Jump to content

e60 545i Individual


DSF

Recommended Posts

- oricum prima investitie o sa fie o emblema de 520d in locul celei de 545i ca sa evit provocarile.

LOL!

 

am reusit sa scrumez in cafea uitindu-ma la filmulete. superb monstru!

mi-ar place sa fie a ta si s-o conduc eu, dar nu mi-ar place sa fie proprietatea mea.

daca as avea o firma cu dividente sub 200.000/an, jur ca nu mi-as permite-o in romania.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor ! Sper sa am parte de ea.

 

Nici eu n-as putea sa mi-o permit daca as sta in Romania, chiar cu venitul de aici din Olanda :) .(fac 50.000 km pe an, si pe autostrada consumul e infim , in Romania mi-ar trebui rafinarie si masina ar deveni deja nepractica ( 200-300 km cu un plin), vreo 3 permise de rezerva si jante pe 15 ).

 

Trebuie sa prind o zi senina sa vad cat trage 0-100 km/h si dupa aia vedem ce e de facut. Normal ar trebui sa fie intre 5.5-6s.

Planul meu ar fi sa o aduc in 5 secunde in prima faza:

 

- Resoftare la 360 cai - +27

- O evacuare quad Remus sau ce voi gasi mai bun - +5

- O admisie Dinan +3-4

- Throtle Body

- un LSD Quaife

 

Restul chestii vizuale :

M-Packet

Multimedia +DVD

Camera Spate + Fata Night Vision

 

Cam astea ar fi pentru anul asta.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Pfff,,, Da' trage, nu se joaca. Cred ca iti simteai inima in gat! :) Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! :)

 

M-am obisnuit cat de cat cu ea.

Se aude pe film cum gafaiam nitel :twoup:

Camera intr-o mana, volanu in cealalta, DSC off, gatu teapan, cam multe de facut in acelasi timp.

Oricum senzatia e mai profunda intr-un 1.9 TDI, asta doar fuge si nu prea se simte inauntru, decat atunci cand te uiti la kilometraj.:(

Asa sunt cam toate benzinarele aspirata de la BMW, foarte lineare.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Pai aici e smecheria, tu vorbesti de M3, a-l carui motor e total diferit fata de un motor normal fie el si de 4.4l. Un motor de ///M lucreaza la parametrii mult mai mari fata de un motor normal si oricum motoru de 4.4l este mult mai fiabil fata de un motor ///M avand si un cuplu destul de mare (450NM) fata de cel al M3 (365NM) aici se vede cilindrea mai mare. Nu cred ca isi are rost comparatia si oricum un 545i se tine fara probleme dupa un e46 M3. Cat despre filmulete, sunt si altii care poate sunt curiosi sa vada filmuletele asa ca mai bine ai vorbi pentru tine. V8 :twoup:

Superba masina, merita fiecare cent!

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

Masina e foarte frumoasa ! Sa o stapanesti sanatos ! Nu inteleg de ce ai pus video-urile cu porsche :twoup: oricum ma asteptam sa aiba mai multi ca un M3 E46 dar se pare ca nu are si motorul e mai mare cu cca 1 litru.

 

Pai tu cu cine vroiai sa ma alerg ? cu Lamborghini , Ferrari, GT2-uri ? Trebuia sa filmez cum depasesc vreun M6 care oprea la benzinarie si sa ma laud ca l-am facut muci. :)

 

Carrera si Cayman sunt masini apropiate ca putere de a mea si care suprinzator, (pentru un sedan de 1.8-1.9 tone) nu prea stau in fata unui 545i.

 

Legat de M3 nu are rost sa discutam, ca M-ul e alta mancare de peste, alta masina , alta tehnologie.

Link to comment
Share on other sites

Pai aici e smecheria, tu vorbesti de M3, a-l carui motor e total diferit fata de un motor normal fie el si de 4.4l. Un motor de ///M lucreaza la parametrii mult mai mari fata de un motor normal si oricum motoru de 4.4l este mult mai fiabil fata de un motor ///M avand si un cuplu destul de mare (450NM) fata de cel al M3 (365NM) aici se vede cilindrea mai mare. Nu cred ca isi are rost comparatia si oricum un 545i se tine fara probleme dupa un e46 M3. Cat despre filmulete, sunt si altii care poate sunt curiosi sa vada filmuletele asa ca mai bine ai vorbi pentru tine. V8 :twoup:

Superba masina, merita fiecare cent!

