Jump to content

my 535D


dvdcore

Recommended Posts

difuzorul are tot kitul de instalare si schita. in kitul de instalare era un silicon special, niste cleme de metal si o grila neagra. difuzorul va veni lipit de spoiler si prins cu cleme.

masina va parea mai joasa din spate cu difuzorul asta.

Link to comment
Share on other sites

Datele de pe fastestlaps sunt cam pe dinafara.

 

Masina are 1750kg nu 1659kg, sau chiar mai mult in functie de dotari. scot 13s fiindca e resoftata.

Un 535d stock scoate peste 16s pe 0-160.

 

Am facut niste reprize cu un Audi R8 V8 4.2 FSI . De la 120 la 220 km/h stau langa el :twoup: , pe curbe ma lasa in urma :)

 

... :) deci acel r8 despre care spui in alta parte ca lasa m5 in urma de la 100 km/h...deci, prin tranzitivitate, m5 e undeva in spatele tau si se face mic, mic!...

Link to comment
Share on other sites

@radusky. Nu ai fost atent cand am scris pe acel topic. M5 E60 lasa in urma rau R8 V8 si RS4 (au acelasi motor) de la 100 incolo, si in special dupa 200 :twoup:

 

Au facut niste liniute niste membrii de pe e60.net intre 535d resoftat si RS4. 100-200 stau unul langa altul. De pe loc RS4 se duce cateva masini in fata.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

mari? la noi?? :twoup:, si eu ma uit dupa modelul asta, insa la noi chiar mi se par mici preturile la ele, dar nu am incredere sa iau de aici, prefer sa o iau din DE. Apropo dvdcore, cum mai merge masina? E foarte frumoasa, ti-am urmarit topic-ul tot timpul, imi place mult masina si culoarea argintie mi se pare ca da foarte bine in combinatie cu M-pack-ul, plus ca e rezistenta la mizerie si zgarieturi spre deosebire de negru.
Link to comment
Share on other sites

La 535d pe autovit sunt niste preturi uimitor de mici... probabil majoritatea au km dati in spate. O simpla cautare pe mobile.de a unui 535d cu mpacket si 100 mii km ajunge pe la 28000eur iar la noi sunt si cu 18-19000.

 

335d inca e scump , si probabil din acelasi motiv.. chiar au km reali in jur de 100 mii km fiind aparut mai recent.

 

 

Masina merge destul de ok, am facut pana acum 30000km cu ea in aproape 1 an si o am resoftata cam de atunci. Singura problema este ca dupa un diagnostic la cutie se pare ca trebuie sa ii schimb convertizorul de cuplu, eventual si alte ambreiaje . In sensul ca in treapta D la turatii mici apas pedala si nu vrea sa urce in ture decat daca apas pedala mai tare, si se misca incet cand dau din D in R si invers.O sa duc cutia la reparat in curand. Harta agresiva de ~350 cai + miscarile bruste prin zapada de asta iarna cred ca au fortat cutia. De asta iarna-primavara pana sa schimb harta in vara, tot s-a uzat treptat.

 

Sapt aceasta o sa ii schimb releul de bujii si cele 6 bujii , si un capat de bara. Desi am bagat bani in ea aproape lunar, ma bucur de fiecare data cand o conduc.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

@Iulian.. Nu vreau sa o vand, mai ales ca am tot bagat bani in ea, si preturile au scazut f mult de cand a aparut F10, asa ca nu merita.

As trece doar la 535d LCI sau la M5, dar e prea mare saltul dpdv financiar.

 

Am schimbat de curand o electrovalva, ambele convertoare de presiune, senzorul de temperatura de la intercooler si furtunele de vacuum, care tind sa crape.

Nu erau inca cu probleme, dar din ce m-am documentat ca ar fi cel mai des intalnite probleme la motorul 35d.

Am verificat si turbinele si sunt ok.

Mai am de schimbat sapt viitoare convertorul+schimb full de ulei la cutie si o sa fie in stare mecanica ca noua.

 

@conti: Mersi, si tu la fel. Vad ca ai si 650i. Cum ti se pare 535-ul comparativ cu 650i-ul. (handling, acceleratie, mers prin oras etc.).

Pe autostrada am intalnit un 650i cabrio (mai greu decat coupe) si nu mi s-a parut mai rapid ca a mea pe 140-200... bine eu am si harta agresiva.

M-am suit de curand intr-un 645i, si imi place mult interiorul, mai ales trapa panoramica. Foarte rafinat la relati, pt mine aici e dif fata de diesel.

La interior, intre 3-4000 turatii sunetul parea destul de apropiat cu 535-ul la aceeassi turatie. Dupa 5-6000 ture imi place sunetul dat de miscarea tobelor.

 

Aici un comparativ cu 335d.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sapt aceasta am schimbat convertorul si uleiul din cutie (~11 litri in total cu convertorul gol). Vechiul ulei din cutie arata inca f bine, nu era deloc negru.

 

O data cu noul convertor, nu mai am deloc probleme in mers la turatie joasa. Cum apas pedala acum, masina foloseste din plin cuplul de la turatie joasa si decoleaza :twoup:.. nu de alta dar am condus intre timp o benzinara de 90 cai...si acum mi se pare ca am trecut iarasi la avion.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Sapt aceasta am schimbat convertorul si uleiul din cutie (~11 litri in total cu convertorul gol). Vechiul ulei din cutie arata inca f bine, nu era deloc negru.

