Jump to content

my 535D


dvdcore

Recommended Posts

Eu stiam ca sunt la fel pe fata etrierii si placutele ca dimensiune. Posibil sa aibe mai multe pistonase la m5. Oricum sunt mai mari ca la 530d.

La m5 difera discurile , fiind perforate.

 

Masina nu scoate deloc fum negru, oricum as accelera-o.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Nush daca sunt identice dar, pe cutia placutelor Textar fata scria : FOR 535d/M5/M6/ si inca ceva.

 

@ciupanezu My bad .. atunci :)

cu siguranta e o greseala, am pus un link mai sus cu pn, la ce modele se potrivesc

 

535d discul are 348mm

M5 discul are 374mm, e ceva mai mare

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

da asa e...m-a derutat cutia si faptul ca citisem undeva mai demult ca ar fi identice placutele si etrierii pe fata.

 

M5 tot M5 ramane :) .. la 330 cat prinde era si normal sa ii puna niste frane zdravene

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

M5 tot M5 ramane :) .. la 330 cat prinde era si normal sa ii puna niste frane zdravene

nu asta e problema ca si masina ta daca ar ajunge la viteza aia ar frana bine ci faptul ca franele de M5 tin mai bine la franari repetate considerand ca poti ajunge mai repede la viteze ft mari

Link to comment
Share on other sites

I-am pus jantele pe 19". Din pacate simt toate pietricelele si denivalerile :) ... Am fost pe cheia-poiana bv-rasnov sa testez rotile + noile frane , si pot spune ca noile anvelope Falken s-au comportat superb, masina sta pur si simplu lipta de asfalt, nu mi-a mai dat niciun moment senzatia de subvirare. La gabaritul ei e uimitor cat de bine se conduce. :)

 

http://img715.imageshack.us/img715/6782/dsc03873h.th.jpg http://img97.imageshack.us/img97/6873/dsc03914y.th.jpg http://img34.imageshack.us/img34/3889/dsc03912r.th.jpg http://img7.imageshack.us/img7/9266/dsc03911e.th.jpg http://img249.imageshack.us/img249/8098/dsc03907.th.jpg

 

http://img193.imageshack.us/img193/2052/dsc03905pj.th.jpg http://img235.imageshack.us/img235/6803/dsc03902.th.jpg http://img208.imageshack.us/img208/3792/dsc03901.th.jpg http://img21.imageshack.us/img21/4676/dsc03889z.th.jpg http://img407.imageshack.us/img407/610/dsc03869.th.jpg

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

sugestie la problema cu usa, nu cumva ai protectia pentru copil, este un butonas pe usa care se trage in jos si atunci nu se deschide decat din exterior.

 

Era protectia pt copil. Am rezolvat chestiunea aceasta de la inceputul topicului :)

Link to comment
Share on other sites

A fost problema mea, imi bloca adblock unele poze in firefox, rezolvat acum :)

 

Foarte frumoasa masina, pe viitor vreau asa ceva. Combinatie mai frumoasa nu exista pt e60 dupa parerea mea. Jantele sunt de vis la fel si negrul, chit ca e chin vara :) am e39 negru acum. E un m5 in poza dar eu as vrea tot 35D ca al tau.

Edited by muv
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Salut la toti,

 

Tocmai mi-am cumparat un bmw E60 535D BI-turbo 272 cai din 2006 iunie, adus recent din Germania.

Pana acum am avut 90 cai benzina, 130 cai diesel, 230 cai benzina... si m-am intors iarasi la diesel din cauza consumului :twoup:

 

Ca prime impresii masina mi se pare enorm de mare, vapor.. dar fuge f bine pt greutatea ei, se simte a doua turbina la turatii joase.

Masina este M packet interior-exterior, Culoare argintiu, jante 18" bmw originale, navi profesionala, scaune comfort electrice cu memorii, interior cu ornamente carbon-deschis.

