Jump to content

Fluctuatii relanti


22MFG

Recommended Posts

Salut !

 

In urma cu o saptamina am schimbat mai multe la masina si am zis ca daca tot bag ceva banuti in ea sa schimb si regulatorul de relanti pt. ca cei de la service mi-au spus ca acesta este motivul fluctuatilor ce apar uneori...Deci l-am schimbat si am zis sa schimb si bujiile...Boooon...Am schimbat tot si ce sa vezi ?

Relantiul meu face la fel !Nu conteaza ca motorul e rece sau nu...turatii scad brusc si isi revin la fel de brusc fara ca motorul sa crape....

 

Ce sa fie ?Nu ma pricep...cind mecanicul s-a bagat sub masina sa-mi schimbe o bucsa s-a uitat la masa de la motor si mi-a zis sa vin sa o schimbe....

Daca geamurile sint ridicate si incerc sa le ridic mai sus, imi scad putin turatiile....Sa aiba vreo legatura ?

 

Ma rog, nenea mecanicul zice ca e ceva ce-mi buseste regulatorul de relanti (si il inteleg pt ca daca nu o sa mearga masina tre sa imi dea banii "zuruck") .... eu nu il cred cum nu cred ca regulatorul anterior este stricat (motiv pt care i-am zis sa mi-l pastreze la service)

 

So...masa ? Baterie ?....Debitmetru ?

 

PS: nu ma pricep la masini....ma pricep la pc-uri...deci un sfat m-ar ajuta...Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Salut !

 

In urma cu o saptamina am schimbat mai multe la masina si am zis ca daca tot bag ceva banuti in ea sa schimb si regulatorul de relanti pt. ca cei de la service mi-au spus ca acesta este motivul fluctuatilor ce apar uneori...Deci l-am schimbat si am zis sa schimb si bujiile...Boooon...Am schimbat tot si ce sa vezi ?

Relantiul meu face la fel !Nu conteaza ca motorul e rece sau nu...turatii scad brusc si isi revin la fel de brusc fara ca motorul sa crape....

 

Ce sa fie ?Nu ma pricep...cind mecanicul s-a bagat sub masina sa-mi schimbe o bucsa s-a uitat la masa de la motor si mi-a zis sa vin sa o schimbe....

Daca geamurile sint ridicate si incerc sa le ridic mai sus, imi scad putin turatiile....Sa aiba vreo legatura ?

 

Ma rog, nenea mecanicul zice ca e ceva ce-mi buseste regulatorul de relanti (si il inteleg pt ca daca nu o sa mearga masina tre sa imi dea banii "zuruck") .... eu nu il cred cum nu cred ca regulatorul anterior este stricat (motiv pt care i-am zis sa mi-l pastreze la service)

 

So...masa ? Baterie ?....Debitmetru ?

 

PS: nu ma pricep la masini....ma pricep la pc-uri...deci un sfat m-ar ajuta...Multumesc !

 

 

Daca sunt probleme cu masa motorului ai mare grija ca se poate distruge ECU motor de ce ? daca masa nu exista sau are contact imperfect circuitul de masa se inchide prin ECU motor si curentul la pornire e mult prea mare si se topesc trasee

 

ce priveste fluctuatiile la relanti poate fi si un furtun de aer fisurat nestrans (galeria de admisie fisurata, garnituri) si intra aer fals (nemasurat de debitmetru) in motor si dupa ardere rezulta mai mult oxigen care este sesizat de senzorul lambda, pe baza valorii (amestec sarac) trimise de senzorul lambda, ECU baga mai mult combustibil si rezulta amestec bogat si tot asa..

 

dar o diagnoza ai facut ?

 

ce priveste scaderea turatiei la aparitia unui consumator poate fi bateria pe moarte sau un contact superficial la cablu de masa, verifica bornele de la baterie sa nu fie destranse

 

firul ce pleaca de la borna "-" la caroserie sa fie contact bun

 

la toate geamurile face asa ? si daca pornesti dezaburirea spate tot scade turatia ?

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Ma rog, nenea mecanicul zice ca e ceva ce-mi buseste regulatorul de relanti (si il inteleg pt ca daca nu o sa mearga masina tre sa imi dea banii "zuruck") .... eu nu il cred cum nu cred ca regulatorul anterior este stricat (motiv pt care i-am zis sa mi-l pastreze la service)

 

Nenea mecanicul nu prea zice bine.

