Jump to content

sa cumpar E39 din tara sau din germania?


Vlad C

Recommended Posts

1-> o cumperi de la cineva de pe forum, aceea persona sa aiba masina pusa in "masina mea", topicul sa aiba toate datele, toate modificarile, si toate defectele si reparatiile mentionate.

2-> sa cumperi masina din romania, masina sa fie cumparata de cel care o vinde de la dealear in Romania si sa aiba cartea de service completata la o reprezentata unde cu VIN mergi si verifici veridicitatea tuturor datelor

 

Ămi pare rău dar trebuie să te contrazic.

 

Ăn prima situaţie poate să ia o ţeapă de zile mari pentru că şi pe forum există oameni care mint, oameni care vând cazane cu etichetă de maşină impecabilă, de pasionat.

 

Ăn a doua situaţie poate fi tot o ţeapă pentru că, ĂŽn caz că nu ştii, E39 nu se mai fabrică din 2003.

Posibilitatea de a da peste o maşină care a fost reparată doar la reprezentanţă după ĂŽncheierea perioadei de garanţie este foarte mică.

Cartea service nu este relevantă ĂŽn cazul unei maşini sh ieşită din garanţie de mai mulţi ani.

 

Singura metodă de a nu lua ţeapă este de a verifica maşina foarte atent, atât din punct de vedere tehnic cât şi din punct de vedere estetic.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

parerea mea e ca ar trebui sa iei masina din germania. cred ca acolo sunt masinile cel mai bine intretinute. ideal ar fii s-o ieie de la o persoana fizica si nu de la un dealer. oricum ar fii bine ca masina sa aibe verificarea tehnica facuta in germania si sa fie valabila. ar fii bine daca ai gasii o masina cu carte service. daca masina a circulat in germania inainte de a o cumpara tu, si nu a stat mult in parc, atuncii fii sigur ca e o masina intretinuta. oricum ar fii bine sa mergi cu un mecanic cand cumperi masina care sa se priceapa putin la BMW-uri.

eu am luat un e39 anul trecut in august, din munchen, si desi masina e din 1996, primul model de e39, era intr-o stare estetica si tehnica destul de buna la 12 ani. chiar si azi dupa 1 an sunt multumit de masina, chiar daca am facut unele interventii la ea.

oricum parerea mea e ca o masina care a rulat in germania, pe drumurile lor, si a fost intretinuta bine in germania este mult mai buna decat una care a circulat pe drumurile din romania si a fost intretinuta de un roman.

alt criteriu de decizie zic eu ca ar fii pretul. in germania gasesti dupa mine masini mult mai ieftine decat la noi in tara.

Link to comment
Share on other sites

Singura metodã de a nu lua Þeapã este de a verifica maºina foarte atent, atât din punct de vedere tehnic cât ºi din punct de vedere estetic.

bun, normal ca o verifici, dar nu ti se pare raspunsul tau este evaziv. Eu consider ca daca vrei sa combati o idee a cuiva trebuie sa aduci argumente clare.

Inca o chestie, nu toti au pus mana pe chei si au demontat masini, nu toti fac diferenta intre vopseaua originala si cea ulterioara, nu toti stiu sa verifice integritatea bucselor, nu toti shtiu ca o carte service se vinde cu 40 de euro in alb, lista continua, ideea e ca trebuie sa ai un ochi foarte bine format inca sa-ti cumperi o masina buna fara sa o verifici, cum am subliniat eu in primul post, la o reprezentata dupa VIN.

Samsarii romani sunt cei care profita pe urma acestor lucruri si de aceea de multe oti, pretul unei masini in Romania este mai mic decat pretul unei masini in Germania. Printre cunoscutii mei sunt 3 care cu asta se ocupa(masini accidentate->vandute in bazar ca "impecabile").

