Jump to content

nou posesor E65 745i


fantozzi007

Recommended Posts

Ca sa intelegi mai bine Ciupanezule.... uite aici si documenteaza-te... :) iar in cea ce priveste cuvantul mechatronic... este corec, doar ca tu nu l-ai intalnit pana acum :lol: esti cam acid.. si nu inteleg de ce ... suntem aici pentru a ne ajuta nu pentru a ne contrazice pe diferite teme... sau cel putin asa inteleg eu menirea forumului.

http://forums.5series.net/uploads/11621377..._213_323991.pdf

 

Nu cred cã este atât de facilã o astfel de reparaÞie, cred cã poÞi spune cã e uºoarã abia dupã ce ai fãcut-o.

 

Nu sunt acid, doar neĂŽncrezĂŁtor.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inca n-ai pus poze cu masina.

O sa ma straduiesc sa ma tin de promisiune, chiar nu am avut timp, sincer.

 

P.S. pe orice topic s-ar deschide, se gasesc cate unii sa-l strice. Am deschis prezentul toipc in ideea ca fiind un nou posesor de seria 7, majoritatea posesorilor imi vor da anumite sfaturi pe care sa le urmez. Dar, tipic romaneste, cum ai pomenit de "seria 7", totul se limiteaza la consum, la impozitul anual si pe tema asta se lalaie mult si bine. Astept in continuare posesorii de pe acest forum de seria 7 sa-si expuna parerea vis-a-vis de aceasta masina, de probleme intalnite pe parcurs, cum s-au rezolvat...nicidecum sa limitam totul la consum si la impozitul de 2700 Ron/an. Daca la o masina ma interesa doar consumul, reveneam la masina studentiei mele- Tico. Multumesc !

 

Ai dreptate... ce sa faci... am observat ca sunt multi pe acest forum care isi dau cu parerea in necunostinta de cauza... iar atunci cand habar nu au de ceva... incearca sa deturneze discutia acolo unde le convine.. spre consum :) acolo se pricep toti ..... :lol: e motor mare e masina mare consuma tata ..... :)

Eu imi cer scuze ca am cazut in capcana si ca am accentuat aceasta problema...

De masina sunt foarte multumit... este confortabila, are forta, nu se simte prost nici cand o ti in 40Km/h nici cand o ti la 250.... ce sa zic este o masina care imi place. Iti confera prestanta, siguranta, rapiditate, eleganta... tot ce vrei de la o masina... punctul slab pe care il simt este perioada in care pe asfalt gasesti polei si zapada.... fiind grea nu se descurca asa de bine mai ales cu tractiunea spate specifica ... eu evit astfel de conditii pe cat pot... am avut cateva senzatii neplacute in astfel de conditii :)

Edited by damian12
Link to comment
Share on other sites

Daca nu esti intrebat pe forumul BMW de consum inseamna ca nu existi! :lol:

Da este normal sa conteze si consumul, dar intr-o mica masura. Am spus cat imi consuma intr-un post anterior, este motor v8, masina are 2 tone, iar pt aceste caracteristici consumul este foarte corect. Eu am intrebat in titlul acestui topic, daca 745i este o alegere buna, in ideea ca vor veni doar posesorii de seria 7 sa-si dea cu parerea, sa-mi spuna la ce sa ma astept, problemele intalnite de acestia etc. Eu cand aveam seria 3, nu mi-am dat cu parerea nici despre seria5, nici de 7, nici de x, pt ca nu eram in masura sa vorbesc in necunostinta de cauza.

 

Eu imi cer scuze ca am cazut in capcana si ca am accentuat aceasta problema...

 

Nu ai pentru ce, stai linistit ! Sunt multi inotatori de performanta pe aici, care se ineaca in cada, asa cum ai observat si tu :)

Link to comment
Share on other sites

Da, ma intereseaza consumul, este important in orice discutie, raportat la masina.

Intrebarea mea e legitima si cine nu are chef sa raspunda sa o ignore, este un forum public si nu privat, nu vad de ce atatea lamentari.

Nu va obliga nimeni sa raspundeti la o intrebare daca nu aveti chef.

 

Ma bate gandul sa iau o serie 7, si nu stiu ce motorizare sa fie pana la urma, mie in Iasi masina imi consuma 14-15l/100, iar daca se invarte in jurul acestor cifre e ok pt mine, de asta ma intereseaza consumul.

Edited by valllentin
Link to comment
Share on other sites

Da, ma intereseaza consumul, este important in orice discutie, raportat la masina.

Intrebarea mea e legitima si cine nu are chef sa raspunda sa o ignore, este un forum public si nu privat, nu vad de ce atatea lamentari.

