Jump to content

explozii in esapament la e36


Recommended Posts

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut,da mai Dani,stiu pozitia la volan,pasiune,etc dar cand nu esti genu' de tip pt. filtre sport,liniute,cerculete si alte nebunii nu prea apreciezi masina facuta pt. asa ceva,nu stiu,asa a fost sa fie,m-am grabit,am vrut coupe,nu stiam anumite detalii despre modelul asta de masina si uite ca dupa ce am luat-o treptat,treptat a inceput sa apara anumite inconveniente,nu ma multumeste ca masina,am tot dreptul zic, eu sa imi spun parerea de indata ce eu am dat banii pe ea,ce eu o conduc si conteaza cum ma simt eu,nu ma intereseaza daca altul are alta parere despre acest model de masina,e problema lui,stiu ca am repetat de atatea ori problema asta a mea dar ma descarc nervos cateodata si imi spun off aici pe forum cand mai gasesc ocazia,stiu ca pe unii si pe altii ai supara dar asta e realitatea,da,poate asa e,mai bine imi luam un Logan si eram mai multumit si impacat,dar nu mai pot sa dau timpul inapoi,imi cer scuze pt off topic,salut.
Link to comment
Share on other sites

Salut,da mai Dani,stiu pozitia la volan,pasiune,etc dar cand nu esti genu' de tip pt. filtre sport,liniute,cerculete si alte nebunii nu prea apreciezi masina facuta pt. asa ceva,nu stiu,asa a fost sa fie,m-am grabit,am vrut coupe,nu stiam anumite detalii despre modelul asta de masina si uite ca dupa ce am luat-o treptat,treptat a inceput sa apara anumite inconveniente,nu ma multumeste ca masina,am tot dreptul zic, eu sa imi spun parerea de indata ce eu am dat banii pe ea,ce eu o conduc si conteaza cum ma simt eu,nu ma intereseaza daca altul are alta parere despre acest model de masina,e problema lui,stiu ca am repetat de atatea ori problema asta a mea dar ma descarc nervos cateodata si imi spun off aici pe forum cand mai gasesc ocazia,stiu ca pe unii si pe altii ai supara dar asta e realitatea,da,poate asa e,mai bine imi luam un Logan si eram mai multumit si impacat,dar nu mai pot sa dau timpul inapoi,imi cer scuze pt off topic,salut.

Am vazut ca esti din Pitesti si vreau sa-ti spun ca intr-adevar in jud. Arges nu se poate circula nici cu Hammer-ul. Eu de la Calarasi la Pitesti fac aprox 2 ore (240 km) si de la Pitesti la Campulung (60 km) fac o ora. De oriunde ai intra in jud Arges rupi masina.

Link to comment
Share on other sites

Salut,da mai Dani,stiu pozitia la volan,pasiune,etc dar cand nu esti genu' de tip pt. filtre sport,liniute,cerculete si alte nebunii nu prea apreciezi masina facuta pt. asa ceva,nu stiu,asa a fost sa fie,m-am grabit,am vrut coupe,nu stiam anumite detalii despre modelul asta de masina si uite ca dupa ce am luat-o treptat,treptat a inceput sa apara anumite inconveniente,nu ma multumeste ca masina,am tot dreptul zic, eu sa imi spun parerea de indata ce eu am dat banii pe ea,ce eu o conduc si conteaza cum ma simt eu,nu ma intereseaza daca altul are alta parere despre acest model de masina,e problema lui,stiu ca am repetat de atatea ori problema asta a mea dar ma descarc nervos cateodata si imi spun off aici pe forum cand mai gasesc ocazia,stiu ca pe unii si pe altii ai supara dar asta e realitatea,da,poate asa e,mai bine imi luam un Logan si eram mai multumit si impacat,dar nu mai pot sa dau timpul inapoi,imi cer scuze pt off topic,salut.

 

Bogdane...topicul a fost creat pentru altceva....Initiatorul reclama niste explozii necontrolate in evacuare si asteapta niste sfaturi...Tu ce explozii ai, si unde, in afara de vaicareli ?...Sincer, este penibil

Iti propun crearea unui topic destinat in exclusivitate vaicarelilor la "pe margine"...un fel de chat ...te bagi?

