Jump to content

VITEZOMETRU MORT - 520I - E28


Recommended Posts

La rechinul meu....e28....nu mai functioneaza vitezometrul, acul indicator de consum si kilometrajul (counter-ul de kilometrii). Am verificat mufele de la diferential...si nu e de acolo. Am citit pe un forum strain ca ar exista 2 acumulatori in bord si k de acolo e posibil sa fie problema. Voi ce credeti.??? A mai patit cineva asa?? Cum ati rezolvat problema???.....Help me !!!!

P.s: masina nu a fost pornita timp de vreo 2 ani...si nu a avut nici bateria pusa pe ea.

Edited by barqqsanu
Link to comment
Share on other sites

Acumulatorii sunt pentru memoria procesorului de la "OIL" si "INSPECTION", nu sunt pentru vitezometru :)...nu ai gasit in nici o carte ce culoare/ce pin intra in bord de la senzorul din diferential?

As recomanda sa suspenzi puntea spate, sa pornesti motorul sa bagi in prima viteza si cu motorul la relanti, neturat, sa masori, pentru inceput, senzorul din diferential...trebuie sa scoata sau impulsuri (verifici cu un frecvent-metrul sau cu un ohm-metru) sau tensiune (cu un volt-metru, cativa volti, nu prea multi.. ).

Daca scoate ceva semnal, atunci vezi ce culoare au firele ce pleaca de acolo si urmareste-le prin masina (la mine se mufeaza sub bancheta din spate, in partea dreapta) si vezi de acolo ce culori pleaca si vezi pana in bord...eu cred ca sau senzorul, sau firele, sau mufa sau chiar bordul sa aibe undeva o intrerupere

PS: daca ai posibilitatea, verifica cu un bord de la altcineva...poate ai surprize...sau pune-ti bordul tau la altcineva :)

Daca era vreo siguranta nu ti se mai aprindea nimic in bord (ma refer la becurile rosii care se aprind cand pui contactul si ai motorul oprit :blink: )

Link to comment
Share on other sites

O problema similara am si eu. La mine insa turometrul este mort. Insa ia trecut a mers, atunci cand electricianul a umblat sa repare becul de la bujiile incandescente. Cred ca a desfacut capacul unui releu ori cum s-o numii, ce este pozitionat langa cutia cu sigurante.iar acum nu mai vrea cu nici un chip sa mai functioneze!!!Acumulatorii care sunt de vina pt. INSPECTION unde se gasesc, ori ce trebuie facut ca sa nu mai stea aprins?
Link to comment
Share on other sites

O problema similara am si eu. La mine insa turometrul este mort. Insa ia trecut a mers, atunci cand electricianul a umblat sa repare becul de la bujiile incandescente.  Cred ca a desfacut capacul unui releu ori cum s-o numii, ce este pozitionat langa cutia cu sigurante.iar acum nu mai vrea cu nici un chip sa mai functioneze!!!Acumulatorii care sunt de vina pt. INSPECTION unde se gasesc, ori ce trebuie facut  ca sa nu mai stea aprins?

84594[/snapback]

Langa cutia cu sigurante, la 518i-benzinar, nu am decat releul pentru pompa de benzina...asa ca nu-mi explic ce s-a intamplat la tine :) ...dar ma voi uita la un td sa vad ce ai tu langa cutia cu sigurante :)

Acumulatorii sunt in bord...in spatele kilometrajului, in partea de sus :blink: 2 bucati...sau poti sa sectionezi cablajul sau sa scoti becul :)

Pt a avea acces la acumulatori trebuie sa scoti bordul (ala cu ceasuri), sa detasezi cele 3 mufe si sa-l desfaci ....cu multa grija si intr-un mediu curat ca sa nu-ti intre praf sau scame sa se lipeasca de geamul frontal sau sa-ti dea peste cap functionarea mecanismelor...si vezi si cum pui mainile pe ceasuri...sa nu lasi urme de grasime sau sa indoi acele indicatoare :D

Link to comment
Share on other sites

.........., atunci cand electricianul a umblat sa repare becul de la bujiile incandescente.  Cred ca a desfacut capacul unui releu ori cum s-o numii, ce este pozitionat langa cutia cu sigurante.iar acum nu mai vrea cu nici un chip sa mai functioneze!!!.................

84594[/snapback]

Acel releu este releul pt. buji, deci nu are nici o legatura cu turometrul tau. De obicei kilometrajele si turometrele nu mai merg din cauza contactelor defectuoase din bord. Trebuie demontat bordul verificati cu atentie toti conectorii si folosit un spray de contact bun.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut.. am si eu un e28 si am patit aceasi chestie. A picat kilometrajul si indicatorul de consum. Rezolvarea a fost prin a da jos bordul (cel cu acele), am schimbat si acumulatorii daca tot l-am dat jos, si am dus bordul la un electrician la un service. A facut cateva lipituri pe acolo si acum merge de mai bine de un an. Se pare ca erau arse niste integrate (sau care o fi numele lor) de pe placutza din spatele vitezometrului si kilometrajului. La mine se vedea cu ochiul liber unde se arsesera integratele alea. Bafta
Link to comment
Share on other sites

Salut.. am si eu un e28 si am patit aceasi chestie. A picat kilometrajul si indicatorul de consum. Rezolvarea a fost prin a da jos bordul (cel cu acele), am schimbat si acumulatorii daca tot l-am dat jos, si am dus bordul la un electrician la un service. A facut cateva lipituri pe acolo si acum merge de mai bine de un an. Se pare ca erau arse niste integrate (sau care o fi numele lor) de pe placutza din spatele vitezometrului si kilometrajului. La mine se vedea cu ochiul liber unde se arsesera integratele alea. Bafta

95042[/snapback]

 

Ca inteleg ca esti nou printe noi? Atunci....bine-ai venit!!! Impartaseste-ne si noua ce masina ai, etc,etc, amanunte esentiale pt bmw-isti.

Link to comment
Share on other sites

:) Da...sunt nou pe forum. Am 2 BMW-uri, un e28 528i din `86 si un e46 316i (motor 1.9) din 2001. Am gasit forumul cand cautam sa cumpar e46-le. 528-ul il am de apx 5 ani si 316-le de 3 luni. Cu e28-ul am atins 215 km/h si cu e46-le 200 km/h. De reparat masinile mi le repara un vecin care imi e si prieten bun si mecanic. Doar in cazuri exceptionale m-am mai dus la cate un service. Saptamana trecuta am schimbat kit-ul de ambreiaj la e28...in garaj :) Asa ca daca o sa va pot ajuta cu vreo informatie...o sa o fac cu cea mai mare placere. In special pentru e28...pentru ca la e46 inca nu am avut ca probleme ,decat o mica scurgere de ulei la bateria de filtru de ulei. Care s-a rezolvat prin schimbarea o-ringurilor. In rest sunt multumit ...de amandoua masinile...doar sunt bmw-uri :D Si pentru cei care nu stiu exact ce inseamna asta... e28-ul avea ambreiajul original...de 20 de ani....si 230.000 km :) :bounce: Ma intreb cand o sa scoata si dacia masini de-astea :D

 

p.s. masinile sunt cam prafuite in poze :blink:

post-1454-1150619912_thumb.jpg

post-1454-1150619933_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.