 

Eu ma refeream strict la puterea dezvoltata ... si cum spune DSF M3 e alta mancare de peste :)

 

Masina e foarte frumoasa ! Sa o stapanesti sanatos ! Nu inteleg de ce ai pus video-urile cu porsche :( oricum ma asteptam sa aiba mai multi ca un M3 E46 dar se pare ca nu are si motorul e mai mare cu cca 1 litru.

 

Pai tu cu cine vroiai sa ma alerg ? cu Lamborghini , Ferrari, GT2-uri ? Trebuia sa filmez cum depasesc vreun M6 care oprea la benzinarie si sa ma laud ca l-am facut muci. :D

 

Carrera si Cayman sunt masini apropiate ca putere de a mea si care suprinzator, (pentru un sedan de 1.8-1.9 tone) nu prea stau in fata unui 545i.

 

Legat de M3 nu are rost sa discutam, ca M-ul e alta mancare de peste, alta masina , alta tehnologie.

 

Nu neaparat sa te alergi cu cineva :D oricum Mercedes-urile si Audi-urile cu motoare pe masura sunt competitorii directi ai acestei masini :) nu altele. Nici seria M de la BMW nu prea are ce sa faca cu super sportivele :(

Link to comment
Share on other sites

Misto, mai pune niste poze cu ea!

 

Uite o poza cu ea :)

 

26062010222.jpg

 

Nu neaparat sa te alergi cu cineva :( oricum Mercedes-urile si Audi-urile cu motoare pe masura sunt competitorii directi ai acestei masini :twoup: nu altele. Nici seria M de la BMW nu prea are ce sa faca cu super sportivele :)

 

Mercedesurile pe aici se dau numai pe reteta de la medicul de familie sau de la urolog , dupa caz sau dupa starea prostatei. ( de obicei media de varsta a posesorilor sare de 65 ani ) :(

La Audi nu ma bag pentru ca daca lipsesc literele alea pe spate ma fac de ras si nu stiu cu ce m-am dat : A4, A5, A6, A7, A8 arata la fel iar de alea break ma feresc ca sunt "periculoase" :D

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

La Audi nu ma bag pentru ca daca lipsesc literele alea pe spate ma fac de ras si nu stiu cu ce m-am dat : A4, A5, A6, A7, A8 arata la fel iar de alea break ma feresc ca sunt "periculoase" :twoup:

 

nu ai cum sa confunzi A4 cu A6 si A8 , sunt diferente vizibile de la o posta . Concurenti pt tine sunt A8 motorizare 340CP (250kW), 4200 cm³ si A6 350CP (257kW), 4200 cm³, in rest nu vb de modele Rs ca nu e cazul .

Link to comment
Share on other sites

La Audi nu ma bag pentru ca daca lipsesc literele alea pe spate ma fac de ras si nu stiu cu ce m-am dat : A4, A5, A6, A7, A8 arata la fel iar de alea break ma feresc ca sunt "periculoase" :)

 

nu ai cum sa confunzi A4 cu A6 si A8 , sunt diferente vizibile de la o posta . Concurenti pt tine sunt A8 motorizare 340CP (250kW), 4200 cm³ si A6 350CP (257kW), 4200 cm³, in rest nu vb de modele Rs ca nu e cazul .

 

Eu le confund ca nu ma pasioneaza si cam arata la fel de la departare mai ales modelele recente. Plus ca aproape toate au 2 tevi in spate ( inclusiv dieselul care le are putin orientate in jos) si nu stiu sa fac diferenta . Stiu atat ca S6,S8 au grila aia cromata si trebuie sa ma fac ca imi caut bricheta cand trece unul pe langa mine :twoup:

Oricum caut sigla de 520d ca sa nu mai existe tentatia.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
La Audi nu ma bag pentru ca daca lipsesc literele alea pe spate ma fac de ras si nu stiu cu ce m-am dat : A4, A5, A6, A7, A8 arata la fel iar de alea break ma feresc ca sunt "periculoase" :)

 

nu ai cum sa confunzi A4 cu A6 si A8 , sunt diferente vizibile de la o posta . Concurenti pt tine sunt A8 motorizare 340CP (250kW), 4200 cm³ si A6 350CP (257kW), 4200 cm³, in rest nu vb de modele Rs ca nu e cazul .

 

Un RS6 nou m-a spulberat pe mine in toate felurile posibile, eu cu M6 fiind... Am mers relativ impreuna pana la Predeal. Relativ insemnanad ca in linie dreapta ma pisha, in curbe ma pisha, deci am fost gen pishat de la Bucuresti pana la Predeal. Mai era si ceva DTM, MTM ceva de genul asta dus la 750 de cai.