Un exemplu concludent as putea sa fiu eu, care v-am prezentat masina mea ca fiind impecabila, apoi a suferit un accident, am redresat caroseria, revopsita total si daca nu faceam un post la topicul cu accidente puteam sa ma tin tare si mare ca masina mea e "top zustag" in momentul in care ma gandeam sa o vand.(ultimul paragraf vine in completarea ideii sustinuta de tine cu legatura la faptul ca si pe forum unii mai mint)

Link to comment
Share on other sites

bun, normal ca o verifici, dar nu ti se pare raspunsul tau este evaziv. Eu consider ca daca vrei sa combati o idee a cuiva trebuie sa aduci argumente clare.

Inca o chestie, nu toti au pus mana pe chei si au demontat masini, nu toti fac diferenta intre vopseaua originala si cea ulterioara, nu toti stiu sa verifice integritatea bucselor, nu toti shtiu ca o carte service se vinde cu 40 de euro in alb, lista continua, ideea e ca trebuie sa ai un ochi foarte bine format inca sa-ti cumperi o masina buna fara sa o verifici, cum am subliniat eu in primul post, la o reprezentata dupa VIN.

Samsarii romani sunt cei care profita pe urma acestor lucruri si de aceea de multe oti, pretul unei masini in Romania este mai mic decat pretul unei masini in Germania. Printre cunoscutii mei sunt 3 care cu asta se ocupa(masini accidentate->vandute in bazar ca "impecabile").

Un exemplu concludent as putea sa fiu eu, care v-am prezentat masina mea ca fiind impecabila, apoi a suferit un accident, am redresat caroseria, revopsita total si daca nu faceam un post la topicul cu accidente puteam sa ma tin tare si mare ca masina mea e "top zustag" in momentul in care ma gandeam sa o vand.(ultimul paragraf vine in completarea ideii sustinuta de tine cu legatura la faptul ca si pe forum unii mai mint)

 

PĂŁi Âşi nu Ăži-am dat argumente? Poate n-ai citit atent postul meu. <_<

 

Spuneai cĂŁ e ok sĂŁ iei o maÂşinĂŁ de pe forum pentru cĂŁ aici lumea ar fi pasionatĂŁ Âşi serioasĂŁ.

Nu este deloc aÂşa.

Sunt mulÞi Þepari ºi pe forum, foarte mulÞi spun cã au schimbat nu ºtiu câte piese ºi de fapt n-au schimbat nimic sau au pus piese sh.

MulÞi exagereazã când κi prezintã maºinile, mulÞi spun cã au investit mii de euro În maºinile lor.

Din acest motiv nu este bine sã cumperi orbeºte o maºinã de pe forum, În viaÞã nu e bine sã ai Încredere oarbã.

 

Iar pentru a doua situaĂžie Ăži-am dat suficiente argumente.

 

DacĂŁ te bazezi pe o carte service, s-ar putea sĂŁ iei o mare ĂžeapĂŁ.

 

Singura metodĂŁ prin care nu iei ĂžeapĂŁ este sĂŁ verifici maÂşina foarte atent.

Nu trebuie sĂŁ te pricepi tu la aÂşa ceva, poĂži sĂŁ plĂŁteÂşti pe cineva care se pricepe Âşi poĂži merge cu maÂşina Âşi la un service pentru o verificare.

Link to comment
Share on other sites

Salut, daca inca mai cauti masina stiu eu una de vanzare. E fostul meu e39. Am avut accident cu masina in Bucuresti, avariile nu au fost foarte mari, insa piesele din fata au fost foarte scumpe. Avaria a fost in fata-stanga. Radiatoarele toate intregi, fara scurgeri, doar ca cel de la intercooler de jos avea suportii de plastic rupti. Lonjeroanele nu au fost atinse. Pe masina s-a schimbat asa: faruri, capota, bara completa fata, scutul de la motor, aparatorile de plastic de la roti. Eu am vandut masina avariata pentru ca vroiam sa iau altceva mai nou.Cel care a cumparat-o a intentionat sa o repare si apoi sa o vanda(avea destul de multe piese din dezmembrari , si i-a convenit). Ce e drept, se cunoaste ca a fost facuta mai ieftin, insa cu putina rabdare( mai trebuie reglate balamalele la capota sa se alinieze perfect, putin pe la bara umblat tot asa) se poate face sa arate ff bine.

