Jump to content

Achizitionare BMW e36


Laur R.

  

77 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am votat 318 tds pentru ca deocamdata nu am avut probleme cu el in 5000 km de cand am luat masina.

In oras e mai sprinten 316i dar in afara localitatii ma simt mai bine cu tds-ul pentru ca trage mai bine in a 5-a la 110km/h cand vrei sa intri in depasire si in plus la acelasi stil de condus 316i (pe E30) imi ia 10 litri in afara si 316tds cam 7 litri.

Mai ramane o problema: daca omul e sensibil la vibratii si nu-i place zgomotul de diesel mai ales la rece atunci mai bine sa-si ia un motor pe benzina dar mai bine 320i cu 6 in linie pentru ca nu consuma mai mult decat 316i si daca o gasesti in stare buna e super - oricand as schimba 318 tds cu 320i numai ca nu se ofera nimeni :)

Link to comment
Share on other sites

eu am 316i si trage bine si la viteze mari, depinde cum o conduci. Eu am mers amxim cu 160 la care m-am oprit, consumu depinde cum o conduci fiind motor mic la turatii mari prin oras scoti 11. Sotia a scos in afara 7,8 consum. Parerea mea "personala" e ca tds-ul nu e asa fiabil ca si benzina la km si vechimea unui E36. Eu as alege benzina, am avut si diesele si am fost multumit deoarece consumu era mic :) si atat Edited by alicornea
Link to comment
Share on other sites

sftaul meu este SA NU-ti cumperi motor de 2litri... Consuma la fel ca un 2.5 dar trage ca un 318is...

 

Cred ca ti-as recomanda 318is ( dintre 318tds si 316i...)

La 318is in oras n-ai sa vezi consum sub 10%...

 

 

Indiferent de ce model de E36 iti vei lua , o sa-ti manance sufletul. La concluzia asta am ajuns eu cu masina mea...

 

Da, au avut un design extraordinar, motoarele au fost excelente, cutiile foarte bune dar in fiecare saptamana o sa-ti pice ceva la care nici in vis nu te-ai fi gandit...

Ba nu-ti mai merge motorasul la geam, ba se arde kilometrajul, ba vezi ca nu-ti mai merge nu stiu ce senzor , ba vezi ca pierzi ulei pe la cutie sau pe la grup , ba s-a dus dracu ambreiajul etc etc etc

 

Daca te decizi totusi sa-ti cumperi un E36 , te sfatuiesc ca bugetul sa fie mai mare cu 1000-1500 de euro peste costul de achizitie. In mod cert vei mai baga 1000 de euro in chestii neprevazute.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Al dracu, eu nu am asemenea probleme cu al meu. :)

Chiar la e46 mi-au picat pe rand, bobine(toate), debitmetru, senzor axa came.

la e36 nimic pana acum.

 

Ambreaju pica, evident mai repede la un motor mai mare, mai ales daca mergi in forja, eu trebuie sa-l schimb pe al meu.

Nu patineaza, insa simt eu ca e randul lui.

In afara de consumabile si de faptul ca m-a lovit zilele trecute un cretin de mi-a zburat oglinda din suport, drept in geamul lateral= tandari, nu am patit.

Sa curga ulei pe undeva, nu am vazut, sa se arda chestii, nici asta. :lol:

 

Depinde de masina, de an, daca are instalatia el veche, pre/94 sau noua, dupa 94 :lol:

 

 

Faza cu bugetul peste cel de achizitie e clara, eu am schimbat totul nou la directie, frane, cand am luat masina, fara sa-mi pese daca sunt ok sau nu.

 

Altii merg cu ele pana cade tot..

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

318 TDS

 

plusuri :

- consum de maxim 7,5 % mixt

- cuplu bun

minusuri :

- puterea de 90 CP cred ca exista doar pe hartie

- cand pornesti clima scade puterea/turatia.

- nu gasesti piese SH in Romania

- vibratii deranjante la relanti

 

am avut 18 luni o asemenea masina fabricata in 1998 [clima-geamuri el.]

Link to comment
Share on other sites

318 TDS

 

plusuri :

- consum de maxim 7,5 % mixt

- cuplu bun

minusuri :

- puterea de 90 CP cred ca exista doar pe hartie

- cand pornesti clima scade puterea/turatia.

- nu gasesti piese SH in Romania

- vibratii deranjante la relanti

 

am avut 18 luni o asemenea masina fabricata in 1998 [clima-geamuri el.]

 

nu scade puterea cand pornesti clima mai mult ca la motoarele pe benzina

vibratii la relanti ai doar daaca ai tampoanele de motor praf

90 cp chiar exista

am peste 25000km in mai putin de un an cu masina si e totul ok

daca iei masina sa cauti piese la sh mai bine nu iei ...parerea mea

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

Depinde de masina, de an, daca are instalatia el veche, pre/94 sau noua, dupa 94 :lol:

 

Altii merg cu ele pana cade tot..

 

Daca te referi la mine ai dat-o prost. In afara de o bascula pe spate am schimbat TOT la ea. Incluzand motor cutie diferential pompa de benzina articulatii pompa de apa alternator radiator .... etc etc TOT ! Si tot se mai gaseste sa pice ceva....

