Jump to content

Senzor nivel ulei


Recommended Posts

  • 4 months later...

am schimbat sezorul de ulei pt ca aveam problema descrisa in primul post din topicul asta: porneam motorul, dupa citeva secunde se aprindea martorul de ulei in galben si statea asa vreo 15 secunde dupa care se stingea si gata. Nivelul uleiului era ok.

 

acuma dupa ce l-am schimbat (odata cu uleiul) mi se intimpla o chestie ciudata. Nu se mai aprinde dupa scenariul descris mai sus ci altfel: mi se aprinde in mers (tot galben) si nu se mai stinge deloc. Chiar si dupa ce opresc motorul mai sta vreo 20 de secunde aprins. Uleiul la nivel, undeva intre minim si maxim.

 

Masina e un 320d e46 136 cai.

 

A mai patit cineva asta?

Link to comment
Share on other sites

Am mai observat ca se aprinde galben cind motorul a ajuns la tempertura optima si il turez la 3000 rpm (asta dupa un timp, nu imediat)

 

Sa fie senzorul dus? Abia l-am cumparat, e nou...

Ce altceva mai poate fi inafara de nivel mic al uleiului (ceea ce nu-i cazul) sau senzor defect?

 

Va rog o idee, un sfat...

Link to comment
Share on other sites

Asta e destul de greu pentru ca abia am schimbat uleiul si senzorul.

Senzorul l-am comandat de pe net si l-am schimbat la un mecanic. Nu am garantie.

Oricum nu se aprinde galben la start ci dupa citiva kilometri de mers cind motorul e cald.

 

Ar putea fi oare o problema electrica?

 

Am dat cu google si am gasit asta: http://www.justanswer.com/questions/2vav2-...-comes-on-after

Tipul de acolo a inlocuit de 2 ori senzorul si tot avea problema.

I se recomanda un electrician.... Se pricepe cineva la asta?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 years later...
  • 2 weeks later...
Asa...si pt ca se dezbate problema etern-va dau un raspuns competent.Mi se aprindea si mie lampa galbena cand motorul era cald la vreo 10 sec dupa pornire si ramanea aprinsa vreo 15 sec. Am bagat-o pe calculator si.mi-a zis ca senzorul de nivel ulei nu functioneaza... Am intrebat in ro de unul Hela care este si original aceeasi marca si m-ar fi costat vreo 100 euro,nou.L-am comandat in Austria,unde stau si l-am gasit la un magazin cu 65 euro ,fabricatie germana.Mai aveam 12000 de km pana la urm schimb de ulei,asa ca am pastrat uleiul.M-am pus singur intr-o dupa masa insorita;si am bagat-o pe elevator.Am desfacut busonul de la ulei;organizat locul;am dat jos scutul;am.scos uleiul;am schimbat senzorul cu pricina;am bagat acelasi ulei inapoi;am stat sa vad daca curge pe undev;am pus scutul inapoi;cheie;si am plecat acasa.Toata afacerea cu senzor nou si elevator inchiriat:90 Euro si doua ore din viata mea,lucru lejer.Ca sa punem capat discutiei uleiului:pt bmw 320 diesel 2001 136cp este Castrol Edge 5W-30 si anume 5 litri!!Nu se dauga niciun fel de aditiv in ulei si motorina indiferent de kilometrii!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.