Nu va obliga nimeni sa raspundeti la o intrebare daca nu aveti chef.

 

Ma bate gandul sa iau o serie 7, si nu stiu ce motorizare sa fie pana la urma, mie in Iasi masina imi consuma 14-15l/100, iar daca se invarte in jurul acestor cifre e ok pt mine, de asta ma intereseaza consumul.

la seria 7 consumul e chiar irelevant, intretinerea e extrem de costisitoare si depaseste orice cheltuieli care le poti avea cu benzina. Numai niste amortizoare noi ajung pot ajunge la 3000 de euro lejer.

 

Poate fi interesant doar ca idee sau o simpla statistica, din punct de vedere al costurilor e ultima ta problema ca posesor de 7 daca nu vrei sa iti bati joc de el ...

Link to comment
Share on other sites

Daca faci peste 100.000 km/ an, pui o intrebare logica, in cazul asta consumul conteaza, altfel, asa cum ti-a spus si @domi, consumul este irelevant . Important este ca masina sa aiba un istoric si service-ul efectuat la zi, sa fie bine intretinuta atat la interior cat si la exterior. Evita sa cumperi o astfel de masina din targ sau de la alte persoane, fara a-i face in prealabil o verificare amanuntita.
Link to comment
Share on other sites

la seria 7 consumul e chiar irelevant, intretinerea e extrem de costisitoare si depaseste orice cheltuieli care le poti avea cu benzina. Numai niste amortizoare noi ajung pot ajunge la 3000 de euro lejer.

 

Poate fi interesant doar ca idee sau o simpla statistica, din punct de vedere al costurilor e ultima ta problema ca posesor de 7 daca nu vrei sa iti bati joc de el ...

 

Este pe jumĂŁtate adevĂŁrat ceea ce spui.

 

Piesele pentru un 730d nu sunt mai scumpe decât piesele pentru un 530d, iar amortizoarele nu costĂŁ 1000 € bucata decât ĂŽn cazul ĂŽn care maÂşina are EDC.

 

Pe de altĂŁ parte, este adevĂŁrat cĂŁ dacĂŁ nu-Ăži permiĂži sĂŁ ĂŽntreĂžii maÂşina corespunzĂŁtor, probabil cĂŁ nu ai bani nici de combustibil.

Link to comment
Share on other sites

Cu aceasta ocazie am descoperit de ce mi se aprinde acel senzor in bord, ceva de genul - "dinamic driving control", atunci cand abordez virajele mai tare :lol: ...aveam "EDC-ul" setat pe "comfort". Sa fiu sincer, nu stiam cu ce se mananca aceasta functie EDC, acum ca am aflat, l-am setat pe "sport", iar acel senzor nu se mai aprinde :) . Am cautat si in cartea tehnica, acolo explica ceva despre confortul pasagerilor din spate, despre nivelul uleiului din amortizoare, bla,bla,bla...nu prea am inteles mare lucru, dar acum m-am lamurit !
Link to comment
Share on other sites

Cu aceasta ocazie am descoperit de ce mi se aprinde acel senzor in bord, ceva de genul - "dinamic driving control", atunci cand abordez virajele mai tare :lol: ...aveam "EDC-ul" setat pe "comfort". Sa fiu sincer, nu stiam cu ce se mananca aceasta functie EDC, acum ca am aflat, l-am setat pe "sport", iar acel senzor nu se mai aprinde :) . Am cautat si in cartea tehnica, acolo explica ceva despre confortul pasagerilor din spate, despre nivelul uleiului din amortizoare, bla,bla,bla...nu prea am inteles mare lucru, dar acum m-am lamurit !

 

EDC-ul este electronic damper control.

 

Se poate seta duritatea amortizoarelor.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

pana la urma 7-le asta exista ? :)

 

oricum nu are legatura edc-ul cu pasagerii din spate, edc seteaza duritatea suspensiei pe 3 pozitii: comfort, normal si sport, aceasta din urma fiind cea mai dura.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Cu aceasta ocazie am descoperit de ce mi se aprinde acel senzor in bord, ceva de genul - "dinamic driving control", atunci cand abordez virajele mai tare :lol: ...aveam "EDC-ul" setat pe "comfort". Sa fiu sincer, nu stiam cu ce se mananca aceasta functie EDC, acum ca am aflat, l-am setat pe "sport", iar acel senzor nu se mai aprinde :) . Am cautat si in cartea tehnica, acolo explica ceva despre confortul pasagerilor din spate, despre nivelul uleiului din amortizoare, bla,bla,bla...nu prea am inteles mare lucru, dar acum m-am lamurit !

