Jump to content

Probleme IMOBILIZATOR! cine stie?


Recommended Posts

Salut! am un bmw e46 320d din 2002.sedan.

In urma cu ceva vreme,masina facea figuri la pornire! In sensul ca ba pornea,ba nu pornea! In mers nu avea nici o problema masina,se comporta perfect normal! Dar cand opream motorul si dadeam sa pornesc iar,jale! La peco,la spalatorie,la scoala etc! A devenit un cosmar! uneori si o jumatate de ora stateam pana pornea iar!

am fost pe la service-uri,am schimbat filtre si degeaba!

Pana la urma s-a depistat marea mea problema: modulul ews (imobilizatorul de la chei).

mi l-au comandat baietii de la service in germania. O sa ma coste aproximativ 500 ron cu tot cu transport si montaj!

Intrebarea mea este daca nu cumva pe langa acel imobilizator mai trebuiesc inlocuite si altele(contact cheie cip etc) ? avetii idee? astept pareri.multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

nu este pompa.. pentru ca la vechiul EWS se vad urmele de la cositor si pistol de lipit.. a mai fost umblat in el.. iar pompa de injectie am ok-ul de la mecanici k e buna.. au verificat-o. cum?nu am idee.

ce vroiam sa te mai intreb. daca schimb ews-ul,nu mai trebuie nimic inlocuit? cheile contactul cipul alea snt compatibile cu el ?

ms mult

Link to comment
Share on other sites

am fost la service de dimineata pentru k a sosit noul imobilizator. nu era mecanicul acolo,era doar un baiat. am bagat imobilizatorul la locul lui si cand sa dau la automat nimic. explica-mi te rog cum e cu programarea lor. unde se face,cat costa etc. ms anticipat.
Link to comment
Share on other sites

am fost la service de dimineata pentru k a sosit noul imobilizator. nu era mecanicul acolo,era doar un baiat. am bagat imobilizatorul la locul lui si cand sa dau la automat nimic. explica-mi te rog cum e cu programarea lor. unde se face,cat costa etc. ms anticipat.

 

Atunci cind instalezi un modul nou pe masina acesta trebuie codat iar in cazul EWS-ului mai trebuie si sincronizat cu DDE altfel imobilizatorul nu se va dezactiva si masina nu va porni. Nu sunt lucruri complicate dar trebuie facute de cineva care se pricepe si nu presupun reprogramarea modulului EWS.

 

Operatiile astea se pot face la reprezentanta sau la cineva care are uneltele necesare. In afara de reprezentanta eu mai stiu pe cineva in Cluj care poate face asta, dar nu as putea sa iti dau preturi. Poate mai e cineva pe forum care te poate ajuta cu informatia asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Am si eu urmatoare problema la un 320d din 2001 136 cp

Nu vrea sa porneasca,bateria ok .se aude si electromotorul cum invarte....

recunoaste cheile si merg comenzile de deschidere/inchidere etc

eu cred ca nu ii da motorina....

pe tester da cu totul altceva, ce credeti are sens???

 

http://s21.postimg.org/nbrf3umpj/Untitled.jpg

Edited by Ax3L
Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta modulele, DDE-ul EWS nu primieste necesarul de volti.

EU zic sa incerci cu o alta baterie,

DIn cate stiu tot ce e sub 12V e considerata baterie descarcata,,,

 

Multumesc pentru promtitudine, bateria tocmai a fost scoasa de pe redresor si am mai incercat de 4-5 ori sa o pornesc si abia dupaia

am adus laptopul si am verificat in dis ,nu cred ca ar fi bateria.o sa incerc pompa de motorina din rezervor si dupaia o sa ma uit la injectoare daca scot ceva motorina

(inainte sa moara de tot in dis mai avea ceva erori la pompa, dereglata cu +- 3 grade dar pornea la sfert de cheie si stiam de problema asta de mai demult.chestia cu muritul a venit din senin )

astept pareri in continuare, toate ideeile sunt bine venite

Link to comment
Share on other sites

ai in dde nu ai erori?

Alte erori 'importante' nu da...

mai zice ceva de air flow mass to low...

am mai incercat cu bateria foarte bine incarcata,am reinitializat cheile, am lasat masina o noapte intreaga fara baterie iar cand am scos bateria, am atins bornele

de + si - (fara baterie) nu vrea sa porneasca si tot eroarea de ews mi o arata in dis(o sterg si reapare)

in dis arata ca ar creste presiunea in pompa,adica ca ar functiona..

la injectorul 1 nu arata nici o valoare la debitul de motorina

nu stiu ce sa ii mai fac, o sa incerc sa verific tot sistemul de alimentare

o sa revin cu mai multe poze din 'dis'

am schimbat de vreo 500 km senzorul de la volanta, nustiu daca are vreo importanta

Edited by Ax3L
Link to comment
Share on other sites

E clar ca e o problema la EWS. Iar atingand bornele intre ele n-ai rezolvat nimic.

