Jump to content

Recommended Posts

Si cartofi daca vinzi se intampla sa mai gresesti.

Paul, cred ca nu ne intelegem. Nu despre greseli e vorba pe aici, ci de rea vointa, furt, incompetenta, nepasare, lipsa de respect pentru client. Daca mai greseau pe ici pe colo nu se supara nimeni.

Link to comment
Share on other sites

Nu e la mişto. :)

 

http://blog.bmw-motorag.ro/

 

Nu zic că nu arată bine, ĂŽnsă ideea de blog nu prea are treabă cu ideea de profesionalism, etichetă.

Ciupa', le incurci... Motor AG este concurentul lui AB ! :lol:

 

adica... scuze: esti offtopic !

 

ca si comentariu totusi, personal eu vad foarte buna ideea de blog, astfel incat clientii/vizitatorii sa poata sa isi exprime opiniile public, in diferite situatii...

face parte din politica de transparenta si orientarea spre mediul virtual... :lol:

Link to comment
Share on other sites

XXL, se pare ca face parte din AB.Vad ca sunt autorizati de ei.Nu cred ca AB autorizeaza pe oricine. :)

 

face parte din politica de transparenta si orientarea spre mediul virtual... :lol:

 

Personal o consider o lipsa grava de profesionalism, asta nu este standard BMW la capitolul relatii cu clientii.

Ma rog, nu am experienta in acest domeniu, insa asa mi se pare.

Link to comment
Share on other sites

@XXL: Am zis dealer BMW, nu AB, deci n-am ĂŽncurcat nimic.

Ăntr-un topic despre AB cred că se poate vorbi despre dealerii BMW ĂŽn general, bănuiesc că Motor AG nu comercializează cartoane de ouă.

 

Mie nu mi se pare foarte bună ideea de blog.

Puteau face un site pe care să pună un guest book dacă vroiau părerea clienţilor.

 

Dacă au politică de transparenţă, bravo lor!

Ănseamnă că nu vor trimite scrisori de interdicţie.

 

Ănsă nu mi se pare o chestie profesionistă, cu siguranţă există internet şi blog-uri şi ĂŽn alte ţări mai civilizate, ĂŽnsă nu este folosită această modalitate de comunicare ĂŽntre un dealer BMW şi client.

/offtopic.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Puteau face un site pe care sĂŁ punĂŁ un guest book dacĂŁ vroiau pĂŁrerea clienĂžilor.

 

Exista o gramada de adrese de email unde clientii isi pot spune opinia daca doresc.Adrese care apartin angajatilor dealer-ului respectiv.Cine are nevoie de pareri mai mult sau mai putin anonime?Daca chiar vor sa ajunga la standard BMW angajeaza o firma care se ocupa de asa ceva.Firma respectiva va suna fiecare client care a fost la dealer-ul respectiv.In felul asta obtin o opinie corecta despre felul cum isi trateaza clientii.

Cam asa se procedeaza la toate firmele auto.Nu bloguri si forumuri. :)

Link to comment
Share on other sites

un soi de Vocea Clientului ca la renault .Pana si aia sunau mereu cand aveai o reclamatie si chiar rezolvau problemele . Se pare ca modelul francez cam bate pe cel german la capitolul relatii clienti .

Mi-aduc aminte ca intr-o reprezentanta de-a lor un baietas se dadea peste cap sa fure una alta de pe masini si sa-mi aduca mie :) desi eu nu-i cerusem acest lucru pt ca aveam revizia gratuita etc . Le-am povestit la telefon si s-au aratat stupefiati de intamplare .

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

un soi de Vocea Clientului ca la renault .Pana si aia sunau mereu cand aveai o reclamatie si chiar rezolvau problemele . Se pare ca modelul francez cam bate pe cel german la capitolul relatii clienti .

 

Da, exact.Pai cei de conducere vor sa afle cum sta situatia, nu?Nu cred ca vor sa isi fure caciula singuri.

BMW-ul foloseste asa ceva in multe tari, sunt obligati de BMW AG.Cand nu ating "target-ul" sunt arsi rau, deci au tot interesul sa iasa bine in sondaj.