 

Masina e un e39 din 2000, dar avea schimbata fata cu cea de la facelift, motor de 2 litri diesel de 136 cai, cu vreo 160-170 k km reali.. Ca dotari are asa: xenon, senzori parcare spate, oglinzi electrice heliomate rabatabile electric, dublu climatronic, folie neagra autorizata, cd-mp3(inclusiv telecomanda) cu statie si subwoofer(legat in paralel cu casetofonul original- merg amandoua). Jante aliaj pe 16.

 

In rest , mecanic masina sta fff bine. Inainte de accident ii schimbasem eu tot : brate, bucse, pivoti, bielete antiruliu, flansa de la cardan, discurile de frana pe fata, toate placutele de frana. Tipul vrea pe masina undeva in jur de 6000, dar mai rupi din pret cred. Cred ca mai are dus unul din suportii de la motor, si parbrizul crapat.Cam cu maxim 1000 euro o pui bine bine la punct, inclusiv o vopsea mai serioasa pe fata.

 

 

Stiu ca toti cam fug de masinile avariate si reparate, insa in cazul asta macar stii exact ce a fost avariat. Inca mai am poze cu masina avariata, facute in detaliu cam din toate partile si unghiurile.

Link to comment
Share on other sites

Salut, daca inca mai cauti masina stiu eu una de vanzare. E fostul meu e39. Am avut accident cu masina in Bucuresti, avariile nu au fost foarte mari, insa piesele din fata au fost foarte scumpe. Avaria a fost in fata-stanga. Radiatoarele toate intregi, fara scurgeri, doar ca cel de la intercooler de jos avea suportii de plastic rupti. Lonjeroanele nu au fost atinse. Pe masina s-a schimbat asa: faruri, capota, bara completa fata, scutul de la motor, aparatorile de plastic de la roti. Eu am vandut masina avariata pentru ca vroiam sa iau altceva mai nou.Cel care a cumparat-o a intentionat sa o repare si apoi sa o vanda(avea destul de multe piese din dezmembrari , si i-a convenit). Ce e drept, se cunoaste ca a fost facuta mai ieftin, insa cu putina rabdare( mai trebuie reglate balamalele la capota sa se alinieze perfect, putin pe la bara umblat tot asa) se poate face sa arate ff bine.

 

Masina e un e39 din 2000, dar avea schimbata fata cu cea de la facelift, motor de 2 litri diesel de 136 cai, cu vreo 160-170 k km reali.. Ca dotari are asa: xenon, senzori parcare spate, oglinzi electrice heliomate rabatabile electric, dublu climatronic, folie neagra autorizata, cd-mp3(inclusiv telecomanda) cu statie si subwoofer(legat in paralel cu casetofonul original- merg amandoua). Jante aliaj pe 16.

 

In rest , mecanic masina sta fff bine. Inainte de accident ii schimbasem eu tot : brate, bucse, pivoti, bielete antiruliu, flansa de la cardan, discurile de frana pe fata, toate placutele de frana. Tipul vrea pe masina undeva in jur de 6000, dar mai rupi din pret cred. Cred ca mai are dus unul din suportii de la motor, si parbrizul crapat.Cam cu maxim 1000 euro o pui bine bine la punct, inclusiv o vopsea mai serioasa pe fata.

 

 

Stiu ca toti cam fug de masinile avariate si reparate, insa in cazul asta macar stii exact ce a fost avariat. Inca mai am poze cu masina avariata, facute in detaliu cam din toate partile si unghiurile.

 

doar la toamna o sa am banii, momentan am doar vreo 2000 <_<, si sincer dupa ce au scris toti aici pe forum as prefera una din Nemtia.

Link to comment
Share on other sites

Da, sigur ca da. Doar ca in timp ce iti da indicatiile despre viraje iti reduce automat volumul la muzica, indiferent de sursa de la care vine(radio, cd, tv).

