Jump to content

Bmw 750?


Ehknaton

Recommended Posts

Am vazut recent o masina de vanzare bmw 750 si m-am gandit ca poate aici as putea afla cateva pareri in cunostinta de cauza

 

Asadar, ce parere aveti despre un bmw seria 7 motor de 5 litri care l-am vazut recent parcat undeva pe Soseaua Olteinitei intresectia cu Vitan Barzesti,

poate o mai stie cineva.

Am vorbit cu proprietarul si am aflat ca sunt doar 3 modele de acest fel in romania; M-ar interesa sa cumpar dar as vrea sa mai aflu cate ceva de la voi.. :)

 

Nu stiu exact anul dar cred ca 90-94, iar kilometri 210,000,consum 16 in oras, 14 afara

Edited by Ehknaton
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Niciodata nu va consuma 16 in oras. Mai degraba 25%

 

Impozit foarte mare - 31 de milioane

 

Masina este veche, iar costurile de intretinere sau reparatie vor fi mari.

Link to comment
Share on other sites

3 in toata Romania? sa fim seriosi...sunt mult mai multe! majoritatea insa ori sunt intr-o stare extrem de proasta, ori sunt bine intretinute de pasionati, care le tin doar de masini de weekend, de aia nu le vezi pe strazi la tot pasul.

 

e o masina foarte scump de intretinut, cum zicea si poleposition, iar taxele sunt de-a dreptul aberante. consumul nu mai zic...25-30 probabil ca vei scoate in oras, pentru niste performante nu chiar extraordinare.

 

cred ca masina asta merita cumparata doar daca esti pasionat de model, e intr-o stare extrem de buna si ai garaj / curte s-o tii. e intr-adevar o legenda motorul ala V12 de 5000cmc, insa sunt convins ca o masina mai noua ii cam da batai de cap la fugareala (daca pentru asta o vrei si te incanta cei 300 cai).

 

pretul la care o cumperi e cea mai mica problema dupa parerea mea. vei baga minim 1500-2000 euro pe an doar in taxe si revizie.

Link to comment
Share on other sites

Motorul e foarte puternic, in tehnologie e depasit insa poate concura cu o masina de generatie noua pt ca e foarte tare....Impozitul e 3000 ron pe an RCA 900 ron....La revizie trebuie sa ai bani bani ca daca nu stai in garaj......Pe masinile astea nu se tare strica piesele insa trebuie schimbate ce s-au stricat pana acum dealungul anilor.....Eu am 730 I din 90' si de cand am luat masina nu s-a stricat nimica, am scimbat si am investit in piese care erau deja stricate.....Reparatiile au fost costisitoare dar acum is foarte multumit de masina si am doar 188 de cai nu 300 cat are 750-ul......Eu vroiam sa-mi cumpar un 750 dar nu mi-a convenit impozitul si consumul......Ce sa zic merita cumparata dar sa fie a doua masina sau chiar a treia de weekend ca altfel te baga in faliment.....Recunosc ca i-mi place foarte mult, orcui iar face placere sa iasa cu un 750 dar trebuie sa suporti consecintele....
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
nu e rara, e mult prea veche si depasita moral, v12-ul poate avea nenumarate probleme extrem de costisitoare, iti va consuma extrem de mult si nici cine stie ce satisfactii nu vei avea (si interiorul e cam depasit). Inafara cazului in care esti pasionat tare de model (si presupun ca nu esti de vreme ce intrebi) nu ti-as recomanda achizitia. Daca vrei 7, ia urmatorul, E38 (95-2003), este complet alta mancare de peste si e o masina care chiar daca trece vremea tot vei fi multumit de ea, va fi greu depasit moral pt. ca e un model foarte reusit si are un interior excelent (design, materiale etc.). Alternativ poti cauta un S600 in stare foarte buna, in anii aia bate 7-le la fund taricel, nu prea e comparatie (parere personala, am si S W140 si 7 E38 - care e putin peste S-ul W140 - dar am avut si E32). Vei avea probleme imense la vanzare, nimeni nu cauta masina asa veche si motor asa mare. In sfaturile mele am presupus ca nu dispui de foarte multi bani, iar un 750i E32 poate fi o gaura neagra dpdv al portofelului.
Link to comment
Share on other sites

eu stiu oameni care au avut 750 si cand mergeau usor le consuma 25% si nu le era ft greu sa mearga pe consum de 35% (:lol: ) si nu era nebunia de acum pe strazi

poate alea 3 modele sunt doar pe strada aia unde sta el...... :)

 

app: e o placere sa schimbi bujiile la motorul ala :lol:

Link to comment
Share on other sites

nu e rara, e mult prea veche si depasita moral, v12-ul poate avea nenumarate probleme extrem de costisitoare, iti va consuma extrem de mult si nici cine stie ce satisfactii nu vei avea (si interiorul e cam depasit). Inafara cazului in care esti pasionat tare de model (si presupun ca nu esti de vreme ce intrebi) nu ti-as recomanda achizitia. Daca vrei 7, ia urmatorul, E38 (95-2003), este complet alta mancare de peste si e o masina care chiar daca trece vremea tot vei fi multumit de ea, va fi greu depasit moral pt. ca e un model foarte reusit si are un interior excelent (design, materiale etc.). Alternativ poti cauta un S600 in stare foarte buna, in anii aia bate 7-le la fund taricel, nu prea e comparatie (parere personala, am si S W140 si 7 E38 - care e putin peste S-ul W140 - dar am avut si E32). Vei avea probleme imense la vanzare, nimeni nu cauta masina asa veche si motor asa mare. In sfaturile mele am presupus ca nu dispui de foarte multi bani, iar un 750i E32 poate fi o gaura neagra dpdv al portofelului.

