Jump to content

problema e46


Recommended Posts

salut. am si eu o problema masina nu trage cum ar trebui (320d 150cp).de la 2000-2500 trage foarte greu dupa aia rupe asfaltu. am verificat furtune , intercooler , galerie admisie curatata , filtre si ulei noi , filtru epurator nou , electrovalve turbo si egr verificate isi fac treaba , care ar mai putea fi problema ? ideea e ca daca scot furtunu care vine de la intercooler si intra in valva egr imi vin gaze pe akolo ceea ce nu trebuie sa se intample , ce idei aveti?
Link to comment
Share on other sites

gazele vin din carter motor e normal.aceeasi problema o am si eu dupa ce am schimbat turbo.trage bine abia de pe la 3000.nu imi pot da seama ce are.cineva mi-a spus ca e posibil sa am catalizatorul infundat

la fel facea si inainte sa schimbi turbo sau ai schimbat turbo ca nu mai mergea deloc?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
salut. am si eu o problema masina nu trage cum ar trebui (320d 150cp).de la 2000-2500 trage foarte greu dupa aia rupe asfaltu. am verificat furtune , intercooler , galerie admisie curatata , filtre si ulei noi , filtru epurator nou , electrovalve turbo si egr verificate isi fac treaba , care ar mai putea fi problema ? ideea e ca daca scot furtunu care vine de la intercooler si intra in valva egr imi vin gaze pe akolo ceea ce nu trebuie sa se intample , ce idei aveti?

 

 

Ce motorina pui in rezervor si de unde?

Si eu simteam ca a mea e cam puturoasa si am schimbat si statia si motorina.

Puneam de la Petrom cea mai ieftina. De cand pun de la OMV din cea mai scumpa (Premium) parca pluteste pe sosea. Urca foarte usor in ture si are un sprint exceptional.

Link to comment
Share on other sites

Ce motorina pui in rezervor si de unde?

Si eu simteam ca a mea e cam puturoasa si am schimbat si statia si motorina.

Puneam de la Petrom cea mai ieftina. De cand pun de la OMV din cea mai scumpa (Premium) parca pluteste pe sosea. Urca foarte usor in ture si are un sprint exceptional.

de la petrom pun top euro diesel5.o sa schimb si pompa sa vedem dar nu cred sa fie asta problema.xcum mersi de recomandare

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
salut. am si eu o problema masina nu trage cum ar trebui (320d 150cp).de la 2000-2500 trage foarte greu dupa aia rupe asfaltu. am verificat furtune , intercooler , galerie admisie curatata , filtre si ulei noi , filtru epurator nou , electrovalve turbo si egr verificate isi fac treaba , care ar mai putea fi problema ? ideea e ca daca scot furtunu care vine de la intercooler si intra in valva egr imi vin gaze pe akolo ceea ce nu trebuie sa se intample , ce idei aveti?

 

In plaja de turatii 2000-2500 scoate fum cand o calci??? sau dupa ce incepe sa manance asfaltul scoate fum???..... eu aveam ceva asemanator ca tine si dupa ce am schimbat furtunul care duce din intercooler in admisie s-a schimbat total treaba.... furtunul avea o crapatura foarte mica

Link to comment
Share on other sites

aceasi chestie o am si eu, dar la mine dupa 3000 de turatii si scoate si fum, dar cred ca e de la debitmetru..am inteles ca trebuie invatat\prescris dupa ce il schimbi cu altul nou..in rest toate filtrele sunt noi. sa fie adevarata treaba cu debitmetrul si sa scoata fum din cauza lui?
Link to comment
Share on other sites

aceasi chestie o am si eu, dar la mine dupa 3000 de turatii si scoate si fum, dar cred ca e de la debitmetru..am inteles ca trebuie invatat\prescris dupa ce il schimbi cu altul nou..in rest toate filtrele sunt noi. sa fie adevarata treaba cu debitmetrul si sa scoata fum din cauza lui?

 

A-ti verificat cu atentie toate furtunele nu doar vizual, si tot ce tine de turbina-intercooler-admisie??

Eu repet aveam o mica pierdere de presiune la un furtun... dupa.... s-a schimbat treaba :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
..le-am verificat si nimic! Am desfacut furtunul de la intrarea si iesirea din intercooler, era curat, doar cand am desfacut intrarea, a curs cam vre-o 3-4 picaturi de ulei si la iesire mai mult aprox 10-12 picaturi de ulei, e normal, sa se fi strans in timp uleiul acolo, sau e dusa turbina??? Oricum, am sters bine uleiul si peste cateva mii , am sa le desfac din nou, sa vad daca s-a mai strans ulei.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.