Jump to content

my 535D


dvdcore

Recommended Posts

Voi va luati masini si apoi va intreceti cu ele sa vedeti care se duce cu 1m in fata alteia?

Stiti ce inseamna diferentele astea de performanta in economia unei plimbari prin Europa? Nimic, zero, multimea vida.

 

Bucurati-va de masinile care le aveti si nu va mai luati dupa filmulete, zecimi de secunda, metri, centimetri si milimetri.

Link to comment
Share on other sites

DOMI,ms pt aprecieri. Daca ai obs utlima discutie nu am pornit-o eu, si unde am zis eu ca sunt fraieri cei cu alte masini? Fiecare isi cheltuie banii cum vrea.

 

Cu asta am incheiat polemica.

Ma rog, am mai exagerat si eu, , asa am citit "printre randuri" .

dar e pacat sa stricati topicul de la "MAsina mea" pe un versus pe care face 2m mai mult si care poate fi deschis la un vs sau "pe margine"

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mai corect din punctul meu de vedere ar trebui analizata nu viteza de top a unei masini care este total inutila pe un drum virajat in comparatie cu : tipul de suspensie folosit ,

cauciucuri,

rigitidatea sasiului,

viteza de trecere pe viraje,

distante de franare,(care includ tipul de placute si discuri folosite)

limita aderentei,

prezenta unui autoblocant sau nu

tipul de transmisie folosit si etajarea ei.

 

Evident ca sunt importante si reprizele,dar observ o abordare orientata catre curse in contextul in care vorbim despre masini de strada cu greutati mari si inertii la fel de mari.

 

Daca ne referim strict la drag, tot ce am enumerat mai sus este mult mai putin important, cu exceptia catorva.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mai corect din punctul meu de vedere ar trebui analizata nu viteza de top a unei masini care este total inutila pe un drum virajat in comparatie cu : tipul de suspensie folosit ,

cauciucuri,

rigitidatea sasiului,

viteza de trecere pe viraje,

distante de franare,(care includ tipul de placute si discuri folosite)

limita aderentei,

prezenta unui autoblocant sau nu

tipul de transmisie folosit si etajarea ei.

 

Evident ca sunt importante si reprizele,dar observ o abordare orientata catre curse in contextul in care vorbim despre masini de strada cu greutati mari si inertii la fel de mari.

 

Daca ne referim strict la drag, tot ce am enumerat mai sus este mult mai putin important, cu exceptia catorva.

 

...eu unu m-am pliat pe ce a propus initiatorul topicului: reprizele in linie dreapta...iar ceea am vrut sa spun este ca lucrurile nu stau nicidecum asa cum le prezinta el si, in genere, dieselul este dezavantajat mai serios (daca nu doar pe acest segment) dupa 100 - 120 kph...doar despre asta vorbeam (cu atat mai mult cu cat lumea in general crede ca ca otto este mai slab de la aceste viteze incolo)...

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate din acest punct de vedere.

 

Diesel-urile sunt foarte bune la reprize scurte, prin oraş, la viteze de sub 100 km/h.

 

Un V8 pe benzină e avantajat la viteze de peste 100 km/h.

 

Pe de altă parte, 535d e o maşină foarte reuşită. :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate din acest punct de vedere.

 

Diesel-urile sunt foarte bune la reprize scurte, prin oraÂş, la viteze de sub 100 km/h.

 

Un V8 pe benzinĂŁ e avantajat la viteze de peste 100 km/h.

 

Pe de altĂŁ parte, 535d e o maÂşinĂŁ foarte reuÂşitĂŁ. :)

 

nimeni nu a contrazis ca 535d nu ar fi deosebita...pe mine chiar m-ar fi interesat in locul actualului...dar nici nu am gasit combo-ul dorit si parca totusi mi-era cam frica de turbine (si nu neaparat in mod nefondat - intrati pe site-urile idn state si vedeti cate probleme au 535i-urile e60, chiar daca a fost premiat)...faptul ca o masina nu e nevoie sa fie foarte turata are doar partial legatura cu ce poate ea intr-adevar..