Iar dupa ce termina de povestit cu navigatia iti aduce iar muzica la volumul initial.<_<

 

Un sfat: daca tot mergi in "nemtzia" dupa masina sa o cauti cu cat mai multe optiuni pe ea. Poate gasesti cu tuner TV(in traficul din Bucuresti e chiar foarte util) si ce mai imi place mie mult e memoria pe scaunul de la sofer, oglinzi si volan. Si scaune sport daca gasesti sunt faine.

 

Pachetul M arata fain, nimic de zis, insa eu il gasesc destul de incomod la noi in tara; suspensiile sunt mai joase si mult mai dure(cam iti clantzane dintzii in gura) decat cele standard, jantele sunt pe 17( arata si ele foarte fain pe masina, insa provoaca uzuri accentuate pe fata - bucse, brate, pivoti, caseta de directie). La M soilerul fata si scutul si aparatorile la roti in fata iarasi sunt mai joase cu aprox 5 cm decat standard, ceea ce incurca ff mult pe drumurile noastre(la borduri, la gropi, la denivelari de pe asfalt, ;la cadavre de diverse animale). Sigur, iti faci Casco si o sa zici ca nu te incurca asta, dar cand incepi sa scimbi pe masina o sa se cunoasca; nu se vor mai potrivi ca din fabrica...

 

Trapa panoramica iarasi isi merita timpul de cautare. Cutia automata este super, insa trebuie sa ai foarte mare grija ce cumperi pentru ca daca se duce costa cat nu face. Eu la 3 luni dupa ce am adus masina m-a lasat cutia si m-a costat 190 milioane la AB la Iasi, cutie noua.:)

Insa este criminala la condus.....

Daca gasesti modelul Touring are suspensie pneumatica autoreglabila pe spate...iarasi un moft "util"...

 

Eu am pe masina mea toate optiunile enumerate mai sus, si mi-am expus parerea vis-a-vis de fiecare.Tu nu trebuie insa sa te iei dupa mine.Tu cumperi ce iti place.

Link to comment
Share on other sites

Pachetul M arata fain, nimic de zis, insa eu il gasesc destul de incomod la noi in tara; suspensiile sunt mai joase si mult mai dure(cam iti clantzane dintzii in gura) decat cele standard, jantele sunt pe 17( arata si ele foarte fain pe masina, insa provoaca uzuri accentuate pe fata - bucse, brate, pivoti, caseta de directie). La M soilerul fata si scutul si aparatorile la roti in fata iarasi sunt mai joase cu aprox 5 cm decat standard, ceea ce incurca ff mult pe drumurile noastre(la borduri, la gropi, la denivelari de pe asfalt, ;la cadavre de diverse animale). Sigur, iti faci Casco si o sa zici ca nu te incurca asta, dar cand incepi sa scimbi pe masina o sa se cunoasca; nu se vor mai potrivi ca din fabrica...

 

Pachetul M transformĂŁ complet maÂşina.

Suspensia de M este mult mai bunã decât suspensia standard.

Un E39 cu suspensie standard este ca o barcĂŁ ĂŽn curbe, suspensia sport ĂŽmbunĂŁtĂŁĂžeÂşte enorm Ăžinuta de drum.

 

DacĂŁ foloseÂşti piese originale montate corespunzĂŁtor, vor arĂŁta ca Âşi cum ar fi fost montate ĂŽn fabricĂŁ.

 

Aceste diferenÞe apar atunci când foloseºti piese de caroserie pe producãtor.

Link to comment
Share on other sites

referitor la intrebarea din primul post, eu personal as lua-o din germania, dar cu doua precizari.

 

nu o cumpara de la turci, arabi, romani s.a.

 

de preferinta mergi cu cineva care stie limba f bine, sa nu specificati ca masina e pentru export. dealerii nu au curaj sa vanda o masina care se va inmatricula tot in germania cu kilometrajul dat inapoi, la ei se poate verifica asta (la radiere se declara si nr km).