Gasise-m pe internet ceva de genul ca daca le atingi sa-r reseta ecu-l

Si daca problema este la ews ce ia s putea face???

Se reseteaza, repara sau trebuie sa ma pregatesc sufleteste pentru alt ews

Link to comment
Share on other sites

Alte erori 'importante' nu da...

mai zice ceva de air flow mass to low...

am mai incercat cu bateria foarte bine incarcata,am reinitializat cheile, am lasat masina o noapte intreaga fara baterie iar cand am scos bateria, am atins bornele

de + si - (fara baterie) nu vrea sa porneasca si tot eroarea de ews mi o arata in dis(o sterg si reapare)

in dis arata ca ar creste presiunea in pompa,adica ca ar functiona..

la injectorul 1 nu arata nici o valoare la debitul de motorina

nu stiu ce sa ii mai fac, o sa incerc sa verific tot sistemul de alimentare

o sa revin cu mai multe poze din 'dis'

am schimbat de vreo 500 km senzorul de la volanta, nustiu daca are vreo importanta

 

daca ai montat vreo prostie noname da e o problema senzorul ala

 

daca lucreaza pgs cand accelerezi ?, si cand invarti la automat creste avansul ?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Senzorul din cate stiu este de calitate.nu a fost cel mai ieftin (455 de lei)

In DIS se observa ca, creste avansul (de la -1 sau 0, 30 de obicei a ajuns pe +5)

La injector arata valoarea 0 ...adica nu primeste motorina???

Parca.... revin maine cu mai multe poze

Dar daca problema este acel EWS atunci de ce recunoaste cheile si demarorul functioneaza??? Asta nu inteleg

Edited by Ax3L
Link to comment
Share on other sites

Pompa nu se ajusteaza din DIS. Daca pompa e dereglata, e o problema de avans. Ai umblat vreodata la pompa?

Da a fost umblat la ea, dar dupaia a fost reglata pe banc (din spusele mecanicilor) si dupaia am avut alte probleme cu limitarea acceleratiei in mers la aprox 2000 rpm la drum lung (cu sau fara tempomat.pedala fiind ok.turbo schimbat) am mai fost la un tester si a dat eroare la senzorul de volanta, atunci nu ma m putut ocupa de el.la vreo 2 luni am fost iara la acelasi tester si o dat alta eroare la avansul pompei.dupa ce la reglat manual pe masina a dat iara eroare la senzor si la m schimbat.asta a fost saptamana trecuta...acuma nu mai vrea sa porneasca si da eroarea de la Ews.masina mergea bine, adica pornea la sfert de cheie si aveam programat sa merg iara sa reglez pompa..dar surprizele vad ca se tin lant

Link to comment
Share on other sites

Senzorul din cate stiu este de calitate.nu a fost cel mai ieftin (455 de lei)

In DIS se observa ca, creste avansul (de la -1 sau 0, 30 de obicei a ajuns pe +5)

La injector arata valoarea 0 ...adica nu primeste motorina???

Parca.... revin maine cu mai multe poze

Dar daca problema este acel EWS atunci de ce recunoaste cheile si demarorul functioneaza??? Asta nu inteleg

 

normal daca aveai ews-ul blocat nu mai dadea la automat

 

deci vad ca ai umblat peste tot, avansul se regleaza cu comparatorul, scrie pe pompa cat este avansul ptr pompa, se blocheaza si se monteaza

 

cand apesi acceleratia se modifica pgs-ul ala? tb sa aiba 1.5v parca si apasata maxim 4.5v

 

si cand invarti la automat nu se modifica valorile la motorina?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Da a fost umblat la ea, dar dupaia a fost reglata pe banc (din spusele mecanicilor) si dupaia am avut alte probleme cu limitarea acceleratiei in mers la aprox 2000 rpm la drum lung (cu sau fara tempomat.pedala fiind ok.turbo schimbat) am mai fost la un tester si a dat eroare la senzorul de volanta, atunci nu ma m putut ocupa de el.la vreo 2 luni am fost iara la acelasi tester si o dat alta eroare la avansul pompei.dupa ce la reglat manual pe masina a dat iara eroare la senzor si la m schimbat.asta a fost saptamana trecuta...acuma nu mai vrea sa porneasca si da eroarea de la Ews.masina mergea bine, adica pornea la sfert de cheie si aveam programat sa merg iara sa reglez pompa..dar surprizele vad ca se tin lant

 

 

Doar la Bosch o poti regla corect.

Avansul nu se regleaza manual in cazul acestui motor. Doar daca ai o scula speciala de la BMW, altfel nu ai cum. Dar daca si-a bagat cineva mainile in ea, nici asa nu mai poti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.