 

 

Ai dreptate, dar E38-ul este mult prea scump, si eu cautam ceva cu acel aer mai vechi..

daca ma intelegi

 

eu stiu oameni care au avut 750 si cand mergeau usor le consuma 25% si nu le era ft greu sa mearga pe consum de 35% (:lol: ) si nu era nebunia de acum pe strazi

poate alea 3 modele sunt doar pe strada aia unde sta el...... :)

 

app: e o placere sa schimbi bujiile la motorul ala :lol:

 

Cam la un asa consum ma gandeam si eu, datele care le-am scris ( desi greu de crezut ) sunt de la proprietar

 

Multumesc mult pentru raspunsuri !

Vad ca este o echipa pregatita si gata sa ajute aici la bmwclub :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Ai dreptate, dar E38-ul este mult prea scump, si eu cautam ceva cu acel aer mai vechi..

daca ma intelegi

 

Nu cred cĂŁ eÂşti ĂŽn cĂŁutarea unei maÂşini clasice, mai degrabĂŁ cauĂži o maÂşinĂŁ bunĂŁ, puternicĂŁ Âşi relativ ieftinĂŁ.

 

FereÂşte-te de astfel de gĂŁuri negre.

 

Sunt maÂşini care consumĂŁ mult prea mult ĂŽn comparaĂžie cu performanĂžele pe care le au.

Link to comment
Share on other sites

sunt mare fan E38 si daca tii neaparat sa-ti iei pe benzina si nu vrei chiar V12-le de 5.5 litri (750i), iti recomand V8-ul de pe 740i.

dar in alta ordine de idei, 730d-ul cred ca e deajuns. intr-adevar, nu e la fel de bun ca penultimele sau ultimele 730d, dar merge binisor. ar mai fi 725d-ul, dar ala e prea puturos.

le gasesti ieftin acum, dar taxele sunt mari tare si oricum e cam scumputa la intretinut, dar asta cred ca stii si tu :)

bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eu am E38 (735) si W140 (S500). Ambele sunt masini exceptionale (mai putin impozitele) si le recomand cu caldura iubitorilor de masini adevarate. Este foarte greu sa spun care imi place mai mult, la condus, la pedale E38 iar la confortul din scaun W140. Cine va avea una din aceste masini nu mai vrea sa le schimbe in urmatorii ani. Dar nici nu le mai poate vinde, fiindca sunt putini cunoscatori de masini bune, poate doar cei de pe forumul acesta...
Link to comment
Share on other sites

Lasand confortul de-o parte cred ca un e38 730d luat la bani putini poate sa fie sensibil mai scump de intretinut (reparat pana la linia de plutire) decat un 730i, cel cu 6 cilindrii. In cel din urma cred ca este evident ca nu se sta ca in caruÞã. Se vorbea mai devreme desre el. Dupa cum zicea cineva (poate ironic), chiar sunt masini pe viata (e32), odata aduse la starea lor normala (piesele degradate sau care nu au fost inlocuite la vremea lor).

 

Un 730i bun, cu verificarea compresiei este singura alternativa pe benzina pentru un upgrade estetic si de design in limitele rationale ale impozitului. Daca se face abstractie de la impozit, un 740 i :lol: (nu stiu daca a fost 745 e38 :) ).

 

Succes si fereste-te de 750 daca nu ai venit lunar minim 4000 ron (altfel o pastrezi ca macheta 1:1).

Link to comment
Share on other sites

Daca e masina din anii 90 - 94, e E32. Ai de asteptat o inlocuire de mai multe componente de la suspensie / directie fata probabil, daca masina nu a fost intretinut foarte bine. Masina e grea si unii consider componentele fata fiind sub-dimensionate. Daca folosesti piese ieftine pentru reparatie probabil o faci iar peste un an. Am patit-o eu. Mai sunt si probleme cu AC 'climatronic' care odata cu varsta poate manifesta tot fel de probleme. Si apoi e V12-ele ala.. un motor bun, rezistent, mai putin axe cu came daca a mers cu ulei prost. E facut ca 2 motoare de 6 dpdvd electronic (injectie, aprindere). Se faci neaparat un test de compresie. Indicatii de consum ai primit destui, nu le mai dau si eu. Sistem de racire mai o problem (supraincalzire). Cam asta am gasit rasfoind netul..

 

Daca iti place E32, gandeste te mai degreaba asa:

730/188cp, 735/211cp cu motor M30, 6 linie. Fiabil, simplu, robust. Ai grija cu cutiile automate. Piese SH gasesti.

730/218cp, 740/286cp cu motor M60, V8. 740i chiar sa aproprie de performantele de 750: http://www.7-forum.com/modelle/e32/technische_daten.php V8-uri sunt mai rar si piese specifice mai greu de gasit SH.

 

Si la motoare V8 un test de compresie este obligat.

 

Motoare diesel nu au fost pe E32.

 

Eu tot am un 730i/M30, de cam 2 ani, si sunt multumit. Adevarat este mai spartan ca E38, dar mie imi place. Confortabil este, stabila este, il gasesti usor in parcare. Dezavantaje sunt interventiile mechanice pe care mai cere can din cand. A fost si destul de neglijat cand am cumparat-o. Mai bine platesti ceva in plus pentru un exemplar bine intretinut. Vezi ca poate mai apare cat o oferta, vine anul nou, se mareste impozit.. Si eu ma gandesc sa vand pe al meu, nu prea mai folosesc masina de cand am cumparat o motocicleta :)

Edited by bartro2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.