Link to comment
Share on other sites

Pai din cate stiu eu plasticele din fata de M nu se fac decat pe original. Ma refer aici la scut, canale de aer pentru discurile de frana(astea sunt de aluminiu ce-i drept), aparatorile alea din fata rotilor.

 

AÂşa este.

 

Dar tu te refereai la piesele de caroserie care dacĂŁ le schimbi nu ar mai arĂŁta ca din fabricĂŁ, nu?

Link to comment
Share on other sites

Merci la toti pt raspunsuri si pareri, le-am urmarit cu atentie. Si ma gandeam ... ca si un 520i ar fi bun, are cam multi caluti pentru mine, 170 (avand in vedere ca eu momentan am un matiz <_< ), "ideea" asta ma gandesc ca e buna, pentru ca eu in aproape 2 ani de cand am matizu am facut 9.000 km, TOATA FAMILIA, tata, fratemio si io, deci nu m-ar interesa un motor care consuma putin, dar din motive de taxa de poluare auto, am zis ca vreau 520d sau 525d (daca va fi 525d, va fi neaparat din Romania, datorita taxei); la un 2172 cmc sau cat are 520i, taxa e minim 2400 euro, bani pe care eu nu-i dau la guvern nici in ruptul capului, mai bine imi tai o mana ... eventual la toamna cand am auzit ca se desfiinteza taxa si se baga esalonat oarecum la impozitul anual; un alt motiv pt care renunt momentan la ideea de 520i :bashwall: e ca pe siteurile din Germania is foarte putine alea cat de cat la un pret acceptabil, toate alea bine dotate is peste 9-10.000euro, cat despre Romania, pe autovit, nu am gasit decat un 520i din 2003 cu 13mii, care intr-adevar arata super.

 

Si mai am o intrebare de conducator de masina ieftina, matiz, care niciodata nu a condus masina cu tractiune spate: cat de greu e sa pierzi involuntar controlul unui bmw cu ESP-ul activat? teoretic ar fi imposibil, dar banuiesc ca sunt ceva sanse mici? pe ploaie, zapada, conditii nefavorabile etc?

 

Merci frumos pt eventualele raspunsuri.

 

Vlad

 

referitor la intrebarea din primul post, eu personal as lua-o din germania, dar cu doua precizari.

 

nu o cumpara de la turci, arabi, romani s.a.

 

de preferinta mergi cu cineva care stie limba f bine, sa nu specificati ca masina e pentru export. dealerii nu au curaj sa vanda o masina care se va inmatricula tot in germania cu kilometrajul dat inapoi, la ei se poate verifica asta (la radiere se declara si nr km).

 

pai bine...si cand batem palma nu ii dau niciun fel de act? cum ar fi buletinul sau ma rog ce-o fii ... nu-si da seama ca masina o sa fie pt export?

 

P.S: cum dreaq fac sa raspund la un post? dar nu sa-mi apara reply-ul intr-un alt post, asa cum e aici?? sa fie separat, ca un post nou :) ca nu merge cu "reply"

Edited by Vlad C
Link to comment
Share on other sites

ca si un 520i ar fi bun, are cam multi caluti pentru mine, 170 (avand in vedere ca eu momentan am un matiz <_< )

520i este o maşină slabă ca putere.

Are 170 cp dar greutatea este destul de mare.

O poţi stăpâni fără nici un fel de problemă.

 

Si mai am o intrebare de conducator de masina ieftina, matiz, care niciodata nu a condus masina cu tractiune spate: cat de greu e sa pierzi involuntar controlul unui bmw cu ESP-ul activat? teoretic ar fi imposibil, dar banuiesc ca sunt ceva sanse mici? pe ploaie, zapada, conditii nefavorabile etc?

 

BMW-urile nu au ESP ci ASC sau DSC.

 

Nu este deloc imposibil, poţi pierde controlul maşinii chiar dacă sistemele de control sunt activate.

