Jump to content

schimbare motor


alex_e36

Recommended Posts

Ar mai fi o solutie, tu ai m43b16, iti iei un m43b18 + un chip + o evacuare nou cap coada = aproximativ 130cp si ai ceva unicat pe coupe si nu se observa schimbarea de motor pt ca sunt identice, difera doar softul, axul cu came, cursa pistoanelor si..., oricum nu prea multe si cu ocazia asta faci si segmentare ca tot vorbeai mai sus de asa ceva.

 

mda ... un 318is ar fi ideal.... as ajunge usor la 150cp... cu un chip si cu o evacuare rapida ar fi perfect , mai pui un filtru sport si sigur ajungi la 150 .. poate si depasesti <_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Se poate orice, mai ales in RO.

Treaba cu omologarea e relativa, daca ai pe cineva la rar sa te lase la itp e cel mai bine, platesti taxele pentru 1,6 si tu ai 2,5.

In legatura cu segmentarea, eu unul as face-o, desigur mi le fac singur <_<, se gasesc de cumparat pistoane si segmenti la cote de reparatie R1, R2, R3 si in acest caz se alezeaza blocul castiganduse astfel si niste cmc. In schimb nu as repara vibrochenul mai mult de R1 dar blocul l-as face din prima la R3 :)

Motorul de is e un motor tras din fabrica fara modificarea componentelor importante nu ti-as recomanda modificarea lui m-ai ales daca vrei si fiabilitate, in schimb mb52 vanos :X, are multe resurse si desi e mai greu prefer sa am greutate mai mare pe fata te ajuta la directie si vreo 300 de caluti.

M-am dat cu ambele versiuni is are tendinta de a arunca fata spre exterior cand vrei sa il invarti mai ales cu un blocant pe cand 2,5-ul sta acolo unde il pui.

Edited by Remus_bv
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am si eu o intrebare am un e30 din '86 motor 1.8 carburatie... as dori sa-i pun motor de 2000. stiu k unii o sa zica sa-l dau si sa iau unu de 2000 dar ma intereseaza schimbul de motor pt ca masina (caroseria,coaja) e in stare foarte buna (trebuie vopsita dar nu e mancata de rugina, indoita sau alte cele)

 

intrebari:

-cea mai mare problema ar fi RAR-ul (vreau sa omologhez motorul) am sanse sa mi se omologheze? (s-ar putea sa cunosc pe cineva acolo...)

-cat de mare e bataia de cap? tinand cont de instalatia electrica, prindere, evacuare....

 

nu prea ma pricep la mecanica ..am prieteni buni care o sa se ocupe de partea asta...impreuna cu mine(noul invatacel)

Link to comment
Share on other sites

nu va zice nimeni sa o vinzi si sa ei alta, pt ca stim fiecare ca e aproape imposibil sa mai inscri una legal si sa cumperi una din tara nu prea cred. schimba motorul la a ta ca nu e greu.

 

totusi daca schimbi motorul pune si tu unul mai mare 2500, macar sa merite deranjul.

Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

deci eu la motor de 2000 mi-as putea pune lejer de 2,5 .. si nici nu cred ca ar fi nevoie sa schimb decat cutia maxim ca suspensia e sport pe gaz,frane am disc fata+spate, eventual sa pun discuri ventilate si cam atat, nu?

ca masina ai?

Link to comment
Share on other sites

deci eu la motor de 2000 mi-as putea pune lejer de 2,5 .. si nici nu cred ca ar fi nevoie sa schimb decat cutia maxim ca suspensia e sport pe gaz,frane am disc fata+spate, eventual sa pun discuri ventilate si cam atat, nu?

ca masina ai?

are e36 320i fara vanos

 

@mailman tu ai pe masina 1800 cu i sau cu is ?

Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

deci eu la motor de 2000 mi-as putea pune lejer de 2,5 .. si nici nu cred ca ar fi nevoie sa schimb decat cutia maxim ca suspensia e sport pe gaz,frane am disc fata+spate, eventual sa pun discuri ventilate si cam atat, nu?

ca masina ai?