 

Deci mi-a tras-o la fund ca la maimute, de parca eram in 120d... si am dat in M6 de i-au venit dracii, am consumat un rezervor pana la Predeal, am incins franele, am crescut temperata la ulei, am mers la sinucidere, din blana-n frana congestionat la fata si plin de draci si degeaba :twoup:

 

De atunci am ramas cu sechele, cand vad un d-asta mi se scoala paru-n cap. Umilinta d-aia calculata asa, sadica, ranjita... :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor ! Sper sa am parte de ea.

 

Nici eu n-as putea sa mi-o permit daca as sta in Romania, chiar cu venitul de aici din Olanda :twoup: .(fac 50.000 km pe an, si pe autostrada consumul e infim , in Romania mi-ar trebui rafinarie si masina ar deveni deja nepractica ( 200-300 km cu un plin), vreo 3 permise de rezerva si jante pe 15 ).

 

Trebuie sa prind o zi senina sa vad cat trage 0-100 km/h si dupa aia vedem ce e de facut. Normal ar trebui sa fie intre 5.5-6s.

Planul meu ar fi sa o aduc in 5 secunde in prima faza:

 

- Resoftare la 360 cai - +27

- O evacuare quad Remus sau ce voi gasi mai bun - +5

- O admisie Dinan +3-4

- Throtle Body

- un LSD Quaife

 

Restul chestii vizuale :

M-Packet

Multimedia +DVD

Camera Spate + Fata Night Vision

 

Cam astea ar fi pentru anul asta.

 

 

salut, se poate pune night vision ulterior (optiunea a aparut doar in 2006). te rog sa imi mai spui cum isi face treaba acc (sunt interesat in toamna asta sa achizitionez un 550i, printre altele tocmai pentru acc si nightvision - n-as vrea o discutie daca sunt sau nu argumente rationale, logice etc...nu ma intereseaza, e ceea ce doresc - daca nu, sorry, un a8). deci revin la cele doua intrebari. mersi!

Link to comment
Share on other sites

Sant mai multe tipuri de ACC, care franeaza pana la 30 km/h ( mai vechi pana in 2005-2006 , de asta am eu); sub 30 nu franeaza deci nu e util in oras.

Al doilea tip e stop & go, ala franeaza pana se opreste masina.

Pe autostrada merge frumos cand merge, daca e trafic mediu ai sansa sa nu calci frana 100-150 km. La frane bruste trebuie sa calci tu pedala, dar oricum te avertizeaza sonor si luminos.

La mine deja trebuie sa schimb senzorul ca a mers vreo saptamana dupa ce am luat masina si s-a dus dracu , trebuie sa-l schimb si e 2500 euro, ma chinui cu garantia sa-l fac.

E foarte pretentios , daca e murdar nu merge, daca umblii pe la geometrie, suspensie , trebuie calibrat ( stand special, vreo 300-400 euro aici in Olanda). In principiu daca pozitia statica a masinii pe sosea (suspensie, alte arcuri, roti, etc) se schimba, atunci da singur eroare si trebuie calibrat. Mie imi este folositor pentru ca merg 95% pe autostrada, daca nu cumperi stop & go nu stiu cat ti-ar folosi in Romania.

Daca ai de gand sa umbli la suspensie ( sa cobori masina) sau sa schimbi diferentialul iar o sa ai probleme cu ACC, pentru ca se conecteaza la o gramada de module de pe masina si cand ceva nu e in ordine se dezactiveaza singur.

Cu Night Vision e un pic mai dificila povestea . ( camera nu e pe infrarosu ci termica si costa vreo 5000 euro ca optiune ). Cam greu de gasit masini cu optiunea asta. Eu am vazut pe Ebay cu 1000-1500 euro si as face retrofit, dar trebuie ACM ( Accesory Control Module) instalat si niste codari, cabluri etc.

Daca nu rezolv rezonabil la bani, mai e si varianta a-2-a , o camera de calitatea IR si un spot IR montat in bara pentru iluminare si cred ca isi face treaba pana in 50 metrii. E mai mult de moft pentru ca in Olanda toate autostrazile sunt iluminate.

 

 

Toti senzorii de ACC sunt facuti si patentati de Bosch deci toate masinile au cam aceleasi probleme de calibrare ,etc. Daca nu ma insel pe A8 e acelasi senzor ca pe BMW. Doar mercedes stiu ca foloseste alta tehnologie si are senzorul montat in spatele barii fata.