Numeste-l de exemplu: E36- marea si groasa mea teapa sau....cum vrei tu, sau cum te duce mintea..Sau fa un DYI cu ce ai facut tu pe la masina cand ai descoperit elementele eronate iesite din proiectare care ti-au sucit mintile spre logane sau calibre

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Salutari domnii mei!!! :lol: scuze pentru intarziere, dar eram plecat cateva zile, si de aia nu am mai scris nimica de cateva zile. In ultimul post v-am scris ca am dus masina la service, pentru a schimba esapamnetul, a lua jos catalizatorul, etc. Asa si a fost. Am toba noua pe pisucutza mea, si e scoasa si catalizatorul, DARR... nu asta era problema... au ramas exploziile, si relantul neregulat, si tremuratul motorului. Totus bine ca am scos catalizatorul, pentru ca mi-au zis ca era atat de infundat incat se mireau cum mai mergea masina. Si acuma masina merge deee... :) mult mai bine. Sunetul era foarte puternic, dar noroc ca am luat o toba finala cu silencer, si cu silencerul pus nu suna tare. E chiar placut cum suna. Si referitor la consum, de atuncea am facut in jur de 800-1000 kilometrii, si in mediu nu mi se pare sa consume mai mult decat inainte cu catalizatorul pus. Mi se pare ca consumul a ramas acelasi, dar puterea a crescut :) (si are cuplu mai bun, chiar si in turatii mici). Naa..... dar chestia cu exploziile si cu mersul neregulat a motorului, totus ramnae un mister..... Cred ca asta asta mai pot face sa ma duc cu ea pana la service si sa ia jos distributia, si sa o puna din nou. Alta metoda nu mai stiu.... are cineva inca ceva parere? orice? :) va mai pun niste poze cu pisica mea, si cu toba noua... ( aaaaa toba finala e marca royal wolf)
Link to comment
Share on other sites

Salutari domnii mei!!! :lol: scuze pentru intarziere, dar eram plecat cateva zile, si de aia nu am mai scris nimica de cateva zile. In ultimul post v-am scris ca am dus masina la service, pentru a schimba esapamnetul, a lua jos catalizatorul, etc. Asa si a fost. Am toba noua pe pisucutza mea, si e scoasa si catalizatorul, DARR... nu asta era problema... au ramas exploziile, si relantul neregulat, si tremuratul motorului. Totus bine ca am scos catalizatorul, pentru ca mi-au zis ca era atat de infundat incat se mireau cum mai mergea masina. Si acuma masina merge deee... :) mult mai bine. Sunetul era foarte puternic, dar noroc ca am luat o toba finala cu silencer, si cu silencerul pus nu suna tare. E chiar placut cum suna. Si referitor la consum, de atuncea am facut in jur de 800-1000 kilometrii, si in mediu nu mi se pare sa consume mai mult decat inainte cu catalizatorul pus. Mi se pare ca consumul a ramas acelasi, dar puterea a crescut :) (si are cuplu mai bun, chiar si in turatii mici). Naa..... dar chestia cu exploziile si cu mersul neregulat a motorului, totus ramnae un mister..... Cred ca asta asta mai pot face sa ma duc cu ea pana la service si sa ia jos distributia, si sa o puna din nou. Alta metoda nu mai stiu.... are cineva inca ceva parere? orice? :) va mai pun niste poze cu pisica mea, si cu toba noua... ( aaaaa toba finala e marca royal wolf)

 

Schimba cotiera cu una normala .

Link to comment
Share on other sites

Salut,pot sa spun ca imi place masina ta,pune si tu niste poze din lateral,optic se vede ok din fata,a mea e ridicata de spate si botul mai lasat si nu imi place deloc cum e si nici din lateral,am si suspensie sport pe ea,deci optic nu ai da nici un fel de ''robustete'' masinii,plus de pozitie la volan tip tanc adica vizibilitate la 10 metri,intre acesti 10 metri daca trece o pisica o calci pt. ca scaunele fiind sport,stand cu fundul parca pe asfalt nu mai vezi in jos cum trebuie sa vezi la o masina normala de sus in jos,sa ai un mai bun control asupra masinii,din cauza suspensieii rigide mai ales pe spate pierde controlul pe denivelari la accelerari rapide,tu esti entuziasmat,esti optimist dar eu iti spun nu as mai lua un asfel de model de masina never,cu toate ca acum stiu ce-i poate ''pielea'' si stiu unde sa ma uit,la ce sa ma uit,dar mi-a lasat un gust amar incat nu as mai vrea asa ceva,as prefera un Ford Ka decat una din asta,te salut si multa bafta si nu uita ca nu toti sunt asa multumiti de asfel de masini chiar daca au fost facute la Munchen.....

