Jump to content

e36 se tureaza singura


alexR

Recommended Posts

Salut baieti! Am observat de vreo 10 zile ca relantiul incepe sa faca figuri. La inceput se tura singura dar nu mai mult de 1200rpm. Astazi am vrut sa plec cu ea, am pornit-o iar relantiul era pe la 1200ture (nici iarna nu se tura asa tare), dupa cateva secunde a urcat rapid spre 3000 ture. Am oprit motorul, am pornit ...la fel. Pana la urma s-a stabilizat undeva la 1100. Am plecat cu masina crezand ca isi va reveni. La primul semafor a inceput iar...facea ca atunci cand o calci, iar apoi o lasi si tot asa. Asa ca m-am intors acasa. Masina e un E36 sedan, 320i vanos, M50... Nu stiu daca are vreo importanta dar saptamana viituare trebuia sa-i schimb uleiul si toate filtrele...filtrele au cam 16.000km, iar uleiul vreo 11.000km..

Sunt putin cam disperat....please help...

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la tester si a iesit ca motorul nu are nici o eroare, e ok. S-a mai uitat putin mecanicul si a descoperit ca , clapeta de la acceleratie e foarte murdara si trebuie curatata. Mi-au facut programare abea marti. E naspa in Sibiu...nu prea gasesti service-uri calumea...iar alea sunt pline
Link to comment
Share on other sites

Putin probabil sa fie de la clapeta murdara.Soc electronic nu are saraca, deci nici de acolo nu prea poate sa fie.

Incearca cu un potentiometru de acceleratie, de proba, daca ai de unde sa iei unul.

Curata si regulatorul de ralanti.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau posturi, vreau sa aflu ce piesa variaza relantiul atunci cand motorul este rece, sau cand se incalzeste...

Daca zici ca nu socul, atunci ce ?

 

Pai masina are computer de injectie, nu exista un soc separat.

Modelele mai vechi de injectie aveau si un injector separat pentru pornirea la rece, dar nu este cazul aici.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

O sa ii spun mecanicului... Sper sa nu fie ceva grav.... In seara asta cand am plecat spre casa, motorul rece, am pornit..am plecat dar surpriza..nu s-a mai turat, in schimb cand am oprit la o intersectie a scazut la 300 de ture dupa care a urcat repede la 700 si acolo a ramas...
Link to comment
Share on other sites

<_< ai grija ca mecanicii astia sunt cam habarnisti, sa nu ti-o strice mai rau

aplicand logica simpla rezulta urmatoarele:

ca sa se tureze are nevoie de supliment de aer, aer care nu poate trece decat prin deschiderea clapetei acc sau prin valva de relanti care sunteaza clapeta ca sa poata regla relantiul, oricum chiar deschisa la max valva asta nu permite debit asa mare ca nu e nevoie.

clapeta de acc e actionata direct de cablu de la pedala de acc, pedala care la relanti nu e apasata, dc clapeta ar fi murdara nu prea ar avea nustiu ce efect asupra relantiului, si dc ar avea ar avea in sensul scaderii lui.

deci prima incriminata ar fi valva de relanti

a doua clapeta sa se deschida singura sau sa nu stea bine inchisa, cablul de acc poate

debitmetrul nu prea are treaba aici la fel si filtrul de benzina etc

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti! Am observat de vreo 10 zile ca relantiul incepe sa faca figuri. La inceput se tura singura dar nu mai mult de 1200rpm. Astazi am vrut sa plec cu ea, am pornit-o iar relantiul era pe la 1200ture (nici iarna nu se tura asa tare), dupa cateva secunde a urcat rapid spre 3000 ture. Am oprit motorul, am pornit ...la fel. Pana la urma s-a stabilizat undeva la 1100. Am plecat cu masina crezand ca isi va reveni. La primul semafor a inceput iar...facea ca atunci cand o calci, iar apoi o lasi si tot asa. Asa ca m-am intors acasa. Masina e un E36 sedan, 320i vanos, M50... Nu stiu daca are vreo importanta dar saptamana viituare trebuia sa-i schimb uleiul si toate filtrele...filtrele au cam 16.000km, iar uleiul vreo 11.000km..

Sunt putin cam disperat....please help...

Mersi!

verifica valva care regleaza relantiul si racordurile de legarura.

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema am avut`o si eu. oscila relantiul de il lua dracu. am desfacut clapeta de acceleratie, am curatat`o bine si am montat`o la loc. ii drept a mai oscilat inca vreo 50 de km da dupaia s`a oprit. cica ii trebuie ceva timp sa se adapteze la parametrii normali de functionare. sa speram ca si tu ai doar problema asta. in service nu cred ca ai iesii foarte scump cu operatia asta. bafta si tine`ne la curent
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.