motorului este mult mai micĂŁ ĂŽn regim de autostradĂŁ.

NumĂŁrul de ore de funcĂžionare este mult mai mic raportat la numĂŁrul de km parcurÂşi.

 

Cu ce mai seamana intre ele cutiile automate din 1995 cu cele din 2009 ???

 

Ai desfĂŁcut vreodatĂŁ o cutie automatĂŁ steptronic dinainte de 2000 Âşi una din 2009 Âşi ai vĂŁzut ceva complet diferit?

 

SCRIE UNDEVA CA DIN CAUZA ULEIULUI S-A STRICAT CUTIA ?????????????????????

Pai cand se ''sparge'' un pinion, sau o roata, sau mai stiu eu ce din cutie...atunci este din cauza unui DEFECT de fabricatie sau din cauza materialului din care este facuta piesa !!!

 

Vreau si EU sa vad ca scrie undeva ''uleiul din cutia automata la BMW E90 se schimba la X km'' semnat **** BMW

 

Ăi-am mai pus aceastĂŁ ĂŽntrebare dar nu cred cĂŁ ai rĂŁspuns.

 

De ce recomandĂŁ BMW US schimbarea uleiului din cutia automatĂŁ dacĂŁ nu este nevoie?

Ai vĂŁzut vreodatĂŁ cum se face schimbul de ulei la o cutie automatĂŁ?

 

Chiar crezi cĂŁ uleiul ĂŽÂşi poate pĂŁstra proprietĂŁĂžile pe o perioadĂŁ nelimitatĂŁ?

 

Sunt atatea E36 care fac 20 de ani...si functioneaza bine. Nu mai spun de alti producatori...

 

Depinde ce ĂŽnĂželegi prin funcĂžioneazĂŁ bine.

Link to comment
Share on other sites

Chiar crezi cĂŁ uleiul ĂŽÂşi poate pĂŁstra proprietĂŁĂžile pe o perioadĂŁ nelimitatĂŁ?

 

 

Nu cred ca ai interpretat bine notiunea de lifetime.Lifetime nu inseamna ca va tine o viata de om, ci o viata de masina.

Durata de viata este de 10 ani, deci in sensul acesta si uleiul este lifetime.

Link to comment
Share on other sites

A mea face 11 ani ĂŽn octombrie?

 

Trebuie sĂŁ o duc la REMAT?

 

Pai cutia este reconditionata, motorul e cam varza,...ai putea lua ceva bani pe fier vechi. <_<

 

Orice producator are o durata estimata de viata pentru masinile produse.Nu inseamna ca dupa 10 ani masina este un cazan, desi in multe cazuri este.Cei de la BMW nu au pus eticheta cu uleiul lifetime gandindu-se ca cineva va cumpara o masina veche de 15 ani si gata, e bun uleiul.Dupa cum se poate vedea apar o gramada de modele noi destul de repede, deci exista si un ciclu de viata al masinii, cel putin din punctul de vedere al producatorului.

Ai vazut ca si la tine a tinut cutia 10 ani?

 

 

mulĂži au impresia asta.

 

Fiecare cu parerea lui.

Link to comment
Share on other sites

Durata de viaÞã a unei maºini este de 10 ani?

 

Nu este? <_<

Exagerezi putin :)

 

La un schimb de ulei...nu se scurge tot. Si ce e mai RAU...spanul ramane tot acolo !!!

Daca ati observat...uleiul imediat dupa ce se schimba este maroniu. Scoate-ti joja dupa 200km si verificati culoarea uleiului. Este NEGRU !!!

Daca uleiul din motorul tau e negru dupa 200 km, nu inseamna ca la toate masinile e asa.

Isi schimba culoarea, dar nu se face negru in timp atat de scurt.

Spanul mai ramane si in filtrul de ulei... Dar probabil unii nu schimba filtrul de ulei prea repede.

La bmw nu stiu sigur, dar sunt masini care au ceva magnetic pe capacul de la baie, care are rolul de a "culege" spanul. Iar acesta nu este din belsug la motoarele bine intretinute.

