Jump to content

comp bord E90


Alex_wly

Recommended Posts

o intrebare ..de baraj ..ca am intrat in ceata de la declaratiile unui tip ...

la e90 imi arata ca peste 30000 km terbuie sa schimb filtru de particole . m-am dus la un tip sa mi-o testeze si mi-a spus, dupa ce a pus mana la teava de esapament, ca cica nu as avea acest filtru .

intrebarea mea este ........daca nu am ..de ce mama naibii l-au mai lasat astia de la bmw in BC ?

Eu stiu ca daca ai tzeava intreptata in jos nu ai filtru particule , iar daca o ai drepta ai filtru particule care se schimba pe la 180.000 - 200.000 km

Ce zici tu la 30.000 e microfiltrul.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

o intrebare ..de baraj ..ca am intrat in ceata de la declaratiile unui tip ...

la e90 imi arata ca peste 30000 km terbuie sa schimb filtru de particole . m-am dus la un tip sa mi-o testeze si mi-a spus, dupa ce a pus mana la teava de esapament, ca cica nu as avea acest filtru .

intrebarea mea este ........daca nu am ..de ce mama naibii l-au mai lasat astia de la bmw in BC ?

mana lui e vreun senzor ceva? asta n-am mai auzit pana acum, pe pipaite la esapament sa-ti dai seama daca are filtru sau nu. Asta e ca aia cu Nastase "sa vina sa-mi numere oule"

 

 

cred ca il confunzi cu micro filtrul / filtrul de habitaclu :)

 

Din cate stiu, de la motorul de 177 de cai (la 2.0d) in sus s-a pus filtru de particule.... sau ceva de genul asta.

Desenul este asemanator, numai ca la filtru de particule scrie DIESEL deasupra.

Are si motorul de 163cp filtru de particule si s-a pus de la prima masina, pe atunci era optional. Eu am DPF si e din 02/2005.

 

filip099 are dreptate, cele indreptate cu teava in jos nu au iar cele cu teava dreapta au.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

o intrebare ..de baraj ..ca am intrat in ceata de la declaratiile unui tip ...

la e90 imi arata ca peste 30000 km terbuie sa schimb filtru de particole . m-am dus la un tip sa mi-o testeze si mi-a spus, dupa ce a pus mana la teava de esapament, ca cica nu as avea acest filtru .

intrebarea mea este ........daca nu am ..de ce mama naibii l-au mai lasat astia de la bmw in BC ?

Eu stiu ca daca ai tzeava intreptata in jos nu ai filtru particule , iar daca o ai drepta ai filtru particule care se schimba pe la 180.000 - 200.000 km

Ce zici tu la 30.000 e microfiltrul.

 

eu am teava in jos, dar poza din BC e ca in prima pagina a 2-a imagine ; deci sa inteleg ca nu am filtru de paticole ?

daca nu am, avand in vedere ca se primul bmw....microfiltru ....ce e ala ???? cam ce pret are la schimbat si alte detalii .... te rog sa intelegi nepriceperea mea......auto nu e domeniul meu de activitate si cunosc doar generalitati .

merci ...

din ce stiu la asta al meu am urmatoarele consumabile : filtru motorina, ulei, polen, aer..mai era unul nu mai stiu cum ii spune...si sa inteleg ca va fi si acest al 6-a filtru ..." micro filtrul / filtrul de habitaclu " ???

Edited by krysttall
Link to comment
Share on other sites

Din ce am inteles eu pana acum din discutie, pentru procedura de regenerare a filtrului, trebuie activata functia din diagnoza, se efectueaza un drum la turatie constanta de 3500 rot/min cam 30-45 min. Dupa procedura de regenerare trebuie cu diagnoza sa dezactivez functia de regenerare, sau poate ramane activata permanent?
Link to comment
Share on other sites

Poza 2 din primul post se refera la inspectia pentru noxe,nu la filtru de particule?

 

Daca ai teava in jos,nu ai filtru de particule.In cartea de identitate a masinii(CIV) ai trecut la mentiuni ceva despre filtru de particule?