Salut bogdy!!! ma bucur ca ti-ai scris parerea, si uite am pus si niste poze, si din lateral, cum ai cerut, dar sa stii ca eu nu am probleme descrise de catre tine cu pisicutza mea. si eu am suspensia sport, dar numai in fata. Ceea din spate e cel din fabrica, si spatele e un pic mai sus decat fata, dar eu cred ca e o masina destul de confortabila pentru un coupe. am avut multe alte masini ( ma ocupam du vanzari masini) si am experienta in legatura cu condusul pe drum lung a masinilor, si un exemplu, ca masina de firma am un Golf 5, si un Octavia 2 facelift, dar eu prefer sa ma duc cu pisicutza pe drum lung. Toate modificarile pe care am facut pana acuma si voi face in continuare, le fac dupa gustul meu, asa ca o fac sa fie cat mai confortabila, si in acelasi timp sportiv. Si intradevar, ai dreptate la partea ca masinile aste nu sunt ca sa te duci la supermarket pentru cumparaturi, si din cauza consumului, si din mai multe motive. Dar cine cumpara o astfel de masina, cred ca stie pentru ce vrea sa o foloseasca.

 

va mai pun niste poze cu pisica mea

Ce a patit chederul de la luneta?

Masina a fost revopsita si renovata si etc cam de vro 3 luni... inainte arata un pic jalnic :D ( o sa va pun niste poze daca vreti cu procesul de reconditionare) si acuma de vro 3 saptamani incet ince a inceput sa vina afara chederul de la sine. Habar n-am din ce cauza. poate nu era pusa bine la loc. Trebuie sa iau ceva cu care sa-l incalzesc un pic si sa-l pun la loc, ca deja degeaba las la soare cu nu se incalzeste suficient ca sa o pot baga la loc.

 

va mai pun niste poze cu pisica mea

Ce a patit chederul de la luneta?

Masina a fost revopsita si renovata si etc cam de vro 3 luni... inainte arata un pic jalnic :) ( o sa va pun niste poze daca vreti cu procesul de reconditionare) si acuma de vro 3 saptamani incet ince a inceput sa vina afara chederul de la sine. Habar n-am din ce cauza. poate nu era pusa bine la loc. Trebuie sa iau ceva cu care sa-l incalzesc un pic si sa-l pun la loc, ca deja degeaba las la soare cu nu se incalzeste suficient ca sa o pot baga la loc.

 

Salutari domnii mei!!! :lol: scuze pentru intarziere, dar eram plecat cateva zile, si de aia nu am mai scris nimica de cateva zile. In ultimul post v-am scris ca am dus masina la service, pentru a schimba esapamnetul, a lua jos catalizatorul, etc. Asa si a fost. Am toba noua pe pisucutza mea, si e scoasa si catalizatorul, DARR... nu asta era problema... au ramas exploziile, si relantul neregulat, si tremuratul motorului. Totus bine ca am scos catalizatorul, pentru ca mi-au zis ca era atat de infundat incat se mireau cum mai mergea masina. Si acuma masina merge deee... :) mult mai bine. Sunetul era foarte puternic, dar noroc ca am luat o toba finala cu silencer, si cu silencerul pus nu suna tare. E chiar placut cum suna. Si referitor la consum, de atuncea am facut in jur de 800-1000 kilometrii, si in mediu nu mi se pare sa consume mai mult decat inainte cu catalizatorul pus. Mi se pare ca consumul a ramas acelasi, dar puterea a crescut :) (si are cuplu mai bun, chiar si in turatii mici). Naa..... dar chestia cu exploziile si cu mersul neregulat a motorului, totus ramnae un mister..... Cred ca asta asta mai pot face sa ma duc cu ea pana la service si sa ia jos distributia, si sa o puna din nou. Alta metoda nu mai stiu.... are cineva inca ceva parere? orice? :D va mai pun niste poze cu pisica mea, si cu toba noua... ( aaaaa toba finala e marca royal wolf)

 

Schimba cotiera cu una normala .

