Jump to content

ULEIURI - totul despre uleiuri: teste, recomandari, etc.


Recommended Posts

Cam toate de la castrol 0w30,5w30,5w40 si 0w40 au norma ll04.Pana si magnatec.

cand ajung intr-un obi (intru mai des) fac poza si iti trimit sa te comvingi acelasi bidon,aceeasi norma 5w30 este LL01 , nu vreau sa ma contrazic cu nimeni iar daca gresesc o sa recunosc, o sa revin cu poza probabil azi cel tarziu maine

Link to comment
Share on other sites

Care e diferenta dintre cele doua ?

 

am dat o fuga la ATU sa vad cum sta treaba , bidonul din prima poza nu era pe stoc iar cel din a doua poza mi-a spus ce e recomandat pentru vw,mb,audi si referitor tot la a doua poza am cautat mai multe pe net dar nu spune ca e LL01 sau LL04 ci doar long life iar recomandarea lor pentru bmw am si facut o poza ,au spus ca e noua formula

Link to comment
Share on other sites

Care e diferenta dintre cele doua ?

 

In prima poza ai castrol edge fst 5w30 care are urmtoarele aprobari

- BMW LL04

- MB 229.51

- VW 504 507

 

In poza 2 ai Castrol Edge Titanium 5w30 LL cu urmatoarele aprobari

- VW 504 507

- MB 229.51

- Porsche C30

 

 

C3 = BMW LL04 = Diesel cu DPF sau Benzina cu Injectie Directa.

A3B4 = BMW LL01

Edited by Kspic
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cand ajung intr-un obi (intru mai des) fac poza si iti trimit sa te comvingi acelasi bidon,aceeasi norma 5w30 este LL01 , nu vreau sa ma contrazic cu nimeni iar daca gresesc o sa recunosc, o sa revin cu poza probabil azi cel tarziu maine

nu mai este obi demult. Magazinele din Bucuresti au fost inchise.Nu stiu in ce magazine obi te duci tu

OBI

www.obi.ro/

Translate this page OBI Romania SRL a incetat activitatea operationala in Romania si nu mai are nici un angajat, incepand din 1 Aprilie 2015. Noua adresa de corespondenta este

https://www.google.ro/search?q=magazine+obi&rlz=1C1CHMO_enRO520RO520&oq=magazine+obi&aqs=chrome..69i57j0l5.4939j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

Fisa tehnica ofera valori foarte bune, cu mult mai bune decat cele oferite de castrol.

http://www.opieoils.co.uk/pdfs/shell/Shell-helix-ultra-professional-AM-L-5w-30-tds.pdf

foarte bun Shell-ul, incomparabil cu posirca de catastrol ! :thumbsup:

Doar castrol germany, ala nemtesc 0w40 merita !!! Se gaseste la un magazin online din Galati

Se deosebeste prin UOA de castrolul obisnuit Edge 0w40 de duzina.Coteaza mult testele de uzuri

Castrol Edge Titanium FST 0w40, repet din Germania si nu altceva.

Are Baza PAO Sta foarte bine la uzuri in testele UOA si VOA.

PP de -60 grade biggrin.gif)

 

Lipsa aditivi solizi

 

Valori reale ulei

@V.40 grade 77.96

@V.100 grade 12.88

TBN 8.65

PP -60 grade

FP 224 grade

 

P 1082 ppm

Zn 1302

Mg 513

Ca 2026

Ti 50 ppm.

 

 

Un UOA de 2015 la 5076 mile

Al 4ppm

Fe 25ppm

Cu 1ppm

Iar ca vascozitati

@40 grade 68.4 @100 grade 12.52

 

TBN 5.6

 

Se gasesc pe oilclub.ru si bobistheoilguy.com

 

sau Mobil1 New Life 0w40 de la importatorul Star Lubricants

post-67934-0-43693900-1471708638_thumb.png

post-67934-0-16887100-1471708651_thumb.jpg

post-67934-0-98612100-1471708753_thumb.jpg

post-67934-0-29335600-1471708765_thumb.jpg

Edited by mihalascu
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu mai este obi demult. Magazinele din Bucuresti au fost inchise.Nu stiu in ce magazine obi te duci tu

OBI

era vb de obi germania dar am intrat in atu daca citea-i mai bn iti dadea-i seama ce am vrut sa zic , mai pun odata poza cu uleiul ca nu stiu din ce motiv(acum am vazut) nu a aparut

post-79004-0-07185100-1471712222_thumb.jpeg

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

foarte bun Shell-ul, incomparabil cu posirca de catastrol ! :thumbsup:

 

 

Posirca sau cum il numesti tu dar eu doar castrol am folosit ,mai exact edge fst 5w30 iar la desfacerea capacului la motor pt inlocuirea simeringurilor la supape m-am minunat cat de curat este motorul,fara nici o depunere...nu folosesc nici un fel de aditiv,schimbul il fac la 10k km si pot sa zic ca acestia ii fac foarte repede(3/4 luni) :) deci din opinia mea ti-ai format o parere proasta despre castrol doar din niste teste vazute pe net ?! Nasol...