 

ce mai este interesant este ca intr-un loc spune ca 535i are 5 secunde, iar in alt video spune ca are 6,5 (linkuri date de el). la a mea pe diverse site-uri si reportaje spune chiar 5,2...dar cartea spune clar, 5,6 suta (automata), deci nu are rost sa o mai intorc...iar remap-ul de 350 cp la 535d este 5,9...deci un rahat fata de 6,4 stock...atata galagie in jurul acestei masini (M-ul diesel), si nu doar la noi, si in alte tari din europa...si pentru ce, pentru 6,4 suta si dupa...somn de voie...nu ma intelege gresit, nu o compar cu a mea...da sa vezi ca adoarme dupa 120, pe cifre confirmate, pe de o parte, si pe de alta parte sa auzi ca se tine dupa porsche si r8...hm...ceva imi scapa...si as fi curios ce anume...

Link to comment
Share on other sites

din punctul meu de vedere dieselurile mari si v8 mari se adreseaza unor categorii extrem de diferite de clienti, si ambele au plusuri si minusuri.. iar despre performante.. sunt masini de 3 ori mai ieftine care intrec cam toate masinile la care se face referire pe aici.. ca sa nu mai vorbim de o simpla motocicleta de 10k.....

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

din punctul meu de vedere dieselurile mari si v8 mari se adreseaza unor categorii extrem de diferite de clienti, si ambele au plusuri si minusuri.. iar despre performante.. sunt masini de 3 ori mai ieftine care intrec cam toate masinile la care se face referire pe aici.. ca sa nu mai vorbim de o simpla motocicleta de 10k.....

 

n-as crede ca 4.2 tdi se adreseaza unei alte clientele decat 4.2 fsi, sau 740d fata de 740i...deloc,tot in clasa lux suntem...iar de motor nu are rost sa vorbim...chiar nu are...si mai este ceva, nu spun nimic de pretentii de supercar sau altceva, nicidecum, ci doar propun sa fim atenti la realitate (putem vorbi si de motoare de 2 litri...fenomenul este acelasi)...

Link to comment
Share on other sites

@radusky:

Tu imi arati ceva ce am zis deja mai sus ca F10 535i stock e mai rapid ca stock F10 535d.

Tocmai din acest motiv am zis ca interesant ca pe circuit cei de la fastestlaps spun ca au acelasi timp pe hockenheim short.

 

Iar in linie dreapta, vorbesc si am vorbit numai despre 535d resoftat, nu stock.

E60 535d stock oboseste de pe la 180 intr-adevar,dar resoftat e total altceva.

 

http://www.zeperfs.com/en/duel2015-1249.htm

Nesoftat E60 535d are 0-200 in ~25s.

 

E60 535d resoftat are pe 0-200 ~17.5 - 18.5s in functie de cat de agresiva e harta de ECU, si asta am testat chiar eu, si nu de pe youtube.

545i are peste 20.5s , iar 550i ~19.5s... vezi http://www.zeperfs.com/en/duel2015-1226.htm

 

535d castiga f mult din resoftare din 2 motive:

1. pt ca are 2 turbine , iar cea mare fiind mai mare decat la 530d spre ex, se poate aplica un boost f mare...fara sa simti lag, avand pe cea mica.

2. pt ca turbinele sunt cu geometrie fixa si motorul din fonta, se poate aplica un boost mare.

 

Poate ca nu m-am explicat corect, dar ideea e ca diferenta de putere dupa resoftare e clar mai puternica in cadrul diesel-ului.

Se si vede asta de la 25s la 18s.. dupa resoftare.

 

Se obs si la 335i vs 335d, unde stock 335i se duce mult in fata, dar ambele resoftate sunt f aproapiate si pe 400 metri si pe 0-200.

 

Deci la seria E60 nici nu exista "pierde rau" diesel vs benzinare.

~18s < ~20s

 

Iar in cadrul seriei F10 535d resoftat are 17s 0-200 , iar F10 535i reosftat nu stiu ce timpi are dar probabil ca undeva fff aprope +/-... si tot se ajunge la concluzia ca

"nu pierde rau"

 

 

Iar ca sa intelegi de ce e asa d mult laudat 535-ul, nu pt ca e benchmark in performante. ci pt ca este o masina grea de 1730kg, cu putere f mare si consuma cam ca toate masinile din trafic.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

@radusky:

Tu imi arati ceva ce am zis deja mai sus ca F10 535i stock e mai rapid ca stock F10 535d.