Cu timpul o sa schimb :D dar acuma prima data conteaza partea technica :) ms pentru sfat

Link to comment
Share on other sites

Buna seara!!! :) baietii... o intrebare..... in weekendul asta pare ca o sa am drum in bucuresti. si o sa fiu acolo de vineri pana duminica. un mecanic bun>>>> VAROG>>> pe cineva care sa se uita le pisicutza mea si sa zica ca mai, frate am mai intalnit din asta. Uite asta e problema, cutare, cutare, cutare... :) sau unul dintre voi, ( ca stiu ca sunt mai multi cu bmw uri in buc, si pe forum) care s-ar uita macar pentru o parere la pisicutza mea. :lol: cineva? :)
Link to comment
Share on other sites

daca vrei sa se uite baietii ,incearca sa vii la intalnirea bmw

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...&start=2260

M-as duce :) adica ma si duc, dar nu-mi deschide lincul. Cand va fii? si unde? :)

 

daca vrei sa se uite baietii ,incearca sa vii la intalnirea bmw

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...&start=2260

M-as duce :lol: adica ma si duc, dar nu-mi deschide lincul. Cand va fii? si unde? :D

hiihiii :) am gasit!!! mersii mult. o sa fiu acolo

Link to comment
Share on other sites

Ziua Buna! ce mai faceti? nu am scris de cateva zile pe postul asta. Am fost sambata la intalnire in Buc. :lol: dar asta nu mi-a rezolvat problema. :) ieri seara am luat jos regulatorul de relant si l-am curatat ca lumea. Am pus inapoi, si motorul tot asa merge exceptia ca acuma cand pornesc la rece nu scade si urca chiar atat de rau relantul. Acuma sta constant la 900, dar motorul tot tremura, si tot face rateuri, si se aude ca nu merge cum trebuie. Acuma ma gandeam daca nu e din cauza unui injector.... ce ziceti? se poate?
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa faci un test de compresie pentru ca in felul asta poti sa mai reduci din posibilele cauze. Daca ai compresie aprox egala la toti cilindri verifica distributia, daca unul are compresie mai mica verifica supapele, segmentii, pistonul la respectivul cilindru.
Link to comment
Share on other sites

decat sa verifici fiecare piesa componenta a motorului, mai bine verifica odata daca distributia ti-a fost pusa bine la punct, caci ai zis ca de-atunci iti face fitele astea, nu ?

Da, dar stii de ce ma gandesc ca nu distributie e de vina... de aia, ca face fitzele aste cand se incalzeste putin motorul. Cand ii la rece atuncea nici nu tremura, si atuncea merge rotund, dar dupa cateva minute, dupa ce incepe sa se incalzeasca putin atuncea incepe sa faca chestia asta. Daca ar fii distributie atuncea ar trebuii sa faca si la rece, nu? daca nu e pusa bine, atuncea nici la rece si nici cand ii incalzit nu ar trebui sa mearga normal. sau nu gandesc logic? :)

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa faci un test de compresie pentru ca in felul asta poti sa mai reduci din posibilele cauze. Daca ai compresie aprox egala la toti cilindri verifica distributia, daca unul are compresie mai mica verifica supapele, segmentii, pistonul la respectivul cilindru.

La asta ma gandeam si eu sa ma duc la un test de compresie. Daca fac testul respectiv, de acolo se vede daca trage aer fals cumva la vreun injector? cat ar trebui sa fie compresia normala?

Link to comment
Share on other sites

decat sa verifici fiecare piesa componenta a motorului, mai bine verifica odata daca distributia ti-a fost pusa bine la punct, caci ai zis ca de-atunci iti face fitele astea, nu ?

Da, dar stii de ce ma gandesc ca nu distributie e de vina... de aia, ca face fitzele aste cand se incalzeste putin motorul. Cand ii la rece atuncea nici nu tremura, si atuncea merge rotund, dar dupa cateva minute, dupa ce incepe sa se incalzeasca putin atuncea incepe sa faca chestia asta. Daca ar fii distributie atuncea ar trebuii sa faca si la rece, nu? daca nu e pusa bine, atuncea nici la rece si nici cand ii incalzit nu ar trebui sa mearga normal. sau nu gandesc logic? :)

ai dreptate, in acest caz ar fi bine sa faci testul de compresie si verificat daca trage aer fals pe undeva

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa faci un test de compresie pentru ca in felul asta poti sa mai reduci din posibilele cauze. Daca ai compresie aprox egala la toti cilindri verifica distributia, daca unul are compresie mai mica verifica supapele, segmentii, pistonul la respectivul cilindru.

La asta ma gandeam si eu sa ma duc la un test de compresie. Daca fac testul respectiv, de acolo se vede daca trage aer fals cumva la vreun injector? cat ar trebui sa fie compresia normala?