 

eu am un 320i ,fara vanos, e36 din 92 (motorul e m50b206s1) si ma gandeam sa imi schimb motorul cu unul de 2,5 ca trage de rupe... am un prieten cu 325 si 192 cai si se simte super mult diferenta ,pe langa el ma simt ca si cum as avea logan de 1.6... iar la consum.. cam 1 litru mai mult ca mine ii mananca lui (adica insignifiant dupa parerea mea)

Link to comment
Share on other sites

deci eu la motor de 2000 mi-as putea pune lejer de 2,5 .. si nici nu cred ca ar fi nevoie sa schimb decat cutia maxim ca suspensia e sport pe gaz,frane am disc fata+spate, eventual sa pun discuri ventilate si cam atat, nu?

ca masina ai?

 

eu am un 320i ,fara vanos, e36 din 92 (motorul e m50b206s1) si ma gandeam sa imi schimb motorul cu unul de 2,5 ca trage de rupe... am un prieten cu 325 si 192 cai si se simte super mult diferenta ,pe langa el ma simt ca si cum as avea logan de 1.6... iar la consum.. cam 1 litru mai mult ca mine ii mananca lui (adica insignifiant dupa parerea mea)

iti trebuie doar motorul cu instalatia electrica si calculatorul

si eventual ambreajul( 2.5 are de 228mm)

consumul este undeva pe la 15

 

ma gandeam sa fie legal k sa nu risc sa ma prinda k o b.lesc atunci

sa te ce?

singura problema este cum sa treci la itp ca in rest nu o sa_ti ridice nimeni capota

Link to comment
Share on other sites

RARUL MOBIL

 

ADIK AS VREA SCHIMBIL SA-L FAC LEGAL SA NU STAU CAND TRE SA MA DUC LA ITP SA IL SCHIMB...AM VAZUT CVA PE FORUM K DAK AR FI DE LA ACELAS MODEL ADIK DAK MOTORUL RESPECTIV S-A PUS PE CAROSERIA PE CARE VREAU SA-L PUN SI SA NU DEPASEASCA 40% DIN PUTERE SI NORMELE DE POLUARE SA NU FIE MAI MARI CICA AR FI IN JUR DE 400 RON 800 RON

Link to comment
Share on other sites

RARUL MOBIL

de cate ori ai fost oprit cu pisica?

 

RARUL MOBIL

 

ADIK AS VREA SCHIMBIL SA-L FAC LEGAL SA NU STAU CAND TRE SA MA DUC LA ITP SA IL SCHIMB...AM VAZUT CVA PE FORUM K DAK AR FI DE LA ACELAS MODEL ADIK DAK MOTORUL RESPECTIV S-A PUS PE CAROSERIA PE CARE VREAU SA-L PUN SI SA NU DEPASEASCA 40% DIN PUTERE SI NORMELE DE POLUARE SA NU FIE MAI MARI CICA AR FI IN JUR DE 400 RON 800 RON

taxa pleaca de la 600 ron +factura sau act notarial pe motor+ factura sevice la care se mai adaoga impozitul pe masina( 240 ron mai mult anual) rca( cam 130ron anual) si sa ai grija sa nu depaseasca cu 40% puterea vechiului motor

Link to comment
Share on other sites

ms radue36 pt informatie!ar mai fi o intrebare....cine se pricepe la treaba cu seriile motorului dak e tocit la serii sau nu se intelege din anumite cauze...raspundeti-mi pe pm sau pe id(la fel k semnatura) dak e va rog! chiar as vrea sa salvez ursuletul asta si sa incep un proiect de restaurare si imbunatatire ..pt k asa cu motorul pe care il are nu se merita...va multumesc tuturor celor care mi-ati oferit informatii foarte utile
Link to comment
Share on other sites