Link to comment
Share on other sites

@pyu

magnetizat este surubul din cate stiu

 

@Ciupanezu

cand este mai solicitata masina, in special motorul :

1. cand merg 1h cu 30km/h si intre 1000-1500rpm [aglomeratia urbana]

2. cand merg 1h cu 140km/h si intre 2300-3000rpm [autostrada, sau drum liber]

Link to comment
Share on other sites

Bat pariu ca 1.

argumente !!!

Nu sunt mecanic <_<

 

cand se cer argumente apare explicatia "nu sunt mecanic". parca si ciupanezu a avut aceeasi replica. dar sustine in continuare ca ii face bine sa schimbi uleiul mai des. ai vreo dovada, statistica care sa sustina?baietii aia care produc motoare realizezi ca le-au testat in toate conditiile si au ales un esantion reprezentativ ca sa ajunga la intervalele de schimb actuale. si cum zicea Jacobs se raspunde la problema din topic BMW E90 (fabricat in zilele noastre ) nu acum 11 ani

Link to comment
Share on other sites

Am spus:

Bat pariu ca 1.

Nu am zis ca asa e, sau ca vin cu argumente.

 

Si oricum daca aduc argumente, Jacobs nu va crede, asa ca nu ma obosesc sa explic ce se intampla intr-un motor la 1000 de ture, si ce se intampla la 3000 de ture.

 

Cineva mi-a zis mai demult sa ma feresc de masinile subturate. Nu comentez de ce.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

mai baiatule tu numai tampenii scoti.

 

una este sa rulezi cu 40km/h in treapta a 4'a la 1200rpm si alta este sa rulezi cu 40km/h in treapta a 3''a la 1800rpm, sau in treapta a 2'a la 2600rpm

 

este la mintea cocosului ca la 130 sau 140 sau 160 km/h si in jur de 2800-3000 rpm MOTORUL este mult mai solicitat !!! plus ca :

- schimbi din tr.4 in tr.5 frecvent, si turatia oscileaza intre 2000 si 3000 rpm.

- se merge in aceste conditii multe ore

 

 

cum sa compari mersul prin oras [iN ORICE CONDITII DE TRAFIC] cu mersul cu viteza ????

Link to comment
Share on other sites

mai baiatule tu numai tampenii scoti.

Am trecut de varsta aia.

 

una este sa rulezi cu 40km/h in treapta a 4'a la 1200rpm si alta este sa rulezi cu 40km/h in treapta a 3''a la 1800rpm, sau in treapta a 2'a la 2600rpm

 

 

este la mintea cocosului ca la 130 sau 140 sau 160 km/h si in jur de 2800-3000 rpm MOTORUL este mult mai solicitat !!! plus ca :

- schimbi din tr.4 in tr.5 frecvent, si turatia oscileaza intre 2000 si 3000 rpm.

- se merge in aceste conditii multe ore

 

 

cum sa compari mersul prin oras [iN ORICE CONDITII DE TRAFIC] cu mersul cu viteza ????

Nu era vorba despre cum trage motorul, ci despre alti factori interni.

 

Problema mea ce cred, si cum imi merge masina. Iti urez plimbari fericite numai cu a-1-a si cu a-2-a, pentru ca face bine motorului.

Am iesit de pe topicul asta.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

una este sa rulezi cu 40km/h in treapta a 4'a la 1200rpm si alta este sa rulezi cu 40km/h in treapta a 3''a la 1800rpm, sau in treapta a 2'a la 2600rpm

 

este la mintea cocosului ca la 130 sau 140 sau 160 km/h si in jur de 2800-3000 rpm MOTORUL este mult mai solicitat !!! plus ca :

- schimbi din tr.4 in tr.5 frecvent, si turatia oscileaza intre 2000 si 3000 rpm.

- se merge in aceste conditii multe ore

 

 

Nu este deloc asa. Solicitarea motorului depinde mai mult de sarcina decat de turatie. Deci daca esti la 1500rpm si accelerezi motorul e mult mai solicitat decat daca mergi constant la 3000. In oras tot timpul accelerezi si franezi, pe cand extraurban mergi mult mai mult timp cu viteza constanta.

Este 100% adevarat ca in oras motorul este mai solicitat, mersul urban este considerat regim greu de functionare si mai demult producatorii specificau intervale diferite de schimb la ulei pentru regim greu.