Sunt mai multe cauze posibile pentru fluctuatia de la ralanti, sonda lambda,valva pcv, aer fals, potentiometrul de acceleratie,...incearca sa ajungi la un tester.

Link to comment
Share on other sites

Ma rog, nenea mecanicul zice ca e ceva ce-mi buseste regulatorul de relanti (si il inteleg pt ca daca nu o sa mearga masina tre sa imi dea banii "zuruck") .... eu nu il cred cum nu cred ca regulatorul anterior este stricat (motiv pt care i-am zis sa mi-l pastreze la service)

 

Nenea mecanicul nu prea zice bine.

Sunt mai multe cauze posibile pentru fluctuatia de la ralanti, sonda lambda,valva pcv, aer fals, potentiometrul de acceleratie,...incearca sa ajungi la un tester.

 

sonda lambda ... iti dau un filmulet de pe youtube cu masina mea ..problema era sonda lamda ...

 

 

@Bavaria <_< 318is are acceleratia cu cablu... sau M42 cel putin asa era

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt sfaturi !

Un tester bun in Bucuresti ?

 

@Stefan, acum m-am uitat la filmuletul tau. La mine fluctuatiile nu sint repetate. Face o singura data si poate sa mai faca peste 2 zile sau peste o ora sau peste o saptamina....

Cred ca ma voi duce la un tester asap.....(oare de ce nu m-am dus pina acum?....)

Edited by 22MFG
Link to comment
Share on other sites

sonda lambda ... iti dau un filmulet de pe youtube cu masina mea ..problema era sonda lamda ...

 

 

Aha deci al tau era filmuletul asta. Am avut si eu problema asta mai demult dar nu asa de accentuata ca la tine. Dupa ce am epuizat celelalte variante am schimbat sonda si s-a rezolvat. Sonda nu dadea eroare pe tester si de aceea am fost mai reticient in a o schimba, mai ales ca nu e prea ieftina.

Multumesc pt filmulet.

Link to comment
Share on other sites

Am eu tester, nu te costa nimic. Daca esti interesat vorbim pe privat.

 

Da, sint foarte interesat Cristi !

 

@ingineru: dap, la toate face asa...si cu dezaburirea la fel .... nu scade turatia la fel de tare ca atunci cind scade de nebuna...dar se simte.

Edited by 22MFG
Link to comment
Share on other sites

acceasi problema am intalnit-o si eu ineseara.

Dupa am parcat masina, la vreo 3 ore am pornit-o si am observat ca relanti-ul era neregula, mai exact fluctua intre 1000 si 600, a facut chestia asta de 3 ori apoi a ramas constat la 900. am plecat de pe loc iar in momentul cand am schimbat a-2-a la fel, turatiile au coborat sub 800. Precizez ca in ultimul timp consumul a crescut cu 2-3l la acelasi regim de mers, eu alimentant la aceeasi pompa. Rog cei care au intalnit problema asta sa ma lamureasca. Iar de tester e mai greu, nu am gasit pana acum(Sunt din Falticeni-Suceava).

Link to comment
Share on other sites

Hello, azi am pus un tester pe masina (bosch KTS 500) si problema vine de la o supapa (eu fiind || cu mecanica am retinut doar supapa ...)

Am incercat in poza atasata (nu este motorul masinii mele)sa indic locul supapei/valvei respective.....Este neagra :) cu un diametru de aprox 5-7cm si seamana cu un capac de plastic .....

Dupa ce o voi schimba (maine/poimaine) o sa va spun exact cum se numeste....

 

Ca fapt divers, diagnoza m-a costat 80 RON iar baiatul este foarte priceput si are scule misto

 

Offtopic: dupa bmw-ul meu s-a uitat la un A4 si nu avea cablu de diagnoza...ci bluetooth <_<

Edited by 22MFG
Link to comment
Share on other sites

Cred ca am nevoie de permisiunea moderatorilor pt a posta link-ul service-ului.

Numele baiatului cu tester-ul este Robert, iar numarul de telefon il voi posta zilele urmatoare (daca este de acord)

 

sper sa fie de acord si astept cu nerabdare sa postezi si nr lui de tel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.