Jump to content

e60 545i Individual


DSF

Recommended Posts

super masina...motorizare rara pt E60. Multi km fara probleme.

 

Mie mi se pare cam mare pretul.. dar macar ai garantie.

Am vazut in Germania si M5 la 39000 eur din 2005.

 

Pretul e cu inmatriculare in Olanda ( niste taxa mai mari ca in Romania). Masina am luat-o bine la bani.

Masini similare la dealeri BMW 22-27 mii in Germania.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Cateva poze cu interiorul ( culoare corecta) :

05122009137.jpg05122009135.jpg

05122009134.jpg05122009133.jpg

05122009131.jpg05122009132.jpg

05122009130.jpg05122009129.jpg

 

Am facut update de soft la tot ce se putea, vopsit oglinzi (aveau cateva puncte), o rola intinzatoare, ACC =ul nu l-am rezolvat inca.

Cauciucurile spate le-am terminat, ca n-am putut sa ma abtin :) (a venit cineva cu instinctorul, credea ca mi-a luat foc masina).

Link to comment
Share on other sites

Eu n-am filmat nimic ca nu sufar cu din astea. Eu doar faceam "teste" sa vad cat de repede pierde aderenta. La e39 m-am tinut o pereche de gume 20.000 km cu vreo 4-5 sesiuni de teste, la 545 le face praf in 30sec, si din banii de 4 cauciucuri mai bine cumpar un ursulet si ma invart pana mi se face rau.
Link to comment
Share on other sites

Doamne ce mai imi place sa-ti citesc posturile :lol: (nu iti imagina ca am vreo orientare ,imi plac cele cu sani :) ),ai o masina bestiala care eu o pot avea numai in vise .Dupa ce am citit descrierea ta despre cum trage masina ,am si plecat la o tura cu masina mea ,din pacate motorul numai de 2000cc,dar sunt suficienti deocamdata ..

 

Bafta in continuare cu masina .Apropo,stiu ca ai spus ca nu vrei sa faci filmulete dar poate,poate intr-o zi ai timp si placere sa inregistrezi si un filmulet ,asa pt noi sa ne ungem la inima ...

 

Numai bine .... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Doamne ce mai imi place sa-ti citesc posturile :lol: (nu iti imagina ca am vreo orientare ,imi plac cele cu sani :) ),ai o masina bestiala care eu o pot avea numai in vise .Dupa ce am citit descrierea ta despre cum trage masina ,am si plecat la o tura cu masina mea ,din pacate motorul numai de 2000cc,dar sunt suficienti deocamdata ..

 

Bafta in continuare cu masina .Apropo,stiu ca ai spus ca nu vrei sa faci filmulete dar poate,poate intr-o zi ai timp si placere sa inregistrezi si un filmulet ,asa pt noi sa ne ungem la inima ...

 

Numai bine .... :)

Multumesc pentru aprecieri

 

Problema e ca la un moment dat te obisnuiesti cu toate masinile pe care le conduci, ti se par ca nu trag cat ai vrea tu. La inceput esti in al 9-lea cer, dupa vreo 6 luni incepi sa te gandesti la resoftari, modificari prin care sa mai storci 5%, 10% putere, le faci si pe astea, te mai bucuri inca 6 luni, dupa aia te plictisesti si vrei ceva mai bun.

Din pacate la mine s-a cam terminat joaca pentru ca de la 5.7 s 0-100 km/h facuti in eleganta si comfortul din e60, e foarte greu sa avansezi la o categorie superioara ( gen M5,RS6, 55 AMG, Porsche, Ferrari, Bentley) datorita preturilor de achizitie, costurilor de intretinere si nu in ultimul rand a trendului din Europa de supra-taxare a motoarelor peste 2.0 litri.

 

Sincer unul din motivele pentru care am cumparat masina asta, a fost si faptul ca sunt aproape 100% sigur ca in 5-10 ani chiar daca mi-as fi putut permite sa o cumpar, poate chiar noua, nu mi-as fi putut permite sa o conduc, prin prisma costurilor enorme care se prefigureaza ( taxe de drum si asigurari) si a mentalitatii "eco" foarte trendy acum. Deja un 545i costa in Olanda 3000 euro/ an impozit si asigurari obligatorii, in Belgia vreo 3500, nu mai spun ca lumea se uita urat la tine cand spui ca ai v8 si ei se lauda cu Toyota Prius sau alte natii de hibride cu motoare de "masina de spalat". In vreo 2-3 ani o sa arunce lumea cu vopsea si oua la fel ca in femeile ce poarta haine din blana naturala. Deja trendul asta "verde" a prins rau de tot in Europa de Vest si mi-e teama ca o sa ne laudam la copii nostrii in vreo 10-15 ani ce masini cu motoare "enorme" de 2.5 l conduceam in tinerete.