 

O data cu noul convertor, nu mai am deloc probleme in mers la turatie joasa. Cum apas pedala acum, masina foloseste din plin cuplul de la turatie joasa si decoleaza :twoup:.. nu de alta dar am condus intre timp o benzinara de 90 cai...si acum mi se pare ca am trecut iarasi la avion.

 

cat te-a costat convertorul si de unde l-ai luat?oem/producator?ms

Link to comment
Share on other sites

Preț foarte bun. Eu n-am probleme ĂŽncĂŁ, altele decât lipsa oglinzilor la ordinea zilei.

 

Sunt la un pas de nebunie. Iar am gânduri sã o vând.

 

La reprize puținĂŁ lume ĂŽnțelege cĂŁ și cuplu are un cuvânt greu de spun. Caii putere intrĂŁ destul de târziu ĂŽn acțiune, la vitezĂŁ mare. Și dacĂŁ X3-ul meu fuge bine, un 5-ar RWD mult mai ușor și aerodinamic trage incomparabil mai tare. Din punctul meu de vedere este un motor excelent.

 

Așa este, crapĂŁ furtunele, dar nu numai la BMW și la VAG, mai ales dupĂŁ resoftare, se duc repede.

 

Eu am schimbat o garniturĂŁ de intercooler, bieletele antiruliu (nu era necesar ĂŽn mod deosebit, dar mi-au spus ĂŽn service cĂŁ ar fi puțin moi) și 3 seturi de frâne. La verificarea din varĂŁ nu au gĂŁsit nimic.

 

SĂŁ te bucuri de ea ĂŽn continuare.

Link to comment
Share on other sites

Ms, c6t9. Nu merita sa dai masina pt niste oglinzi. Crezi ca daca ai alta nu o sa le mai fure?

 

Da.. pretul a fost ok. Unul nou OEM e peste 1000 euro . Au mai fost 1100 lei uleiul + 500 lei filtru/garnitura cutie + 600 lei manopera.

 

Am schimbat de curand si bateria. Era cea originala si avea peste 4 ani. Am pus una noua mai puternica si anume Bosch SILVER de 110 Ah si 920 putere la pornire.

Cu cea veche mai primeam erori pe idrive pe partea electrica si lumini, s-a intamplat o data sa se opreasca ecranul la idrive si sa revina imediat.

 

Pt cei ce isi schimba bateria, trebuie sa o reprogramati in computerul masinii prin tester. De asemenea acest lucru e valabil si pt un debitmetru nou.

 

Cu debitmetrul nou reprogramat parca e mai liniara accelaratia si nu mai nici un timp mort intre cele 2 turbine.

Desi debitmetrul nou il am pus pe masina de asta vara, acel lag nu l-am realizat pana sa inlocuiesc de curand convertorul.

 

Macar sta bine cu consumul:

http://img6.imageshack.us/img6/9021/img0454dh.th.jpg

 

Si o poza de noapte:

http://img211.imageshack.us/img211/7013/dsc05933t.th.jpg

 

 

Un lucru care mi s-a parut interesant este ca 535D E60(modelul de 272 cai) are acelasi timp pe circuit cu 535i F10 (306 cai):

http://www.fastestlaps.com/tracks/hockenheim_short.html

Pozitiile 305 si 306 in lista.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Consumul de acolo e facut vara in proprtie de 75% in afara. Si idrive indica fals mereu cu 10% mai putin decat la pompa.

Consumul meu mediu general e undeva pe la 9.5%.

 

Am resetat acum 2 sapt consumul, si la drumuri scurte doar prin Bucuresti cu motorul rece.... imi indica 22% pe idrive... oricum irelavant.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ms hotpharao.

 

@c6t9: Iata ca era sa o patesc si eu cu oglinzile. Dupa 1 an si jumatate de cand o am , am zis ca sunt norocos ca nu mi-a furat nimeni inca oglinzile.

Acum o sapt pe seara eram pe balcon si vad un Audi A4 break de culoare inchisa, model cu 2 generatii in urma, cred ca B7 ii zice , ca opreste la cativa metri de masina mea si paralel cu drumul.

 

Din masina au iesit 2 indivizi, dintre care soferul vad ca se aproapie mai pe ocolite de oglinda din stanga a masinii mele. Celalalt tinea de sase. Atunci am tipat la ei, si au inceput sa fuga la masina si dusi au fost.

Din pacate nu am putut sa vad tot numarul de inmatriculare, de cat ca era de Bucuresti si continea litera G.

 

Trecand peste acest lucru, de cand am resetat debitmetrul consumul de pe idrive este chiar cel real de la pompa. :twoup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

535d F10 resoftat:

http://www.youtube.com/watch?v=v-_ohQ5dmTY

 

Acceleratia pe 100-200km/h in 12s . 1s mai rapida ca a mea desi e cu 100kg mai grea.

Ce repede schimba noua cutie in 8 trepte. Clar face diferenta.

 

In comparatie E92 M3 fuge pe 100-200 in 11s, doar cu 1s mai rpd :rolleyes:

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.