Jump to content

Noua serie 5? inca un topic pe aceasta tema


liviu_arh

Recommended Posts

  • Replies 654
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, e mult mai ĂŽncăpătoare decât E90, chiar şi decât E60.

 

M-am aşezat şi ĂŽn spate, e foarte spaţios, parcă eşti ĂŽn seria 7 E38.

 

Iar portbagajul e imens.

 

glumesc man :)

:)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
e misto ca nu se aude nimic... nu auzi nici cand incepe sa bata caseta, sau cand dupa 15.000 de km troncane capetele de bara, pivotii, bieletele, bucsile etc :) Este o masina anti-stres gen. Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

e misto ca nu se aude nimic... nu auzi nici cand incepe sa bata caseta, sau cand dupa 15.000 de km troncane capetele de bara, pivotii, bieletele, bucsile etc :) Este o masina anti-stres gen.

 

Da asta probabil ar fi un avantaj in Bucuresti unde e plin de gropi si drumuri rele, in Bacau unde sunt eu daca stii sa ocolesti nu ai nevoie sa schimbi niciodata bare, pivoti, bucse si atele si e pacat sa nu se aude absout nimic o sa-mi lipseasca sunetul de NFS mai ales ca la benzina chiar se aude fain, Ciupanezu si la demaraje cum se simte cuplu ala animalic ? daca pleci tare iti da sezatie de voma ? poti pleca si lin fara sa simti nimic ? macar daca nu se aude nimic are raspuns bun la acceleratie ? din specificatii ar trebuii sa ajunga mai rpd la 100km/h decat 525i-ul meu care ajunge destul de rpd

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu si la demaraje cum se simte cuplu ala animalic ? daca pleci tare iti da sezatie de voma ? poti pleca si lin fara sa simti nimic ? macar daca nu se aude nimic are raspuns bun la acceleratie ? din specificatii ar trebuii sa ajunga mai rpd la 100km/h decat 525i-ul meu care ajunge destul de rpd

 

Nu se simte.

 

A mea face suta ĂŽn 6.8, F10 530d face suta ĂŽn 6.3, iar cuplul este mult mai mare.

 

A mea pare mai rapidă, te bagă mai mult ĂŽn scaun la kickdown deşi accelerează mai lent.

 

Este o problemă de percepţie, mai ales din cauza cutiei.

 

Pleacă foarte lin, schimă extrem de lin, nu-ţi poţi da seama că s-a schimbat treapta.

 

Am mers şi ĂŽn M7, nu am simţit absolut nici o schimbare de treaptă.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

faceti un test cu o benzinara, tot F10, sa vedeti ce frumos se aude motorul, exact cat trebuie. Cred ca insonorizarea asta exagerata e numai la diesel... Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Era tot cu steptronic cu 8 trepte maÂşina pe care ai condus-o?

 

Mai existĂŁ o variantĂŁ de cutie automatĂŁ sport pe F10, bĂŁnuiesc cĂŁ Âşi cutie manualĂŁ.

 

Ciupa masina care o voi testa eu are cutie sport 8 gear insa e tot diesel. Si asta care ai testat-o tu nu avea treapta sport ? cea sport am auzit ca are schimbatoare pe volan. Practic care e faza in modul sport iti schimba treptele mai agresiv ca la modele anterioare sau e un fel Manual si schimbi de pe volan ? Daca dezactivezi DSC si toate sistemele si pleci cu pedala la fund tot lin pleaca ?

Link to comment
Share on other sites

Ciupa masina care o voi testa eu are cutie sport 8 gear insa e tot diesel. Si asta care ai testat-o tu nu avea treapta sport ? cea sport am auzit ca are schimbatoare pe volan. Practic care e faza in modul sport iti schimba treptele mai agresiv ca la modele anterioare sau e un fel Manual si schimbi de pe volan ? Daca dezactivezi DSC si toate sistemele si pleci cu pedala la fund tot lin pleaca ?

Sport au toate cutiile steptronic.

 

Ăn modul sport ai performanţe maxime, la fel ca la E39.

 

Nu ştiu, nu am ĂŽncercat asta, nu era maşina mea, deci nu am ĂŽncercat să abuzez.

 

Ce mişto se aude asta:

 

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

da, era un 535 steptronic, varianta sport. Are schimbatorul un pic diferit de cea standard. Si ai padele la volan, e ieftina optiunea. Cel putin in Germania,cutia manuala la 535i nu e nici macar optionala.

LE : dupa cum ti-am spus si se vede si in filmulet, lasa la interior zgomotul motorului la benzinare.. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Da e masa, sunetul tipic benzinarelor si eu sunt inebunit sa o aud pe a mea doar ca la ce trafic e nu prea am ocazia si daca folosesc kickdown-uri se duce benzina ca si cum ar fi rezervoru spart deci ca sa-mi faca treaba sa majunga combustibilu trebuie sa merg calm si normal de aia vreau sa trec pe diesel ca nu are nici un rost plus ca, cu muzica tare abia se mai aude motoru chiar si la turatii mari, chiar nu-ti ofera deloc senzatie cuplul ala de 540nm ? ar trebuii sa te bage in scaun tare la plecari probabil daca dezactivezi rahaturile care taie puterea, imi place ce fain schimba vitezele, a mea schimba ceva mai lent cred ca din cauza uleiului neschimbat Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

N-are legĂŁturĂŁ uleiul, aÂşa schimbĂŁ cutiile steptronic de generaĂžie mai veche, nu se poate compara.

 

Nu cred cĂŁ te va bĂŁga mai tare ĂŽn scaun nici dacĂŁ dezactivezi DSC-ul, cutia e de vinĂŁ.

 

 

 

da, era un 535 steptronic, varianta sport. Are schimbatorul un pic diferit de cea standard. Si ai padele la volan, e ieftina optiunea. Cel putin in Germania,cutia manuala la 535i nu e nici macar optionala.

LE : dupa cum ti-am spus si se vede si in filmulet, lasa la interior zgomotul motorului la benzinare.. :)

 

Da, e normal sã fie aºa, Însã tot rãmân mirat de faptul cã au insonorizat atât de bine.

Link to comment
Share on other sites

Aha pai asta e bine ca nu prea vreau sa umblu la cutie sa schimb nimic uneori m-am gandit ca faptul ca schimba ceva mai greu se datoreaza uleiului neschimbat, vad ca asta schimba cu totul altfel cred ca nu se simte deloc masina limitata de cutie ca in cazul E39. Trebuie sa existe o optiune sa poti merge mai sportiv e BMW ce naiba.
Link to comment
Share on other sites

pai hai sa iti spun o poveste, Cand fratele meu era in echipa de proiectare a primei dacii diesel si aveau un buget de 40.000 de mii de lei ceausisti, departamentul BMW de studiu de zgomot avea 7mil de marci.(asta era prin 84) Intr-o revista de specialitate care circula pe vremea aia se spunea ca BMW a reusit sa faca masina complet silentioasa, dar tot nu era bine. Asa ca nebunii au pus un cip legat de turometru care crea zgomotul motorului in habitaclu, deci tehnologia e destul de veche, probabil ca acum e si mai cost-efective...
Link to comment
Share on other sites

Pãi asta nu are legãturã cu modul În care mã Îmbrac, are legãturã cu nivelul de trai din România.

 

Este evident cã România nu este o piaÞã importantã pentru BMW.

 

 

MĂŁ rog, astea sunt alte discuĂžii.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.