Acum vad ca am pierderi pe la semeringurile de la diferentialul pe care l-am schimbat saptamana trecuta si vad pica si benzina... CAND DAU CU SPATELE :)

Deci ma oboseste cu nervii masina asta !

 

In afara de pretul masinii am mai bagat 7000 de euro in 2 ani ( Sapte mii !!! ) fara sa investesc in aspect ! Cat frate sa mai bag in ea ca m-am saturat...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

:) mi-ai vazut profilul pe feisbuc ? nu e masina mea ! :lol:

 

si acum vorbind serios...de ce ai acum cea mai puturoasa masina fabricata de BMW in ultimii 20 de ani ??? celelalte 4 cu ce te-au suparat ???

si iar tot serios vorbind acest 318tds parca nu e BMW nici la propriu nici la figurat :lol:

Link to comment
Share on other sites

:) mi-ai vazut profilul pe feisbuc ? nu e masina mea ! :lol:

 

si acum vorbind serios...de ce ai acum cea mai puturoasa masina fabricata de BMW in ultimii 20 de ani ??? celelalte 4 cu ce te-au suparat ???

si iar tot serios vorbind acest 318tds parca nu e BMW nici la propriu nici la figurat :lol:

 

ca e criza... ma uit la consum de aia o am :)

am luat-o ca la asta imi permit sa schimb filtrul de aer nu sa-l spal :D

 

poi nu e bmw .. e de fapt TATA ( e o masina indiana ca sa stii ) cu sigla bmw

Link to comment
Share on other sites

Ce treaba are consumul cu criza ?

Faci mai mult de 35.000 km/an ??? daca DA...atunci merita diesel.

Si daca ai luat dieselul asta pentru o economie [la consum] cu 300 euro / an mai mic decat un 316i/318i...

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Salut,uite as vrea sa imi spun si eu parerea,o spun cu toata sinceritatea ca eu sunt patit,amicul tau in primul rand sa se orienteze la un e36 stoc,poate niste jante fie ele si pe 16 dar sa nu fie modificata,suspensii sport,etc,sa nu-i ia ''ochii'' ca are kit de m,oglinzi de m,pt. ca in general cel care o vinde baga aceste accesorii ca reclama,personal eu le consider chiciuri,inca ceva daca vrea 1.6 sa se uite si la proprietar pt ca daca masina aia a nimerit pe mana unui bezmetic care stie doar ''talpa'' motorul ala nu va mai fi in mintile lui si din cauza asta personal as recomnda un tds pt. ca in general aceste masini cu aceasta motorizare nu este preferata de cei care se cred ''piloti de curse'',sa se uite la detalii in interior daca toate luminile functioneaza,la micile detalii,daca este atent un e36 la motorizarea asta o poti gasi cat de cat ok,sa aibe mare grija,mare afacere nu face cu o asfel de masina ca e veche dar ca sa-si faca o dambla pana la urma sa incerce,dar mare atentie,ti-o spun cu cea mai mare sinceritate,eu sunt patit,am luat o masina incat imi e sila sa imi aduc aminte de momentul cand am cumparat-o,un amic a luat un 316i intretinut din '95 este masina ,mai tot timpul lucreaza la ea,schimba la ea de al epuizeaza,eu unu recunosc la banii aia preferam o dacie solenza fiabila,confortabila,dar asta e,sa aibe grija ce-si doreste amicul tau ca i se poate indeplii:),mult succes.
Link to comment
Share on other sites

al meu 316 are 268.xxx km pana acum in afara de filtre, ulei, antigel, 2 pivoti, 2 bielete antiruliu, pacute, saboti si tamburi am mai schimbat o flansa la motor ca imi tragea aer fals si a fost 160 lei pe original si bendixul care a fost 190 cu tot cu manopera. in rest in 10.000 km nimic altceva. acele prelingeri la grup le am si eu, le avem toti cred cu masini mai vechi, eu am verificat nivelul si este chiar bun deci nu-mi fac probleme. acum depinde si ce masina gasesti, cum s-a avut grija de ea.
Link to comment
Share on other sites

Indiferent de ce model de E36 iti vei lua , o sa-ti manance sufletul. La concluzia asta am ajuns eu cu masina mea...

Pai daca-ti iei un cazan, asa patesti.