Tocmai din acest motiv am zis ca interesant ca pe circuit cei de la fastestlaps spun ca au acelasi timp pe hockenheim short.

 

Iar in linie dreapta, vorbesc si am vorbit numai despre 535d resoftat, nu stock.

E60 535d stock oboseste de pe la 180 intr-adevar,dar resoftat e total altceva.

 

http://www.zeperfs.com/en/duel2015-1249.htm

Nesoftat E60 535d are 0-200 in ~25s.

 

E60 535d resoftat are pe 0-200 ~17.5 - 18.5s in functie de cat de agresiva e harta de ECU, si asta am testat chiar eu, si nu de pe youtube.

545i are peste 20.5s , iar 550i ~19.5s... vezi http://www.zeperfs.com/en/duel2015-1226.htm

 

535d castiga f mult din resoftare din 2 motive:

1. pt ca are 2 turbine , iar cea mare fiind mai mare decat la 530d spre ex, se poate aplica un boost f mare...fara sa simti lag, avand pe cea mica.

2. pt ca turbinele sunt cu geometrie fixa si motorul din fonta, se poate aplica un boost mare.

 

Poate ca nu m-am explicat corect, dar ideea e ca diferenta de putere dupa resoftare e clar mai puternica in cadrul diesel-ului.

Se si vede asta de la 25s la 18s.. dupa resoftare.

 

Se obs si la 335i vs 335d, unde stock 335i se duce mult in fata, dar ambele resoftate sunt f aproapiate si pe 400 metri si pe 0-200.

 

Deci la seria E60 nici nu exista "pierde rau" diesel vs benzinare.

~18s < ~20s

 

Iar in cadrul seriei F10 535d resoftat are 17s 0-200 , iar F10 535i reosftat nu stiu ce timpi are dar probabil ca undeva fff aprope +/-... si tot se ajunge la concluzia ca

"nu pierde rau"

 

 

Iar ca sa intelegi de ce e asa d mult laudat 535-ul, nu pt ca e benchmark in performante. ci pt ca este o masina grea de 1730kg, cu putere f mare si consuma cam ca toate masinile din trafic.

 

deci inteleg ca la unele mi-ai trimis cifre dar la altele, le spui doar tu ("E60 535d resoftat are pe 0-200 ~17.5 - 18.5s in functie de cat de agresiva e harta de ECU, si asta am testat chiar eu, si nu de pe youtube" - cum ai testat, cu laserul?...sau te-ai uitat tu pe vitezometru...adu-mi argumente, site-uri, reviste, ca si linkurile pe care le-ai folosit..."Deci la seria E60 nici nu exista "pierde rau" diesel vs benzinare.

~18s < ~20s" - din nou trebuie sa te cred...eu vreau, dar trebuie sa ma ajuti, sa imi aduci argumente fiindca altfel si eu spun ca fac 200 in 14 secunde...btw, atentie ca orice vitezometru arata mai putin decat real)...de asemenea trebuie sa fii atent ca in unul din filmuletele tale 535i face 6,5, iar in altul spune ca face 5 s pana la 100 (adica ca si 550i f10 la carte)...deci cum e de fapt?...adu-mi argumente si te cred...daca spui doar tu, atunci nu te voi crede, imi pare rau...

Link to comment
Share on other sites

Pai nu am de unde sa iti dau cifre pt resoftat,mai ales ca fiecare harta ECU difera, decat de la persoane care si-au resoftat masina... sau de la youtube.

Pt valori stock sunt jdemii de siteuri sa iei cifre.. care mai si difera pe ici pe colo.

 

Sunt 100 de filmulete de 535d accelerand spre 250 la ora.

Si am testat cu cronomentrul eu, si daca vrei iti si filmez.. nu e greu sa vezi 100-200 si cu ochiul, ca nu sunt sutimi de secunda.

Daca vrei poti sa pui si 1s in plus. ;)

 

Si cum spuneau baietii mai sus, gata cu versus-ul. Bucura-te de v8-ul tau.