 

 

scuze, a 5-a poza am vrut sa spun .....asa o am si eu si a mea e de 163 cp cu teava in jos...

deci nu am filtru de particule asta e clar .....

daca e micro filtru ..atunci ai idee ce pret ar avea pt schimbat ?

cartea de identitate precum si cartea service mi le-au furat exact in prima zi cand am luat-o (am oprit sa cumpar o apa minerala, am lasat masina pornita, cu geanta din piele pe bancheta din dreapta in care erau cele de mai sus si dupa 3 min cand m-am intors nu mai era nimic in masina, trebuie s ama duc pe la astia pe la reprezentanta sa-mi faca alta carte service) asha ca nu am apucat sa citesc pre amulte

Edited by krysttall
Link to comment
Share on other sites

microfiltrul este filtrul de polen. E in jur de 100lei cu carbon activ firma MANN.

celalalt filtru despre care nu stiai e cel epurator=separator de ulei. Dar e un filtru decantor, nu se schimba, se curata.

Deci nu ai filtru de particule, ai scapat de o cheltuiala.

Link to comment
Share on other sites

inca o data

 

 

filtru de particule "PDF" nu se schimba numa daca va da 1200 de oiro din casa afara

 

sau mai bine facem asa:

 

imi dati mie banii -> eu il curat si aveti filtru PDF nou (deplasarea la resedinta inclusa [cu ocazia asta mai vad si eu tara asta minunata :D ] )

 

sa va ganditi si la varianta asta ca o puteti patii, bine nu din partea mea, dar inca o data NU SE SCHIMBA :)

 

 

ar trebui facut un topic cu titlu "Filtru PDF nu se schimba" :)

 

 

cand se zice regenerare nu inseamna ca a obosit si trebuie revigorat (cu o vodka sau mai stiu eu ce proceduri) ci trebuie desfundat :lol: ca pe o scurgere

 

asta se face doar cu conditia ca toate bujiile sa fie bune si releul de bujii implicit :)

 

o data motorul oprit functia se dezactiveaza sau daca presiunea intre catalizator si filtru ajunge in limitele admise

 

 

nu incercati pe distante scurte ca mai mult rau faceti, cand aveti drum lung de facut recomandat pe autostrada urmati indicatiile si veti rezolva problema

 

am descoperit o metoda care se pate aplica si se desfunda dupa prima "runda" sau sa zic asa, -> dupa un drum mai lung dar tot necesita autostrada insa nu necesita turatii ridicate :)

 

mai vreau sa o aplic pe 2 masini si daca functioneaza e foatre simplu de facut ....

 

 

si da vreau 1200 de oiro pt a va divulga secretu :D

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

inca o data

 

 

filtru de particule "PDF" nu se schimba numa daca va da 1200 de oiro din casa afara

 

sau mai bine facem asa:

 

imi dati mie banii -> eu il curat si aveti filtru PDF nou (deplasarea la resedinta inclusa [cu ocazia asta mai vad si eu tara asta minunata ;) ] )

 

sa va ganditi si la varianta asta ca o puteti patii, bine nu din partea mea, dar inca o data NU SE SCHIMBA :D

 

 

ar trebui facut un topic cu titlu "Filtru PDF nu se schimba" :)

 

 

cand se zice regenerare nu inseamna ca a obosit si trebuie revigorat (cu o vodka sau mai stiu eu ce proceduri) ci trebuie desfundat :) ca pe o scurgere

 

asta se face doar cu conditia ca toate bujiile sa fie bune si releul de bujii implicit :D

 

o data motorul oprit functia se dezactiveaza sau daca presiunea intre catalizator si filtru ajunge in limitele admise

 

 

nu incercati pe distante scurte ca mai mult rau faceti, cand aveti drum lung de facut recomandat pe autostrada urmati indicatiile si veti rezolva problema

 

am descoperit o metoda care se pate aplica si se desfunda dupa prima "runda" sau sa zic asa, -> dupa un drum mai lung dar tot necesita autostrada insa nu necesita turatii ridicate :)

 

mai vreau sa o aplic pe 2 masini si daca functioneaza e foatre simplu de facut ....

 

 

si da vreau 1200 de oiro pt a va divulga secretu :)

 

mai mult ca sigur stiu si cei de la service care este treaba cu DPF.si eu stiam ca nu schimba si ca se poate regenera<curata>,dar sincer nu stiu exact procedeul.probabil se va activa functia cand se ajunge la limita de km pe care o poti parcurge cu el.

ideea e ca nu trebuie sa iti dam tie 1200 de ....... ca sa ne spui ce ai descoperit tu...

iar daca sti cum se activeaza functia de ce nu ne spui?ai intrat doar sa ne arati cat de destept esti tu?