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Acelasi ulei 5 litri se gasesti si pe XXXXXXXXX.ro la 165 lei. Recent am cumparat de la ei un bidon de 5 litri :)

 

De acord cu ceea ce spui legat de UOA. Daca tot esti fan oiclub.ru, iti recomand topicul lor cu motoare desfacute. Acolo este mai incitant rezultatul utilizarii indelungate a unor uleiuri.

 

Subaru recomanda schimburi de ulei dese pentru motoarele care ruleaza sportiv.

Valvoline au un proiect in SUA. Cei care folosesc gama synpower, si fac schimburile de ulei la 6000 km primesc garantie la motor 300.000 mile. Daca motorul are probleme in acei KM, valvoline ofera 5000 dolari pentru reparatia lui. Evident, schimburi facute in service-uri etc etc.

Unele fime de uleiuri printre care si Motul specifica la unele motoare regimul sever si regimul normal, regimul sever fiind de 6 luni sau 7500 km.

 

La BMW nu este de fugit de uleiurile Shell pentru ca BMW a considerat castrolul neadecvat pentru noile lor motoare. Cei de la Shell au investit foarte mult si au scos uleiuri care intr-adevar dau rezultate excelente dpdv al uzurilor si curateniei.

Nici la grupul VAG ( imi cer scuze daca deranjez pe cineva ca tot precizez de el ) nu sunt toate roz cu castrol. De ceva ani uleiul de origine pentru acest grup este si VAPSOIL adica Shell-ul facut pentru masinile grupului VAG.

Tendinta multor producatori este sa scape de castrol pentru ca si-au luat-o rau de tot in cap si si-au batut joc in ultimii ani dpdv al investitiilor facute in dezvoltarea de lubrifianti moderni low saps.

 

 

De exemplu Petronas, o firma de care ai zice bai e non name. Are parteneriat cu mercedes benz in dezoltarea de uleiuri pentru divizia AMG.

Mobil 1 are parteneriate si ofera ulei de prima umplere pentru Porsche, Bentley si alte nume mari. De asemenea uleiurile lor sunt folosite de ABT celebra firma de tuning de la nemti.

Valvoline vin foarte tare din spate, in unele reprezentante deja si-au facut loc si le gasesti produsele.

Fuchs la fel, sunt printrei cei mai buni in prezent.

 

Cei de la BMW au fost destepti. Au parteneriat cu Shell si dezvolta uleiuri pentru motoarele lor. De apreciat acest lucru.

Ulei BMW 0w40 C3 nu gasesti in comert sub sigla Shell. Sunt uleiuri dedicate grupului BMW ceva foarte rar. Iar ca si calitate .... jos palaria. Aditivari excelente cu molybdenum si boron nitride in cantitati bune. Detergenti excelenti si uleiuri care intr-adevar duc km grei.

Edited by X X L
reclama site
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

este un link pe http://bmwservice.livejournal.com/ pe internet, unde se arata motoare desfacute care au mers cu diverse uleiuri. Se pot face comparatii reale

Castrol lasa sludge, a nu se compara cu Shell GTL (ultima tehnologie) care da curatenie maxima pe piston ,plus de asta e un ulei light.

Rezista 10-12mii km fara probleme in motor

 

Nu se poate compara Castrol nemtesc cu castrol turcesc made in EU care se gaseste in RO !!! Nu este deloc acelasi ulei, am pus intr-un post mai sus UOA-uri de la cele 2 castroluri si se vede diferenta ;)

 

Fuchs titan GT1 5W40 ( tehnologia XTL) f bun mai ales la temp scazute tehnologie dezvoltata pt start cu penetrare rapida in motor, ce bineinteles scade uzura la pornire care e cea mai mare in toata viata motrului.

 

Cauti pe you tube

 

Fuchs oil XTL

 

http://www.fuchslubricants.com/titan-gt1-sae-5w-40-xtl

 

Mobil1 ESP 5w30,iarasi foarte bun uleiul. Poate fi folosit de catre cei cu motoare Diesel cu DPF sau Euro 6, fara probleme

Se gaseste pe internet teste VOA si UOA, stau foarte bine la uzuri aceste uleiuri de mai sus.

 

Ptr cine vrea ulei premium de la Shell, sa foloseasca Shell Helix Ultra ECT 0w30, ma refer la cei cu norma 504/507 (ulei low saps) contine boron nitride in cantitate ff mare 400ppm

http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-ect-c2-c3-0w-30.html

sau mai light se poate folosi Shell Helix Ultra ECT 5w30

http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-ect-5w-30.html

sau pe varianta vapsoil uleiuri mai ieftine dar e acelasi ulei in bidon !