Link to comment
Share on other sites

Sant mai multe tipuri de ACC, care franeaza pana la 30 km/h ( mai vechi pana in 2005-2006 , de asta am eu); sub 30 nu franeaza deci nu e util in oras.

Al doilea tip e stop & go, ala franeaza pana se opreste masina.

Pe autostrada merge frumos cand merge, daca e trafic mediu ai sansa sa nu calci frana 100-150 km. La frane bruste trebuie sa calci tu pedala, dar oricum te avertizeaza sonor si luminos.

La mine deja trebuie sa schimb senzorul ca a mers vreo saptamana dupa ce am luat masina si s-a dus dracu , trebuie sa-l schimb si e 2500 euro, ma chinui cu garantia sa-l fac.

E foarte pretentios , daca e murdar nu merge, daca umblii pe la geometrie, suspensie , trebuie calibrat ( stand special, vreo 300-400 euro aici in Olanda). In principiu daca pozitia statica a masinii pe sosea (suspensie, alte arcuri, roti, etc) se schimba, atunci da singur eroare si trebuie calibrat. Mie imi este folositor pentru ca merg 95% pe autostrada, daca nu cumperi stop & go nu stiu cat ti-ar folosi in Romania.

Daca ai de gand sa umbli la suspensie ( sa cobori masina) sau sa schimbi diferentialul iar o sa ai probleme cu ACC, pentru ca se conecteaza la o gramada de module de pe masina si cand ceva nu e in ordine se dezactiveaza singur.

Cu Night Vision e un pic mai dificila povestea . ( camera nu e pe infrarosu ci termica si costa vreo 5000 euro ca optiune ). Cam greu de gasit masini cu optiunea asta. Eu am vazut pe Ebay cu 1000-1500 euro si as face retrofit, dar trebuie ACM ( Accesory Control Module) instalat si niste codari, cabluri etc.

Daca nu rezolv rezonabil la bani, mai e si varianta a-2-a , o camera de calitatea IR si un spot IR montat in bara pentru iluminare si cred ca isi face treaba pana in 50 metrii. E mai mult de moft pentru ca in Olanda toate autostrazile sunt iluminate.

 

 

Toti senzorii de ACC sunt facuti si patentati de Bosch deci toate masinile au cam aceleasi probleme de calibrare ,etc. Daca nu ma insel pe A8 e acelasi senzor ca pe BMW. Doar mercedes stiu ca foloseste alta tehnologie si are senzorul montat in spatele barii fata.

 

 

mersi pentru efortul de a raspunde! e cam aiurea ca e sensibil la mizerie (iar la noi e din plin pe sosele - toate drumeagurile de pamant dau in sosea, si odata cu ele, noroi, praf etc) caci te bazezi pe el la drum lung si te baga in ala din fata (m-ai pus pe ganduri).

eu am acum un e39 530i din 2000! e ok masina, nu am a ma plange (acum) dar as trece la urmatoarea generatie. am o gramada de chestii pe ea si de aceea sunt interesat ca urmatoarea achizitie sa aiba si mai multe, pe masura avansului tehnologic! acum, daca mai mult ma incurca si ma pune si in pericol, la drum lung...nu e bine!legat de nightvision, teoria spune ca bate pana la 300 m! pozitia displayului la e60 si serie 7 (e65?) favorizeaza solicitarea optima a atentiei distributive la volan (cum e la e39, ar fi fost imposibil sa le ai vederea termica si cea optica (?) simultan in atentie).

alt aspect! ma cam pune pe ganduri ce ai spus legat de suspensii si confort, fata de e39! esti sigur ca e mai rigid decat modelul vechi?

te rog sa faci o comparatie a insonorizarii la 120 - 160, fata de alte modele comune, sa-mi fac o idee! mersi!

Link to comment
Share on other sites

da DSF. asa vad eu lucrurile. pentru ca eu, care ma descurc mai bine imi fac banii de pe urma societatii in care traiesc, deci trebuie sa dau inapoi tot acolo. sa nu crezi ca am o mentalitate de haiduc, de genul "sa-i ardem pe cei ce au bani" dar consider ca o masina cu motor mare este un lux, iar luxul se plateste peste tot. daca ti-l permiti.

problema mare nu consider ca sunt taxele ci ceea ce se face(sau nu se face) cu banii din ele. aici e drama.

 

offtopic: de ce luxul trebuie impozitat? adica daca esti harnic, iti permiti, hai sa-ti luam ce ai, sa te facem sa nu consumi...stiu ca se practica, dar nu inseamna ca e firesc, logic...iar in momentul in care faci banii, platesti impozit pe ceea ce castigi...deci?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.