eu si acuma sunt in nedumerire ... nush pe ce sa trec ... pe 2.0 sau pe 1.8is ... diferenta e prea mica ... iar daca vreau cai va trebuii sai bag injectoare de m3 sau minim de 2.5 ... ca sa simt ceva diferenta de la 150cp... pe de alta parte ... am vazut 1.8is adus la 200 de cai cu injectoare de m3, cu evacuare rapida si admisie marita <_<... deasemenea si pistoane schimbate ...
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa te linistesti cu atatea modificari, injectoare M3 si ...., crezi ca te va lasa inima si buzunarul sa bagi 20l la 100km, crezi ca la modificarile care vrei sa le faci iti v-a consuma 10l, plus ca e vorba de cum vor rezista celelalte componente, daca tot nu te poti abtine pune un motor de 318is versiune de 1900cmc ca ii faci mai usor loc si daca tot vrei tuning pune o evacuare rapida si un chip.
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa te linistesti cu atatea modificari, injectoare M3 si ...., crezi ca te va lasa inima si buzunarul sa bagi 20l la 100km, crezi ca la modificarile care vrei sa le faci iti v-a consuma 10l, plus ca e vorba de cum vor rezista celelalte componente, daca tot nu te poti abtine pune un motor de 318is versiune de 1900cmc ca ii faci mai usor loc si daca tot vrei tuning pune o evacuare rapida si un chip.

 

 

da stiu... ca asta ma si gandesc... 1.8is ... si in cel mai rau caz trag un turbo... de max 1.0 bari... si gata

 

 

dar ... motorul in 6 cilindrii suna mai frumos <_< .. stiu

Link to comment
Share on other sites

ms radue36 pt informatie!ar mai fi o intrebare....cine se pricepe la treaba cu seriile motorului dak e tocit la serii sau nu se intelege din anumite cauze...raspundeti-mi pe pm sau pe id(la fel k semnatura) dak e va rog! chiar as vrea sa salvez ursuletul asta si sa incep un proiect de restaurare si imbunatatire ..pt k asa cu motorul pe care il are nu se merita...va multumesc tuturor celor care mi-ati oferit informatii foarte utile

o sa fie trecut in carte fara serie

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

eu am 318tds E36 si mi-a cedat motorul... masina este inscrisa pe Bulgaria...

nu stiu ce s-a intamplat cu motorul meu pt ca a inceput sa bata ceva apoi acea batatie s-a accentuat si in drum spre service s-a auzit o pocnitura si parca s-a rupt ceva in interior si s-a oprit motorul... ulei imi curge numai cand misc masina...

pentru a sti ce s-a intamplat ar trebui sa desfac motorul si sa vad ce are... dar asta implica multa munca si timp pierdut...

m-am gandit sa-i schimb motorul cu unul pe benzina...

am gasit motor de 1.6 M43 si unul 1.8is cu toata instalatia si cutia de viteze...

daca fac transplant ce modificari trebui sa mai fac la masina???

pompa de la servodirectie si caseta de directie se potrivesc cele de pe masina mea?

Link to comment
Share on other sites

schimba masina daca poti.

sunt ieftine acum.

motorul cu cutia si electricele + manopera crezi ca o sa fie putin?

nu punem in calcul eventualele incompatibilitati.

 

 

motor si cutie am gasit... chiar unul de 318is... numai ca m-am uitat pe realoem sa fac niste comparatii si pe langa motor cu toate accesoriile si cutie trebuie sa schimb si cardanul si grupul...

cardanul meu are 1588mm iar unul de 318is are 1561mm... iar diferentialul are alt raport... pe langa asta mai trebuie sa schimb si bratele pe spate ca sa pun frana pe discuri...

 

de curiozitate cam cate kg are un motor in 4cilindri fara cutia de viteze???

se scoate greu motorul?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

practic vorbind, a trecut cineva de la 4 cilindrii la 6?

daca da as avea si eu nevoie de niste sfaturi.

 

ma bate rau de tot gandul sa trec la un motor mai mare.

planul meu, care poate fi sustinut financiar, e sa trec la un 2.5, de la actualul 1.6.

 

marea dilema e cu rarul. zilele astea voi face o vizita sa aflu si o informatie oficiala.

dar, ma intereseaza si variante neoficiale (adica cai ocolitoare) ale voastre, daca ati trecut prin ce vreau eu sa trec.

ce si cum ati facut...

 

ms

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

da. am trecut eu. Zii ce te intereseaza?

Omologarea de la 318is la 325 20 de milioane :)

 

Teoretic trebuiau sa ma taxeze mai putin pt ca a E 36 a avut motorul de 2,5 din fabrica dar au trecut ca modifircare artizanala pt ca am trecut de la 4 pistoane la 6. Nu ai cum sa o scoti la capat cu ei.

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.