Shell=Pennzoil SUA=Vapsoil

 

Rezultate remarcabile ptr cine n-are DPF si are nevoie de A3B4, se poate obtine cu Mobil1 New Life 0w40, Shell helix Ultra 5w40, Valvoline Synpower 5w40,Ravenol VST 5w40 sau Ravenol VSI 5w40

 

Eneos Sustina 5w40, iarasi ulei foarte bun . Se poate folosi cu schimb scurt OCI max 8000km. Recomandabil 6000km ptr cine tine la resursa motor si vrea protectie maxima

Edited by mihalascu
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Era chiar pe un forum BMW un topic de genul.

 

Da dar acel fenomen de mult sludge implica si posesori care nu schimbau uleiul la timp. Castrolul schimbat la 10k km nu va lasa depuneri in motor, dar nu o sa ofere cea mai buna protectie antiuzura pentru ca nu au investit in uleiurile low saps adica BMW LL04.

Ei au un nume format, aveau parteneriate cu producatori auto si au mers mai departe doar pentru profit.

 

Acea reclama cu Titaniu este praf in ochi.

Datoria noastra este sa spunem de ce nu este bine sa se foloseasca castrol. In cazul in care utilizatorul si colegul de forum este multumit de castrol noi putem sa ii dam un sfat sa aleaga varianta nemteasca de castrol cu scris in germana.

In rest fiecare face ceea ce vrea :)

 

De asta am si spus colegilor fan castrol, sa foloseasca uleiul dedicat normei LL04 nu varianta facuta pentru mai multe aprobari.

Edited by Kspic
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Castrol sa o spunem pe aia dreapta, e foarte mult falsificat.Ce se gaseste la noi in RO, made in EU sau in Turcia

Se cauta pe internet un link din moldova si de la rusi cu uleiuri falsificate ! Recomandabil sa se ia din surse sigure (magazine) sau direct de la importatori !

 

Nu o sa vezi acest lucru la Valvoline, Shell, Petronas

 

Valvoline XL iii C3 5w30 ptr norma 504/507 iarasi ulei de exceptie,foarte bun ptr cei cu DPF

http://www.valvolineeurope.com/english/products/engine_oils/synpower/cid(9500)/synpower_xl-iii_c3_5w-30

Ptr cei fara dpf, fisa de exceptie gasim la uleiurile Schaeffers. Recomand Schaeffer Supreme 9000 5w40 si Schaeffer Supreme 5w30. Rezista fara probleme 9-10mii de km in motor.

 

Foarte ok ptr cine vrea, sa ramana pe uleiul de casa OEM BMW. Au scos si ei uleiuri foarte bune, facute pe specificatii pentru motoarele lor :)

 

Normele cu 5 dupa punct dau cea mai mica uzura pe cama in testul de industrie cel nou OM646LA ce separa uleiurile premium de uleiurile de raft!

https://www.cectests.org/public/info_/g003/cec09_1993.pdf

 

Spune multe despre uleiurile Motul si Liqui Moly care n-au reusit nici pana azi sa treaca de acest test cu uleiurile lor !

 

Cei ce au trecut testul OM646LA sunt Shell,Valvoline,Mobil 1, uleiuri de camioane

Edited by mihalascu
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Acelasi ulei 5 litri se gasesti si pe XXXXXXXXX.ro la 165 lei. Recent am cumparat de la ei un bidon de 5 litri :)

@Kspicule, limiteaza-te la sfaturi, nu mai face reclama aiurea...

 

si uite-te prin Regulament putin, cam ataci useri pentru probleme pe care le aveti in alte parti :excl:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 

 

Posted 25 August 2016 - 13:08

 

View PostKspic, on 21 August 2016 - 17:00, said:

... Daca tot esti fan oiclub.ru, iti recomand topicul lor cu motoare desfacute...

 

 

Se poate un link?

 

 

 

Se poate un link?

 

 

Chiar nu are nimeni link cu topicul cu motoare desfacute? Eu nu l-am gasit... :(

Link to comment
Share on other sites

 

C3 = BMW LL04 = Diesel cu DPF sau Benzina cu Injectie Directa.

A3B4 = BMW LL01

 

Pana la urma pentru un motoruul n42b20 , este mai bun ll01 sau ll04 ?

 

Am schimbat semeringurile si tot il mananca. Nu scoate fum , nu are nici o simptoma.

 

Am incercat castrol edge 5w30 , edge 0w40 , liqui moly toptec 4100 si in cele din urma liqui moly toptec 4600. 4 litri am pus in motor si 1 litru l-a mancat in 8.000km. Fiind plecat in concediu a trebuit sa completez si am pus mobil 5w30. Acum trebuie sa il schimb iar.

Link to comment
Share on other sites

Si eu acelasi motor si folosesc de 3 ani 5w30 de la castrol edge fst si nu am mai avut nici un consum dupa schimbarea simeringurilor si garniturilor si o-ringurilor. Vezi poate trebuie sa inlocuiesti si tu toate garniturile si poate si valva pcv.

 

Garniturile le am schimbat toate. Valva pcv nu am schimbat-o, dar nu stiu cum pot sa vad daca este defecta. Pentru ca masina nu are nici o problema.

Edited by mihaitza123
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.