Din punctul asta de vedere imi pare rau ca am plecat din Romania, pentru ca noi am fost mereu cu 50 ani in urma. :)

 

N-as fi vrut ca in 10-20 ani sa imi aduc aminte de ce faceam la 30 ani si sa nu fi avut ocazia sa ma joc cu un V8.

 

 

Promit sa fac un film cum se usuca afara, acum ninge pe aici si merg cu dieselu.

De abia astept si eu sa-l testez sa vad cat trage 0-100 pe uscat si +10 grade afara.

Link to comment
Share on other sites

Enorm impozit.

 

:) La 545i mai e cum mai e, ca are masina cat de cat o valoare de piata.

 

La 530d am platit anul trecut (2009) vreo 3400 taxa de drum, impozit, casco si masina nu face mai mult de 9000 euro.

 

Din 2012 au inventat altceva : ti se pune un aparat in masina si au camere si dispozitive speciale pe autostrazi si platesti la km. In jur de 8-10 centi /km.

La vreo 50.000 km pe an cat fac in medie = 4000-5000 euro. Dumnezeu cu mila !

 

Oricum si in Romania vad ca au inceput sa creasca scorurile. Asigurarea obligatorie trebuie sa o alinieze cu cea din Europa - 500-700 euro pentru masini "normale", cu istoric de accidente, si va depinde de varsta soferului.

Asta inseamna motor mare, sofer tanar = in jur de 1300-1500 euro pe an.

Daca ai 18 ani si vreun M5 pe aici ,stai pe la usa asiguratorilor si te rogi sa te primeasca si sa te asigure. ( Asta in caz ca se intreba cineva de ce nu vezi pusti in BMW-uri, Mercedes-uri, si alte OZN-uri, prin vestul Europei. Nu te asigura nici dracu daca ai masina sub 6 sec si 1,2 ani de carnet)

 

Roaga-te sa mai tina "veselia" asta cu taxele in Romania cat mai mult !

Link to comment
Share on other sites

E cam prea de tot.

 

Nu au cum să crească aşa mult ĂŽn România, veniturile sunt prea mici.

 

Nu se poate compara din punctul meu de vedere, veniturile ĂŽn România sunt mult prea mici ĂŽn comparaţie cu cele din restul Europei.

Taxe ca ĂŽn Europa când vor fi şi venituri ca ĂŽn Europa, altfel nu este corect.

 

Nu e chiar veselie, eu płătesc impozit 2537 Ron pe an după această majorare, pentru România este enorm.

 

Ăn plus, ĂŽn Olanda primeşti nişte servicii şi facilităţi pentru acei bani, ai autostrăzi, infrastructură...

 

Ăn România ce primesc pentru 2537 Ron? Aproape nimic.

 

P.S: Cred că ţi-am mai spus, ĂŽnsă repet: superbă maşĂŽnă!

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

...deci in US (adica OR) mai e cum mai e... de exemplu: la 545i si Accord (impreuna) asigurarea este de aprox. $ 1,500-1,600 / an "full coverage", intr-adevar, in conditiile unui record "ca lacrima"... cat de taxe si impozite nu am auzit (cel putin in Oregon)... :)
Link to comment
Share on other sites

P.S: Cred cã Þi-am mai spus, Însã repet: superbã maºÎnã!

 

Mersi mult ! Sper sa am parte de ea.

 

Sincer : tot la e39 tin mai mult. Chiar daca e60 e o certa evolutie, calitatea finisajelor si a constructiei mi se pare mai buna la e39.

As vrea sa vad si 545i la 335.000 km cat are "baba", sa manance 100 grame ulei la 10.000 km cu 0w - 40 si in 100.000 km sa nu vad nici un mesaj de eroare .

 

...deci in US (adica OR) mai e cum mai e... de exemplu: la 545i si Accord (impreuna) asigurarea este de aprox. $ 1,500-1,600 / an "full coverage", intr-adevar, in conditiile unui record "ca lacrima"... cat de taxe si impozite nu am auzit (cel putin in Oregon)... :)

 

Stai asa ca noi nu vorbeam de casco pe aici :lol: ( daca "full coverage" asta inseamna)

 

Era vorba de asigurare obligatorie ( pentru terti- raspundere civila) si impozit/taxa de drum.