P.S. Daca e sa dau 1200 de euro cuiva sigur nu ti-as da tie banii astia:)) mi-as lua un "PDF" :D) :lol: :D

Link to comment
Share on other sites

Daca scoatem filtrul de tot ce se intampla :lol: ? Nu mai trage masina asa bine ?

 

ba da insa va aparea eroare deoarece presiunea intre CAT de DPF = 0

 

stiu masini in TM care au DPF scos si nici fum nu scoate cu conditia sa fie toate injectoarele bune :)

Link to comment
Share on other sites

Si cel pt lichidul de frana? se schimba obligatoriu la 5 ani ? chiar mi s-a aprins si mie in bord sa il schimb sau complectez si l-am resetat doar sa nu mai apara, ar trebui sa il schimb totusi? mersi Edited by gherdan raul
Link to comment
Share on other sites

D-nilor am citit in mare cam ce sa scris aici, nu vreau sa fac pe desteptu imi zic doar parerea.

In primul rand lucrez in domeniul auto ce va pot spune e ca la mercedes regenerarea filtrului de particule se face automat la fiecare aprox. 3000 de km de catre computer prin "supraincalzirea DPF" (intre "" pentru ca procesul este ma complex) moment in care masina scoate un fum alb, are miros de ars si o variatie mica la turatii cam astea sunt manifestarile. Acum daca masina a circulat mai mult in oras scoate fum mai mult mai alb ... etc daca a circulat mai mult exterior scoate putin aproape deloc. In cazul in care regenerarea a fost intreupta de mai multe ori (prin oprirea motorului de catre sofer) se infunda si sunt sanse mici sa fie curatat cu testerul. Totodata sunt povesti de la diversi mecanici care au facut plimbari la turatii mai mari sa curatat si la taxat pe client zeci sute si mii de euro .... probabil or fii daca ii zici la o persoana care nu se pricepe poate pune botu ...

Dar va asigur ca fitru de particule se schimba ca si la Mercedes, Audi BMW etc producatorul recomanda sa il schimbi la 200.000 km daca masina respectiva a circulat exterior (ma repet) poate sa tina filtru 250.000 km..... asta cu te pune sa platesti si nu schimba nu o cred e ca si cum ti-ar lua fitru de aer il cu un jet de aer il curata de praf si il pune la loc

Din informatiile mele BMW nu are proces de regenerare ca la Mercedes de Audi nici atat nu stiu. Ce va recomand cand face-ti un drum exterior nu trebuie ungaria autostrada etc.... la 3000-3500 ture in a 2 sau a 3 treapta cum va permite drumul timp de 10 min sau 10 km si se curata suficient cam toata lumea are tempomat pe masina sunt sigur ca nu e greu. Totodata or sa aiba multi surpriza la BMW cand va scrie pe bord 30.000 km DPF si se va infunda (nu va mai trage masina deloc) sa intamplat, iarasi uleiul de motor trebuie cel recomandat de producator la BMW daca nu ma insel e acelasila BMW, la Mercedes sunt uleiuri mai scumpe putin pt DPF si sunt pentru cele fara mai ieftine.

 

Am auzit recent o poveste cum ca se poate da jos DPF se toarna diluant se da foc dupa care se sufla cu aer ... acum romanul e roman gaseste o solutie

Link to comment
Share on other sites

Daca bine stiu la Mercedes filtru DPF este primul apoi vine catalizatorul, la BMW e catalizatorul primu apoi vine filtru

 

La Mercedes se mai practica si metoda injectarii combustibilului cand supapele de evacuare se deschid asa ajunge combustibil pe filtru; automat se combina particulele cu motorina si la urmatoarea evacuare datorita temperaturii gazelor ridicate cauzata de activarea bujiilor incandescente si presiunii cat de cat ridicate ajunge combustibilul sa se aprinda si asa mercedes usureaza regenerarea

 

pana in prezent am avut ocazia sa vad cel putin 20 de mercedesuri care vin cu firele ce duc la bujii coapte, da copate de parca ar fi de pe masini care au stat 5 ani la apa

 

 

fiecare metoda/obtiune are dezavantajul si avantajul ei

 

se ajunge la schimbare pt ca ajunge filtru sa se umple de particule care nu mai pot fi descompuse prin metode conventionale insa dupa cum se vede din link el se pot curata

 

suntem offtopic hai sa nu mai umplem DPF-ul si aici :)

 

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...t&p=1004251

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.