 

N-are voie sa se aprinda asa ceva in bord, si n-are nici o legatura cu virajele luate mai tare, oricat de tare le-ai lua, bieletele antiruliu cu dynamic drive trebuie sa compenseze, asta e si ideea . Poate ai probleme cu EDC-ul, verifica nivelul de lichid din vasul de servodirectie, e comun cu suspensia hidraulica. Daca nu ai nivelul scazut, inseamna ca modulul de DDC e defect.

Link to comment
Share on other sites

N-are voie sa se aprinda asa ceva in bord, si n-are nici o legatura cu virajele luate mai tare, oricat de tare le-ai lua, bieletele antiruliu cu dynamic drive trebuie sa compenseze, asta e si ideea . Poate ai probleme cu EDC-ul, verifica nivelul de lichid din vasul de servodirectie, e comun cu suspensia hidraulica. Daca nu ai nivelul scazut, inseamna ca modulul de DDC e defect.

 

Salut! Asa este, ai perfecta dreptate, nivelul lichidului in vasul de servodirectie era scazut. Am verificat nivelul lichidului de servodirectie cand afara era foart frig, -6 grC si apoi am observat ca pe acea joja scria cu litere de-o schioapa ca lichidul se verifica corect la o temp. de +20 gr C. Nu stiu daca acel sensor se aprindea din acest motiv, am observat ca atunci cand abordam virajele foarte tare se aprindea pentru cateva sec. dupa care se stingea. Dupa completarea cu lichid de servodirectie nu am mai incercat senzatii tari in viraje, dar nici sensorul nu s-a mai aprins. Dupa post-ul lui @ciupanezu am facut legatura ce inseamna EDC, am cautat in idrive ,in settings, iar acolo am optiunea EDC "comfort/sport", nu am observat sa fie si optiunea "normal", in fine...omul cat traieste invata !

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

eu stiu cum era la M6, pe langa setarile din iDrive, exista butonul EDC, care are 2 leduri, astfel:

 

1. Nici un led aprins - COMFORT

2. Un led aprins - NORMAL

3. Ambele leduri aprinse - SPORT

 

Nu stiu cum se fac setarile la seria 7, probabil WLF stie mai bine.

Link to comment
Share on other sites

pana la urma 7-le asta exista ? :)

 

Ai indoieli ? :lol:

 

 

eu stiu cum era la M6, pe langa setarile din iDrive, exista butonul EDC, care are 2 leduri, astfel:

 

1. Nici un led aprins - COMFORT

2. Un led aprins - NORMAL

3. Ambele leduri aprinse - SPORT

 

Nu stiu cum se fac setarile la seria 7, probabil WLF stie mai bine.

La 7 nu exista niciun buton cu led pentru a seta EDC(sau poate nu l-am depistat eu pana acum), setarile se fac doar din idrive, iar eu nu am gasit decat functiile "comfort/sport". La fel se fac si setarile pentru DSC/DTC, doar din idrive, nu exista buton...

 

 

daca la plecarea de pe loc nu se taie valvele inseamna ca nu trage suficient ,mai baga niste aditivi in benzina si sufla-i filtrul de aer :)

 

? cred ca ai gresit topic-ul , se mai intampla !

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

pana la urma 7-le asta exista ? :)

 

Ai indoieli ? :)

 

 

eu stiu cum era la M6, pe langa setarile din iDrive, exista butonul EDC, care are 2 leduri, astfel:

 

1. Nici un led aprins - COMFORT

2. Un led aprins - NORMAL

3. Ambele leduri aprinse - SPORT

 

Nu stiu cum se fac setarile la seria 7, probabil WLF stie mai bine.

La 7 nu exista niciun buton cu led pentru a seta EDC(sau poate nu l-am depistat eu pana acum), setarile se fac doar din idrive, iar eu nu am gasit decat functiile "comfort/sport".

 

 

daca la plecarea de pe loc nu se taie valvele inseamna ca nu trage suficient ,mai baga niste aditivi in benzina si sufla-i filtrul de aer :lol:

 

? cred ca ai gresit topic-ul , se mai intampla !

 

 

 

scuza-ma la tubeless nu se taie valvele ,dar cel putin fa sa se invarta gumele pe jante :D

de aia ti-ai luat bmw ,daca nu trebuia sa ti iei un mercedes de pensionari :)

Edited by val_vartej
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
La 7 nu exista niciun buton cu led pentru a seta EDC(sau poate nu l-am depistat eu pana acum), setarile se fac doar din idrive, iar eu nu am gasit decat functiile "comfort/sport". La fel se fac si setarile pentru DSC/DTC, doar din idrive, nu exista buton...

 

atunci nu stiu, asa era la mine...

post-669-1262115985_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.