Link to comment
Share on other sites

n-as crede ca 4.2 tdi se adreseaza unei alte clientele decat 4.2 fsi, sau 740d fata de 740i...deloc,tot in clasa lux suntem...iar de motor nu are rost sa vorbim...chiar nu are...si mai este ceva, nu spun nimic de pretentii de supercar sau altceva, nicidecum, ci doar propun sa fim atenti la realitate (putem vorbi si de motoare de 2 litri...fenomenul este acelasi)...

 

Pai nu prea, tot lux e, au preturi similare cand sunt noi, dar sunt altceva.

Din punctul meu un 740D de de exemplu il cumpara cineva pentru care 7 ala din fata e carateristica principala, restul e mai putin important pentru el, poate face si multi km anual, majoritatea in oras. si nu vrea sa arunce multi bani pe combustibil.

O sa imi spuneti ca cine are bani de un septar nou, care cu 2-3 optiuni se duce in 80k lejer, nu se uita la consum. Realitatea in schimb ne contrazice, altfel o astfel de motorizare pe seria 7 nu ar mai fi existat ..

NU stiu care e procentajul de vanzari la 7'tari diesel, dar in general la BMW e cam 50-50%...

La fel e si la seria 5. aceasi treaba.

Ca mie sau tie nu iti place, ca eu personal stiu ca nu diesel mare nu e cu mult mai economicos decat un benzianr mare decat in niste situatii particulare, sau pe termen scurt.. ca la unul pica cutia garantat la 200k km.. si la celalat valvetronic-ul.. e alta poveste.. si ea poate continua la nesfarsit.

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Pai nu am de unde sa iti dau cifre pt resoftat,mai ales ca fiecare harta ECU difera, decat de la persoane care si-au resoftat masina... sau de la youtube.

Pt valori stock sunt jdemii de siteuri sa iei cifre.. care mai si difera pe ici pe colo.

 

Sunt 100 de filmulete de 535d accelerand spre 250 la ora.

Si am testat cu cronomentrul eu, si daca vrei iti si filmez.. nu e greu sa vezi 100-200 si cu ochiul, ca nu sunt sutimi de secunda.

Daca vrei poti sa pui si 1s in plus. ;)

 

Si cum spuneau baietii mai sus, gata cu versus-ul. Bucura-te de v8-ul tau.

 

...atunci m-ai lamurit...daca e cu ochiu si cu ceasu...poti sa bati r8-ul...nu te aprinde ca nu e vorba de masina mea (chiar as fi ridicol sa incerc vreo comparatie!)...repet, e vorba doar ca dieselul "picoteste" dupa 100 kph, ceea ce este in contradictie flagranta cu parerea generala (nu numai a ta, ci si a celor cu 1.9 tdi) ca e mai sprinten pe astfel de plaje...daca aveam 520i acceptai mai usor argumentele? socoteste ca am un golf V (nu r32) si incearca savezi cum stau lucrurile (nus cei cu dieselarii astia...is tare suparaciosi daca nu te conving, si am vazut asta in general, si face to face...)

 

Pai nu prea, tot lux e, au preturi similare cand sunt noi, dar sunt altceva.

Din punctul meu un 740D de de exemplu il cumpara cineva pentru care 7 ala din fata e carateristica principala, restul e mai putin important pentru el, poate face si multi km anual, majoritatea in oras. si nu vrea sa arunce multi bani pe combustibil.

O sa imi spuneti ca cine are bani de un septar nou, care cu 2-3 optiuni se duce in 80k lejer, nu se uita la consum. Realitatea in schimb ne contrazice, altfel o astfel de motorizare pe seria 7 nu ar mai fi existat ..

NU stiu care e procentajul de vanzari la 7'tari diesel, dar in general la BMW e cam 50-50%...

La fel e si la seria 5. aceasi treaba.

Ca mie sau tie nu iti place, ca eu personal stiu ca nu diesel mare nu e cu mult mai economicos decat un benzianr mare decat in niste situatii particulare, sau pe termen scurt.. ca la unul pica cutia garantat la 200k km.. si la celalat valvetronic-ul.. e alta poveste.. si ea poate continua la nesfarsit.