 

La testul de compresie nu se vede daca trage aer fals.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa faci un test de compresie pentru ca in felul asta poti sa mai reduci din posibilele cauze. Daca ai compresie aprox egala la toti cilindri verifica distributia, daca unul are compresie mai mica verifica supapele, segmentii, pistonul la respectivul cilindru.

La asta ma gandeam si eu sa ma duc la un test de compresie. Daca fac testul respectiv, de acolo se vede daca trage aer fals cumva la vreun injector? cat ar trebui sa fie compresia normala?

 

La testul de compresie nu se vede daca trage aer fals.

Dar acolo unde trage aer fals, nu ar trebui sa piarda si compresia? logic mi se pare asa, ca daca de exemplu trage aer fals pe langa un injector, atuncea acolo ar trebui sa piarda si compresie.

Link to comment
Share on other sites

vad ca esti si tu un pasionat de BMW :) ai grija si verifica injectoarele pe un banc de proba.. poate nu injecteaza presiune egala, du-le la cineva sa ti le curete cu ultrasunete.. eu am un 318tds si acuma ii inlocuiesc garnitura de chiulasa :) nu dau BMW-u pentru nimic in lume :) i-am desfacut tot motoru, imi place sa vad aici pe forum ardeleni de-ai mei impatimiti de BMW :D nu de aia care daca nu li se inchide usa bine vor sa arunce masina :lol:) multa bafta!
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa faci un test de compresie pentru ca in felul asta poti sa mai reduci din posibilele cauze. Daca ai compresie aprox egala la toti cilindri verifica distributia, daca unul are compresie mai mica verifica supapele, segmentii, pistonul la respectivul cilindru.

La asta ma gandeam si eu sa ma duc la un test de compresie. Daca fac testul respectiv, de acolo se vede daca trage aer fals cumva la vreun injector? cat ar trebui sa fie compresia normala?

 

La testul de compresie nu se vede daca trage aer fals.

Dar acolo unde trage aer fals, nu ar trebui sa piarda si compresia? logic mi se pare asa, ca daca de exemplu trage aer fals pe langa un injector, atuncea acolo ar trebui sa piarda si compresie.

Nu are injectie directa motorul tau. Are 4 injectoare dar pulverizarea benzinei se face in galeria de admisie intre supapele de admisie

Link to comment
Share on other sites

vad ca esti si tu un pasionat de BMW :) ai grija si verifica injectoarele pe un banc de proba.. poate nu injecteaza presiune egala, du-le la cineva sa ti le curete cu ultrasunete.. eu am un 318tds si acuma ii inlocuiesc garnitura de chiulasa :) nu dau BMW-u pentru nimic in lume :D i-am desfacut tot motoru, imi place sa vad aici pe forum ardeleni de-ai mei impatimiti de BMW :D nu de aia care daca nu li se inchide usa bine vor sa arunce masina :)) multa bafta!

vorba taa... "nu dau BMW-u pentru nimic in lume" asa ma gandesc si eu. :) maine ma interesez sa vad unde gasesc in Tg. Mures, sau Cluj un service bun unde poate sa masoare presiunea, si sa curete injectoarele.

 

Eu zic sa faci un test de compresie pentru ca in felul asta poti sa mai reduci din posibilele cauze. Daca ai compresie aprox egala la toti cilindri verifica distributia, daca unul are compresie mai mica verifica supapele, segmentii, pistonul la respectivul cilindru.

La asta ma gandeam si eu sa ma duc la un test de compresie. Daca fac testul respectiv, de acolo se vede daca trage aer fals cumva la vreun injector? cat ar trebui sa fie compresia normala?

 

La testul de compresie nu se vede daca trage aer fals.

Dar acolo unde trage aer fals, nu ar trebui sa piarda si compresia? logic mi se pare asa, ca daca de exemplu trage aer fals pe langa un injector, atuncea acolo ar trebui sa piarda si compresie.

Nu are injectie directa motorul tau. Are 4 injectoare dar pulverizarea benzinei se face in galeria de admisie intre supapele de admisie

hhmm... asta nu stiam. Multumesc mult. Am invatat si asta :lol:

Link to comment
Share on other sites

sigur gasesti in Cluj .. da nu cred ca nu gasesti si in Tg. Mures..

 

offtopic: mie maine imi vine chiulasa si o montez sus si apoi ii dau cheie :lol::D:D

 

bafta cu depistatu' problemei..

 

p.s - verifica distributia totusi :)

Esti cumva din Cluj? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.