Nu mai imi zice de state, ca e visul meu "umed" -> doar in privinta masinilor, ca in rest nu m-as muta in SUA nici deportat.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Era vorba de asigurare obligatorie ( pentru terti- raspundere civila) si impozit/taxa de drum.

Nu mai imi zice de state, ca e visul meu "umed" -> doar in privinta masinilor, ca in rest nu m-as muta in SUA nici deportat.

 

de acord intru totu' :lol: (apropo de Europa vs. US)... dar imi duc existenta intre o "racoreala" prin Germania, Austria and Co., etc... in asteptarea urmatoarei... :). Dar te pot intreba la ce anume te-ai referit cand ai zis "in privinta masinilor" ? (poate decat la pretul carburantilor, ca in rest...)

Link to comment
Share on other sites

Enorm impozit.

 

:) La 545i mai e cum mai e, ca are masina cat de cat o valoare de piata.

 

La 530d am platit anul trecut (2009) vreo 3400 taxa de drum, impozit, casco si masina nu face mai mult de 9000 euro.

 

Din 2012 au inventat altceva : ti se pune un aparat in masina si au camere si dispozitive speciale pe autostrazi si platesti la km. In jur de 8-10 centi /km.

La vreo 50.000 km pe an cat fac in medie = 4000-5000 euro. Dumnezeu cu mila !

 

Oricum si in Romania vad ca au inceput sa creasca scorurile. Asigurarea obligatorie trebuie sa o alinieze cu cea din Europa - 500-700 euro pentru masini "normale", cu istoric de accidente, si va depinde de varsta soferului.

Asta inseamna motor mare, sofer tanar = in jur de 1300-1500 euro pe an.

Daca ai 18 ani si vreun M5 pe aici ,stai pe la usa asiguratorilor si te rogi sa te primeasca si sa te asigure. ( Asta in caz ca se intreba cineva de ce nu vezi pusti in BMW-uri, Mercedes-uri, si alte OZN-uri, prin vestul Europei. Nu te asigura nici dracu daca ai masina sub 6 sec si 1,2 ani de carnet)

 

Roaga-te sa mai tina "veselia" asta cu taxele in Romania cat mai mult !

 

 

 

Nu pot sa bage o lovitura sub centura de genu' asta ca se rascoala lumea p'aici. acum serios, mi se par foarte mari taxele in the Netherlands din ce aud de la tine. Insa nu pot implementa asa ceva aici unde efectiv se moare de foame in ultimul timp, parca ne-am intors in '90. si asa, vorba lui Ciupanezu, noi platim de rupem impozitul anual la masina. niste taxe mai mari pt asigurare ar insemna ori sapa de lemn ori nu mai plateste nimeni si se merge la noroc.

Link to comment
Share on other sites

DSF, putin off, scriai mai sus ca pui la e39 ulei 0w - 40. Poti detalia? E mai bun pentru motoare diesel cu multi km? Multumesc.

Eu folosesc Castrol Edge Sport 0w-40 Diesel.

 

Are BMW LL04

 

Este mai fluid la temperatura ridicata.

Fata de Castrol Edge 0w-30 se aude motorul un pic mai tare cand e cald, consuma vreo 100 grame la 10.000 km ( la 0w-30 nu am sesizat nici un cosum intre schimburi), si nu se mai aude nici un fel de suierat de la turbina. Am si impresia ca a scazut consumul cu 0.3-0.5 l (Pot sa ma insel pentru ca am remapat motorul cam in acceasi perioada cand am inceput sa folosesc uleiul asta).

 

Am cam 4 schimburi facute ~40.000 km de cand pun din asta si mi se pare ca se depune mai putina mizerie pe EGR si galeria de admisie. Se inegreste si mai repede decat 0w-30.

 

Daca e mai bun , nu pot sa-mi dau cu parerea pentru ca nu sunt vreun specialist. E doar impresia mea personala. O masina cu multi km ar trebui sa comsume mai mult din asta 0w-40 decat 0w-30 pentru ca primul e mai fluid la temperatura de functionare a motorului, dar asta depinde de multi factori (compresia motorului, cat de buna e turbina,etc).

castrol_edge_sport_0w_40_1l_1.jpg

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.