BMW-urile nu sunt deloc greu de condus dacă ĂŽnţelegi dinamica maşinii dar asta nu ĂŽnseamnă că DSC-ul funcţionează ca ĂŽntr-un joc.

 

Poţi aluneca foarte uşor pe gheaţă, puţin mai greu pe ploaie, şi destul de puţin probabil pe asfalt uscat.

 

Cu toate acestea, neadaptarea vitezei la condiţiile de vreme poate duce lejer la un accident.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

ca si un 520i ar fi bun, are cam multi caluti pentru mine, 170 (avand in vedere ca eu momentan am un matiz :) )

520i este o maÂşinĂŁ slabĂŁ ca putere.

Are 170 cp dar greutatea este destul de mare.

O poÞi stãpâni fãrã nici un fel de problemã.

 

Si mai am o intrebare de conducator de masina ieftina, matiz, care niciodata nu a condus masina cu tractiune spate: cat de greu e sa pierzi involuntar controlul unui bmw cu ESP-ul activat? teoretic ar fi imposibil, dar banuiesc ca sunt ceva sanse mici? pe ploaie, zapada, conditii nefavorabile etc?

 

BMW-urile nu au ESP ci ASC sau DSC.

 

Nu este deloc imposibil, poĂži pierde controlul maÂşinii chiar dacĂŁ sistemele de control sunt activate.

BMW-urile nu sunt deloc greu de condus dacĂŁ ĂŽnĂželegi dinamica maÂşinii dar asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ DSC-ul funcĂžioneazĂŁ ca ĂŽntr-un joc.

 

PoÞi aluneca foarte uºor pe gheaÞã, puÞin mai greu pe ploaie, ºi destul de puÞin probabil pe asfalt uscat.

 

Cu toate acestea, neadaptarea vitezei la condiĂžiile de vreme poate duce lejer la un accident.

 

merci frumos de raspunsuri, vreau sa-ti zic Ciupanezule, ca ti-am admirat masina din poze <_< e f f f f f frumoasa!!!

 

cum ai facut sa-mi raspunzi separat?adica un reply la doar cateva pasaje din ce am scris eu, si toate astea intr-un post nou?

 

later edit: acum vad ca mi-a mers si mie ...

Edited by Vlad C
Link to comment
Share on other sites

MulĂžumesc! <_<

 

Este foarte simplu.

 

Fiecare post are un cod de inceput ĂŽn care este trecut numele celui care l-a scris, data Âşi ora.

La sfârºitul postului vei vedea cuvântul quote În paranteze pãtrate.

PoĂži rĂŁspunde separat dacĂŁ delimitezi astfel posturile.

 

[quote name='Vlad C' date='8/Jul/2009, 20:04' post='779252']

[/quote]

Link to comment
Share on other sites

pai bine...si cand batem palma nu ii dau niciun fel de act? cum ar fi buletinul sau ma rog ce-o fii ... nu-si da seama ca masina o sa fie pt export?

 

P.S: cum dreaq fac sa raspund la un post? dar nu sa-mi apara reply-ul intr-un alt post, asa cum e aici?? sa fie separat, ca un post nou <_< ca nu merge cu "reply"

 

pana cand bati palma il lasi sa creada ca esti neamt, daca masina are dat kilometrajul inapoi nu o sa ti-o vanda sub diverse pretexte, ca e doar pt export s.a.

 

pai stergi cu delete ce nu vrei sa apara citat.

 

LE: cum zice Ciupanezu, separi prin comanda quote.

Edited by increatul
Link to comment
Share on other sites

asa?

 

 

MulĂžumesc! <_<

 

Este foarte simplu.

 

Fiecare post are un cod de inceput ĂŽn care este trecut numele celui care l-a scris, data Âşi ora.

La sfârºitul postului vei vedea cuvântul quote În paranteze pãtrate.

PoĂži rĂŁspunde separat dacĂŁ delimitezi astfel posturile.

 

sau asa?

rog moderatorii sa stearga astea : ) )

 

cred ca m-am prins si scuzati

Edited by Vlad C
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.