Link to comment
Share on other sites

Paul, cred ca nu ne intelegem. Nu despre greseli e vorba pe aici, ci de rea vointa, furt, incompetenta, nepasare, lipsa de respect pentru client. Daca mai greseau pe ici pe colo nu se supara nimeni.

da exact asta e problema, structural business-ul asta a fost pornit ca o imensa hotie, acum chipurile se spala la fata. e ca si cu militienii, ce sa mai educi la astia? eu cred ca numai o concurenta reala ar putea reprezenta o solutie. sa deschizi un dealership bmw costa cam 5 mil. nu stiu cu atatia bani cati se invart pe piata nu se gasesc unii sa bage 5 mil in asa ceva in buc. nu ar mai injura nimeni ab, s-ar duce in alta parte. ce prostie, o gramada de oameni sa bata apa-n piua despre un dealer auto! normal ar fi sa se duca peste drum la altul. problema e ca pt moment nu ai unde. cand o sa ai atunci de va sfarsi. ori cu ei ori cu problema.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

un soi de Vocea Clientului ca la renault .Pana si aia sunau mereu cand aveai o reclamatie si chiar rezolvau problemele . Se pare ca modelul francez cam bate pe cel german la capitolul relatii clienti .

 

Da, exact.Pai cei de conducere vor sa afle cum sta situatia, nu?Nu cred ca vor sa isi fure caciula singuri.

BMW-ul foloseste asa ceva in multe tari, sunt obligati de BMW AG.Cand nu ating "target-ul" sunt arsi rau, deci au tot interesul sa iasa bine in sondaj.

 

Abia astept sa primesc formularele pentru sondaj :) Imi iau revansa la sigur...

 

Apropos de asta, i-am intrebat daca exista o Condica a Clientului in care sa notez niste observatii pentru viitor si mi-au zis ca nu au asa ceva... Parca e obligatoriu prin lege sa ai asta...

Link to comment
Share on other sites

Este total neeleganta atitudinea asta de gen "le platesc painea" .

 

este o atitudine neeleganta, in cazul unui client care nu s-a bucurat de tratamentul de 2 lei, din partea AB. si sunt sigur ca sunt si din astia. dar in cazurile descrise mai sus, e o atitudine normala, chiar prea pacifista. adica e frustrant ca pe banii tai sa primesti servicii de rahat, si e si mai frustrant, ca nu ai de unde sa alegi. si asta e valabil la orice reprezentanta, fie ea si dacia.

Concurenta e singura rezolvare.

In Tulcea, pentru Dacia si Renault era o singura reprezentanta. Aveau niste servicii execrabile, erau renumiti pentru asta.. Pana si taximetristii fugeau de ei, era ceva de groaza.. se duceau pentru revizii/garantie unde vedeau cu ochii, de regula Constanta sau Galati. iar un Taximetrist sa bage motorina 240 de km dus intors si sa piarda o zi de munca spune multe treaba asta.

Dupa vreo 2 ani in care au pierdut clienti non-stop s-a schimbat treaba.. a deschis tipul un spatiu nou, a angajat oameni si vreau sa zic ca e super marfa acum. Aveam un Clio de la firma cu care m-am dus sa fac revizia acolo. Am ramas socat de promptitudinea servicilor, pretul super corect. NU AU ACCEPTAT NICI UN CIUBUC.... era sa fac infarct...

Si in Luxembourg si Germania reprezentatele Renault sunt super-apreciate.

Asa ca singura solutie e concurenta.

E greu sa imi imaginez.. daca astia de la AB sau cum ii cheama sunt sigurii autorizati de BMW nu o sa se schimbe nimic niciodata. Iar asta e greseala BMW AG.

Daca nu sunt ei singuri, dar certificarea pentru un service autorizat BMW e prin ei e exact acelasi lucru cu pastrarea monopolului.

Cate service-uri autorizate BMW sunt in Bucuresti 2 ? parca am mai auzit ca sunt unii MHS.. tot de ei apartin ?

In Trier, oras cu 100.000 de locuitori sunt tot 2 reprezentante...

Link to comment
Share on other sites

am mers dimineata la 8.00 cu programare pentru resoftare ...nu s-a rezolvat nimic pentru ca au picat serverele de cateva zile :lol:

au zis sa-i sun eu sa intreb daca au rezolvat problema si sa ma reprogrameze, ei sunt prea ocupati...

 

bataie de joc!

 

chiar, ce resoftare vrei sa faci si la ce ajuta? :) just my curiousity :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.