 

Salut,uite as vrea sa imi spun si eu parerea,o spun cu toata sinceritatea ca eu sunt patit,amicul tau in primul rand sa se orienteze la un e36 stoc,poate niste jante fie ele si pe 16 dar sa nu fie modificata,suspensii sport,etc,sa nu-i ia ''ochii'' ca are kit de m,oglinzi de m,pt. ca in general cel care o vinde baga aceste accesorii ca reclama,personal eu le consider chiciuri,inca ceva daca vrea 1.6 sa se uite si la proprietar pt ca daca masina aia a nimerit pe mana unui bezmetic care stie doar ''talpa'' motorul ala nu va mai fi in mintile lui si din cauza asta personal as recomnda un tds pt. ca in general aceste masini cu aceasta motorizare nu este preferata de cei care se cred ''piloti de curse'',sa se uite la detalii in interior daca toate luminile functioneaza,la micile detalii,daca este atent un e36 la motorizarea asta o poti gasi cat de cat ok,sa aibe mare grija,mare afacere nu face cu o asfel de masina ca e veche dar ca sa-si faca o dambla pana la urma sa incerce,dar mare atentie,ti-o spun cu cea mai mare sinceritate,eu sunt patit,am luat o masina incat imi e sila sa imi aduc aminte de momentul cand am cumparat-o,un amic a luat un 316i intretinut din '95 este masina ,mai tot timpul lucreaza la ea,schimba la ea de al epuizeaza,eu unu recunosc la banii aia preferam o dacie solenza fiabila,confortabila,dar asta e,sa aibe grija ce-si doreste amicul tau ca i se poate indeplii:),mult succes.

Pai normal, trebuie sa rupem motorul de 1.6 sau 1.8 ca sa luam unul mai mare.

Deci nu ne vom linisti pana nu sar pistoanele prin capota.

Link to comment
Share on other sites

consumul nu e cu mult mai mic la tds. si eu m-am interesat de 318tds la inceput dar am fost sfatuit de prieteni care lucreaza prin service-uri sa ma feresc de ele. am cunostinte cu motorul si nu se prea plang de el. intretinerea este mai scumpa, zgomot, vibratii, fum, lenesa, mai lenesa decat 316 greu de crezut de este si asa ceva :). daca mergi linistit cu ea scoti consumuri mici, dar linistit. recordul meu la consum cu 316 a fost 6.8l% pe o distanta de 1500km. depinde pt ce-l vrea. daca circuli mult peste 10.000-15.000 km pe an se justifica un diesel, altfel nu prea.

 

 

salut

 

aceasta e si dilema mea: -benzinar sau diesel? avand in vedere ca 75% din trafic il fac in oras, ....

Consideri ca, cu un consum mai mare(10% urban)+intretinere mai ieftina (pentru un benzinar) as iesi per total mai ieftin decat un diesel cu consum mai mic (8% urban)+intretinere mai scumpa?

Link to comment
Share on other sites

Categoric benzinar acum, spun acum deoarece in urma cu 3-4 ani merita diesel, insa pretul benzinei acum compenseaza diferenta de consum intre diesel si benzina. Motorul 318TDS nu cred ca se merita achizitionat, e un compromis dar nu cel mai fericit, exceptand consumabilele care au un pret decent si deh asta e trebuiesc schimbate periodic, un mare dezavantaj la 318TDS sunt piesele de motor SH gen turbina-injectoare-_chiulasa_ etc etc care sunt greu de gasit si fiind greu de gasit au un pret destul de mare.

 

Ia benzinar si nu cred ca vei regreta.

Link to comment
Share on other sites

sftaul meu este SA NU-ti cumperi motor de 2litri... Consuma la fel ca un 2.5 dar trage ca un 318is...

 

Cred ca ti-as recomanda 318is ( dintre 318tds si 316i...)

La 318is in oras n-ai sa vezi consum sub 10%...

 

 

Indiferent de ce model de E36 iti vei lua , o sa-ti manance sufletul. La concluzia asta am ajuns eu cu masina mea...

 

Da, au avut un design extraordinar, motoarele au fost excelente, cutiile foarte bune dar in fiecare saptamana o sa-ti pice ceva la care nici in vis nu te-ai fi gandit...

Ba nu-ti mai merge motorasul la geam, ba se arde kilometrajul, ba vezi ca nu-ti mai merge nu stiu ce senzor , ba vezi ca pierzi ulei pe la cutie sau pe la grup , ba s-a dus dracu ambreiajul etc etc etc

 

Daca te decizi totusi sa-ti cumperi un E36 , te sfatuiesc ca bugetul sa fie mai mare cu 1000-1500 de euro peste costul de achizitie. In mod cert vei mai baga 1000 de euro in chestii neprevazute.

 

 

Depinde de masina, de an, daca are instalatia el veche, pre/94 sau noua, dupa 94 :lol:

 

Altii merg cu ele pana cade tot..

 

Daca te referi la mine ai dat-o prost. In afara de o bascula pe spate am schimbat TOT la ea. Incluzand motor cutie diferential pompa de benzina articulatii pompa de apa alternator radiator .... etc etc TOT ! Si tot se mai gaseste sa pice ceva....

Acum vad ca am pierderi pe la semeringurile de la diferentialul pe care l-am schimbat saptamana trecuta si vad pica si benzina... CAND DAU CU SPATELE :)

Deci ma oboseste cu nervii masina asta !

 

In afara de pretul masinii am mai bagat 7000 de euro in 2 ani ( Sapte mii !!! ) fara sa investesc in aspect ! Cat frate sa mai bag in ea ca m-am saturat...

 

Tu chiar ai ghinion cu masina. La mine e cumva invers. Pana acum am schimbat doar bucsele bascula fata. Aaa si un arc spate. Asta la 25.000km...deci e36 este o masina foarte fiabila.

Edited by michael
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.