 

80% din clienti se uita la consum, chiar cand isi iau v8-uri...deci in mare sunt de acord cu tine...mai ales ca actualul v8 imi consuma la drum lung mai putin ca vechiul l6, si cam cu 1 1,5 litri mai mult in oras, daca nu apuca sa se incalzeasca, sau 0,5 1 litru mai putin daca e cald afara si fac drumuri mai lungi prin oras...deci constructorii isi optimizeaza indiferent de motorizare consumurile (la m5 cred ca cineva nu a stat de paza cand au facut motorul, ca e cam razna rau la autonomie!) la presiunea pietei, a clientilor...

Link to comment
Share on other sites

.repet, e vorba doar ca dieselul "picoteste" dupa 100 kph

 

Ai dreptate ca dieselul isi pierde suflul mai rpd decat o benzinara, dar nu e o limita fixa, gen 100kph, unde se intampla asta.

Cu cat e mai mare si mai puternic motorul cu atat urca limita asta. Dar 35d resoftat trage atat de tare, incat pana la 220-230 nu pare sa faca asta.

In Germania pe autobahn, un carrera 4s model nou abia dupa 240 la ora a inceput sa se duca in fata.

 

Eu nu sunt fan diesel, desi ar parea asta, chiar vreau sa imi iau o doua masina sport coupe/cabrio pe benzina... unde diesel nu are ce cauta.

Link to comment
Share on other sites

Media generala:

9-10% e media mea generala.. asta e cel mai important.

 

Buc: cam 12-15% media

Oras de provincie ~10%.

In afara orasului in general : 7%

 

La 130km/h indica consum instant: 5.5%

 

Extreme:

Minim: 6.0% Buc-Ploiesti

Maxim: 25% max iarna cu f multe porniri si drumuri scurte. Niciodata n-a apucat sa se incalzeasca.

 

De cand am schimbat debitmetrul si l-am recalibrat, papa exact cat indica pe idrive.

Inainte imi lua cu 10% in medie mai mult la pompa.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate ca dieselul isi pierde suflul mai rpd decat o benzinara, dar nu e o limita fixa, gen 100kph, unde se intampla asta.

Cu cat e mai mare si mai puternic motorul cu atat urca limita asta. Dar 35d resoftat trage atat de tare, incat pana la 220-230 nu pare sa faca asta.

In Germania pe autobahn, un carrera 4s model nou abia dupa 240 la ora a inceput sa se duca in fata.

 

Eu nu sunt fan diesel, desi ar parea asta, chiar vreau sa imi iau o doua masina sport coupe/cabrio pe benzina... unde diesel nu are ce cauta.

Deci pana la urma ai qcceptat argumentele. Ideea e ca oricat ar fi de puternic un diesel, asta e boala lui deocamdata.daca e mai puternic, comparatia se face cu un benzinar pe masura deci tot aacolo suntem. In rest, ca te-ai tinut dupa nu stiu cine..pe mine m-au depasit dieseluri la greu si nu puteam scapa de un megane cu vechiul 530i...si ce inseamna asta...daca esti realist, nimic....daca nu, "la o parte M-uri, ca vin!"...

Link to comment
Share on other sites

frumoasa explicatie a consumului :) si frumos motorul.

 

 

In Germania pe autobahn, un carrera 4s model nou abia dupa 240 la ora a inceput sa se duca in fata.

 

eu chiar te cred. am mers cu masina lui Remus, eram in dreapta, tot 535d resoftat pana pe la 306cp, si intre doua viraje, pe linie dreapta ajungeam la 160, deci nicidecum nu e vorba de o plafonare dupa 100-120.

Link to comment
Share on other sites

Daca e sa comparati turbo benzina vs turbo diesel, castiga benzina la capitolul performante si dieselul la economie de combustibil.

Turbo diesel vs benzina aspirat, castiga turbo diesel.

 

Cand erau putine motoare turbo pe benzina inca turbodieselul facea legea. Acum, s-au mai schimbat lucrurile si retineti, benzinarele cu turbo inca nu sunt la fel de avansate tehnologic precum dieselarele.

Sa vedeti cand o sa fie turbo cu geometrie variabila si alte alea si pe benzinare, o sa fie rupere. Din pacate si la consum.

Discutia trebuia sa o faceti pe considerente fizice in primul rand, dar deh, google doar iti cauta ce-i ceri, nu te si invata ce sa cauti. Luati si bagati fraza ca definitie la "duma" zilei ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.