Jump to content

crank valve


cefi

Recommended Posts

baieti,azi am dat jos crankvalve ,ce eu o stiam drept valva pcv...si am suflat in ea din ambele directii.asa cum suflu,asa si iese aerul,ca si cum nu e nimic in ea.e normal sau s-a rupt membrana din ea?e posibil sa se aprinda check engine-ul de la ea?un motor de e46 316i are admisia cu geometrie variabila cumva?
Link to comment
Share on other sites

baieti,azi am dat jos crankvalve ,ce eu o stiam drept valva pcv...si am suflat in ea din ambele directii.asa cum suflu,asa si iese aerul,ca si cum nu e nimic in ea.e normal sau s-a rupt membrana din ea?e posibil sa se aprinda check engine-ul de la ea?un motor de e46 316i are admisia cu geometrie variabila cumva?

 

Da, este posibil (ralanti-ul este instabil?)

Nu are "geometrie" si nici macar distributie variabila tipul tau de motor

Link to comment
Share on other sites

pentru CE aprins exista topicuri . Diagnoza o faci cu un tester si nu pe ghicite. Cauzele pot fi:

 

ECU

Soft

Debitmetru

Sonde Lambda

Canistra de purjare

posibil PCV

senzori...

Aer fals

Pierderi de vacuum

Benzina de calitate slaba...

 

etc...

Tester-ul nu minte daca erorile sunt corect interpretate. Ia legatura cu user-ul b-69-tau si te ajuta..

Link to comment
Share on other sites

asociezi gresit termenul de "geometrie variabila"! aia-i legata de turbina, ceea ce 316 n-are!

Exista si geometrie variabila pentru admisie. Sunt motoare aspirate ce au acest sistem (3500 v6 mercedes) deoarece ajuta la obtinerea unui cuplu mare pe o plaja larga de turatii. La turatii reduse este de dorit un traseu de admisie lung deoarece apare fenomenul de postadmisie inertiala (pentru cresterea cuplului) in timp ce la turatii ridicate este necesar un traseu cat mai scurt.

 

Oricum 316-le nu are nimic variabil... :)

Link to comment
Share on other sites

Exista si geometrie variabila pentru admisie. Sunt motoare aspirate ce au acest sistem (3500 v6 mercedes) deoarece ajuta la obtinerea unui cuplu mare pe o plaja larga de turatii. La turatii reduse este de dorit un traseu de admisie lung deoarece apare fenomenul de postadmisie inertiala (pentru cresterea cuplului) in timp ce la turatii ridicate este necesar un traseu cat mai scurt.

 

Oricum 316-le nu are nimic variabil... :)

 

Exista si la BMW un sistem asemanator numit VANOS (admisie variabila) si Dublu VANOS (admisie si evacuare variabila).

Link to comment
Share on other sites

Exista si la BMW un sistem asemanator numit VANOS (admisie variabila) si Dublu VANOS (admisie si evacuare variabila).

Nu confunda Vanos-ul cu DISA. Vanos-ul este cu totul altceva.

DISA poate fi asimilata cu o admisie variabila, se modifica lungimea aparenta a galeriei de admisie in functie de turatie si sarcina.

Link to comment
Share on other sites

Cand spun "admisie variabila" ma refer la supapele de admisie nu la galeria de admisie.

Asta e ca si cand ai zice : Cand spun alternator ma refer la motorasul de la geamuri :) .

 

Oricum, supapele de admisie sunt controlate de valvetronic, vanos controleaza doar unghiul, nu si cursa.

Link to comment
Share on other sites

pentru CE aprins exista topicuri . Diagnoza o faci cu un tester si nu pe ghicite. Cauzele pot fi:

 

ECU

Soft

Debitmetru

Sonde Lambda

Canistra de purjare

posibil PCV

senzori...

Aer fals

Pierderi de vacuum

Benzina de calitate slaba...

 

etc...

Tester-ul nu minte daca erorile sunt corect interpretate. Ia legatura cu user-ul b-69-tau si te ajuta..

valva pcv poate sa aprinda check engine doar la turatii mari, sau daca e dusa sta check engine aprins tot timpul?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.