 

Fara suparare dar este a doua greseala mare pe care o faci pe topicul asta si din care reiese ca nu ai cunostinte foarte solide in domeniu. De ce totusi persisti in a iti impune punctul de vedere?

Link to comment
Share on other sites

auzi...in oras poti sa stai sub 2000rpm si in tr. 1 sau tr. 2 sau tr. 3 !!! cam de la 120km/h nu mai ai decat a 5'a !!!

 

vrei sa ne aburesti ca este mai bine sa mergi in oras constant in tr. a 2'a la 3000 rpm !!! <_< :)

eventual iti soliciti ambreiajul, anvelopele, planetarele, etc.

de ce fluiera rotile la plecarea de pe loc cu motorul turat ? de ce nu se sparge motorul ?

 

oricum...nu puteti sa spuneti ca traficul in oras este un IAD pentru un motor !!! si pana la urma...cat mergeti in oras si cat mergeti afara ? deci pana la urma nu TREBUIE schimbat uleiul la 5000km ... deoarece din 5000km ... 1500km ii fac in oras...nu ?

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu

cand este mai solicitata masina, in special motorul :

1. cand merg 1h cu 30km/h si intre 1000-1500rpm [aglomeratia urbana]

2. cand merg 1h cu 140km/h si intre 2300-3000rpm [autostrada, sau drum liber]

 

1. Pentru că ĂŽn oraş stai mult pe loc, răcirea este mult mai puţin eficientă decât ĂŽn regim extraurban.

 

Pe lângă acest lucru, trebuie avut ĂŽn vedere faptul că după ce stai ĂŽntr-o aglomeraţie de 30-40 de minute, vei ĂŽncerca să recuperezi timpul pierdut şi vei merge cât mai turat.

 

Tu ai dat un exemplu destul de artificial pentru că, ĂŽn realitate, nu mergi o oră ĂŽn trafic şi o oră ĂŽn trafic extraurban.

Trebuie luat ĂŽn considerare şi numărul de km parcurşi pentru că astfel cresc orele de funcţionare ĂŽn oraş faţă de regimul extraurban.

 

Ăn regim urban parcurgi 100 km ĂŽn vreo 4 ore, cel puţin cam aceasta este media de pe OBC-ul maşinii mele.

Am o viteză medie de 23.5 km/h.

 

Având ĂŽn vedere că maşina afişează km parcurşi, nu poţi scoate acest amănunt din ecuaţie.

 

cand se cer argumente apare explicatia "nu sunt mecanic". parca si ciupanezu a avut aceeasi replica. dar sustine in continuare ca ii face bine sa schimbi uleiul mai des. ai vreo dovada, statistica care sa sustina?baietii aia care produc motoare realizezi ca le-au testat in toate conditiile si au ales un esantion reprezentativ ca sa ajunga la intervalele de schimb actuale. si cum zicea Jacobs se raspunde la problema din topic BMW E90 (fabricat in zilele noastre ) nu acum 11 ani

 

Citeşte mai sus.

 

Pai cutia este reconditionata, motorul e cam varza,...ai putea lua ceva bani pe fier vechi. <_<

Cutia a fost recondiţionată foarte bine şi funcţionează perfect.

S-au folosit piese noi, ulei de la BMW, nu s-a făcut rabat de la calitate.

 

De unde ştii că motorul e cam varză?

Motorul funcţionează foarte bine, nu am probleme la motor.

 

Orice producator are o durata estimata de viata pentru masinile produse.Nu inseamna ca dupa 10 ani masina este un cazan, desi in multe cazuri este.Cei de la BMW nu au pus eticheta cu uleiul lifetime gandindu-se ca cineva va cumpara o masina veche de 15 ani si gata, e bun uleiul.Dupa cum se poate vedea apar o gramada de modele noi destul de repede, deci exista si un ciclu de viata al masinii, cel putin din punctul de vedere al producatorului.

 

Depinde de modul ĂŽn care este ĂŽntreţinută şi exploatată maşina.

A mea arată şi funcţionează ca o maşină de 4-5 ani nu ca o maşină de 10 ani.

 

Ai vazut ca si la tine a tinut cutia 10 ani?

 

Nu este un argument şi ştii foarte bine asta.

Putea să pice după 5 ani, asta ĂŽnsemna că maşina este terminată?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.