 

Pe bord are 82000Km , desi nu sunt sigur ca sunt reali, masina arata f bine intreinuta, motor, interior, exterior.

I-am facut test la autotest2000 si totul a iesit ok. pe partea mecanica.

 

 

Probleme aparute:

- Nu se aprind deloc sprancenele... din ce am citit s-ar rezolva cu un upgrade de soft la Bavaria.

- usa spate-dreapta se deschide doar din exterior, manerul din interior nu functioneaza. A mai avut cineva problema aceasta?

- valva aceea din teava de esapament scartie un pic cand accelerez mai tare. Cred ca o sa incerc sa ii pun putina vaselina la arc.

 

 

Intrebari:

 

- Ce service din bucuresti imi recomandati pt revizie?

- In afara de filtre si ulei ce recomandati sa mai schimb? Precizez ca toate discurile si placutele sunt recent schimbate. Din ce am citit pe forum ..fulia ar mai trebui schimbata.. aveti idee de un pret? Ce ulei si ce cantitate este nevoie... la vechiul meu diesel am fost f multumit de 0W40 Mobil 1.

- Momentan am urmatoarele dimensiuni la anvelope 245/40 R18 pe fata si 275/35/18 pe spate. Vreau sa imi iau anvelope de iarna pe 18inch si nush exact ce dimensiuni sa aleg.. Jantele sunt acestea http://5series.net/information/options/wheels/style124/ cu 8,0 J fata si 9,0 J spate.

 

 

Planuri de viitor

- la primavara vreau sa ii pun jantele de 19"de pe m6

- bara spate de m5 si evacuare quad.

- oglinzile laterale de m5.

- pedalele si frana de mana de la Hamann

 

 

O sa postez poze in curand.

 

Multumesc

 

 

sa NU te joci cu uleiul la masina sta!!! cel mai bun ulei de care stiu pana acum (dar sa fie ADEVARAT, nu facatura) este uleiul facut special pt BMW de Castrol 5w30, long life full sintetic!

daca vrei sa cunosti si un specialist in materie de BMW-uri iti pot prezenta un prieten cu scule adevarate si dr. in materie.

motorul asta de 3500 diesel este considerat cam cel mai bun si bine echilibrat de pana acum.

 

s-o stapanesti sanatos si sa te duca in siguranta la orice destinatie!

Link to comment
Share on other sites

15000km aproape de cand o am.si iata si prima interventie serioasa in service :)

 

M-am grabit sa ajung rpd undeva, si dupa cateva reprize, la peste 3000rpm nu mai aveam turbo boost deloc . La 1800-3000rpm functiona cea mica dar apoi nimic, diesel aspirat... varza . Initial mi-a venit in cap.. gata s-a terminat distractia.. turbina s-a dus.

 

Am mers fara turbo mare vreo 300km pana sa o pun p tester. Am fost seara la un amic mecanic sa faca un diagnostic, sa vedem daca a picat turbina mare . Am stabilit initial ca vacuum nu ajungea la turbo si apoi am inceput sa ne uitam pe traseu unde se pierdea si am ajuns la o electrovalva , care am citit e destul de comun sa pice pana in 100 mii km.

 

Si urmeaza si partea mea de vina, ... pe tester am vazut ca si filtrul de particule incepuse sa se imbacseasca si era un mesaj de genul "Backpressure too high", si am zis sa fac o regenerare fortata pana acasa. Am mers 1 km, a inceput regenerarea, si apoi puff.. de la 130 constant s-a dus in jos la 20-30 la ora , eu cu pedala la fund.. si se auzea ceva rotinduse cu pocnituri, ca o rasnita.

Am mers asa 100-200metri, si am decis sa o opresc. Am incercat apoi sa o pornesc de mai multe ori dar nu mai statea la relanti..800rpm,400..si gata off: RIP . M-am uitat la motor si aparuse si ulei pe scut.Pedala la frana parea sa se fii inmuiat ceea m-a facut initial sa cred ca picat pompa de vacuum. A trebuit sa fiu dus cu platforma pana la cel mai apropiat Bavaria. De tot rahatu faza :)

 

Asteptat 5 zile pt un diagnostic.. ca sa mi se spuna ca e infundat DPF-ul si ca masina porneste cu evacuarea data jos.

Apoi au gasit si cauza lipsei de vacuum si a uleiului de pe scut... admisia a cedat , fisurandu-se si scapand ulei. :(

 

Mi-au montat o admisie noua si curatat DPF (cel putin asa sustin ei) .. ca azi sa ma bucur ca am ridicat-o de la Bavaria mai mult ca in ziua cand am cumparat-o :twoup:

 

Totusi intrebarea mea e.. merg mult afara din oras si la viteze care sa permita regenerarea si totusi DPF-ul sa se fii infundat atat d rau.. care sa fie cauza?

 

@raymond.. pana acum i-am pus doar 0W40 MOBIL 1 original din SUA..

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Salut la toti,

 

Tocmai mi-am cumparat un bmw E60 535D BI-turbo 272 cai din 2006 iunie, adus recent din Germania.

Pana acum am avut 90 cai benzina, 130 cai diesel, 230 cai benzina... si m-am intors iarasi la diesel din cauza consumului :twoup:

 

Ca prime impresii masina mi se pare enorm de mare, vapor.. dar fuge f bine pt greutatea ei, se simte a doua turbina la turatii joase.

Masina este M packet interior-exterior, Culoare argintiu, jante 18" bmw originale, navi profesionala, scaune comfort electrice cu memorii, interior cu ornamente carbon-deschis.

 

Pe bord are 82000Km , desi nu sunt sigur ca sunt reali, masina arata f bine intreinuta, motor, interior, exterior.

I-am facut test la autotest2000 si totul a iesit ok. pe partea mecanica.

 

 

Probleme aparute:

- Nu se aprind deloc sprancenele... din ce am citit s-ar rezolva cu un upgrade de soft la Bavaria.

- usa spate-dreapta se deschide doar din exterior, manerul din interior nu functioneaza. A mai avut cineva problema aceasta?

- valva aceea din teava de esapament scartie un pic cand accelerez mai tare. Cred ca o sa incerc sa ii pun putina vaselina la arc.

 

 

Intrebari:

 

- Ce service din bucuresti imi recomandati pt revizie?

- In afara de filtre si ulei ce recomandati sa mai schimb? Precizez ca toate discurile si placutele sunt recent schimbate. Din ce am citit pe forum ..fulia ar mai trebui schimbata.. aveti idee de un pret? Ce ulei si ce cantitate este nevoie... la vechiul meu diesel am fost f multumit de 0W40 Mobil 1.

- Momentan am urmatoarele dimensiuni la anvelope 245/40 R18 pe fata si 275/35/18 pe spate. Vreau sa imi iau anvelope de iarna pe 18inch si nush exact ce dimensiuni sa aleg.. Jantele sunt acestea http://5series.net/information/options/wheels/style124/ cu 8,0 J fata si 9,0 J spate.

 

 

Planuri de viitor

- la primavara vreau sa ii pun jantele de 19"de pe m6

- bara spate de m5 si evacuare quad.

- oglinzile laterale de m5.

- pedalele si frana de mana de la Hamann

 

 

O sa postez poze in curand.

 

Multumesc

 

a lucrat pe vremuri si la fabrica BMW in Germania deci...nu conteaza tipul de motor, stie tot. suna-ma la: 0744-254-512 sau 0769-254-512 - Raymond si te programez la el, eventual spun ca suntem cunostinte sa poti merge cat mai curand.

 

o zi buna.

Link to comment
Share on other sites

Legat de cele povestite mai sus.. un mecanic destept a uitat sa imi puna la loc mufa de la presiune turbo si am mers asa vreo 2 sapt cu o luna in urma. Poate are legatura cu DPF-ul f infundat... Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.